Вплив електромагнітного випромінювання мобільних телефонів на здоров'я людини

Про матеріал
Тема: Використання технології інтерактивного навчання на уроках фізики. Завдання майстер-класу: • Створення передумов для професійного вдосконалення вчителя. • Мотивація слухачів на освоєння технології інтерактивного навчання. • Освоєння прийомів і методів, використовуваних в даній технології. Етапи майстер-класу: • Подання педагогічної концепції технології. • Моделювання заняття на основі даної технології. • Імітація заняття. • Рефлексія (дискусія за результатами діяльності) (Слайд 1) епіграф: «Без сумніву, все наше знання починається з досвіду ». Кант Всіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і навчання. Я.А. Коменський «У дитячому віці гра - це норма, і дитина повинна завжди грати, навіть коли робить серйозну справу » А.С. Макаренко (Слайд 2) Учитель. Інтерактивний - inter (взаємний), act (діяти). Процес навчання здійснюється в умовах постійної, активної взаємодії всіх учасників навчання. Всім відома піраміда запам'ятовування інформації. (Слайд 3) Методи інтерактивного навчання (слайд 5) • Групові дискусії (мозковий штурм, круглий стіл, дебати) • Творча лабораторія • Робота в групах, парах • Кооперативний навчання • Рольова (ділова) гра • Акваріум • Карусель • Дерево рішень • Броунівський рух • Сінквейн Учитель. Методів інтерактивного навчання існує величезна кількість. Кожен учитель може самостійно придумати нові форми роботи з класом. Арабський письменник і філософ Сааді зазначив: учень, який вчиться без бажання, - це птах без крил. Саме тому одне із завдань, яке я ставлю перед собою, - викликати інтерес учнів до навчання, активізувати їх розумову діяльність, розвивати творчі здібності. Навчальний матеріал легше засвоюється і довше зберігається в пам'яті в тому випадку, коли учень не пасивно сприймає те, що говорить вчитель, а активно діє при вивченні матеріалу. Вашій увазі пропоную прийоми навчання, які допомагають зацікавити учнів у вивченні фізики, залучити їх до активної співпраці. хід заняття I. Організаційний момент. Увага на екран, (відеокліп). Незвичайне, інтригуючий початок уроку пробуджує інтерес до теми уроку. 1. Відеокліп. (Використання стільникових телефонів з використанням фотографій учнів.) - Як ви думаєте, про що ми сьогодні будемо говорити? Все правильно, ці питання ми постараємося розглянути на уроці. Подивившись відеокліп, сформулюємо тему заняття. Тема нашого заняття Вплив електромагнітного випромінювання мобільних телефонів на здоров'я людини. (Слайд 6) II. активізація - Підніміть, будь ласка, руку ті, у кого є мобільний телефон? (Практично у всіх.) - А тепер подумайте і скажіть, скільки часу ви можете обійтися без мобільного телефону? Як бачите, майже всі присутні користуються мобільним телефоном, без нього обійтися сьогодні досить складно. Інтерактивний метод «Асоціативний кущ» Телeфон - з чим пов'язані ваші асоціації щодо мобільного телефону? (Відповідають по черзі) Дуже добре, головне - це зв'язок, отримання швидко інформації. ІІІ. метод проектів Давайте попрацюємо в групах. Розподіл на групи здійснюється різними способами: за кольором, за числами, за кольорами і т. Д. Ми проведемо розподіл за часом року: зима, осінь, весна. Група Зима - зліва, група Осінь-праворуч, група Весна - в центрі. Завдання: Створити міні-проект про користь і шкоду використання мобільних телефонів. (Слайд 7) Але спочатку нагадаємо правила роботи в групах: (слайд 8) • Бути позитивним • Говорити по черзі • Чути і слухати кожного • Толерантно ставитися один до одного • Діяти за принципом тут і зараз • Користуватися правилом правої руки. Отже, у вас є все необхідне для створення свого проекту. Час 5 хвилин. Потім захист - презентація. Назвати переваги і недоліки мобільного телефону, тобто його «+» і «-» запишемо в два стовпчики. З'ясували, що плюсів набагато більше і це зрозуміло ... Мінусів зовні менше. Сьогодні на занятті спробуємо з'ясувати, наскільки істотні ці мінуси. 4. Отримання наочної інформації (перегляд презентації) Презентація Механізм дії електромагнітного випромінювання на людину. (Слайд 9) Ми переглянули презентацію. Наше завдання провести теоретичне і практичне дослідження по темі нашого заняття. ІV. Теоретичне дослідження. Проведемо дослідження публікацій з питання впливу ЕМІ стільникових телефонів на здоров'я людини і проаналізуємо їх. Працювати будемо в групах Розподіл проведемо за кольором: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний. Сформуйте групи біля основного кольору: Завдання: На столі є статті з цього питання, ваше завдання виділити головне, знайти на ваш погляд важливі моменти, факти і коротко їх розповісти присутнім. В кінці дослідження, бажаючі від груп, діляться результатами дослідження. На роботу дається 5 хвилин. Виступ представників від груп. V. Практичне міні-дослідження. А тепер давайте на практиці переконаємося, в правильності нашого виводу. «Один досвід я ставлю вище, ніж тисячу думок, народжених тільки уявою». М. В. Ломоносов Завдання: Проводимо практичне міні-дослідження, використовуючи вимірювальні прилади. На столах є спрощені варіанти етапів проведення міні-досліджень та інструкції по користуванню приладами. Розподіл за наступним принципом: троянда, фіалка, ромашка, півонія, хризантема, гвоздика. Результати досліджень кожна група представляє в довільній формі. Завдання для груп (вибирають за жеребом): (слайд 10) 1. З'ясувати, чи змінюється кров'яний тиск людини при розмові по стільниковому телефону. 2. З'ясувати, як залежить кров'яний тиск людини від часу розмови по стільниковому телефону. 3. З'ясувати, як залежить температура в вусі людини від часу розмови по стільниковому телефону. 4. Як залежить потужність випромінювання стільникового телефону від відстані до людини? 5. З'ясувати, чи змінюється пульс людини при розмові по стільниковому телефону. 6. З'ясувати, чи змінюється температура скроневої області голови при розмові по мобільному телефону. Прилади: тонометр, термометр електронний, термометр безконтактний, секундомір, вимірювальна стрічка, стільникові телефони. Час роботи 5 хв. Оголошення результатів дослідження. Висновок. (Слайд 11) Перша група провела дослідження і встановила: а) При розмові по стільниковому телефону значно змінюється артеріальний тиск людини. Друга група провела дослідження і встановила: а) При розмові по стільниковому телефону змінюється температура в вусі людини. Третя група провела дослідження і встановила: а) При розмові по стільниковому телефону значно змінюється артеріальний тиск людини, зміна залежить від часу розмови. Висновок: стільниковий телефон має масу достоїнств і безсумнівно це одне з чудових винаходів людства, але ми повинні знати і про негативний вплив випромінювання стільникового телефону на здоров'я людини, і щоб зменшити цей вплив, дотримуватися рекомендацій з безпечного користування. VІ. Давайте запропонуємо ці рекомендації (Інтерактивний метод Мозковий штурм) Учасники пропонують правила використання мобільного телефону. VІІ. Підіб'ємо підсумки заняття. Застосуємо інтерактивний метод Сінквейн. (Слайд 12) • У перекладі з французької слово «сінквейн» означає вірш, що складається з п'яти рядків, яке пишеться за певними правилами. • Написання сінквейна - це рефлексивне осмислення накопиченої інформації, форма вільної творчості за певними правилами. Методика сінквейна дозволяє сформувати чітке уявлення про певний понятті, сформулювати своє відношення до нього. Сінквейн - пишеться за особливими правилами: (слайд 13) 1. Іменник (поняття) 2. Два прикметників (ознаки поняття) 3.Три дієслова (дії, пов'язані з поняттям) 4. Одне речення, що відбиває суть поняття 5. З чим можна порівняти (іменник) Приклад на слово «вчитель» (слайд 14) 1. Учитель 2. Досвідчений, уважний 3. Спостерігає, зауважує, допомагає 4. Відкриває все найпрекрасніше і краще в дітях. 5. Дослідник Робота парна або групова протягом 3 хвилин. Приклад на слово «телефон» (слайд 15) Телефон Необхідний, незамінний Пов'язує, інформує, допомагає Здійснює отримання інформації зв'язок VІІІ. Рефлексія. Метод «Прес ...» Отже, на практиці познайомилися з використанням різноманітних інтерактивних методів при вивченні фізичних процесів. Дякуємо за увагу. (Слайд 16)
Перегляд файлу

Тема: Використання технології інтерактивного навчання на уроках фізики.

 

 Завдання майстер-класу:

• Створення передумов для професійного вдосконалення вчителя.

• Мотивація слухачів на освоєння технології інтерактивного навчання.

• Освоєння прийомів і методів, використовуваних в даній технології.

 

Етапи майстер-класу:

• Подання педагогічної концепції технології.

• Моделювання заняття на основі даної технології.

• Імітація заняття.

• Рефлексія (дискусія за результатами діяльності)

 

                                                                                                          (Слайд 1)

                                                                      епіграф:

                                                «Без сумніву, все наше знання починається

                                                   з досвіду ». Кант

 

                                                Всіма можливими засобами

                                                потрібно запалювати в дітях гаряче

                                                прагнення до знань і навчання.

                                                                                              Я.А. Коменський

 

                                               «У дитячому віці гра - це норма,

                                                  і дитина повинна завжди грати,

                                                  навіть коли робить серйозну справу »

                                                                                               А.С. Макаренко

                                                                                             (Слайд 2)

 

Учитель. Інтерактивний - inter (взаємний), act (діяти). Процес навчання здійснюється в умовах постійної, активної взаємодії всіх учасників навчання. Всім відома піраміда запам'ятовування інформації. (Слайд 3)

Картинки по запросу піраміда запам'ятовування інформації

Методи інтерактивного навчання (слайд 5)

• Групові дискусії (мозковий штурм, круглий стіл, дебати)

• Творча лабораторія

• Робота в групах, парах

• Кооперативний навчання

• Рольова (ділова) гра

• Акваріум

• Карусель

• Дерево рішень

• Броунівський рух

• Сінквейн

 

Учитель. Методів інтерактивного навчання існує величезна кількість. Кожен учитель може самостійно придумати нові форми роботи з класом.

           Арабський письменник і філософ Сааді зазначив: учень, який вчиться без бажання, - це птах без крил.

            Саме тому одне із завдань, яке я ставлю перед собою, - викликати інтерес учнів до навчання, активізувати їх розумову діяльність, розвивати творчі здібності.

           Навчальний матеріал легше засвоюється і довше зберігається в пам'яті в тому випадку, коли учень не пасивно сприймає те, що говорить вчитель, а активно діє при вивченні матеріалу.

           Вашій увазі пропоную прийоми навчання, які допомагають зацікавити учнів у вивченні фізики, залучити їх до активної співпраці.

хід заняття

I. Організаційний момент.

 Увага на екран, (відеокліп). Незвичайне, інтригуючий початок уроку пробуджує інтерес до теми уроку.

1. Відеокліп. (Використання стільникових телефонів з використанням фотографій учнів.)

- Як ви думаєте, про що ми сьогодні будемо говорити?

Все правильно, ці питання ми постараємося розглянути на уроці. Подивившись відеокліп, сформулюємо тему заняття.

Тема нашого заняття

 Вплив електромагнітного випромінювання мобільних телефонів на здоров'я людини. (Слайд 6)

II. активізація

- Підніміть, будь ласка, руку ті, у кого є мобільний телефон? (Практично у всіх.)

- А тепер подумайте і скажіть, скільки часу ви можете обійтися без мобільного телефону?

Як бачите, майже всі присутні користуються мобільним телефоном, без нього обійтися сьогодні досить складно.

Інтерактивний метод «Асоціативний кущ»

Телeфон - з чим пов'язані ваші асоціації щодо мобільного телефону? (Відповідають по черзі)

Дуже добре, головне - це зв'язок, отримання швидко інформації.

ІІІ. метод проектів

Давайте попрацюємо в групах. Розподіл на групи здійснюється різними способами: за кольором, за числами, за кольорами і т. Д.

Ми проведемо розподіл за часом року: зима, осінь, весна.

Група Зима - зліва, група Осінь-праворуч, група Весна - в центрі.

Завдання: Створити міні-проект про користь і шкоду використання мобільних телефонів. (Слайд 7)

Але спочатку нагадаємо правила роботи в групах: (слайд 8)

• Бути позитивним

• Говорити по черзі

• Чути і слухати кожного

• Толерантно ставитися один до одного

• Діяти за принципом тут і зараз

• Користуватися правилом правої руки.

    Отже, у вас є все необхідне для створення свого проекту.

  Час 5 хвилин. Потім захист - презентація.

 Назвати переваги і недоліки мобільного телефону, тобто його «+» і «-» запишемо в два стовпчики.

           З'ясували, що плюсів набагато більше і це зрозуміло ... Мінусів зовні менше. Сьогодні на занятті спробуємо з'ясувати, наскільки істотні ці мінуси.

4. Отримання наочної інформації (перегляд презентації)

Презентація Механізм дії електромагнітного випромінювання на людину. (Слайд 9)

Ми переглянули презентацію.

Наше завдання провести теоретичне і практичне дослідження по темі нашого заняття.

ІV. Теоретичне дослідження.

        Проведемо дослідження публікацій з питання впливу ЕМІ стільникових телефонів на здоров'я людини і проаналізуємо їх.

Працювати будемо в групах Розподіл проведемо за кольором: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний.

 Сформуйте групи біля основного кольору:

   Завдання: На столі є статті з цього питання, ваше завдання виділити головне, знайти на ваш погляд важливі моменти, факти і коротко їх розповісти присутнім. В кінці дослідження, бажаючі від груп, діляться результатами дослідження. На роботу дається 5 хвилин.

   Виступ представників від груп.

V. Практичне міні-дослідження.

     А тепер давайте на практиці переконаємося, в правильності нашого виводу.

«Один досвід я ставлю вище, ніж тисячу думок, народжених тільки уявою». М. В. Ломоносов

  Завдання: Проводимо практичне міні-дослідження, використовуючи вимірювальні прилади. На столах є спрощені варіанти етапів проведення міні-досліджень та інструкції по користуванню приладами.

Розподіл за наступним принципом: троянда, фіалка, ромашка, півонія, хризантема, гвоздика.

    Результати досліджень кожна група представляє в довільній формі.

Завдання для груп (вибирають за жеребом): (слайд 10)

1. З'ясувати, чи змінюється кров'яний тиск людини при розмові по стільниковому телефону.

2. З'ясувати, як залежить кров'яний тиск людини від часу розмови по стільниковому телефону.

3. З'ясувати, як залежить температура в вусі людини від часу розмови по стільниковому телефону.

4. Як залежить потужність випромінювання стільникового телефону від відстані до людини?

5. З'ясувати, чи змінюється пульс людини при розмові по стільниковому телефону.

6. З'ясувати, чи змінюється температура скроневої області голови при розмові по мобільному телефону.

Прилади: тонометр, термометр електронний, термометр безконтактний, секундомір, вимірювальна стрічка, стільникові телефони. Час роботи 5 хв.

Оголошення результатів дослідження. Висновок. (Слайд 11)

Перша група провела дослідження і встановила:

а) При розмові по стільниковому телефону значно змінюється артеріальний тиск людини.

Друга група провела дослідження і встановила:

а) При розмові по стільниковому телефону змінюється температура в вусі людини.

Третя група провела дослідження і встановила:

а) При розмові по стільниковому телефону значно змінюється артеріальний тиск людини, зміна залежить від часу розмови.

Висновок: стільниковий телефон має масу достоїнств і безсумнівно це одне з чудових винаходів людства, але ми повинні знати і про негативний вплив випромінювання стільникового телефону на здоров'я людини, і щоб зменшити цей вплив, дотримуватися рекомендацій з безпечного користування.

VІ. Давайте запропонуємо ці рекомендації

      (Інтерактивний метод Мозковий штурм)

 Учасники пропонують правила використання мобільного телефону.

VІІ. Підіб'ємо підсумки заняття.

           Застосуємо інтерактивний метод Сінквейн. (Слайд 12)

• У перекладі з французької слово «сінквейн» означає вірш, що складається з п'яти рядків, яке пишеться за певними правилами.

• Написання сінквейна - це рефлексивне осмислення накопиченої інформації, форма вільної творчості за певними правилами. Методика сінквейна дозволяє сформувати чітке уявлення про певний понятті, сформулювати своє відношення до нього.

 Сінквейн - пишеться за особливими правилами: (слайд 13)

1. Іменник (поняття)

2. Два прикметників (ознаки поняття)

3.Три дієслова (дії, пов'язані з поняттям)

4. Одне речення, що відбиває суть поняття

5. З чим можна порівняти (іменник)

Приклад на слово «вчитель» (слайд 14)

1. Учитель

2. Досвідчений, уважний

3. Спостерігає, зауважує, допомагає

4. Відкриває все найпрекрасніше і краще в дітях.

5. Дослідник

Робота парна або групова протягом 3 хвилин.

     Приклад на слово «телефон» (слайд 15)

    Телефон

    Необхідний, незамінний

    Пов'язує, інформує, допомагає

    Здійснює отримання інформації

    зв'язок

VІІІ. Рефлексія.

    Метод «Прес ...»

Отже, на практиці познайомилися з використанням різноманітних інтерактивних методів при вивченні фізичних процесів.

Дякуємо за увагу. (Слайд 16)

docx
Додав(-ла)
Толста Анжела
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Майстер-класи
До підручника
Фізика (рівень стандарту) 11 клас (Коршак Є.В., Ляшенко О.І., Савченко В.Ф.)
До уроку
§ 50. Шкала електромагнітних випромінень
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку