Загальношкільний сценарій конкурсу декламаторів «ЛІДЕР РОКУ– 2019»

Про матеріал
Сценарій конкурсу декламаторів «ЛІДЕР РОКУ– 2019» МЕТА: сприяння розвитку творчої особистості; створення умов для розвитку стосунків взаєморозуміння, поваги між дітьми різновікових груп; розвиток життєвих компетенцій; розвиток лідерських якостей; розвиток вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях; створювати умови для виявлення та розвитку індивідуальних задатків та здібностей.
Перегляд файлу

Дата проведення: 24.10.2019р.

ТЕМА: Конкурс декламаторів «ЛІДЕР РОКУ– 2019»

МЕТА:  сприяння розвитку творчої особистості;  створення умов для розвитку стосунків взаєморозуміння, поваги між дітьми різновікових груп;  розвиток життєвих компетенцій;  розвиток лідерських якостей;  розвиток вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях;   створювати умови для виявлення та розвитку індивідуальних задатків та здібностей.

Перед початком конкурсу в залі демонструються відеоролик про видатних українських письменників, поетів. ВІДЕО 1 (заставка).

Ведучий 1: Добрий день, шановні гості й дорогі учні!

Сьогодні ми проводимо конкурс декламаторів літературних творів серед учнів Херсонської загальноосвітньої  школи №35. (Звучать фанфари).

Ведучий 2: Ми з вами зустрінемося з найбільш активною, ініціативною шкільною молоддю .

Ведучий 1: Зустрічайте наших учасників:

(На екрані демонструються слайди, а саме: фото з П.І. конкурсанта).

Учасники 5 класу : Ключенко Маргарита, Антонова Софія, Радіоненко Максим, Шкода Олексій та Іванова Міла.

Учасники 6 класу : Гаценко Елизавета, Ярова Анастасія, Точона Соня, Бугонін Денис та Пасько Михайло.

Учасники 7 класу : Горбенко Родіон, Дорош Єлизавета, Мостицький Роман, Парнета Андрій, Гудименко Рада, Тимофеєва Ксенія та Костін Дмитро.

Учасники 8 класу : Вербова Надія, Бондар Ірина, Гайлевич Артем, Швакін Антон та Ковальчук Богдан.

Учасники 9 класу : Плохотнікова Дар’я, Васильєва Аліна, Григоренко Данило, Гудименко Мадонна та Пінка Анастасія.

Учасники 10 класу : Кожевнікова Ганна, Гайдарова Анна, Мала Анастасія, Самойлов Анатолій, Мостицька Тетяна та Мальвана Олександра.

МЕЛОДІЯ 1  Ведучий 2: Шановні члени журі, глядачі, ми познайомилися з усіма учасниками і вже тільки з представлення конкурсантів, ви мали можливість переконатися в тому, що дійсно сьогодні в конкурсі беруть участь найбільш активні та цілеспрямовані школярі. І конкурентна боротьба між ними розгорнеться дійсно цікава, тому що кожен з них по-своєму цікавий, здатний і талановитий. Декламаторами не народжуються, ними стають.

Ведучий 1: Ми від усієї душі бажаємо всім вам - шановні учасники, сьогодні удачі в фіналі!!! Вітайте наших почесних гостей та членів журі: директора школи – Юрченко Наталю Володимирівну, заступника директора з виховної роботи – Пінку Олену Віталіївну, вчителів української мови та літератури  -  Гунько Наталію Василівну та  Карлюку Лілію Борисівну. Вони  сьогодні вас будуть оцінювати.

Ведучий 2:  А вас, шановні глядачі, що сидять в залі, я переконливо прошу підтримувати наших конкурсантів оплесками, добродушним ставленням до кожного конкурсанта, ви сьогодні є групою підтримки для всіх наших учасників конкурсу.

Ведучий 1: Під час виступу учасникам необхідно жваво, оригінально, видовищно показати себе, свої акторське, організаторське вміння, артистичні здібності, а також здійснити талановите декламування твору!

У конкурсі оцінюється:

 - Жвавість і емоційність виступу;

  - Наочність, музичність виступу;

 - Провідна роль учня у виступі.

Я оголошую про початок конкурсу (Звучать фанфари).

Ведучий 2: На сцену запрошується учасниця 5 класу Ключенко Маргарита з віршем Т. Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий».

Ведучий 1: Спасибі тобі, Маргарито, за виступ.

А я запрошую другу учасницю - Антонову Софію, яка обрала для виступу той самий  вірш Т. Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий».

Ведучий 2: Ми дякуємо другій учасниці, а я запрошую третього конкурсанта - Радіоненко Максима з віршем І.Франка « Сипле, сипле сніг».

Ведучий 1: Дякуємо тобі, Максиме. А я запрошую наступного учасника - Шкоду Олексія з віршем Л.Українки « Вже сонечко в море сіда »

Ведучий 2: Ми дякуємо Олексію, а я запрошую Іванову Мілу з віршем Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе».

Ведучий 1: Гарний був виступ, дякуємо тобі, Міло. Для всіх вас, шановні конкурсанти, глядачі та члени журі звучить музичний подарунок від учениці 3 класу  Горлової Ганни.

Ведучий 2: На сцену запрошується учасниця 6 класу Гаценко Єлизавета з віршем Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати».

Ведучий 1: Спасибі тобі, Єлизавето, за виступ.

Наступний учасник - Ярову Анастасію з віршем Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе».

Наступний учасник -  Точону Соню з віршем М. Рильського « Осінь - маляр».

Наступний учасник - Бугонін Денис з віршем Л. Глібова « Химерний, маленький».

Наступний учасник - Пасько Михайла віршем Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати».

Ведучий 1: : Дякуємо, Михайло. Шановні глядачі, сьогодні для вас лунає сучасний танок від учнів 9 класу.

Ведучий 2: На сцену запрошується учасник 7 класу Горбенко Родіон з віршем Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати».

Ведучий 1:

Наступний учасник - Дорош Єлизавета «Як дитиною бувало» Л. Українка.

Наступний учасник - Мостицький Роман « Кухлик» П. Глазовий.

          Наступний учасник - Парнета Андрій Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе».

Наступний учасник - Гудименко Рада  М. Рильський «Дощ».

Наступний учасник - Тимофеєва Ксенія «Не бував ти у наших краях» П. Тичина.

Наступний учасник - Костін Дмитро «Найважча роль» П. Глазовий.

Ведучий 2: Дякуємо, Дмитре. А зараз ми ще раз згадаємо про наших українських поетів та проглянемо відео. ВІДЕО 3 (2:57 ХВ)

Ведучий 1: На сцену запрошується учасниця 8 класу Вербова Надія з віршем В. Симоненка «Ти знаєш, що ти людина?».

Наступний учасник - Бондар Ірина «Пісня про рушник» А.Малишко.

 Наступний учасник - Гайлевич Артем «Крила» Л. Костенко.

 Наступний учасник - Швакін Антон « Заповіт» Т. Шевченка.

 Наступний учасник - Ковальчук Богдан  з віршем Гунько Н.В.

Ведучий 2: Дякуємо, Богдане. Шановні конкурсанти, для ваших помічників і груп підтримки, для членів журі звучить музичний подарунок від учениці 10 класу Гайдарової Ганни.

Ведучий 1: На сцену запрошується учасниця 9 класу Плохотнікова Дар’я з віршем Л. Українки «Хотіла б я піснею стати».

Наступний учасник - Васильєва Аліна «Васильки» В.Сосюра.

 Наступний учасник - Григоренко Данило «Із янголом на плечі» Іван Малкович.

 Наступний учасник - Гудименко Мадонна «Як добре те, що смерті не боюсь я» В. Стус.

 Наступний учасник - Пінка Анастасія «Любіть Україну!» В.Сосюра.

Ведучий 2: Дякуємо, Насте. А зараз для всіх нас лунає  танок від учнів     класу.

 Ведучий 1: На сцену запрошується учасниця 10 класу Кожевнікова Ганна з віршем Т. Шевченка «На панщині пшеницю жала».

Наступний учасник - Гайдарова Анна «Про цінність часу» Л. Костенко.

Наступний учасник - Мала Анастасія «Тече вода з-під явора» Т. Шевченка.

Наступний учасник - Самойлов Анатолій « Мені 13 минало» Т. Шевченка.

Наступний учасник - Мостицька Тетяна «Сон» Т. Шевченка.

Наступний учасник - Мальвана Олександра «Молитва українського націоналіста» Осип Мащак.

Ведучий 2: Закінчився конкурс, ми дякуємо учасникам. Шановні члени журі, просимо вас висловити свої враження від сьогоднішнього конкурсу.  Вам слово.

Ведучий 1: Дякую за добрі слова на адресу наших учасників. Нарешті, всі випробування вже позаду!

Залишилося головне, підвести підсумки, і не важливо - хто сьогодні стане першим, головне, що ви всі ЛІДЕРИ з великої літери, ви самі активні, творчі, винахідливі, ви найкращі і ваші імена вже внесено в історію дитячого руху.М

Ведучий 2: Отже, настає сама урочиста хвилина - підведення підсумків та нагородження учасників конкурсу.

Я передаю слово членам журі, будь ласка!!! (При нагородженні звучать фанфари). Фото на пам'ять.

Ведучий 1: Закінчився наш конкурс, ми всім говоримо велике спасибі - і учасницям, і вчителям, і членам журі, і всім, хто нам допомагав і до наступних зустрічей.  Звучить пісня у запису.

1

 

docx
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку