Winter Adventures. Christmas

Про матеріал
Більше підходить до підручника Quick Minds 2,може розглядатися як виховний захід
Перегляд файлу

Підтема:

Мета уроку: повторення лексико-граматичного матеріалу, уведення ЛО за різдвяною темою в розрізі теми що вивчається, повторення фраз I have got…, Have  you  got…?, What's this?, it's your …, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією, удосконалювати  навички аудіювання з метою розвитку фонематичного слуху та тренування фонематичної пам`яті, розвивати мовну догадку та пізнавальні інтереси, навички аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, вміння працювати в парах та групах.

Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть будувати прості речення за прикладом I have got  \ Have you got…?, можуть назвати

Обладнання: підручник НМК "Quick Mind 2", наочності для уроку, карки для учнів і для роботи в командах.

Тип уроку: комбінований

 

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

1.1. Greeting. Привітання.

Звучить мелодія Jingle, bells!

T.: Good morning, dear girls, boys and guests of our party! I am glad to see you all. Today we’ll have a Christmas Party "Winter Adventures". Are you ready to have fun?

Ps.: Yes, we are.

T.: Great! Let’s start with singing the most familiar Christmas Hello song! 

https://www.youtube.com/watch?v=qDL2HBPy9uQ

 

Робота із презентацією

Слайд 1

T.: Look! It's a cat. Let's read what he is saying.

"Meow! Hello! I'm Sam the cat. Let's celebrate Christmas together!"
Питаємо, як звуть кота і чи будемо ми святкувати разом із Семом Різдво. Тож, переходимо на слайд 2

Слайд 2

T.: What is this room? Do you know?

Ps.: This is a living room.

T.: Що ми тут можемо побачити, давайте назвемо, що є в кімнаті Сема.

Тут діти називають слова, що пов'язані з кімнатами. Можна запитувати за структурою: Is there a window? Is there a fire place? What can we see on the floor?

Далі звертаємо увагу учнів, що немає нашого котика:

T.: Where is Sam? Can you see Sam?

Ps.: Sam is in a box on the sofa.

Натискаємо на слайд і Сем виплигує з коробочка. З'являється перше завдання.

Сем просить допомогти прикрасити ялинку, для цього потрібно вивчити слова, що пов'язані із Різдвом та Новим роком. Слайд 3 - 11 - натискаємо на буд-які малюнки маленькі, і з'являється у середині великий малюнок з надписом. Учні повторюють слова. Натиснувши на подарунки, можна перейти до наступного завдання. Але можна пограти з учнями ще, якщо урок не он-лайн, роздаємо учням картку із такими самими зображеннями, учитель називає слово, учні показують свою картку, якщо вірно, учитель теж дублює свою картку.

Наступне завдання - перехід до 12 слайду і бачимо, що ялинку ми прикрасили, виконавши перше завдання.

Натискаємо на конверт і читаємо листа. Ельф просить нас допомогти йому побудувати сніговика. Переходимо на слайд 13  - згадуємо частини обличчя.

Підготуйте картон синього кольору та три ватні диски на кожного учня. Вони складають сніговичка. Просимо назвати - It's a snowman.

Просимо учнів показати ніс, очі, вушка, рот, щічки. Потім питаємо, чого не вистачає у нашого сніговика.

Далі дивимось на слайд і запитуємо:

Has he got a nose? - yes

Ha he got a mouth? - yes

Has he got eyes? - No

Учні малюють на своєму сніговику очі.

Натискаємо на слайд і вони з'являються, але зникає ніс, знов запитуємо:

Ha he got a mouth? - yes

Has he got eyes? - yes

Has he got a nose? - No

Учні малюють на своєму сніговику ніс.

Натискаємо на слайд і ніс з'являється, але зникає рот, знов запитуємо:

Ha he got a nose? - yes

Has he got eyes? - yes

Has he got a mouth? - No

Учні малюють на своєму сніговику рот.

 

Слайд 14 - йдемо грати в сніжки на вулицю.

Number Battle

Кожному учневі роздрукуйте з додаткових матеріалів діда Мороза. В кружечках впишіть цифри, які учні вже знають в хаотичному порядку. Підготуйте кожному вату у вигляді сніжків. Ви називаєте цифру, учні швидко знаходять її на бороді та закривають ватою.

 

Dance Battle

Ділимо учнів на команди.

Завдання - перетанцювати своїх суперників, виконуючи точно рузи на відео

Варіанти руханок -

- https://www.youtube.com/watch?v=4OGL8LzeWkw

- https://www.youtube.com/watch?v=ro320aiyesc

- https://www.youtube.com/watch?v=aDL9JdI51jM

 

Наступне завдання - "прикрашання дверей" - алфавіт. Для першого класу тільки ті двері, букви яких вони знають. Для учнів 2го класу весь алфавіт.

Хід завдання

По класу розмістіть заздалегідь малюнки дверей з літерами алфавіту. Учням роздайте віночки, попросіть спочатку назвати літеру, потім під музичний супровід учні шукають свої двері.

E:\266400835_1007936413121756_4393737289306969538_n.jpg

Craft Time

Christmas Workshop

T.: Сьогодні ми добре попрацювали. І в кінці пропонує котик Сем вам ось таке творче завдання.

Учні розфарбовують та виготовляють поробку.

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА ЗАХОДУ

Додатково за бажанням

Наступне завдання - Snowball Fight

У фольгу загорніть маленькі цукерки, зверху загорніть звичайним білим папером. Під музику учні мають кидати сніжками один в одного, піся закінчується музика, учні збирають сніжки та розпаковують. Як варіант цукерки мають бути легкими, щоб не було дітям боляче, якщо вони попадуть в них. Тобто, можна взяти желейні цукерки.

 

T.: Great! Do you like our winter adventure? Thank you for your attention! Merry Christmas and Happy New Year!

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
29 квітня 2022
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку