"Як стати успішним учителем" Поради вчителю від учнів

Про матеріал

Коротко викладені методичні рекомендації для вчителів. Як стати успішним учителем? Як стати успішним учителем? Як стати успішним учителем?Як стати успішним учителем? Як стати успішним учителем? Як стати успішним учителем?

Перегляд файлу

42 GEDDISCOVERY ЯК ПОРАДИ УЧНІВ

СТАТИ НАЙКРАЩИМ УЧИТЕЛЕМ:

Алекс Страйк*

Переклад та літературна обробка Н. В. Третякової за матеріалами

www.busyteacher.org

Ідеальних людей не існує.

А якщо ви вчитель — перед вами постає завдання, виконати яке практично неможливо (проте це не означає, що до цього не варто прагнути): стати ідеальним для ВСІХ ваших учнів. Зрозуміло, що всі ми різні, і ваші учні — не виняток, тож у кожного з них є власний стиль навчання. Якщо пощастить і ваш стиль викладання збігатиметься зі стилем навчання учня — ви неодмінно станете його улюбленим викладачем. З такою дитиною ви завжди будете на одній хвилі. Але ж очевидно, що у всіх ваших трьох десятків учнів (або двох, та навіть і одного десятка — це насправді не має жодного значення!) різнитимуться з вами погляди на ваші методи навчання — тому непорозумінь однаково не уникнути.

Ви завжди можете стати кращим, ніж є зараз, для кожного учня, головне — уважно дослухатися до нього. Пропонуємо вам 10 порад від учнів для вчителів, що допоможуть вам краще зрозуміти їх. Звісно, зазвичай це ви їх навчаєте, але чому б не дозволити й дітям дечого навчити вас?

Якщо ви хочете стати для своїх учнів найкращим учителем, не варто пропускати повз вуха те, що вони кажуть.

Дозвольте учням допомогти вам стати для них кращим учителем.


1         Гарний учитель — наполегливий учитель!

У               ваших    учнів      можуть  траплятися          свої        негаразди,            невдалі  дні,         стреси   і          навіть    депресії.                Якщо     ви            помічаєте,            що          хтось     із             них         почав     навчатися          гірше,     припинив              виконувати          домашні                завдання               і               взагалі   цікавитися          вашим   предметом,          не            поспішайте          сваритися             та            називати               його       нікчемою          і               неробою.

Ви             можете  підтримати          його,      як            близька людина. Розпитайте          в              учня,      що          з          ним         трапилося,           підбадьорте         його,      запропонуйте     виконати              цікаві     творчі    завдання.          Якщо     бачите,  що          учень     вочевидь               чимось  пригнічений         —            можливо,              варто          спокійно               поговорити          з              ним         після      занять    і               з’ясувати              причину. 2           Станьте для них другом, але не надто близьким!

Учням             ніколи    не            подобаються       вчителі, які           самі        поводяться,          як            діти.       Дійте професійно,         допомагайте       учням    із             навчанням,          дослухайтеся      до           них,        обговорюйте       події з              їхнього  життя,    але         завжди  пам’ятайте           про         свою      роль.      Навіть   якщо      ви            молодий фахівець,              лише      на           кілька    років      старший               за            учнів      —            не            варто     вживати жодних сленгових             слів         (навіть   якщо      у              повсякденному   житті      ви            спілкуєтеся          сленгом).

Учням             це            здаватиметься    грубим  і               непрофесійним.  І,             звісно,    не            додасть вам гарної    репутації.            

Алекс Страйк,               блогер     та             автор       матеріалів               сайту       thesis help,              що           має          на        меті         допомагати             учням     у              навчанні, зокрема  у              написанні                творів.

Учні        просто   не            сприйматимуть  вас          усерйоз.

3       Пов’язуйте уроки з їхнім життям!

Якщо              хочете,  щоб        учні        запам’ятовували те,           що          чують    на           ваших    уроках,— просто   спробуйте            пов’язати              те,           про         що          розповідаєте,      з              якимись моментами           із їхнього  життя.    Можете,                викладаючи        матеріал,              ілюструвати        його       життєвими           прикладами. Такі        уроки     будуть   значно   цікавішими           ніж          ті,            на           яких       ви            намагаєтеся        донести до учнів      важливість           диференціальних               рівнянь  для         науки.

Спробуйте    натомість             навести приклад того,       як            ці             диференціальні   рівняння                можуть знадобитися        в              ЇХНЬОМУ           житті.

4       Не марнуйте час!

Пам’ятайте,  хто         ви            і               де            ви.           Учням    не            подобається,       коли       вчитель починає просторікувати  про         своє        життя,    зокрема,                наскільки              краще    все          було,      коли       він           був молодшим,           якими     сумлінними          й              слухняними         були       тоді        всі           учні,       бла-бла-бла…    Учні прийшли               на           урок,      щоб        вивчити щось      із             предмета              —            не            варто     наводити їх            на           думку,   що          наступний            урок       доцільніше           прогуляти.

Пам’ятайте,  що          для         учнів      час         —            також    важливий             ресурс,  і               вони       не прагнуть               просиджувати    його       на           уроках, на           яких       не            можна   вивчити нічого,   крім історій   з              особистого          життя     свого      вчителя.

5       Більше пояснень!

Навіть            якщо      ви            вважаєте              себе        дуже      крутим  учителем,             який       усе          пояснює так,         що          навіть    найтупіший         телепень               зрозуміє                —            не            лінуйтеся              пояснювати учням    матеріал               по           декілька                разів,      до           того        ж             —            це            важливо!              — спробуйте            пояснювати         у              різні        способи.               Іноді      учні        одразу   щось      не            розуміють, але         не            через      те,           що          вони       такі         дурні:    можливо,              дехто     з              них         просто інакше   міркує.

Будьте            терплячими         та            пояснюйте           тему       знову     і               знову,    доки       не переконаєтеся,   що          кожен    учень     затямив,                про         що          ви            говорите.              Ви           ж розумієте,             як            важко    їм            буде       вчитися далі,       якщо      вони       належним             чином    не засвоять                базовий матеріал.

6       Навчайте у різні способи!

Не    лінуйтеся              використовувати               на           уроках  якомога більше   різноманітних     матеріалів. Сучасним             учням    цікаво    лише      з              учителями,           які           викладають         матеріал               у              різні способи:               за            допомогою          книг,       відео,     музики,  презентацій,        виступів                та            всього іншого,  що          може      зацікавити            ваших    учнів      (ви          їх            краще    знаєте,   тож         вам         неодмінно спадуть на           думку    власні    ідеї!).

у              цьому    відео,     а              потім      ще           й              самі        переповісте          їм            усю        цю інформацію          —            їм            буде       значно   легше     зрозуміти              та            засвоїти матеріал.

7       Будьте суворим!

Це    не            означає, що          вам         слід        бути       диктатором.        Але         учням    не            подобаються надто     м’які       та            поступливі           вчителі. Бути       надто     добрим  —            не            зажди    добре,    особливо коли       йдеться про         навчання.             У             класі      завжди  знайдуться           учні,       які           доводитимуть вам,        що          їм            не            потрібно               те,           що          ви            викладаєте.         Не           варто перейматися        й              робити  сумне     обличчя,               схоже    на           інтернет-мем       «Окей»!

8       Будьте послідовним!

У     гарного вчителя завжди  є              мета.

Коли               ви            починаєте            заняття, чітко      поясніть                учням,   чого       вони       сьогодні навчаться.            Вам        потрібна               чітка      мета       —            адже      такий     план       допоможе             учням зосередитися       і               зрозуміти,             що          їм            робити  на           уроці.

Можете          написати              такий     собі        «перелік                справ»   на           дошці     або         просто   пояснити їм            план       заняття  —            крок       за            кроком.

9       Станьте гарним прикладом для учнів!

Від   одного   учня       нам         доводилося          чути       про         вчителя,                який       завжди  приносив              із собою    смачну  органічну             їжу         і               ділився  нею        з              учнями, які           забули   вдома    обід. Він          здавався               молодшим            за            свій         вік           та            дуже      енергійним,          тому       деякі       з учнів      переглянули        своє        харчування,        бо           хотіли    походити              на           нього.

Це    приклад позитивного        впливу   вчителя на           світогляд              учнів.     Якщо     ви            візьмете до уваги     цю          пораду  —            діти        будуть   вам         удячні.

10    Вірте в них!

Не    зневажайте          учня,      якщо      помічаєте,            що          його       не            цікавить                ваш        предмет, або         що          він           нічого    не            розуміє. Просто  спробуйте            повірити               в              кожного, нікого    не            залишаючи          осторонь.

Попросіть      кожного                з              них         пояснити,             що          саме       їм            не            подобається,       чи чого       вони       не            розуміють,           поясніть                усе          спочатку,             переконайтеся,   що          тепер     усі все          зрозуміли.            Дуже      важливо,               щоб        учень     відчував                підтримку             вчителя і знав,       що          йому      завжди  допоможуть        за            потреби.              

       

pdf
Додано
19 березня 2018
Переглядів
3368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку