Вивчення фізики у НУШ

Про матеріал
Квест – цікаве та інтерактивне навчання учнів НУШ. Мета: сприяти розвитку інтелектуальних здібностей; розвивати увагу, кмітливість та уяву; розширювати загальний кругозір, комунікабельність, креативне мислення; вчити учнів мати власну думку та виховувати почуття поваги до вибору й думки інших; стимулювати пізнавальний інтерес учнів до природи . Очікувані результати… дізнатись щось нове для себе, навчитись працювати в команді, врозвивати вміння застосовувати свої знання на практиці. Опис проведення квесту. Командна гра. Протягом відведеного часу команді необхідно знайти відповіді на поставлені запитання, використовуючи свої знання і вміння. Квест складається з декількох частин. Спочатку діти повинні відгадати загадку в зазначеному місці, відгадавши її і виконавши завдання, команда отримує слово. З слів потрібно скласти речення і отримати приз.
Перегляд файлу

 

Тема:  Квест – цікаве та інтерактивне навчання учнів НУШ.

Мета:    сприяти розвитку інтелектуальних здібностей;

               розвивати увагу,   кмітливість   та уяву; 

               розширювати загальний  кругозір, комунікабельність, креативне мислення; вчити учнів  мати власну думку та виховувати почуття поваги до вибору й думки інших;

              стимулювати пізнавальний інтерес учнів до природи .

Очікувані результати…  дізнатись щось нове для себе, навчитись працювати в команді, розвивати вміння застосовувати свої знання на практиці.

Опис проведення квесту.

Командна гра. Протягом відведеного часу команді необхідно знайти відповіді на поставлені запитання, використовуючи свої знання і вміння. Квест складається з декількох частин. Спочатку діти повинні відгадати  загадку в зазначеному місці, відгадавши  її і виконавши завдання, команда отримує слово. З слів потрібно скласти речення і отримати приз.

Правила гри

1. Для участі в грі учасники мають самі об’єднатися в команди. Команда має обрати капітана й повідомити назву команди організатору гри до її проведення. Капітан користується повагою команди, здійснює зв'язок з організатором гри.

2. Команди виконують завдання в приміщенні школи ( актовий зал).

 3. Під час гри командам потрібно знайти певне місце (точку) і виконати завдання. Правильне виконання завдань дає можливість команді сканувати QR- коди для ….

 4. Завдання обговорюється всіма членами команди, рішення приймається колегіально.

 5. Забороняється користуватися підказками учнів з інших команд.

 6. Можна користуватися підказками, знайденими в Інтернеті.

 7. Забороняється критикувати інших членів команди.

8. Перемагає команда, яка першою виконає всі завдання.

Вступне слово:

 

       Це тільки на перший погляд здається, що кімната, куди потрапили учасники - звичайна. Найбільше вражає атмосфера, яка там панує і емоції, які там переживає кожен. І взагалі, кожен гравець за ту відведену годину гарантовано отримує задоволення від проведеного часу серед головоломок.

    Колись наші батьки і навіть бабці-дідусі бавились у гру «Слідопит», де виконували завдання, проходячи напрямок за вказаними стрілочками. Стрілочки малювали крейдою на асфальті або позначали маршрут кольоровими прапорцями у сільській місцевості. Та часи змінилися. Сьогодні ми з вами маємо сучасні технології і для участі у квесті  капітани команд повинні  мати гаджет. Гаджет допоможе вам після виконання завдання кожної локації сканувати  код, за допомогою якого ви зберете почастинно велике речення (вислів ученого) і почепити його на магнітну дошку. Яка команда збере вислів першою та і отримає перемогу.

   Кожна локація  має свою тематику і рівень складності. А також свій колір. Отримавши конверт певного кольору ви повинні віднайти певну локацію і виконати завдання. Для проходження квесту варто підключати усі свої здібності: логіку, інтуїцію, уважність, кмітливість, вправність,швидкість виконання, але не силу. 

Недарма кажуть, що людина живе не пережитими днями, а прожитими враженнями. Тож бажаю вам плідної праці і нехай ваші враження, емоції, почуття будуть якнайкращі!

А зараз приступаємо до роботи.

Конверт № ! ( зеленого кольору)

  1.       Локація « Галявина мудрих загадок»

На даній локації вам потрібно згадати усі свої знагла про явища природи і відгадати загадки.

Відгадавши усі загадки правильно,  із знайдених букв ви  складете слово-ключ, яке означає вимірювальний прилад і допоможе вм отримати наступний конверт. (Підказка)( слова будуть надруковані або ж писані на листочку) Загадки будуть у конвертах. Літери будуть давати асистенти.

Впоравшись із завданням ви отримуєте конверт №2

     Конверт № 1

  1.     Йде слідом за тобою: Утікай – не втечеш, доганяй – не наздоженеш?

              Тінь ( пергаментний папір підвішати на двох штативах, світити на нього лампою і поставити між них тіло, в результаті чого побачать «тінь»)

  Перша буква відгадки є першою у слові – ключі.

  1.     На хвилину в землю вріс різнобарвний диво-міст.
    Диво-майстер майстрував міст високий без поручнів.
                 Веселка (Е)

Отримуйте  наступну  букву « е» для слова – ключа.

  1.     Рукавом махнув, усі дерева нагнув?

             Вітер.

Молодці. Остання буква правильної відгадки і є наступною у слові – ключі.

  1.     У синьому небі світляки – не дотягнеш до них руки.

А один великий світляк зігнувся як черв’як.

         Місяць і зорі

При правильної відгадці отримуєте ще дві букви « м»

  1.     На світі немає її сильніше,
    На світі немає її буйніші.
    В руках її не втримати —
    І на коні не обігнати.

         Вода

Друга буква у слові відгадці є наступною у слові – ключі.

Отримуйте ще одну букву « е» для слова – ключа.

  1.     З вечора вмирає, зранку – оживає?

         День.

Отримуйте ще одне літеру до слова – ключа « е»

  1.     Сиві воли усе поле залягли?

       Туман

Перша літера слова – відгадки є наступною у слові – ключі

  1.     Без очей, а сльози ллє?

       Роса.

Отже відгадавши останню загадку ви отримуєте останню літеру до слова - ключа «р»

          Відгадка : ТЕРМОМЕТР,

          Конверт № 2

  1.     Без рук малює, без зубів кусає.

      Мороз. (М)

Отже відгадавши правильно ви отримуєте першу буква до слова-ключа.

  1.     Собою заповняю я печери, нори, підземелля.
    Ночами я усіх лякаю.
    Розплющиш очі - я зникаю!

              Темрява.

Молодці. Отримуєте наступну літеру до слова-ключа.(Е)

  3.У вікно зазирає, день починає. Що це?

              Світанок.

Вітаю ви отримуєте ще одну літеру до слова-ключа.  (Н).

     3.Найшвидша тварина  на суші?

             Заєць.

Отримуєте ще одну літеру (З) до слова-ключа. Вітаю.

5. Я - велетень, спокійно сплю,
    Та лиш прокинусь я від сну,
    Гучно кашляю і чхаю,
   Все довкола я здригаю,
   Небо димом наповняю
   І вогонь я вивергаю.

          Вулкан.

Ваша літера у вас (У). Вітаю.

6. Без крил, а літає,
   Без рук, а ворота відчиняє,
   Без голосу, а завиває.

     Вітер.

Молодці. Це ваше (Р).

7. Кольорове коромисло
    Ген над річкою повисло?

   Веселка. Показати наочно: Лампа і скляна призма для візуалізації веселки (Призма Ньютона)

Ви впевнено йдете до мети. Молодці. Це ваша наступна літера (К)

8. І  в пустині, й в океані він знайде дорогу скрізь.

Поміщається в кишені. І веде нас за собою.

Компас

Це ваша остання літера до слова-ключа. Швидко розгадуйте його і прямуйте в наступні місця загадкової країни. (А)

Відповідь : МЕНЗУРКА

Виконавши завдання, ви отримаєте конверт №2. ( жовтий)

 

 

 

Локація №2 « Таємниця основ природи»

Завдання Молодці! Ви робите вірні кроки.  Тепер у вас цікавіше завдання, яке заховане за числами. Для читання шифрограми використайте український алфавіт, замінивши цифру на відповідну літеру в алфавіті. Замінюючи числа на літери українського алфавіту, ви отримаєте вислів відомого британського письменника та викладача фізики Еріка Роджерса. Відгадавши цей вислів, ви отримаєте  наступний конверт.

25

12

10

11

15

1

-

18

1

24

15

1

 

20

21

19

 

20

21

11

21

19

6

24

 

 

 

Відповідь:  (Фізика – наука про природу)

 

Конверт № 3 знаходиться у класного керівника! ( Синій)

 

Локація №3.  « Що я таке»

Завдання;   Упізнайте фізичне явище за допомогою пантоміми; Я буду показувати вам жестами фізичне явище, а ви маєте його відгадати.

                                          Загадки!

1. Спалах блискавки                                 1. Сонячний зайчик

2. Танення снігу                                        2. Кипіння води

3. Веселка                                                  3. Спуск з гори

 

Ви дуже добре справляєтесь з усіма завданнями, тому отримуєте наступний конверт №4 ( червоний)

 

Локація № 4 « Дослідницька лабораторія»

От ви і зустрілись на останній найцікавішій станція нашого квесту. Тут за допомогою підручних засобів. Вимірювальних приладів вам необхідно проекспериментувати цікаві явищ. З якими ми зустрічаємось часто. Виконавши це завдання ви отримаєте фінальні  QR-коди до розгадки.

 

ЕКСПЕРИМЕНТИ!

  1.     ДИФУЗІЯ.

Перше явище ви зустрічаєте кожного дня. Воно присутнє майже усюди.  Отже для його розгадки нам потрібні : мензурка, вода, паличка для розмішування пакет чаю.

  1.     ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ

     Вода, термометри ( для вимірювання температури води і тіла людини)

  1.     ЗВАЖУВАННЯ ТІЛ

    Терези, важки, цукерок, жуйка, печево, сік, дитячі фігурки.

  1.     ВИМІРЮВАННЯ ОБ’ЄМУ ТІЛ РІЗНОЇ ФОРМИ.

Лінійка, дерев’яні бруси різної форми,

 

 

Ви молодці усі справились зі своїми завданнями.

А тепер  гайда шукати відповідь до нашого головного завдання!

Відповідь до QR-коду

Архімед: « Дайте мені точку опори і я переверну увесь світ.»

 

 

 

C:\Users\ASER\Desktop\335606723_721714136256145_3566657220095044883_n.jpg ШИФРУВАЛЬНИК

 

А

Б

В

Г

Ґ

Д

Е

Є

Ж

З

И

І

Ї

Й

К

Л

М

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

 

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

ь

Ю

Я

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

C:\Users\user\Downloads\qrcode_93692080_694500f95e9197f82edddc11c4ced1cd.png

C:\Users\user\Downloads\qrcode_93692338_d4fb0020e93c1673b90c1bbbaad02c9b.png

C:\Users\user\Downloads\qrcode_93692284_c58e7f7c2e2f757934612eec191d3a20.png

C:\Users\user\Downloads\qrcode_93692227_a840a56618f7e3f5646756d95555e226.png

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Інші матеріали
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 1. Фізика - наука про природу
Додано
1 березня
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку