З досвіду виховної роботи класного керівника

Про матеріал
Класний керівник – найнеобхідніша людина для дитини в сучасній школі. У нього незвичайна місія в житті: не тільки керувати, направляти, але й виховувати. Його призначення – простежити за становленням особистості дитини, що входить у сучасний світ, виховати людину, здатну гідно зайняти своє місце в житті.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Досвід виховної роботи Сарафим Оксани Миколаївни, вчителя початкових класів Плющівської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Номер слайду 2

Виховна проблема Формування дружнього організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи.

Номер слайду 3

Утвердити в кожній людині доброту, сердечність, чуйність, готовність прийти іншому на допомогу, чутливість до всього живого і красивого - елементарна, азбучна істина шкільного виховання. З цієї істини починається школа. Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. В.О.Сухомлинський

Номер слайду 4

Класне керівництво– це радість спілкування. Класне керівництво – це реалізація педагогічного співробітництва. Класне керівництво – це прагнення бути потрібним кожному своєму вихованцю і радість невеликих досягнень і великих перемог у вихованні людини.

Номер слайду 5

Програма «Основні орієнтири вихованняучнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» Мета програми: Формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.

Номер слайду 6

Основні принципи виховання Принцип національної спрямованості; Принцип культуровідповідності; Принцип цілісності; Акмеологічний принцип; Принцип суб’єкт – суб’єктної взаємодії; Принцип адекватності виховання до психологічних умов розвитку особистості; Принцип особистісної орієнтації; Принцип превентивності; Принцип технологізації.

Номер слайду 7

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави; Ціннісне ставлення до людей; Ціннісне ставлення до природи; Ціннісне ставлення до мистецтва; Ціннісне ставлення до праці; Ціннісне ставлення до себе; Зміст виховання

Номер слайду 8

Школа – святе місце гуманності, добра і правди. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 9

Золоті правила класного керівника Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей. Учитель викликатиме повагу дітей, якщо він сам поважає кожного учня, чесний і відвертий у стосунках. Учитель має бути веселим, жартівливим. Учитель повинен раціонально використовувати свій час. Учитель має бути доброзичливим. Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір. Гасло вчителя: “Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення. Учителеві слід любити і захищати дитину, поважати її почуття Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

Номер слайду 10

Форми і методи роботи ГРУПОВІ (органи самоуправління, творчі групи…) КОЛЛЕКТИВНІ(конкурси, концерти, походи…) ІНДИВІДУАЛЬНІ (бесіди, консультації, обмін думками…)

Номер слайду 11

ПАМ’ЯТКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИВЧЕННЯ СІМЕЙ УЧНІВ ТЕМАТИЧНІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ КОНФЕРЕНЦІЇ КРУГЛІ СТОЛИ Напрями роботи з батьками ПРОВЕДЕННЯ РОДИННИХ СВЯТ БАТЬКІВСЬКІ ЛЕКТОРІЇ ІНФОРМАЦІЙНІ ХВИЛИНКИ

Номер слайду 12

ПЕДАГОГІЧНІ НАВЧАЛЬНІ СТОСУНКИ З ОДНОКЛАСНИКАМИ СТОСУНКИ ІЗ ДОРОСЛИМИ СТОСУНКИ З УЧИТЕЛЯМИ Індивідуальна взаємодія класного керівника з учнем Соціально-педагогічна діагностика Збір інформації Систематизація інформації Аналіз ситуацій Методи Бесіди Спостереження Анкетування ПРОБЛЕМИ

Номер слайду 13

1.Аналітична: Вивчення індивідуальності учня. Аналіз і вивчення характеру колективу, що розвивається. Аналіз і оцінка сімейного виховання кожної дитини. 2.Організаційно-координуюча: Організація і стимулювання різноманітної діяльності дітей. Встановлення зв'язку школи із сім'єю. Індивідуальна дія на кожного учня і колектив. Робота з "малим" педколективом. 3.Комунікативна: Регуляція міжособистих стосунків серед дітей. Встановлення оптимальних взаємовідносин "учень-учитель". Створення сприятливого психологічного клімату в колективі. Максимальний розвиток кожної дитини, збереження її неповторності,  розкриття потенційних талантів істворення умов.  для нормального духовного, розумового і фізичного розвитку. Основними функціями моєї роботи є:

Номер слайду 14

Миттєвості шкільного життя Перший урок ” Життя яскраве… Ти його творець!”

Номер слайду 15

Працюємо з радістю

Номер слайду 16

Екскурсія “ В усі пори року прекрасна земля ” Милування природою “ Хоровод осінніх квітів ”

Номер слайду 17

Конкурс малюнків “ Найцінніше в моєму житті”

Номер слайду 18

Інсценізація казки – п’єси “ Ходить гарбуз по городу”

Номер слайду 19

Уявна гра-мандрівка до Країни Здоров’я

Номер слайду 20

Вікторина “ У царстві живої природи ”

Номер слайду 21

Благодійна ярмарка

Номер слайду 22

Спортивні змагання “ Старти надій ”

Номер слайду 23

Екологічний експрес (мандрівка куточками рідного краю)

Номер слайду 24

Природа і фантазія

Номер слайду 25

Відпочинок на свіжому повітрі

Номер слайду 26

День Соборності України

Номер слайду 27

Подорож у Країну Прав Дитини

Номер слайду 28

Гра – конкурс “ У світі казки чарівної ”

Номер слайду 29

Родинне свято “ Наші мами - наймиліші “

Номер слайду 30

Дякую за увагу!!!

ppt
Додано
6 серпня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку