Застосування графічного планшета
на уроках математики
Завжди була впевнена, що для ефективного викладання математики достатньо дошки та крейди. Для учнів з високою мотивацією, здібностями та гарними задатками, можливо, й насправді. Проте з часом змінюється все: ставлення учнів до навчання, методи та форми, стандарти життя вносять свої корективи, і ми розуміємо, що потрібно змінюватися та вдосконалюватися всім нам. Я почала змінювати та вдосконалювати свій підхід до викладання математики.
В будь-якій роботі важливий комфорт, і в моїй роботі графічний планшет просто незамінний. Багато хто недооцінює його можливості та користь від придбання, поки немає досвіду використання, але варто раз спробувати - і розлучатися з ним вже не захочеться
Графічні планшети, які є досить актуальними, особливо у форматі онлайн-освіти. Вони дають змогу вчителю набагато зручніше, ніж мишкою, щось домалювати, підкреслити, дописати, звернути увагу. Такі нібито незначні засоби значно підвищують ефективність роботи вчителя.
Графічний планшет - це пристрій для введення малюнків від руки безпосередньо в комп'ютер. Складається з пера і плоского планшета, який обладнано чутливою поверхнею (реагує на сигнали, що випромінюються пером і повідомляють про те, яким кольором і якої товщини потрібно намалювати штрих, і передає точні координати точки доторку в комп'ютер).
Використання графічного планшета у форматі онлайн відеоконференції надає можливість повністю відтворити звичне аудиторне заняття в умовах дистанційної освіти.
У поєднанні з Jamboard графічний планшет допомагає зробити урок цікавим та комфортним для усіх учасників процесу. Учні можуть також працювати з дошкою і наочність при такій формі навчання – це лише плюс.
Урок математики, 5 клас « Розв’язування задач»
Урок геометрії , 7 клас Тема «Вписане коло у трикутник»
Урок математики, 6 клас. Тема «Площа круга»
Урок математики , 5 клас Тема «Кут. Вимірювання кутів.»
Математика 4 клас Тема « Розв’язування рівнянь»
Вивчення можливостей використання нових технічних засобів в освіті, їх впровадження в педагогічну діяльність, обізнаність в інноваційних підходах – все це стає невід’ємною частиною роботи вчителя.