Візитна картка Лисанівського НВК

Про матеріал

nВиховання громадянина України

nФормування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду

nВиконання вимог державного стандарту та підготовка до подальшої освіти і трудової діяльності

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль навчально-виховного процесу в розвитку особистості дитини

Номер слайду 2

Мета: Підвищення уваги вчителів до реалізації Концепції “Нової української школи” як домініантної складової у формуванні особистості учня.

Номер слайду 3

Процес навчання слід розглядати як цілісний двосторонній процес педагогічної діяльності вчителя і навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Номер слайду 4

Основні структурні елементи навчання як соціально-педагогічної системи є: 1. Цілі навчання 2. Зміст освіти 3. Методи навчання 4. Організаційні форми 5. Реальний результат

Номер слайду 5

Основні завдання, які постають перед школою: Виховання громадянина України Формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань, наукового світогляду Виконання вимог державного стандарту та підготовка до подальшої освіти і трудової діяльності

Номер слайду 6

Розвиток особистості, формування основних компетенцій учитель здійснює у процесі кожного уроку. З огляду на основні освітні цілі, роль виховного потенціалу зростає. При цьому йдеться не про те, ким бути, а передусім – як жити. Більше уваги необхідно приділяти вихованню морально-ціннісного ставлення до людей

Номер слайду 7

Важливий аспект виховного спрямування уроків – це громадянське та патріотичне виховання

Номер слайду 8

Важливе місце у виховному спрямуванні уроків має формування позитивної мотивації на освоєння діяльності, спрямованої на вдосконалення та зміцнення здоров'я . Здоров'я – одна з головних цінностей.

Номер слайду 9

Сфери реалізації особистості: Спілкування Праця Навчання Тому під час планування навчальної діяльності потрібно це враховувати

Номер слайду 10

За роки навчання основними потребами школяра стають: Спілкування з людьми; Емоційний контакт; Визнання та оцінювання своїх дій та вчинків; Виявлення власних позицій у ставленні до інших, світу; Потреба у дружбі; Товариськість; Повага до особистості; Самоповага;

Номер слайду 11

Протягом шкільного життя учні: Отримують певний досвід життя в колективі; Усвідомлюють свої обов'язки учня в школі, сина (чи доньки) в сім'ї, громадянина в державі; Виявляють активність, старанність

Номер слайду 12

Проблему розвивального характеру навчання в педагогіці порушено давно. Розвивальні функції процесу навчання спрямовано на всебічний розвиток особистості.

Номер слайду 13

Розвивальний компонент уроку: Розвиток процесів сприймання; Вправляння в комбінуванні, конструюванні, проектуванні; Оволодіння всім діапазоном загальнонавчальних умінь і навичок; Накопичення індивідуального досвіду пошукової діяльності; Розвиток уяви, фантазії, емоцій, творчості

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гергало Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
19 липня 2018
Переглядів
932
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку