"What are you buying?/Що купуєте?" Урок розвитку навичок сприймання на слух та усного продукування (конспект)

Про матеріал

Урок, розроблений для того, щоб здобувачі освіти могли вільно замовляти їжу та напої у кафе чи ресторанах, розповідали та описували атмосферу в місцях для харчування; розуміли почуте та прочитане з теми.

Перегляд файлу

Form: 6

Тема уроку / The subject of the lesson     What are you buying? / Що купуєте?

 

Цілі/Aims:

  • Повторити граматичний матеріал та лексику;
  • навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;
  • удосконалювати навички читання, письма, аудіювання та говоріння;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички за темою;
  • розвивати комунікативні здібності школярів;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати;
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
  • виховувати свідомих громадян своєї держави.

Очікувані результати/Learning outcomes:

  • уміти замовляти їжу та напої;
  • вільно розповідати та описувати атмосферу в кафе;
  • розуміти почуте та прочитане з теми.

Тип уроку/Type of the lesson: урок розвитку навичок сприймання на слух та усного продукування.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: гра “Guess the words of the waiter and the customer”, вправа “Drawing up the situation according to the picture”, вправа «Making sentences according to the picture», вправа «Choose a snack from the line”, рольова гра,  усний переказ ситуації.

 

Перебіг уроку/Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання/Greeting:

T: Good morning!

P: Good morning, good morning, good morning to you! Good morning, good morning I`m glad to see you!

Повідомлення теми, мети уроку:

T: Our theme is `What are you buying?`. We will repeat the material from previous lessons, grammar, work with some exercise and play the different games and retell the situations about the food.

Гра «Guess the words of the waiter and the customer»/ «Вгадай слова офіціанта та клієнта»

T: Let`s guess the words of the waiter and the customer:

  • Can І order fish? (Customer)
  • How much is salad “Caesar”? (Customer)
  • What do you wish to order? (Waiter)
  • Please, use the menu! (Waiter)
  • Pizza costs 1.25 (Waiter)
  • Give me a receipt, please! (Customer)

Вправа «Making sentences according to the picture» / Складання ситуації за малюнком

T: Let`s make up the mini-dialogue according to the pictures

Вправа «Making sentences according to the picture» / «Складання речень за малюнками»

T: Let`s make up sentences about the meal according to the pictures

Вправа «Choose a snack from the line”

T: Choose a snack from the line:

soup, milkshake, sandwich, French fries

burger, salad, fish, cola

borsch, vareniky, pizza, omelette

spaghetti, lemon, sause, sausage

 

  1. Основна частина уроку

Робота з підручником/Work with textbook

Аудіювання та читання/Listening and reading

T: Listen to the dialogue on p. 28 and read.

Рольова гра/Role play

T: Let`s read in roles the text “Anything else”. Please, divide into four characters: Max, Lily, Ginny and Dad.

Письмо/Writing

Робота з підручником /Work with the  textbook:

T: Let`s fill the gaps in the dialogue (ex. 4, p. 28).

Говоріння/Speaking

Усний переказ ситуації / Oral retelling of the situation

T: Retell the story about food and drink (ex. 4, p. 28)

 

  1. Заключна частина уроку

Підсумки уроку/Summarizing

T: What did you do on this lesson?

P: I know…

I liked…

Домашнє завдання/Home tasks

Do p. 24, WB.

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку