ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ
ОЦІНЮВАННЯ
Учень /учениця - сприймає ї розп знає нформац ю, отриману в д учителя (нших ос б); в дпов дає на прост запитання за зм стом почутого / прочитаного, припускається суттєвих зм стових лог чних помилок; — виконує частину простих завдань / навчальних д й за наданим зразком з допомогою вчителя;
— передає нформац ю, намагається висловлювати свої думки, використовуючи коротк однотипн фрази.
Учень / учениця: — в дтворює незначну частину нформац ї, отриману в д учителя або з запропонованих джерел; знаходить у почутому / прочитаному частков в дпов д на прост запитання; припускається зм стових лог чних помилок;
- виконує прост завдання / навчальн д ї за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зац кавлен сть до дей, висловлених ншими.
- комун кує з ншими за потреби, використовує прост однотипн фрази
Учень / учениця: - в дтворює частину нформац ї, отриманої в д учителя або з запропонованих джерел; знаходить у почутому / прочитаному частков в дпов д на запитання; припускається незначних зм стових лог чних помилок;
- виконує завдання / навчальн д ї за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в груп .
- висловлює свої думки простими фразами/ реченнями; просить надати зворотний зв'язок щодо ступеня розум ння та сприйняття запропонованого.
Учень / учениця: — в дтворює за зразком основну нформац ю, отриману з запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отриману нформац ю; може пояснити окрем поняття/терм ни/навчальн д ї;
- виконує завдання /навчальн д ї за зразком п д кер вництвом учителя; виконує обов’язки, розпод лен в груп ;
- використовує прост фрази/речення; сприяє сп лкуванню та може надати пояснення у межах запропонованої теми.
Учень /учениця: — застосовує частково основну нформац ю, отриману в д учителя або з запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань вир шення проблемних ситуац й; знаходить у почутому/прочитаному в дпов д на прост
запитання; може пояснити основн поняття /явищ/навчальн д ї;
- виконує навчальн д ї за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розп знає проблемн ситуац ї з допомогою вчителя; виконує завдання в груп в дпов дно до своєї рол ;
- п дтримує сп лкування в межах запропонованої теми, використовує прост фрази / речення.
Учень / учениця: - застосовує нформац ю, отриману в д учителя або з запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань вир шення проблемних ситуац й; розум є пояснює основн поняття / явища/ навчальн д ї, наводить прост приклади; виконує навчальн д ї за запропонованим алгоритмом самост йно; розп знає проблемн ситуац ї висловлює припущення щодо розв’язання їх з допомогою вчителя; виконує сп льне завдання в груп в дпов дно до визначених обов’язк в та своєї рол ;
- сп лкується у межах запропонованої теми, використовує прост фрази / речення.
Учень / учениця: - знаходить у запропонованих джерелах потр бну нформац ю для виконання навчальних завдань вир шення проблемних ситуац й; в дпов дає на окрем запитання за опрацьованою нформац єю; перетворює один вид нформац ї в нший за зразком; наводить окрем аргументи й приклади на п дтвердження висловленої думки;
- виконує репродуктивн й Частково-пошуков види навчальної д яльност за запропонованим алгоритмом або в сп впрац з однокласниками; розп знає проблемн ситуац ї, розв'язує їх в домим способом з допомогою вчителя; сп впрацює в груп , виконуючи навчальн завдання.
- долучається до сп лкування в межах запропонованої теми та визначає завдання через поставленн запитання.
Учень / учениця: - анал зує нформац ю, отриману з обраних джерел, з ставляє, пор внює та групує її за заданою ознакою; вир зняє проблемн ситуац ї, в дпов дає на запитання за опрацьованою нформац єю; перетворює один вид нформац ї в нший; наводить певн аргументи, доповнює думку/в дпов д однокласник в;
- виконує окрем пошуков , досл дницьк та/або творч навчальн д ї, розв'язує проблемн ситуац ї в домими способами з опосередкованою допомогою вчителя; активно сп впрацює з ншими, виконуючи навчальн завдання, визначає свої завдання в групов й робот ;
- запрошує до сп лкування, ч тко формулюючи питання та пр оритети для обговорення та у межах запропонованої теми.
Учень /учениця: - анал зує нформац ю, отриману з р зних джерел; вир зняє проблемн ситуац ї; добирає прийнятний з запропонованих спос б для унаочнення й в зуал зац ї; наводить аргументи та доречн приклади щодо висловленої думки;
- виконує пошуков (досл дницьк ) та творч завдання; розв’язує проблемн ситуац ї засвоєними ран ше способами, пропонує нов способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно сп впрацює з ншими, виконуючи типов та нетипов завдання.
- н ц ює сп лкування та обм нюється нформац єю у межах запропонованої теми.
Учень / учениця: ~ виокремлює стотну й потр бну нформац ю, отриману з р зних самост йно вибраних джерел; вир зняє проблемн ситуац ї, оц нює нформац ю за заданими критер ями; ставить запитання; встановлює лог чн зв’язки м ж об’єктами, фактами, явищами;
- застосовує здобут знання й практичн вм ння в р зних навчальних ситуац ях;
зд йснює р зн види д яльност , пропонує к лька способ в розв’язання проблемної - розвиває деї/думки учасник в сп лкування в межах запропонованої теми та намагається укласти їх у ц л сну лог чну л н ю, розглядаючи р зн сторони
10 ситуац ї самост йно, у пар або груп ;
проблеми.
Учень / учениця: — узагальнює Інформац ю, отриману з р зних джерел, оц нює її за визначеними критер ями; знаходить нформац ю й анал зує її; висловлює власну позиц ю,
аргументує її, робить висновки;
— застосовує здобут знання й практичн вм ння в нестандартних ситуац ях; зд йснює р зн
11 види д яльност , анал зує власн навчальн д ї самост йно, у пар або груп ; конструктивно
взаємод є у груп ;
— узагальнює головний зм ст почутого п д час сп лкування у межах запропонованої теми; обирає оптимальний спос б взаємод ї з ншими для вир шення сп льних навчальних завдань.
Учень / учениця: — оц нює отриману нформац ю, отриману з р зних джерел, пор внює та з ставляє її; використовує усв домлено нформац ю в р зних ситуац ях; — застосовує здобут знання й практичн вм ння, усв домлює ризики прогнозує
насл дки; зд йснює р зн види д яльност самост йно, у пар або груп ; анал зує власн 12 орган зує сп впрацю в групах для досягнення навчальних ц лей, виконання навчальн д ї, планує св й подальший навчальний поступ; н ц ює, планує та досл дницьких / творчих завдань;
— виступає посередником у сп лкуванн у межах запропонованої теми, демонструє толерантн сть до р зних точок зору надає роз’яснення за потреби ншим учасникам.