Заняття "Гостинці від Їжачка - добрячка"

Про матеріал
Дистанційна робота: синхронне заняття з розвитку мовлення + ознайомлення з природнім довкіллям для дітей старшого дошкільного віку..
Перегляд файлу

 

« Гостинці від Їжачка – добрячка»

(синхронне заняття з розвитку мовлення + ознайомлення з природнім довкіллям, старший дошкільний вік)

Програмовий зміст: розширювати знання про овочі та фрукти;

продовжувати  вчити дітей добирати прикметники до іменників; формувати вміння складати сюжетну розповідь за картинками, використовуючи прості та складні речення; збагачувати словник дітей словами, що означають назви овочів та фруктів, якості та властивості, закріпити узагальнювальні слова «овочі», «фрукти»; виховувати повагу до праці дорослих, працьовитість.

Обладнання: презентація.

Хід заняття

Добрий день! Я дуже рада бачити всіх вас на занятті.

  • Діти, до нас сьогодні в гості завітав  Їжачок-добрячок. Їжачок приніс нам в корзинках гостинці, які сам виростив. Він був працьовитим.  (слайд 1)
  •  Давайте подивимось, що у корзинках. (Слайд 2-3)

Діти  називають овочі, які в корзині.

  • Як назвати одним словом  все, що в корзині?
  • Де ростуть овочі? (слайд 4)

Діти називають фрукти.

  • Де ростуть яблука, груші. сливи?
  • Дерева на яких ростуть фрукти. називаються фруктовими деревами. А де ростуть фруктові дерева?
  • Так в саду. (слайд 5)

Назви сад: якщо потрапити до саду, де ростуть яблуні, то цей сад називається – яблуневий; груші – грушевий; сливи – сливовий; виноград – виноградний. А усі ці сади одним словом назвемо – фруктові. (слайд 5)

Зараз ми з вами перетворимося на маленьких кухарів (слайд 6)

  1. Зваримо сік

Яблуко – яблучний

Томат – томатний 

Морква – морквяний

Яблуко і морква – яблучно – морквяний

Виноград – виноградний

Слива – сливовий

Їжачок – добрячок  приніс ще завдання для вас . Він хоче щоб ви за картинками склали розповідь про нього. Спробуємо.

  • То хто буде головним героєм розповіді ? (слайд 7)
    • Їжачок - добрячок

Тоді як  буде починатися наша розповідь?

Діти: Жив собі Їжачок-добрячок.

  •  Гарно сказали. Давайте з’ясуємо, куди він вирішив відправитись? Допоможе нам картинка (слайд 8)

- Молодці. Що тепер ми знаємо про нашу розповідь?

Діти: Жив собі Їжачок – добрячок. Одного разу він  вирішив піти на  свій город та в сад аби…

- Добре, а тепер треба дізнатися, навіщо він пішов на город та в сад? Погляньмо на картинку. (слайд 9)

 Так. Отже, наша розповідь починається так: Жив собі Їжачок – добрячок. Одного разу він  вирішив піти на город та в сад, аби нарвати морквинок та назбирати яблучок.

  • Повтори будь ласка, Давид: «.»
  • А навіщо йому морква та яблука? Погляньте на картинку. (слайд 10)
  • Щоб приготувати сік

Діти, яка вийшла у нас розповідь: Жив собі Їжачок – добрячок. Одного разу він  вирішив піти на город та в сад, аби нарвати морквинок та назбирати яблучок. Їжачок хотів приготувати вітамінний яблучно - морквяний , як ви гадаєте для чого ? Погляньте на картинку. (слайд 11)

  • щоб запросити в гості своїх друзів  їжачків і пригостити їх смачним вітамінним яблучно-морквяним соком.

А зараз спробуємо від початку до кінця розказати про Їжачка-добрячка, дивлячись на картинки. (слайд 12)

«Жив собі Їжачок – добрячок. Одного разу він  вирішив піти на город та в сад, аби нарвати морквинок та назбирати яблучок. Їжачок  приготував вітамінний яблучно – морквяний сік і запросив в гості своїх друзів  їжачків.  Він  пригощав їх смачним вітамінним яблучно-морквяним соком. Друзі гарно провели час.»

  • А давайте запитаємо їжачка чи сподобалась йому наша розповідь.
  • Діти , хто запитає?

(Відповідь їжачка - аудіозапис) (слайд 13)

Підсумок заняття

  • Хто до нас пригодив в гості?
  • Які гостинці приносив?
  • Як називаються дерева на яких ростуть фрукти?

Завдання від їжачка «Опиши овочі» (за мнемотаблицями)

 

docx
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку