Загальні критерії оцінювання для 5 - 7 класів НУШ 2024-2025 н.р.

Про матеріал
Додаток 1 до наказу МОН від 02.08.2024 №1093 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання" ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
Перегляд файлу

ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ

ОЦІНЮВАННЯ

imageУчень /учениця  - сприймає ї розп знає нформац ю, отриману в д учителя (нших ос б);  в дпов дає на прост запитання за зм стом почутого / прочитаного,  припускається суттєвих зм стових  лог чних помилок;  — виконує частину простих завдань / навчальних д й за наданим зразком з  допомогою вчителя;

 — передає нформац ю, намагається висловлювати свої думки, використовуючи коротк однотипн фрази.

imageУчень / учениця: — в дтворює незначну частину нформац ї, отриману в д учителя або з запропонованих джерел; знаходить у почутому / прочитаному частков в дпов д на прост запитання; припускається зм стових  лог чних помилок;

-    виконує прост завдання / навчальн д ї за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зац кавлен сть до дей, висловлених ншими.

-    комун кує з ншими за потреби, використовує прост однотипн фрази

Учень / учениця: - в дтворює частину нформац ї, отриманої в д учителя або з запропонованих джерел; знаходить у почутому / прочитаному частков в дпов д на запитання; припускається незначних зм стових  лог чних помилок;

-    imageвиконує завдання / навчальн д ї за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в груп .

-    висловлює свої думки простими фразами/ реченнями; просить надати зворотний зв'язок щодо ступеня розум ння та сприйняття запропонованого.

Учень / учениця:  — в дтворює за зразком основну нформац ю, отриману з запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отриману нформац ю; може пояснити окрем поняття/терм ни/навчальн д ї;

-    imageвиконує завдання /навчальн д ї за зразком п д кер вництвом учителя; виконує обов’язки, розпод лен в груп ;

-    використовує прост фрази/речення; сприяє сп лкуванню та може надати  пояснення у межах запропонованої теми.

Учень /учениця: — застосовує частково основну нформац ю, отриману в д учителя або з запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань  вир шення проблемних ситуац й; знаходить у почутому/прочитаному в дпов д на прост

запитання; може пояснити основн поняття /явищ/навчальн д ї;

-    imageвиконує навчальн д ї за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розп знає проблемн ситуац ї з допомогою вчителя; виконує завдання в груп в дпов дно до своєї рол ;

-    п дтримує сп лкування в межах запропонованої теми, використовує прост фрази / речення.

imageimageУчень / учениця: - застосовує нформац ю, отриману в д учителя або з запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань  вир шення проблемних ситуац й; розум є  пояснює основн поняття / явища/ навчальн д ї, наводить прост приклади; виконує навчальн д ї за запропонованим алгоритмом самост йно; розп знає проблемн ситуац ї  висловлює припущення щодо розв’язання їх з допомогою вчителя; виконує сп льне завдання в груп в дпов дно до визначених обов’язк в та своєї рол ;

-    сп лкується у межах запропонованої теми, використовує прост фрази / речення.

 Учень / учениця: - знаходить у запропонованих джерелах потр бну нформац ю для виконання навчальних завдань  вир шення проблемних ситуац й; в дпов дає на окрем запитання за опрацьованою нформац єю; перетворює один вид нформац ї в нший за зразком; наводить окрем аргументи й приклади на п дтвердження висловленої думки;

-    виконує репродуктивн й Частково-пошуков види навчальної д яльност за запропонованим алгоритмом або в сп впрац з однокласниками; розп знає проблемн ситуац ї, розв'язує їх в домим способом з допомогою вчителя; сп впрацює в груп , виконуючи навчальн завдання.

-    imageдолучається до сп лкування в межах запропонованої теми та визначає завдання через поставленн запитання.

Учень / учениця: - анал зує нформац ю, отриману з обраних джерел, з ставляє, пор внює та групує її за заданою ознакою; вир зняє проблемн ситуац ї, в дпов дає на запитання за опрацьованою нформац єю; перетворює один вид нформац ї в нший; наводить певн аргументи, доповнює думку/в дпов д однокласник в;

-    imageвиконує окрем пошуков , досл дницьк та/або творч навчальн д ї, розв'язує проблемн ситуац ї в домими способами з опосередкованою допомогою вчителя; активно сп впрацює з ншими, виконуючи навчальн завдання, визначає свої завдання в групов й робот ;

-    запрошує до сп лкування, ч тко формулюючи питання та пр оритети для обговорення та у межах запропонованої теми.

Учень /учениця: - анал зує нформац ю, отриману з р зних джерел; вир зняє проблемн ситуац ї; добирає прийнятний з запропонованих спос б для  унаочнення й в зуал зац ї; наводить аргументи та доречн приклади щодо висловленої думки;

-    imageвиконує пошуков (досл дницьк ) та творч завдання; розв’язує проблемн ситуац ї засвоєними ран ше способами, пропонує нов способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно сп впрацює з ншими, виконуючи типов та нетипов завдання.

-    н ц ює сп лкування та обм нюється нформац єю у межах запропонованої теми.

Учень / учениця: ~ виокремлює стотну й потр бну нформац ю, отриману з р зних самост йно вибраних джерел; вир зняє проблемн ситуац ї, оц нює нформац ю за заданими критер ями; ставить запитання; встановлює лог чн зв’язки м ж об’єктами, фактами, явищами;

-    застосовує здобут знання й практичн вм ння в р зних навчальних ситуац ях;

зд йснює р зн види д яльност , пропонує к лька способ в розв’язання проблемної  - розвиває деї/думки учасник в сп лкування в межах запропонованої теми та намагається укласти їх у ц л сну лог чну л н ю, розглядаючи р зн сторони

10                                                             ситуац ї самост йно, у пар або груп ;

проблеми.

Учень / учениця: — узагальнює Інформац ю, отриману з р зних джерел, оц нює її за визначеними критер ями; знаходить нформац ю й анал зує її; висловлює власну позиц ю,

аргументує її, робить висновки;

— застосовує здобут знання й практичн вм ння в нестандартних ситуац ях; зд йснює р зн

11                                                             imageвиди д яльност , анал зує власн навчальн д ї самост йно, у пар або груп ; конструктивно

взаємод є у груп ;

— узагальнює головний зм ст почутого п д час сп лкування у межах запропонованої теми; обирає оптимальний спос б взаємод ї з ншими для вир шення сп льних навчальних завдань.

Учень / учениця: — оц нює отриману нформац ю, отриману з р зних джерел, пор внює та з ставляє її; використовує усв домлено нформац ю в р зних ситуац ях;  — застосовує здобут знання й практичн вм ння, усв домлює ризики  прогнозує

насл дки; зд йснює р зн види д яльност самост йно, у пар або груп ; анал зує власн 12 орган зує сп впрацю в групах для досягнення навчальних ц лей, виконання навчальн д ї, планує св й подальший навчальний поступ; н ц ює, планує та досл дницьких / творчих завдань;

— виступає посередником у сп лкуванн у межах запропонованої теми, демонструє толерантн сть до р зних точок зору  надає роз’яснення за потреби ншим учасникам.

pdf
Додано
3 листопада
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку