Захід проведено для учнів 5-9 класів учнями 11 класів. До заходу додається презентація ,без відеофільмів. Відео можна підібрати. Матеріал можна використовувати і для початкової школи.
Захід з екології « Нехай земля квітує всюди – природу збережімо, люди!»»
Мета: формувати екологічну культуру; розширювати уявлення учнів про цінність та багатогранність природи; учити аналізувати, робити висновки; виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до природи.
провели учні 11 класу для учнів 5 -9кл
Зайкіна Н.В.
ОНВК (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 - ліцей)
|
Зміст |
Музика |
Відео |
В 01 |
Відео перед початком заходу про красу Землі. |
|
Відео 1 |
|
Краса Землі така велика сила, |
фон |
Фото 1 |
В1 |
Добрий день, дорогі друзі. Ми вітаємо всіх, хто зібрався в цій залі. Наш захід присвячений одній з найбільш актуальних тем сьогодення – екологічним проблемам нашої планети Земля. |
|
|
В2 |
Земля – унікальна планета Сонячної системи і унікальність її полягає, перш за все, у тому, що на ній існує життя. |
|
Вислів виведено на дошку |
В1 |
То ж запрошуємо вас на свято « Нехай земля квітує всюди – природу збережімо, люди!» |
|
Слайд 2 |
В2 |
Ось вона наша Планета. (слайд) |
|
3 |
В1 |
Ось вона сонцем зігріта. |
|
4 |
В2 |
Ось вона дощами вмита. |
|
5 |
В1 |
Хлібами закосичена. |
|
6 |
В2 |
Лісами заквітчана |
|
7 |
В1 |
Горами звеличена |
|
8 |
В2 |
Надрами збагачена |
|
9 |
В1 |
Морями оперезана |
|
10,11 |
В2 |
Озерами прикрашена |
|
12 |
В1 |
Ріками помережана |
|
13 |
В2 |
Наш дивний світ, такий, як казка, Он в небі хмаронька пливе. Тож бережи його, будь ласка, Все в ньому гарне і живе. Он квітка полум’ям палає, І ясне сонечко блищить. Чарівна пташечка співає – Все в дивосвіт прийшло, щоб жить |
|
|
|
Виступ групи учнів – вихід під марш |
|
|
1 |
Ми діти матінки своєї України Сини і дочки матері-Землі Моря і ріки наші гори і долини З дитячих літ даровано мені
|
|
|
2 |
І щоб край був красою багатий Щоб покласти свавіллю кінець Довкілля рятувати і рішення приймати Завдання молодих сердець! (показуємо серця) |
|
|
1 |
Серце Планети у наших руках! |
|
слайд |
2 |
І весь цей світ чудовий |
|
|
1 |
Заявляємо ми, учні Олександрійського НВК №17
|
|
Фото учнів |
1 |
-Хто мене в літа ранкові вчить добра і вчить любові? |
|
|
Всі |
- Ти, Земле, моя! |
|
|
2 |
-Хто мені в юнацькі роки дасть дорогу в світ широкий? |
|
|
всі |
- Ти, Земле, моя! |
|
|
3 |
Хто мені дав чисту воду із джерел мого народу? |
|
|
всі |
-Ти, Земле, моя! |
|
|
|
Планета наша –Земля! Наш спільний дім! |
|
|
|
(пісня про Україну) |
|
Відео2 |
В2 |
Все, що нас оточує і не зроблене руками людей, - це природа. Спілкування з природою дає найбільшу радість викликає найпалкішу любов до рідного краю, до життя. Природа є джерелом натхнення для письменників, художників, композиторів. Шепіт води, зелених дібров. Спів пташок, запах квітів – усе це природа. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі однаково добре ставимося до неї. Природа потребує постійної уваги і турботи. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатства. |
|
|
|
Сценка |
|
|
|
(На сцену виходить Продавець повітря (старшокласник). На грудях у нього лоток зі складеними парасольками, коробками з написом «Чисте повітря», пляшками з яскравою етикеткою «Жива вода».) |
|
|
Продав повітря |
Чисте повітря! Купуйте «живу воду». Остання «жива вода» на Землі! Парасольки від кислотних дощів — для всіх і кожного! Купуйте цілюще чисте повітря! Тільки у нас! Натуральна «жива вода»... (На сцену вибігають покупці — учні). |
|
|
ПП |
(Продавець повітря зрадів покупцям): Купуйте парасольки від кислотнихдощів. «Живу воду»! Останню «живу воду» на Землі! (Покупці здивовані). |
|
|
1 |
Парасолька від кислотного дощу? |
|
|
2 |
«Жива вода»? |
|
|
3 |
Чисте повітря? |
|
|
ПП |
Так, так! Останні екземпляри. Тільки в нас! Поспішайте! Купуйте носові хустинки від смогу! |
|
|
1 |
Навіщо? |
|
|
2 |
Кому потрібна «Жива вода»? |
|
|
3 |
Все це бабусині казки! |
|
|
ПП |
(Продавець повітря з сумом): Бабусині казки... Ні, молоді люди, це вже не казки, це сумна статистика. Ще трохи, і на Землі не залишиться ні краплини справжньої чистої води, котру я називаю «живою». А за один вдих скоро доведеться платити велику ціну! |
|
|
1 |
Яку ж? |
|
|
ПП |
Навіть страшно вимовити... Ціною всьому може стати людське життя! Наше й наших дітей... |
|
|
2 |
Так він знущається з нас! Яка нісенітниця! Носові хустинки від смогу, парасольки від кислотних дощів |
|
|
3 |
Та він звичайний шахрай! |
|
|
1 |
Ходімо, немає про що з ним розмовляти! |
|
|
2 |
На наш вік всього вистачить! |
|
|
ПП |
А після вас? |
|
|
3 |
Що буде після нас — нікому не відомо…після нас – хоч потоп.. |
|
|
ПП |
(Продавець повітря схвильовано): Люди! Невже вам не страшно? ( гуркоче грім) : Ось... Я ж казав, кислотний дощ! |
|
|
1 |
Не може бути! |
|
|
ПП |
Швидше беріть парасольки! Це страшний дощ. Від нього шкіра стає сірою, життя згасає...( Покупці розбирають парасольки, ховаються під ними від дощу). |
|
|
2 |
Мені страшно |
|
|
ПП |
Страшно... Скоро лише в кіно можна буде побачити світанки й присмерки, лише в музеях збережеться чисте повітря й жива вода, ранкова роса і грибний дощ... Та й хто буде ходити в такі музеї? |
|
|
3 |
А сонце? |
|
|
1 |
Невже зникнуть птахи? |
|
|
2 |
І ми ніколи не побачимо пролісків? |
|
|
3 |
Не вдихнемо аромат конвалій? |
|
|
1 |
Не зануримося у прохолодну річку? |
|
|
2 |
Як же так? Це ж несправедливо! Невже я ніколи не побачу веселку? (Продавець повітря хитає головою). |
|
|
Всі: |
Ні! Ми не згодні Треба щось думати!!!!Мерщій до роботи… |
|
|
|
Увага! Увага! Увага! Ми б’ємо тривогу! На планеті Земля все менше залишається ранньоквітучих рослин, диких тварин, забруднюється вода і повітря, ґрунт і продукти харчування. |
|
фото |
|
(Виносять Червону книгу)
|
|
Зроблено макет |
|
Червоне світло миготить тривожно Природа на стежках сигналить нам Стій! Зупинись! Далі не можна! Бо ми останні із Могікан! |
|
слайд |
|
( діти показують і називають рослини і тварини) |
|
рідкісні |
|
Людина в світ прийшла добро творити на Землі, берегти і захищати, примножувати багатства Землі, бо життя Планети у наших руках! |
|
|
|
(хлопчик з глобусом) |
|
|
В2 |
Наша планета не витримує екологічних потрясінь….Екологічна небезпека, якщо вона стає реальною, – сильніша за війну, бо вбиває поступово, з прицілом на багато поколінь”. Щодня фауна Земної кулі біднішає, тому що зникає один вид тварин щотижня ми назавжди втрачаємо один вид рослин, кожного року зникає мала річка, кожного десятиріччя підвищується радіоактивний фон майже вдвічі, постійно з’являються нові невиліковні хвороби. З великою швидкістю під сокирою людини зникають ліси – легені Планети. Цей перелік можна продовжувати. Так задумаємось на д питанням: Людина і природа –це трагедія чи гармонія. |
|
Відео3 |
Хл. |
Блакитний колір – це колір віри та надії. |
|
|
1 |
Є вислів „ Надія вмирає останньою ”.. |
|
|
2 |
Ми сподіваємось, що природа все-таки виживає, але в цьому їй повинна допомогти людина. Адже вона сама залежить від природи |
|
|
3 |
Отож...Ми люди, поки є природа. |
|
|
В2 |
1.Хто, як не ми, поможе цій землі?
|
|
|
В1 |
Бережімо нашу Землю! Всюди, на кожному кроці, всі разом і кожний окремо! Адже завтрашній день Землі буде таким, яким ми його зробимо сьогодні |
|
|
|
Танець бджілки |
|
|
|
|
|
|
|
Але ми не стоїмо осторонь цієї проблеми. Нами була пророблена велика робота. Хто як не ми допоможе Землі? |
|
|
|
Який дивовижний світ навкруги, Яке гарне небо, ліси, береги, Наш обов’язок все зберегти Бо природа це є Я і ТИ! МИ… |
|
|
|
-екологічно чисто мислимо, -кардинально підходимо до проблем, -охороняємо та відроджуємо, -спілкуємося з природою, -милуємося її красою, -активно пропагуємо, -йдемо в майбутнє, -любимо цей різнобарвний край! |
|
Кожен по черзі говорить |
|
Природа, в якій ми живемо, забруднюється, піддається руйнуванню, знищується. Чи багатьом з нас щастило бачити прозору річку, чистий пісок, насолоджуватися тишею без реву моторів, дихати чистим повітрям без домішок бензину, їсти здорову їжу…. Наше майбутнє може стати жахливим, якщо не почати негайно діяти!!! Отож, прийшов час… Ми отримали в спадок невимовно прекрасний і багатообразний сад, але наша біда в тому, що ми є поганими садівниками, ми не засвоїли простих правил садівництва. Ми ріжемо ножицями цю прекрасну картину на шматочки. Природа - такий же унікум, як картина Рафаеля. Знищити її легко, відновити неможливо! |
|
|
|
Змінити стиль людського життя, якщо ми хочемо зберегти біосферу і самим зберегтись в ній - ось девіз нашого закладу. |
|
|
|
Настав час керуватись у своїх діях іншими принципами й критеріями. Нова філософія життя має навчити нас поважати Природу, Землю, щоб життя на ній розквітало. |
|
|
|
Переорано землю, переорано небо, Наче нам на цім світі вже нічого не треба, Ні трави , ні повітря, ні річок, ані квітів, Наче прагнемо разом на край світу злетіти. Загубили ми душі і розвіяли думи. Зупинися, людино,хоч на мить і подумай!... Людино! Ти вінець природи, і ти повинна все змогти, щоб довкілля зберегти!!! І тому ми, як майбутнє нашої країни, повинні осягнути істину, свідомістю і серцем, розумом і почуттям, що в долі природи – наша доля. Земля - наш дім і іншого в нас немає! |
|
слайд |
|
Наше майбутнє у наших руках |
|
|
|
Все на землі, все треба берегти –І птаха й звіра, і оту рослину,Не чванься тим, що цар природи ти –Бо врешті, ти його частина.Друже мій, люби життя,Люби людей, природу,А кривду кинь у забуття,Як камінь в тиху воду |
|
Відео 4 |
|
Фінальна пісня |
|
Відео 5 |
: