Біляївський НВК I – III ступенів
Проект:
« Європа – наш цивілізаційний вибір.»
вчитель початкових класів
Біляївського НВК І-ІІІ ступенів
Нововоронцовського району
Херсонської області
Шиліна Наталія Леонідівна.
2018 – 2019 н. р.
1. Назва проекту: « Європа – наш цивілізаційний вибір.»
2. Учасники проекту: вчитель, учні, батьки.
3. База реалізації проекту: Біляївський НВК І-ІІІ ступенів
Нововоронцовського району
Херсонської області
Провідна проблема: ознайомити учнів з європейскими стандартами життя, поглибити знання про країни Європи, які входять до складу Європейського союзу,вчити поважати національні, духовні, культурні надбання європейських народів.
Спосіб розв’язання проблеми: пошук літературного матеріалу; цікаві енциклопедичні дані; освоєння різних практичних технологій.
4. Мета та завдання проекту:
формування в учнів практичних навичок організації власної діяльності, планування часу і виконання завдань за графіком;
виховання відповідальності, почуття патріотизму, гордості за великих українців, здатності до самоорганізації, самодисципліни;
розширення знань про народні, історичні та культурні символи українського народу, світогляду;
поглиблення впливу різних напрямків виховання;
здійснення інтелектуального розвитку, розвиток ініціативи, творчості, активності, самодіяльності;
створення, презентації і захисту власних знахідок і думок;
сприяти формуванню національної свідомості, осмисленню себе як частини великого українського народу;
розвивати пізнавальний інтерес і спонукати до творчої та пошукової діяльності;
збагачувати знання учнів про Україну, а також активний словниковий запас учнів;
пробудити інтерес до вивчення рідного краю;
5. Характеристика проекту:
за кінцевим результатом – альбом « Моя любов до Батьківщини не примушує мене заплющувати очі на досягнення іноземців. Навпаки, чим більше я люблю Вітчизну, тим більше намагаюсь збагатити мою країну скарбами, здобутими не з її надр».»
за змістом –міжпредметний ( інтегрований)
за кількістю учасників – колективний
за тривалістю – довготривалий
за ступенем самостійності – творчий, пізнавальний, частково-
пошуковий
за характером контактів –внутрішній, серед дітей різновікової
групи
6. Термін реалізації проекту: 6 місяців
7. Прогнозований результат:
Для учнів
Для вчителя
8. Потреби: доступ до принтера, ксероксний папір.
9. Ресурси:
матеріально-технологічні: комп’ютер, ксерокс, папір, відеокамера, фотоапарат;
інформаційні: доступ до Інтернету, відвідування бібліотек.
10. Предмети, що інтегруються: «Я і Україна», українська мова і читання, образотворче мистецтво, трудове навчання.
Реалізація проекту:
Крок І. « Хай у серці кожної дитини живе любов до України.» (виховна година; вересень)
Крок ІІ. « День Європи » (тренінг ; жовтень)
Крок ІІІ. « За Україну, за її волю, за честь, за славу, за народ!» (класна година; листопад)
Крок ІV. « Подорож країнами Європи». (виховна година; грудень)
Крок V. « Я хочу в Європу» (тренінг ; січень)
Крок VІ. « Люби, шануй, оберігай наш край, що зветься Україна!» (виховна година; лютий).
Підсумок проекту:
Виховна година « З Європою в серці ».
Планування змісту навчального проекту.
І етап. Підготовчий
1. Обговорення в класі ідеї проекту
2. Вивчення теми і мети проекту
ІІ етап. Планування проектної діяльності
1. Обмірковування шляхів розкриття теми
2. Визначення джерел інформації
3. Формування творчих груп:
● «Краєзнавці» — накопичують знання про Європу;
● «Юнкори» — збирають інформацію про історію створення Євросоюзу;
● «Дослідники» — працюють над питанням « Цікаві факти про країни Євросоюзу» ;
● «Екологи» — вивчають, що в Європі «най-най...»,знаходять інформацію про культурні надбання європейських народів.
ІІІ етап. Реалізація проекту. Пошукова робота.
IV етап. Презентація проекту.