заняття для дітей старшої групи

Про матеріал
цей матеріал спрямовано на ознайомлення дошкільнят з рідним краєм. використанні різні форми роботи.
Перегляд файлу

Випуск рекламної газети «Червоний гірник» - «Сім чудес Кривого Рогу».

Мета: розвивати комунікативні навички дітей, формувати вміння дітей діяти за певними ігровими правилами та завданнями, розвивати творчі здібності дітей. Систематизувати знання дітей про цікаві місця Кривого Рогу. Розширити знання дітей про світ професій – знайомити з професіями у галузі журналістики. Виховувати повагу до праці людей. Формувати гордість за своє місто.

Словник: назви професій, бейджик, назви місць Кривого Рогу.

Попередня робота: розгляд печатних видань, прогулянки вулицями міста, екскурсії тощо.

Матеріал та обладнання: ігрові зори, промінці-долонці, бейджики, фото Кривого Рогу, букви-розмальовки тощо.

Хід заняття

Вихователь: доброго дня любі діти. А що за таблички у вас на груді?

Діти: це бейджики. Бо сьогодні ми не просто діти, а співробітники газети «Червоний гірник». А бейджики – це візитівка людини де зазначено її імя та посаду (професію).

В: що ж тоді з вашого дозволу я буду головним редактором цього випуску і допоможу вам в оформленні газети. Ось і мій бейджик.

А зараз давайте познайомимося з вами, шановні колеги:

Д: - Я – Вероніка і я кореспондент газети,

Я – Даша -  помічник редактора,

Я  - Дмитро -  фотокореспондент газети

Я -  Даніїл – кореспондент газети,

Я – Маша _ художник-дизайнер газети.

Я – Дмитро – редактор газети,

Я – Михайло – журналіст.

В: що ж тепер ми можемо з вами розпочати роботу і хочу вам повідомити, що сьогоднішній випуск буде присвячений нашому місту – Кривому Рогу, а саме 7 місцям які треба відвідати туристам та гостям нашого міста. Тож почнемо свою роботу. Беріть свої ігрові зори та визначайте про які 7 місць буде наша газета.

Гра «Ігровізори»

(планшет з папером в клітинку на якому зображена половина картинки, зверху прозора плівка по якій слід домалювати маркером другу половину картинки)

В:  а зараз я попрошу вас розповісти зображення яких місць у вас вийшли і чому, на вашу думку, вони відомі.

(діти розповідають про свої зображення: 1 – музичний фонтан на 44 кварталі, 2 – човникова станція в парку Мершавцева, 3 – Арт-майдан, 4 – квітниковий годинник, 5 – музей горничної техніки. 6 – оглядовий майданчик ПГЗК, 7 затоплений гранітний кар’єр на КРЕСІ)

В: Я з вами згодна, що ці місця можуть бути представлені на туристичній мапі нашого міста, як представники архітектурного та промислового туризму. А зараз нам з вами треба визначитися яку форму буде мати наша газета.

Д: давайте випустимо газету у формі сонечка

В: А чому сонечко? Місто ж промислове7

Д: так воно промислове. Але воно світле, широкі вулиці, багато скверів, парків, воно радісне, веселе.

В: я згодна з вашою пропозицією, прошу до макету. І зараз ми з вами визначмося з кількістю промінчиків.

Гра «Комплімент Кривому Рогу»

(діти називають лагідні слова про місто, кожне слово – промінчик навколо обличчя сонечка)

В: ось і наші фотокореспонденти виконали свою частину роботи, виготовили фото різних міць нашого міста, беріть та розмістіть їх на промінчиках.

Гра «7 Чудес Кривого Рогу»

(діти беруть фото з наліпками та прикріплюють їх до промінчиків)

В: ми з вами виконали вже більшу частину роботи і прийшов час для виробничої гімнастики.

Фізхвилинка

Ми писали, ми трудились.

Наші ручки вже стомились.

А щоб гарно написати.

Треба пальці розім’яти.

Руки кілька раз тряхнемо.

І писати знов почнемо.

В : ми можемо продовжувати нашу роботу. І я пропоную скласти мнемо доріжку для кожного обраного об’єкту.

Завдання «Мнемодоріжка»

(діти обирають картинки які характеризують об’єкт – його цікавинку, значення тощо. Та за допомогою наліпок прикріплюють її поряд з об’єктом)

В: що ж тепер нам треба попрацювати над назвою нашої газети.

Вправа «Розфарбуй букви»

(діти зафарбовують букви з назви газети та прикріплюють їх на макет)

В: шановні колеги! Мені здається, що макет нашої газети готовий. Оцініть будь ласка. Чи задоволені ви своєю роботою? Тоді я підписую макет і віддаємо її в друк. І на знак успішного закінчення роботи пропоную виконати пісню про славне місто Кривий Ріг.

Пісня «Кривий Ріг – моє місто»

В: А зараз колеги давайте віднесемо макет до друкарні.

(діти виходять з групи)

 

 

docx
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку