Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Заняття "Допоможи собі сам"

Про матеріал
Заняття допомагає ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі, будинку; вчити учнів основних правил поведінки в надзвичайних ситуаціях; формувати життєву компетентність, виховувати вміння організовувати своє дозвілля безпечно. Завдання заняття: · Формувати навички безпечних розваг удома, вміння вибирати місця та іграшки для розваг; · Розвивати навички користування побутовою технікою.
01.jpg
1997448.png
1_12.jpg
1af921ab8838c86d94ab0420edc2e24d_85374_2.jpg
gorenje_sbr_1000_be_images_1723945353.jpg
mikrovolnovaya_pech_bosch_hmt84g451.jpg
samsung-rb29fsrndsa_images_1771051066.jpg
samsung-wf1802xeyylp_images_1698393778.jpg
saturn_st_hc_7341_images_1684993174.jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДОПОМОЖИ СОБІ САМ

Номер слайду 2

З вогнем, діти, не грайтеся,А побачивши вогонь і дим,Телефоном набирайте. Усього три цифри 101.

Номер слайду 3

Якщо іскрить розетка,Або чути дивний тріск,Ти скажи про це дорослим –Сам, будь ласка, ти не лізь!

Номер слайду 4

Нащо вам у вуха класти. Зайві там предмети?Вони можуть там застрягти…Навіщо ці експерименти?

Номер слайду 5

Багато тюбиків та баночокЄ у шафах ваших мамочок. Засоби там різні,в маминих руках – корисні. Креми, пасти, різні штучки. Не беріть у свої ручки!

Номер слайду 6

А коли почув ти запах газу-Відкривай вікно, провітри все відразу,Сірники до рук ти не бери,А одразу 104 набери!

Номер слайду 7

Що ж ти робиш, дитино!?Невже не жаль свою спину!? Не ризикуй ти собою, будь ласка!Інакше – інвалідна коляска…

Номер слайду 8

Хіба для цього ці предмети?А чим же їстимеш котлети?Буде боляче, буде прикро- Є безліч безпечних ігор!

Номер слайду 9

Не підходь до плити, любий друже,Можеш отримати опік, болючий дуже!

Номер слайду 10

Хороший ти ростеш, синок, Та ще зарано молоток. До рук невмілих тобі брати!Послухай, хлопчику, поради. Щоб не сталося біди- Ще трохи підрости!

Перегляд файлу

Картка 1. Має голубий екран, який дозволяє побачити все, що відбувається навколо нас і у світі. Говорить, співає, показує, розказує.

Картка 2. У ньому довгий час можуть зберігатися різні продукти, але вони не псуються швидко, бо знаходяться при низькій температурі.

Картка 3. Вбирає, всмоктує у себе пил, бруд і невеличке сміття, гудить, але не страшний, хороший домашній помічник.

Картка 4. Дмухає то холодним, то гарячим повітрям, сушить волосся, вкладає зачіску.

Картка 5. Замочує, перекручує, пере, викручує і трішки висушує білизну і одяг.

 

Перегляд файлу

 

E:\76239455.jpg

 


Мета: 

· Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в квартирі,       

   будинку;

· Вчити учнів основних правил поведінки в надзвичайних ситуаціях;

· Формувати життєву компетентність, виховувати вміння організовувати своє дозвілля

   безпечно.

 

Завдання:    

· Формувати навички безпечних розваг удома, вміння вибирати місця та іграшки для розваг;

·  Розвивати навички користування побутовою технікою.

 

Очікувані результати:

Після заняття учні зможуть:

-  називати основні електроприлади та правила безпечного користування ними;

-  обирати безпечні місця для гри;

-  знати, як діяти під час надзвичайної ситуації.

 

Методично-дидактичне забезпечення:

Для дітей:

-   картки з кросвордом, картки для роботи в групах;

 

Для вчителя:

-   мікрофон, мультимедійна презентація, мультиплікаційний фільм, демонстраційний матеріал.

 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Дзвоник  дзвонить кожен раз,

Дітлахів він кличе в клас.

Будемо разом ми працювати,

Правила безпеки сумлінно вивчати.

 

II. Повідомлення  теми і мети.

  -   Любі діти, виховна година сьогодні буде незвичайна. На вас чекають сюрпризи. Ви дізнаєтесь, як можна безпечно розважатись вдома, зрозумієте, чим можна гратися, а що може бути небезпечним. Також ви пригадаєте, що таке «електрика» та яку небезпеку вона приховує. А ще ми з вами з’ясуємо, коли і як можна користуватися побутовою технікою.

 

III. Мотивація навчальної діяльності.

  -  Всі ці знання вам необхідні для того, щоб ігри, розваги вдома приносили тільки радість і гарний настрій.

 

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Актуалізація опорних знань. Розгадування кросворда «Безпека».

  -  Вчора я отримала незвичайний лист від хлопчика Непослуха. «Доброго дня. Діти, будь ласка, допоможіть мені! Тітонька Сова задала мені дуже складне завдання: знайти найважливіше правило для дитячих ігор. Щоб знайти відповідь, я маю розгадати  кросворд, у якому зашифроване те найголовніше, що повинно бути зі мною під час ігор. Без вас я не впораюсь!»

  -   Діти, може спробуємо допомогти Непослухові?

 

(У кожного учня на парті кросворд, у вчителя - більший за розміром).

1. Якщо у вас немає телефону, то покличете на допомогу з вікна, або (Балкону)

2. Щоб перейти вулицю потрібно використовувати пішохідний (Перехід)

3. Що за дивний перехід

    На тварину схожий?

    Береже людей від бід,

    Йде ним перехожий.  (Зебра)

4. Людина, яка їде у транспорті це … (Пасажир)

5. Як називається людина, що займається тушінням пожеж? (Пожежний)

6.  Вона іде по дротах

     І є у селах і містах… (Електрика)

7.  Як називається професія людини, що піклується про здоров’я людей? (Лікар)

Висновок:    Найголовнішою під час ігор є безпека.

 

 

1.

Б

А

Л

К

О

Н

У

 

 

 

 

2.

П

Е

Р

Е

Х

І

Д

 

 

3.

З

Е

Б

Р

А

 

4.

П

А

С

А

Ж

И

Р

 

5.

П

О

Ж

Е

Ж

Н

И

Й

 

6.

Е

Л

Е

К

Т

Р

И

К

А

 

 

7.

Л

І

К

А

Р

 

  - Як на вашу думку, що це слово означає? (Бути уважним, продумувати свої дії, відповідати за свої вчинки, дотримуватися правил поведінки вдома і на вулиці, допомагати у біді, приходити на допомогу)

  -  Правильно діти! БЕЗПЕКА – це турбота про своє життя та життя оточуючих.

 

2. Бесіда. «Яке місце для ігор можна вибрати вдома».

  -  Для власної  безпеки краще гратися у своїй кімнаті або в загальній кімнаті в своєму куточку, щоб не нашкодити собі та іншим, На місці розваг завжди повинно бути чисто і прибрано. Як цього досягти? (Прибирати місце після кожної гри, не смітити, не гратися з небезпечними предметами).

  - А чи є таким безпечним місцем ваш робочий стіл? (Так. За ним зручно малювати, клеїти,  грати у настільні ігри).

  -  А зараз ви мені розкажете,  як можна безпечно розважатися на вулиці. Адже дуже важливо вміти вибирати безпечні ігри. Які у вас улюблені ігри?

  - Діти, чи може гра в м’яч бути небезпечною? (Може. Необережні рухи можуть спричинити падіння важких речей, розбите скло, коротке замикання, травми).

 

 3. Бесіда «Побутова техніка».

          -  Вдома поряд з нами знаходиться багато корисних речей, які полегшують наше життя, роблять його більш цікавим. Дуже важливо навчитися правильно використовувати ці речі, щоб не нашкодити собі та іншим. Я загадаю загадки, а ви спробуєте відгадати, що це за предмети. 

  • Неначе паровоз, гуде,

          Шумить, кипить, і пара йде,

          Смачний заварює нам чай.

          Хто ж він такий? От відгадай. (Чайник)

 

  • Як задуха буде влітку

У кімнаті зробить вітер. (Вентилятор)

 

  • Розморожувати вміє,

          Що потрібно – розігріє.

          Піцу зробить за хвилину,

          Нагодує всю родину. (Мікрохвильова піч)

 

  • То вперед, то назад

          Ходить – бродить пароплав.

          А зупиниш – горе,

          Продірявить море. (Праска)

 

  • Може він порахувати,

          Може він пісні співати,

          Малювати і писати,

          Помилки перевіряти.

          Може він листа прийняти,

          З другом швидко нас зв’язати,

          Він багато чого може

          І завжди нам допоможе! (Комп’ютер)

 

  • Може моркву покришити,

          Свіжий сік для нас зробити.

          Непотрібно йому рук -

          Має функцій безліч штук. (Кухонний комбайн)

 

  -  Як  можна назвати всі ці предмети? («Побутова техніка»)

  - Які ще предмети побутової техніки ви знаєте і для чого вони потрібні?

 

 

4. Робота в групах.

  -   Уважно прочитайте і скажіть, про який прилад йде мова. Якщо здогадаєтесь, то прикріпіть свою картку під зображенням цього приладу, що є на малюнку на дошці.

Картка 1. Має голубий екран, який дозволяє побачити все, що відбувається навколо нас і у світі. Говорить, співає, показує, розказує.

Картка 2. У ньому довгий час можуть зберігатися різні продукти, але вони не псуються швидко, бо знаходяться при низькій температурі.

Картка 3. Вбирає, всмоктує у себе пил, бруд і невеличке сміття, гудить, але не страшний, хороший домашній помічник.

Картка 4. Дмухає то холодним, то гарячим повітрям, сушить волосся, вкладає зачіску.

Картка 5. Замочує, перекручує, пере, викручує і трішки висушує білизну і одяг.

  -  Якою технікою вам дозволяють користуватися самостійно?

  -  Як саме ви користуєтесь? Коли?

 

7. Перегляд мультфільму:  «Фокс і Трот спішать на поміч. Електроприлади».

Мотиваційна бесіда :

  -  До чого може призвести порушення правил використання електроприладів?

 

V. Закріплення нового матеріалу.

1. Сценка з подальшим обговоренням.

  - Які правила пожежної безпеки порушено?

(За столом, біля батареї, сидить Матроскін, читає газету. Стук у двері)

Галченя: Хто там ?

(Заходить Пєчкін з коробкою в руках)

Пєчкін: Це я, Листоноша Пєчкін, приніс посилку від вашого хлопчика.

Матроскін: Проходьте, шановний  Пєчкін. Чай будете пити?

Пєчкін: Ніколи мені.

(Дістає квитанцію, простягає Матроскіну)

Пєчкін: Розпишіться, та я далі піду.

(Матроскін розписується. Пєчкін йде)

(Матроскін відкриває коробку, дістає обігрівач)

Матроскін: Ура! Це ж дядько Федір надіслав нам електричне сонце!

(Включає обігрівач)

Матроскін: Мрр, тепло, як в Африці.

(Лунає мукання корови: Му – у – у)

Матроскін: Це ж моя корівка. Я ж забув її подоїти!

(Кидає газету біля обігрівача і біжить)

(До кімнати вбігає Шарик)

Шарик: Гав, гав! Весь день на полюванні пробув. Замерз, як собака. Всі лапи наскрізь промочив.

(Дістає шкарпетки, вичавлює їх, вішає на обігрівач. Гріє руки над обігрівачем)

Шарик: До чого прогрес дійшов! На вулиці осінь, а тут хоч засмагай!

(Торкається мокрими лапами обігрівача)

Шарик: Піду Матроскіна пошукаю.

(Виходить)

  -  Які правила порушили герої?

 

2. Гра « Екстрений виклик».

  -  Алло! Пожежна охорона?

  -  Так, черговий Петренко слухає Вас.

  -  У квартирі навпроти пожежа! Приїжджайте!

  -   Назвіть адресу.

  -   Вулиця…

  -   Виклик прийнято. Чекайте.

 

3. Перегляд презентації. Складання правил безпеки. 

 

IV. Рефлексія.

Вправа «Мікрофон»:

  - Що таке безпека? (БЕЗПЕКА – це турбота про своє життя та життя оточуючих. А людину, яка дотримується таких правил можна назвати обережною, відповідальною, безпечною)

  -   Мені найбільше сподобалось…

  -   Матусі (татові, братику, сестричці) я розповім…

  -   Молодці, діти, ви всі добре попрацювали. Сподіваюсь, що сьогоднішнє заняття допоможе вам зробити своє життя більш безпечним.

Перегляд файлу

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
10 грудня 2019
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку