Європа - наш цивілізаційний вибір.

Про матеріал
Ми з учнями працювати над цим проектом рік. Діти знайомилися з європейскими стандартами життя,поглибили знання про країни Європи. Отримали масу задоволення , як учні так і батьки нашого класу.
Перегляд файлу

Біляївський НВК IIII ступенів

 

 

                                             Проект:

 

« Європа – наш цивілізаційний вибір.»

 

 

 

 

                                                                                                  вчитель початкових класів

 Біляївського НВК  І-ІІІ ступенів

Нововоронцовського   району

Херсонської області

Шиліна Наталія Леонідівна.

 

 

2018  – 2019 н. р.

 

 

 

 

1. Назва проекту: « Європа – наш цивілізаційний вибір.»

 

2. Учасники проекту: вчитель, учні, батьки.

 

3. База реалізації проекту:  Біляївський НВК  І-ІІІ ступенів

                                                       Нововоронцовського району 

                                                       Херсонської області

 

Провідна проблема: ознайомити учнів з європейскими стандартами життя, поглибити знання про країни Європи, які входять до складу Європейського союзу,вчити поважати національні, духовні, культурні надбання європейських народів.  

 

Спосіб розв’язання проблеми: пошук літературного матеріалу; цікаві енциклопедичні дані; освоєння різних практичних технологій.

 

4. Мета та завдання проекту:

формування в учнів практичних навичок організації власної діяльності, планування часу і виконання завдань за графіком;

виховання відповідальності, почуття патріотизму, гордості за великих українців, здатності до самоорганізації, самодисципліни;

 розширення знань про народні, історичні та культурні символи українського народу, світогляду;

 поглиблення впливу різних напрямків виховання;

здійснення інтелектуального розвитку, розвиток ініціативи, творчості, активності, самодіяльності;

 створення, презентації і захисту власних знахідок і думок;

сприяти формуванню національної свідомості, осмисленню себе як частини великого українського народу;

 розвивати пізнавальний інтерес і спонукати до творчої та пошукової діяльності;

збагачувати знання учнів про Україну, а також активний словниковий запас учнів;

пробудити інтерес до вивчення рідного краю;

 

 

5. Характеристика проекту:

за кінцевим результатомальбом « Моя любов до Батьківщини не примушує мене заплющувати очі на досягнення іноземців. Навпаки, чим більше я люблю Вітчизну, тим більше намагаюсь збагатити мою країну скарбами, здобутими не з її надр».»

за змістомміжпредметний ( інтегрований)

за кількістю учасників – колективний

за тривалістюдовготривалий

за ступенем самостійності   творчий, пізнавальний, частково-
                                                                        пошуковий

за характером контактів –внутрішній, серед дітей різновікової
                                                                   групи

 

6. Термін реалізації проекту: 6 місяців

 

7. Прогнозований результат:

 

Для учнів

  • Розвиток пізнавальної активності учнів, системного мислення.
  • Формування комунікативних, дослідницьких вмінь, навичок проектування  способів досягнення поставлених цілей.
  • Набуття досвіду життєтворчості у ході проектної діяльності.

Для вчителя

  • Сформованість професійних навичок на систематизацію власного досвіду, його технологізацію на основі впроваджуваної інновації, зростання готовності до впровадження методу проектів у виховній роботі.

8. Потреби: доступ до принтера, ксероксний папір.

9. Ресурси:

матеріально-технологічні: комп’ютер, ксерокс, папір, відеокамера, фотоапарат;

інформаційні: доступ до Інтернету, відвідування бібліотек.

 

10. Предмети, що інтегруються: «Я і Україна», українська мова і читання, образотворче мистецтво, трудове навчання.

 

 

 

 

 

 

 


 


 


Реалізація проекту:
Крок І. « Хай у серці кожної дитини живе любов до України.» (виховна година; вересень)

  Крок ІІ. « День Європи » (тренінг ; жовтень)
Крок ІІІ. « За Україну, за її волю, за честь, за славу, за народ!» (класна година; листопад)
Крок ІV. « Подорож країнами Європи». (виховна година; грудень)
Крок V. « Я хочу в Європу» (тренінг ; січень)
Крок VІ. « Люби, шануй, оберігай наш край, що зветься Україна!» (виховна година; лютий).

 



 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 


Підсумок проекту:
Виховна година « З Європою в серці ».

 


Планування змісту навчального проекту.

 

І етап. Підготовчий

    1. Обговорення в класі ідеї проекту

2. Вивчення теми і мети проекту

ІІ етап. Планування проектної діяльності

    1. Обмірковування шляхів розкриття теми

2. Визначення джерел інформації

3. Формування творчих груп:

«Краєзнавці» — накопичують знання про Європу;

«Юнкори» — збирають інформацію про історію створення Євросоюзу;

«Дослідники» — працюють над питанням « Цікаві факти про країни Євросоюзу» ;

«Екологи» — вивчають, що в Європі «най-най...»,знаходять інформацію про культурні надбання європейських народів.

 

ІІІ етап. Реалізація проекту. Пошукова робота.

 

IV етап. Презентація проекту.

 

 

 

 

doc
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
339
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку