Роль навчально-виховного процесу в розвитку особистості дитини
Номер слайду 2
Мета: Підвищення уваги вчителів до реалізації Концепції “Нової української школи” як домініантної складової у формуванні особистості учня.
Номер слайду 3
Процес навчання слід розглядати як цілісний двосторонній процес педагогічної діяльності вчителя і навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Номер слайду 4
Основні структурні елементи навчання як соціально-педагогічної системи є: 1. Цілі навчання 2. Зміст освіти 3. Методи навчання 4. Організаційні форми 5. Реальний результат
Номер слайду 5
Основні завдання, які постають перед школою: Виховання громадянина України Формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду Виконання вимог державного стандарту та підготовка до подальшої освіти і трудової діяльності
Номер слайду 6
Розвиток особистості, формування основних компетенцій учитель здійснює у процесі кожного уроку. З огляду на основні освітні цілі, роль виховного потенціалу зростає. При цьому йдеться не про те, ким бути, а передусім – як жити. Більше уваги необхідно приділяти вихованню морально-ціннісного ставлення до людей
Номер слайду 7
Важливий аспект виховного спрямування уроків – це громадянське та патріотичне виховання
Номер слайду 8
Важливе місце у виховному спрямуванні уроків має формування позитивної мотивації на освоєння діяльності, спрямованої на вдосконалення та зміцнення здоров'я . Здоров'я – одна з головних цінностей.
Номер слайду 9
Сфери реалізації особистості: Спілкування Праця Навчання Тому під час планування навчальної діяльності потрібно це враховувати
Номер слайду 10
За роки навчання основними потребами школяра стають: Спілкування з людьми; Емоційний контакт; Визнання та оцінювання своїх дій та вчинків; Виявлення власних позицій у ставленні до інших, світу; Потреба у дружбі; Товариськість; Повага до особистості; Самоповага;
Номер слайду 11
Протягом шкільного життя учні: Отримують певний досвід життя в колективі; Усвідомлюють свої обов'язки учня в школі, сина (чи доньки) в сім'ї, громадянина в державі; Виявляють активність, старанність
Номер слайду 12
Проблему розвивального характеру навчання в педагогіці порушено давно. Розвивальні функції процесу навчання спрямовано на всебічний розвиток особистості.
Номер слайду 13
Розвивальний компонент уроку: Розвиток процесів сприймання; Вправляння в комбінуванні, конструюванні, проектуванні; Оволодіння всім діапазоном загальнонавчальних умінь і навичок; Накопичення індивідуального досвіду пошукової діяльності; Розвиток уяви, фантазії, емоцій, творчості