Виступ на педраді "Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках географії"

Про матеріал
Виступ на педраді "Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках географії". В даній розробці подано методи, прийоми ефективного навчання на уроках географії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках географії

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель географії,

курсу «Пізнаємо природу»

Світлана Свиридюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024

Стимулювання позитивного ставлення до навчання, створення умов для ефективної мотивації на уроках

Підготувала: вчитель географії,

курсу «Пізнаємо природу»

Світлана Свиридюк

 

«Дітям потрібні не повчання, а приклади… У серце дитини увійде те, що йде від серця вчителя».

П'ятнадцять років у своїй педагогічній діяльності я використовую це педагогічне кредо. Адже з власного досвіду знаю, що легко виконувати роботу, якщо вона подобається

В ігровій формі навчання намагаюся створювати ситуацію успіху, щоб діти не порівнювали себе з іншими учасниками гри, а підсумовували свої результати. Під час перевірки домашнього завдання у восьмому класі з теми «Державна територія України і кордони» зігравши в Kahoot, діти намагаються показати високий рівень знань, бо розуміють наскільки є важливими знання з даної теми («щоб не було соромно перед військовими, які захищають кожен клаптик рідної землі»).

У своїй роботі застосовую міжпредметні зв’язки. Наприклад, перед вивченням теми «Територіальні зміни кордонів України з ХХ ст.», даю домашнє завдання пригадати матеріал з історії України, які держави існували в минулому та надаю для опрацювання різні джерела інформації зі змістом, що відрізняється (за принципом навчання «Перевернутий урок».  Під час опрацювання теми діти вчаться критичному мисленню, шукають істину, висловлюють власну думку.

В сьомому класі, коли вивчаються материки та океани, застосовую метод «Кола Вена». Це навчає учнів систематизувати великий обсяг матеріалу, розвиває вміння аналізувати, порівнювати. Наприклад, співставити материки Африку та Південну Америку. Для учнів, яким важко це зробити, надаю план.

Як метод контролю знань та вмінь здобувачів освіти під час дистанційних уроків застосовую онлайн-тести, зокрема на платформах «Всеосвіта» та «На урок». Це може бути як підсумковий (контрольний) тест за вивченою темою, так і перевірка домашнього завдання або підсумок уроку (запитання тесту трансформую у флеш-картки. Ефективний спосіб запам’ятовування).

В позакласній роботі організовую квести, що розвиває пізнавальний інтерес, логічне мислення, кмітливість, організаторські та творчі здібності учнів. Оскільки наповнюваність класів невелика, то участь беруть учні 6-9 класів. Розподіл на команди роблю так, щоб у кожній команді були учні з різних класів. Наперед дітей ознайомлюю з орієнтовними завданнями, а вони, в свою чергу, готуються, бо ніхто не хоче підвести команду.

Дітям подобається інтегральний підхід. Вони плавно «переключаються» від одного навчального предмету до іншого. Допомагаю їм побачити зв'язок між науками та користь у повсякденному житті від здобутих знань на уроках в школі.

Не всі діти можуть навчатися на «високий» рівень, але я намагаюся створити умови, щоб задоволення від навчання отримали всі.

1

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
10 березня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку