Презентація для ознайомлення з властивостями множення натуральних чисел. Розглянуто вправи з використанням властивостей множення натуральних чисел. Наявна рефлексія та самооцінювання учнів.
Людство навчилося користуватися найпростішими пристроями для рахування тисячі років тому. А для спрощення обчислень ми використовуємо властивості множення
Номер слайду 3
Теоретичний блок Розподільна властивість Щоб число помножити на суму двох чисел, можна це число помножити на кожний доданок і отримані добутки додати. У буквеному вигляді цю властивість записують так:a (b + c) = ab + ac. З розподільної властивості множення відносно додавання випливає, ab + ac = a (b + c).
Номер слайду 4
СьогодніТеоретичний блок Переставна властивість. Від перестановки множників добуток не змінюється:a • b = b • a. Наприклад: 2 • 8 = 8 • 2 11 • 5 = 5 • 11 1 200 • 3 = 3 • 1 200 10 100 • 2 = 2 • 10 1000 Перевір, чи це правда?
Номер слайду 5
СьогодніТеоретичний блок Сполучна властивість(a • b) • с = a • (b • с) Щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього: Наприклад: (8 • 2) • 5 = 8 • (2 • 5) (17 • 20) • 5 = 17 • (20 • 5) 11 • 7 • 10 = 11• (7 • 10) 25 • 3 • 40 = (25 • 40) • 3 500 • 18 • 4 = (500 • 4) • 18 Розділіться на пари та позмагайтеся, хто швидше порахує!Ліву чи праву частину зручніше та швидше порахувати?
СьогодніЗакріплення вивченого. Сформулюйте розподільну властивість множення відносно додавання. Як записують у буквеному вигляді розподільну властивість множення відносно додавання? віднімання?Сформулюйте і запишіть переставний закон множення. Сформулюйте і запишіть сполучний закон множення.
Номер слайду 12
На уроці Дізнався/лася…Навчився/лася…Найбільший мій успіх – це… Найбільші труднощі я відчув/ла…Я не вмів/ла, а тепер умію…На наступному уроці я хочу…