Вправи для перевірки знань учнів 5 класу по темі «Рівняння».

Про матеріал
Вправи для перевірки знань учнів 5 класу по темі «Рівняння»: прийом «Мікрофон» ( продовжити речення з умовним мікрофоном), розгадування кросворда. тестове завдання, вправа "Знайди умову за відповіддю", вправа на встановлення відповідності, вправа "Доповни речення".
Перегляд файлу

Вправи для перевірки знань учнів 5 класу по темі «Рівняння».

Прийом «Мікрофон» ( продовжити речення з умовним мікрофоном).

  1. Як називаються компоненти при множенні?
  2. Як знайти невідомий доданок?
  3. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба…
  4. Як називаються компоненти при діленні?
  5. Що треба зробити, щоб знайти невідомий множник?
  6. Як знайти невідомий дільник?
  7. Який елемент отримаємо, якщо від суми віднімемо доданок?
  8. Якщо я від зменшуваного відніму різницю, що я знайду?
  9. Якщо до різниці додати від`ємник, що знайдемо?
  10. Що ти знайдеш, коли добуток поділиш на відомий множник?
  11. Учень ділене поділив на дільник, що він знайшов?
  12. А інший учень добуток поділив на множник, що він знайшов?
  13. А що знайду я , коли поділю ділене на частку?

 

Розгадування кросворда.         Потрібно розв’язати рівняння і записати відповідь у відповідний рядок. У виділених клітинках отримаємо слово.

Кросворд

  1. 2x – 10 = 4                           ( Сім)
  2. 3x + 8 + 5x = 16                  (Один)
  3. 25 – 5x = 25                       ( Нуль)
  4. x + 10 + 4x = 30                 (Чотири)
  5. 3x + 8 = 14                        ( Два)
  6. 3 · x = 30                           ( Десять)
  7. 110 : x + 10 = 20               ( Одинадцять)
  8. x 4 + 8 = 32                       ( Шість)

Тестове завдання                        1.У якому з наведених випадків записано рівняння?                                           А. 3 + 5х;   Б.13 – 2 = 11 В. 4х+5=25;                                                                                                          2. Яку дію потрібно виконувати першою у виразі 42+8· (66-56:4)?                                           А. Додавання   Б. Множення      В. Ділення       Г. Віднімання

3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 6?

   А.  х + 6 = 6;   Б.   + х = 36;   В.  х + 27х = 168;   Г. 32х  х = 192.

4. Обчисліть 18+2·13-3.         А. 257    Б. 41    В. 200      Г.38

 

Вправа „ Знайди умову за відповіддю “

х - 17 = 30           47

25 + х = 30           5

4х + 2 = 18           4

5х = 35                 7

18 : х = 3              6

 

Вправа «Доповни речення».

  1. Рівність, що містить невідоме число, значення якого треба знайти називають… (рівнянням).
  2. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається… (коренем рівняння).
  3. Розв’язати рівняння — означає знайти всі його корені або встановити, що… (рівняння не має жодного кореня).
  4. Для знаходження невідомого доданка треба (від суми відняти відомий доданок ).
  5. Для знаходження невідомого зменшуваного треба… (до різниці додати від’ємник).
  6.  Для знаходження невідомого від’ємника треба… (від  зменшуваного відняти різницю).
  7. Для знаходження невідомого множника треба  (добуток поділити на відомий множник )
  8. Для знаходження невідомого діленого треба… (частку помножити на дільник).
  9. Для знаходження невідомого дільника треба ( ділене поділити на частку).

 

Встановіть  відповідність  між величинами та формулами.

 

S(відстань)

2۰( а+в)

Р(прямокутника)

а·в

S(прямокутника)

S:t

t(час руху)

V۰t

а (довжина)

S:V

V(швидкість)

S:в

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шиян Леся Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 травня 2020
Переглядів
1494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку