Як описати виховну систему класу.

Про матеріал

Матеріал містить орієнтовний перелік основних компонентів опису виховної системи, які найчастіше використовуються класними керівниками. Кожний структурний розділ опису охарактеризований переліком завдань..

Перегляд файлу

ОПИС ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ КЛАСУ

Основні компоненти структури опису

           1. Орієнтаційно-цільовий компонент: 

  • державна стратегія виховної політики;
  • генеральна мета виховної діяльності в класі;
  • етапи розвитку виховної системи класу, конкретні цілі виховання на цих етапах;
  • місце і роль класу у виховному просторі освітнього закладу.

 

2. Змістовий компонент:

  • конкретизація виховних завдань у контексті педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник;
  • визначити, які стратегічні цілі виховання будуть досягнуті.

 

 

3.Організаційно-педагогічний компонент:

  • визначити, за яких педагогічних умов виховний процес буде ефективним.

 

 

4. Практично-діяльнісний компонент:

  • методи виховної роботи з класом;
  • організаційні форми роботи – масові, колективні, групові, індивідуальні;
  • спілкування та стиль роботи класного керівника.

 

 

5. Діагностико-результативний компонент:

  • очікувані результати;
  • критерії ефективності роботи;
  • оцінка та аналіз функціонування виховної системи класу.

 

 

6. Педагогічна модель виховної системи( якщо є).

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку