Урок №26 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
|
|
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Композитор.
Завдання. Створи проект, у якому виконавець Композитор буде складати й виконувати мелодію з випадкових п'яти мелодій доти, доки не зміняться всі його образи.
-
Увійдіть в середовище Скретч за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
-
Визначте, скільки виконавців буде у вашому проекті та які властивості вони матимуть.
-
Завантаж образ виконавця алгоритму з бібліотеки зображень середовища Скретч і додай ще 3-4 його образи або зміни їх у графічному редакторі.
-
Передбач, що згідно з умовою задачі у проекті відбуватимуться такі події: звучатиме мелодія з п'яти Звуків (мелодій), змінюватиметься образ виконавця. Для реалізації зазначених подій використай такі методи:
а) запуск програми – кнопка Зелений прапорець;
б) зміна образів виконавця, метод – цикл Повторити К, де значення К залежить від кількості образів виконавця;
в) звучання мелодії, відтворення звуку, метод – цикл Повторити 5;
г) зміна звуку (мелодій) – випадкова величина, що задає величину номера звуку(мелодії) із доданих в середовища Скретч від 1 до 10.
-
Склади алгоритм розв'язування завдання, заповнивши схему графічного подання алгоритму, збережену у файлі Схема_Композитор у папці:
D:\Навчання\6 клас\Урок 26\
-
Із запропонованих команд склади алгоритм для реалізації завдання.
-
Запусти програму на виконання. Переконайся, що ти виконав завдання правильно.
-
Збережи проект з іменем Композитор_Прізвище у папці:
E:\6-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 2628\
-
Закрий всі відкриті вікна.
-
Повідом вчителя про завершення роботи.
Створений проєкт матиме вигляд: