Я - дитина. Я теж маю права!

Про матеріал

ТРЕНІНГ "Я - дитина. Я теж маю права!"

МЕТА: Формувати в учнів адекватну самооцінку; виховувати ціннісне ставлення до себе; спонукати учнів до розуміння власної унікальності та значущості, ознайомити їх з вправами, що дають змогу підвищити рівень самооцінки.

Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89

Криворізької міської ради Дніпропетровської області

вул. Іскрівська, 1А, м. Кривий Ріг, 50054, Тел./факс (056) 442-05-73,

е-mail: school89@email.ua,   код ЄДРПОУ 20229976

 

https://www.colourbox.com/preview/3045701-vector-children-around-the-earth-globe.jpgПлан заходів до Дня спільних дій в інтересах дітей /20 листопада/

 

"Я - дитина. Я теж маю права!"

 

 

з/п

Назва заходу

Дата проведення

Вікова категорія

Місце проведення

Відповідальні

1.

Інформаційний дайджест до Дня спільних дій в інтересах дітей

17.11.2017р.

Для учнів та батьків

Фойє школи

Лозенко С.М.

2.

Організація та проведення виставки літератури на правову тематику «Наш Закон-наша сила».

20.11.2017р.

З 9.00

Для учнів та батьків

Бібліотека школи

Хапатько О.М.

3.

Інформаційна хвилина «Світова книга прав дитини».

20.11.2017р.

1-8 класи

Класні кімнати

МІГ самоврядування

4.

Презентація « Служби примирення».

20.11.2017р.

9-10 класи

Шкільний парламент

Лозенко С.М.

Журавель О.С.

5.

Тренінг «Знаємо свої права-виконуємо свої обов’язки»

20.11.2017р.

 

для учнів ВШО та з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Кабінет практичного психолога

Ворман В.В.

Совенко С.В.

6.

Проведення заняття батьківського лекторію правових знань на тему: «Стратегія виходу із конфліктної ситуації»

16.11.2017р.

17.30

Для батьків

Методичний кабінет

Служба примирення

Лозенко С.М.

Совенко С.В.

Ворман В.В.

7.

Відеоперерва «Я – дитина, я – особистість»

20.11.2017р.

09.15

 

5-10 класи

Фойє школи

Лозенко С.М.

8.

Перегляд та обговорення фільму «Станція призначення-життя» (протидія торгівлі людьми).

20.11.2017р.

ІІ модуль

 

8-10 класи

Тренінговий кабінет

Лозенко С.М.

9.

Ігротека на перервах  «Золоте правило ввічливості».

20.11.2017р. Протягом дня

1-5 класи

Рекреації класів

Класні керівники

10

Скринька довіри «Чого бажає молодь»

20.11.2017р.

Протягом дня

8-10 клас

Фойє школи

Ворман В.В.

11.

Тренінг «Хочеш змінити світ - почни з себе»

20.11.2017р.

 

Для учнів пільгової категорії

Кабінет практичного психолога

Ворман В.В.

12.

Виставка малюнків «На крилах надії»

20.11.2017р.

О 14.00

1-6 класи

Фойє школи

НеваліхінаТ.В.

 

 

 

 

 

 

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89

Криворізької міської ради Дніпропетровської області

вул. Іскрівська, 1А, м. Кривий Ріг, 50054, Тел./факс (056) 442-05-73,

е-mail: school89@email.ua,   код ЄДРПОУ 20229976

ТРЕНІНГ

"Я - дитина.

 Я теж маю права!"

 

МЕТА: Формувати в учнів адекватну самооцінку; виховувати        ціннісне ставлення до себе; спонукати учнів до розуміння власної унікальності та значущості, ознайомити їх з вправами, що дають змогу підвищити рівень самооцінки.

 

ЗАВДАННЯ:

-         виховувати ціннісне ставлення до себе та оточення;

-         формувати в учнів адекватну самооцінку;

-         формувати навички толерантного спілкування.

 

I.                   Вступна частина

На дошці написані слова В. Шекспіра: «Наша особистість – це сад, а наша воля – її садівник».

 Класний керівник: Розпочну заняття віршем відомого українського поета Василя Симоненка.

 

Ти знаєш, що ти - людина ?

Ти знаєш про це чи ні?

Усмішка твоя – єдина,

Мука твоя – єдина,

Очі твої – одні.

Більше тебе не буде.

Завтра на цій землі

Інші ходитимуть люди,

Інші кохатимуть люди –

Добрі, ласкаві і злі.

Сьогодні усе для тебе –

Озера, гаї, степи.

І жити спішити треба.

Кохати спішити треба –

Гляди ж не проспи!

Бо ти на землі – людина,

І хочеш того чи ні –

Усмішка твоя – єдина,

Мука твоя – єдина,

Очі твої – одні.

 

     Що хотів сказати цими словами поет? До чого закликав?

 

II.                Основна частина

 

Вправа «Мій портрет»

Спробуйте уявити себе видатним художником. Кожен художник хоча б раз в житті малював свій портрет. Тому ми теж намалюємо себе в усій красі. По закінченні вправи учні вивішують свої портрети і роблять висновок, що жоден з них не схожий один на одного.

 

Вправа «Мої позитивні і негативні риси»

    

Учасники ділять аркуш паперу навпіл. В одній колонці записують позитивні риси своєї особистості, а в другій – негативні. У колонці з позитивними рисами список повинен бути довший.

 

Вправа «П’ять добрих слів»

 

     На аркуші паперу кожен з учасників обводить свою долоню. У центрі пише власне ім’я і передає аркуш по колу. Решта учасників повинні написати на «пальчиках» ті якості, які вони цінують у власника долоні. Коли аркуш повертається до власника, він порівнює своє сприйняття власної особистості зі сприйняттям її рештою учасників.

 

Релакс – вправа «Чарівні туфлі»

 

     Психолог: Сядьте зручніше, заплющте очі й спробуйте уявити все, що я буду зачитувати.

     «Уяви, що тебе запросили на дитяче свято. Ти стоїш у своїй кімнаті й думаєш, що тобі вдягти. Ти дістаєш речі, які хочеш одягти, і раптом бачиш у глибині шафи чарівні золоті туфлі. Вони виблискують таким ясним та теплим світлом, що ти одразу ж починаєш приміряти їх. Вони тобі дуже пасують. Взувши їх, ти одразу відчуваєш себе зовсім по-іншому, начебто став більшим, значимішим, привабливішим. І ти впевнений, що в цих туфлях уже не будеш соромитися й інші діти будуть тобою захоплюватися…

     Уяви, що в цих золотих туфлях ти йдеш на свято. І ледве встигаєш відчинити двері, як діти підходять до тебе і вітаються. Кожен хоче потиснути тобі руку або обійняти тебе. Усі в один голос говорять, що вони раді бачити тебе. Ти проходиш в кімнату і опиняєшся в центрі групи дітей, які тобі посміхаються і всім виглядом показують, що ти їм подобаєшся. Уяви, що ти граєш з ними, і вони знову і знову говорять тобі про те, як вони раді, що ти прийшов… Їм так добре бути з тобою поряд…

      Тепер уяви, що ти вже збираєшся йти додому. Ти чуєш, як решта дітей говорять тобі: «Будь ласка, не йди. Побудь з нами ще трохи!» Послухай, як вони запрошують тебе до себе в гості: «Я хочу, щоб ти прийшов до мене на день народження… Приходь до мене в гості, я хочу погуляти з тобою». Ти посміхаєшся дітям у відповідь і домовляєшся з ними про майбутні зустрічі».

Обговорення:

-         Як ви себе почували, коли на вас були чарівні туфлі?

-         У яких ситуаціях можна використовувати «золоті» туфлі?

 

Коли вам тяжко, ви невпевнені у своїх силах, соромитеся, уявіть, як ви одягаєте чарівні туфлі і змінюєтесь.

Вправа «Золоті правила»

Мета: допомогти усвідомити значення слів вибачення; вчити вико­ристовувати чарівні слова у різних ситуаціях; активізувати словниковий запас; виховувати повагу до однолітків і дорослих.

Робота в групах. Оформлення «Золотих правил»

1.   ввічливості

2.  спілкування

3.   вітання

         Діагностичний тест «Яблунька»

         Учням пропонують на аркуші паперу намалювати дерево ( яблуню).Далі діти намалюють яблучко в будь - якій частині малюнка (на дереві під деревом). Яблуко може бути різного кольору та форми. По закінченні малюнки  аналізують: чим менший розмір яблука  і чим нижче воно зображено  на дереві ( або під деревом) , ти нижчий рівень самооцінки має дитина. Чим вище яблуко і більше за розміром – тим вищий рівень самооцінки. Якщо яблуко зображено по центру  дерева – можливий егоцентризм дитини. Нестандартне зображення яблука свідчить про оригінальність, творчий підхід та нестандартне мислення.

 

 Вправа « Рекламний ролик»

Вправу виконують у парі. Один учасник розрекламує свого партнера: розповідає про свої здібності, позитивні риси так, ніби це об’єкт реклами, тобто презентує свого колегу .Потім учасники міняються ролями.

 

Вправа « Дзеркало»

Учасники передають по колу дзеркало. Кожен повинен посміхнутися своєму відображенню і сказати собі якийсь комплімент або приємні слова.

ІІІ. Заключна частина

-         Оброворення:

-         Чи вдалося вам набути впевненості у собі?

-         Що нового ви дізналися про власну особистість?

 

    -        Підбиття підсумків

 

 

Золоті правила ввічливості:

1.Завжди неси іншим світло добра і любові.
2.Поводься з іншими так, як хотів би, щоб поводилися з тобою.
3.Серед слів, які ми вживаємо, є чарівні слова ввічливості. Їх потрібно знати всім людям, це: дякую, спасибі, прошу, будь ласка, на здоров’я, вибачте, доброго ранку, доброго дня, добраніч, доброї ночі, здраствуйте, смачного, будьте здорові, на все добре, до побачення.
4.Шануй батька і матір.
5.Піклуйся про менших, допомагай стареньких і поважай їх.
6.Слідкуй за своїм зовнішнім виглядом, за своїм одягом, не забувай митися, чистити зуби.
7.На вулиці, вдома, у школі та в інших місцях дотримуйся певних правил поведінки.
8.Дотримуйся правил поведінки в транспорті.
9.Бережи природу, допомагай птахам та тваринам; пам’ятай - це наші менші брати.
10.Бережи свій час; тримай кожну річ на своєму місці; дотримуйся свого слова.
Якщо ти запам’ятав ці правила і тобі все зрозуміло, бо саме так ти поводишся - ти ввічлива людина!

1.- Доброго ранку!-
Мовлю за звичаєм. 
-Доброго ранку –
Кожному зичу я.

2. -Доброго дня вам –
Людям бажаю.
-Вечором добрим
Стрічних вітаю.

3. І посміхаються
У відповідь люди, -
Добрі слова ж бо
Для кожного любі.

4. Ти прокинься рано-рано
Лиш над селом сонце встане,
Привітайся з ластівками,
З кожним променем ласкавим.

 

Золоті правила спілкування.
 

  1. Ставтеся один до одного і до всіх людей з повагою.
  2. Поважай себе, бо ти – Людина.
  3. Дотримуйся правил гарного тону при спілкуванні.
  4. Дивись людині в очі, коли вітаєшся і розмовляєш з нею.
  5. Говори чітко і спокійно, стеж за силою звуку, ніколи не підвищуй голос, не кричи – це негарно.
  6. Вживай чарівні слова в мові, у звертанні до дорослих людей та однолітків.
  7. До дорослих людей звертайся на Ви.
  8. Ніколи не вживай у своїй мові нецензурних, брутальних слів, адже це не прикрашає людину,а,навпаки, принижує її мову та інтелект.
  9. Ніколи не перебивай розмову людей, а дочекайся, коли розмову закінчать.
  10. Коли розмовляють дорослі, не слід втручатися у їхню розмову і щось додавати своє, заперечувати чи стверджувати, коли тебе не питають.
  11. Говорити треба завжди правду, бо брехня не робить тобі честі і вона завжди вилізе на поверхню. Недаремно народна мудрість каже: «Шила в мішку не сховаєш».

Золоті правила вітання.

 

  • Здоровий глузд підказує:першим вітається той, хто ввічливіший і вихованіший.
  • За сучасним етикетом, перший вітається молодший зі старшим, чоловік із жінкою, учень з учителем, дитина з дорослим.
  • Якщо ви прийшли у гості, спочатку привітайтеся з господинею дому, а потім з господарем.
  • Незалежно від статі, віку й посади першим вітається той, хто обганяє знайомого чи проходить повз нього.
  • Перш ніж звернутися до незнайомого із запитанням, слід з ним привітатися.
  • Якщо ви зустрілися зі своїми знайомими в кафе чи театрі, вам слід взаємно привітатися злегка кивнувши головою, якщо ви бачите один одного здалека.
  • Старшим за віком і жінкам вклоняються, трохи підвівшись із крісла.
  • З продавцями магазинів, кіосків слід вітатися, якщо ви маєте справу з ними постійно.
  • Усі ми в світ прийшли, щоб жити.
  • Великі ми чи ще малі,
  • Людина в світ прийшла – любити,
  • Добро творити на землі!

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку