Підтема:
Мета уроку: повторення лексико-граматичного матеріалу, уведення ЛО за різдвяною темою в розрізі теми що вивчається, повторення фраз I have got…, Have you got…?, What's this?, it's your …, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією, удосконалювати навички аудіювання з метою розвитку фонематичного слуху та тренування фонематичної пам`яті, розвивати мовну догадку та пізнавальні інтереси, навички аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, вміння працювати в парах та групах.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть будувати прості речення за прикладом I have got \ Have you got…?, можуть назвати
Обладнання: підручник НМК "Quick Mind 2", наочності для уроку, карки для учнів і для роботи в командах.
Тип уроку: комбінований
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
1.1. Greeting. Привітання.
Звучить мелодія Jingle, bells!
T.: Good morning, dear girls, boys and guests of our party! I am glad to see you all. Today we’ll have a Christmas Party "Winter Adventures". Are you ready to have fun?
Ps.: Yes, we are.
T.: Great! Let’s start with singing the most familiar Christmas Hello song!
https://www.youtube.com/watch?v=qDL2HBPy9uQ
Робота із презентацією
Слайд 1
T.: Look! It's a cat. Let's read what he is saying.
"Meow! Hello! I'm Sam the cat. Let's celebrate Christmas together!"
Питаємо, як звуть кота і чи будемо ми святкувати разом із Семом Різдво. Тож, переходимо на слайд 2
Слайд 2
T.: What is this room? Do you know?
Ps.: This is a living room.
T.: Що ми тут можемо побачити, давайте назвемо, що є в кімнаті Сема.
Тут діти називають слова, що пов'язані з кімнатами. Можна запитувати за структурою: Is there a window? Is there a fire place? What can we see on the floor?
Далі звертаємо увагу учнів, що немає нашого котика:
T.: Where is Sam? Can you see Sam?
Ps.: Sam is in a box on the sofa.
Натискаємо на слайд і Сем виплигує з коробочка. З'являється перше завдання.
Сем просить допомогти прикрасити ялинку, для цього потрібно вивчити слова, що пов'язані із Різдвом та Новим роком. Слайд 3 - 11 - натискаємо на буд-які малюнки маленькі, і з'являється у середині великий малюнок з надписом. Учні повторюють слова. Натиснувши на подарунки, можна перейти до наступного завдання. Але можна пограти з учнями ще, якщо урок не он-лайн, роздаємо учням картку із такими самими зображеннями, учитель називає слово, учні показують свою картку, якщо вірно, учитель теж дублює свою картку.
Наступне завдання - перехід до 12 слайду і бачимо, що ялинку ми прикрасили, виконавши перше завдання.
Натискаємо на конверт і читаємо листа. Ельф просить нас допомогти йому побудувати сніговика. Переходимо на слайд 13 - згадуємо частини обличчя.
Підготуйте картон синього кольору та три ватні диски на кожного учня. Вони складають сніговичка. Просимо назвати - It's a snowman.
Просимо учнів показати ніс, очі, вушка, рот, щічки. Потім питаємо, чого не вистачає у нашого сніговика.
Далі дивимось на слайд і запитуємо:
Has he got a nose? - yes
Ha he got a mouth? - yes
Has he got eyes? - No
Учні малюють на своєму сніговику очі.
Натискаємо на слайд і вони з'являються, але зникає ніс, знов запитуємо:
Ha he got a mouth? - yes
Has he got eyes? - yes
Has he got a nose? - No
Учні малюють на своєму сніговику ніс.
Натискаємо на слайд і ніс з'являється, але зникає рот, знов запитуємо:
Ha he got a nose? - yes
Has he got eyes? - yes
Has he got a mouth? - No
Учні малюють на своєму сніговику рот.
Слайд 14 - йдемо грати в сніжки на вулицю.
Number Battle
Кожному учневі роздрукуйте з додаткових матеріалів діда Мороза. В кружечках впишіть цифри, які учні вже знають в хаотичному порядку. Підготуйте кожному вату у вигляді сніжків. Ви називаєте цифру, учні швидко знаходять її на бороді та закривають ватою.
Dance Battle
Ділимо учнів на команди.
Завдання - перетанцювати своїх суперників, виконуючи точно рузи на відео
Варіанти руханок -
- https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw
- https://www.youtube.com/watch?v=ro320aiyesc
- https://www.youtube.com/watch?v=aDL9JdI51jM
Наступне завдання - "прикрашання дверей" - алфавіт. Для першого класу тільки ті двері, букви яких вони знають. Для учнів 2го класу весь алфавіт.
Хід завдання
По класу розмістіть заздалегідь малюнки дверей з літерами алфавіту. Учням роздайте віночки, попросіть спочатку назвати літеру, потім під музичний супровід учні шукають свої двері.
Craft Time
Christmas Workshop
T.: Сьогодні ми добре попрацювали. І в кінці пропонує котик Сем вам ось таке творче завдання.
Учні розфарбовують та виготовляють поробку.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАХОДУ
Додатково за бажанням
Наступне завдання - Snowball Fight
У фольгу загорніть маленькі цукерки, зверху загорніть звичайним білим папером. Під музику учні мають кидати сніжками один в одного, піся закінчується музика, учні збирають сніжки та розпаковують. Як варіант цукерки мають бути легкими, щоб не було дітям боляче, якщо вони попадуть в них. Тобто, можна взяти желейні цукерки.
T.: Great! Do you like our winter adventure? Thank you for your attention! Merry Christmas and Happy New Year!