Завдання для проведення екстернату з інформатики в 5 класі НУШ

Про матеріал
Даний матеріал підійде для проведення підсумкового оцінювання з інформатики учня - екстерна 5 класу НУШ. Матеріали складені відповідно до модельної навчальної програми "Інформатика.5-6 класи" для закладів загальної середньої освіти (автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А, Шакотько В.В.)
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖЕНО

педагогічною радою

від ______________ р.

протокол  № ______

 

 

 

 

 

 

Завдання

для підсумкової атестації

з інформатики

ученя(учениці)-екстерна 5 ___ класу

___________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель:

__________________________

 


Теоретична частина

Початковий та середній рівень навчальних досягнень (може бути одна або декілька відповідей)

  1.       Файл - це… (0,5 б)
    1.      Будь який документ
    2.      Електронний документ
    3.      Пристрій для зберігання відомостей
    4.      Надрукований на папері документ
  2.       Інформаційними процесами є… (0,5 б)
    1.      Виведення
    2.      Зберігання
    3.      Кодування
    4.      Опрацювання
    5.      Передавання
    6.      Введення
  3.       Пошукові системи - це програми, що… (0,5 б)
    1.      Призначені для пошуку відомостей в Інтернеті за ключовими словами
    2.      Використовуються для пошуку лише малюнків
    3.      Використовуються для пошуку лише рефератів та книжок
    4.      Призначені для пошуку відомостей в Інтернеті за визначальними словами
  4.       Укажіть критерії достовірності інформації з Інтернету. (1 б)
    1.      Наявність фотографій, зображень
    2.      Наявність відеоматеріалів
    3.      Узгодження інформації з тією, що отримана з інших джерел
    4.      Посилання на джерела та авторів
    5.      Актуальність даних
  5.       Укажіть на об’єкти текстового документа (0,5 б)
    1.      Абзац
    2.      Малюнок
    3.      Слайд
    4.      Речення
    5.      Символ
  6.       Змінення зовнішнього виду тексту - це… (0,5 б)
    1.      Виділення
    2.      Редагування
    3.      Копіювання
    4.      Форматування
  7.       Позначте дії, які можна виконувати в редакторі презентацій. (0,5 б)
    1.      Створення комп’ютерних презентацій
    2.      Виконання математичних обчислень
    3.      Створення 3D-моделей
    4.      Форматування графічних об’єктів
    5.      Редагування текстових об’єктів
    6.      Збереження комп’ютерних презентацій
  8.       Позначте операції, які можна виконувати зі слайдами комп’ютерної презентації в режимі перегляду Сортувальник слайдів. (0,5 б)
    1.      Змінювати послідовність слайдів
    2.      Редагувати вміст слайдів
    3.      Виділяти слайди
    4.      Змінювати масштаб перегляду слайдів
    5.      Переглядати слайди в повноекранному режимі
    6.      Змінювати тему оформлення слайдів презентації
  9.       У лінійному фрагменті алгоритму кожна команда… (0,5 б)
    1.      Може виконуватись довільну кількість разів
    2.      Виконується тільки один раз
    3.      Може виконуватись один раз, а може й кілька разів
    4.      Може виконуватись тільки в записаній послідовності
    5.      Може виконуватись після будь-якої команди
  10.   У циклі з лічильником команди в циклі… (0,5 б)
    1.      Можуть не виконуватись жодного разу
    2.      Виконуються обов’язково
    3.      Виконуються вказану кількість разів
    4.      Можуть виконуватись нескінченно
    5.      Виконуються під час виконання певної умови
  11.   Позначте, що повинно бути відображено у виступі під час презентації результатів проекту. (1 б)
    1.      Хто працював у проекті
    2.      Якою була мета та завдання діяльності
    3.      Як часто зустрічалися для обговорення питань проекту
    4.      Як були розподілені завдання між учасниками групи
    5.      Який матеріал шукали
    6.      Якими користувались джерелами та методами пошуку
    7.      Якими програмами користувалися для оформлення результатів роботи у проекті
    8.      Які дії були виконані на основі знайдених матеріалів
    9.      Чого навчилися
    10. Якого результату вдалося досягти

 

Достатній та високий рівні навчальних досягнень

  1.   Заповніть схему властивостей символів і прикладів їх значень, використавши наведені слова: 24 пт, жовтий, Arial, шрифт, Times New Roman, колір, курсив, напівжирний, 12 пт, розмір, синій, накреслення  (2 б)

 

 

  1.   Установіть відповідність між командами і результатом їх виконання. (1,5 б)

 

Команда

 

 

Результат виконання команди

1

 

А

Виконавець зникає зі Сцени

2

 

Б

Виконавець повертається на 15 градусів проти годинникової стрілки

3

 

В

Виконавець переміщується вперед на 10 кроків

4

 

Г

Виконавець повертається у вибраному напрямку, який  визначається встановленим кутом

5

 

Д

Виконавець з’являється на Сцені

6

 

Е

Виконавець опускає олівець і залишає слід під час свого переміщення

7

 

Ж

Біля виконавця з’являється напис   «Привіт!», який зникає через 2 секунди

8

 

З

Виконавець повертається на 15 градусів за годинниковою стрілкою

  1.   Дайте визначення поняття Алгоритм. (2 б)

 


Практична частина

Практична робота №1

  1. Створіть на Робочому столі папку з назвою «Ваше прізвище».
  2. Створіть у папці «Ваше прізвище» папки «Практична робота 1» та «Практична робота 2», «Практична робота 3».
  3. Створіть у папці «Практична робота 1» текстовий файл «Хрещатик».
  4. Відкрийте браузер та виконайте пошук відомостей в Інтернеті про головну вулицю м. Київ Хрещатик.
  5. Перегляньте вебсторінки, посилання на які отримано в результаті пошуку, та виберіть одну з них, що відповідає темі.
  6. Збережіть 2 зображення вулиці Хрещатик з даної вебсторінки у папці «Практична робота 1» .
  7. Скопіюйте фрагмент тексту (3-4 речення) про вулицю Хрещатик з відкритої вебсторінки та вставте в текстовий файл «Хрещатик».
  8. Вставте в текстовий документ «Хрещатик» адресу сторінки, з якої ви копіювали фрагмент тексту.

 

 

Практична робота №2

 

  1. Відкрийте вікно середовища Scratch.
  2. Створити проект Scratch, у якому виконавець намалює прямокутник зі сторонами 50 та 90 кроків різного кольору.
  3. Збережіть створений проект у папці «Практична робота 2».

 

 

Практична робота №3

 

  1.       Створити презентацію на тему «Національні символи України» (3-5 слайдів).
  2.       Презентація має включати:
    1.       титульний слайд (назва теми, автор роботи)
    2.      слайд-зміст (перелік назв слайдів)
    3.       напис/текст
    4.       графічні об’єкти
    5.      ефекти анімації, рух об’єктів
    6.       ефекти зміни слайдів
    7.     гіперпосилання
  3.       Налаштуйте загальний дизайн презентації.
  4.       Налаштуйте навігацію слайдами.
  5.       Збережіть створену презентацію в папці «Практична робота 3»

 

docx
Додано
5 лютого
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку