Завдання на встановлення відповідності з алгебри 7 клас

Про матеріал
Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл. Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них. Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом. Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем. Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.
Перегляд файлу

Проблема оцінювання знань школярів набула сьогодні особливої актуальності. Якість освіти безпосередньо пов’язують з системою оцінювання всіх складових навчально-виховного процесу – навчальних  досягнень учнів, ефективністю роботи кожного вчителя і школи в цілому. Чим об’єктивнішим буде це оцінювання, тим якіснішою стане освіта. Визнаним у світі інструментами педагогічного оцінювання та вимірювання є тестові технології, які все частіше використовуються в школі. Потужним стимулом і викликом стало обов’язкове зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО) випускників шкіл.

Завдання на встановлення відповідності (логічні пари) складається зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами (або цифрами), до кожного з яких потрібно дібрати один варіант відповіді. Як правило, такі завдання мають 4 основи та 5 - 6 варіантів вибору до них.

Завдання на встановлення відповідності різняться за складністю: одні перевіряють тільки знання фактів, формул, правил, інші – розуміння зв’язків між ними. В процесі їх виконання формуються навички порівняння об’єктів, співставлення, представлення об’єктів в різною формі. Вони більш цікаві для учнів видами діяльності, для вчителя – наповненістю змістом.

Пропоновані тестові завдання дозволяють за короткий час перевірити об’єм вивченого матеріалу, швидко діагностувати оволодіння учнями основного рівня підготовки з окремих навчальних тем.

Дані тести можна використовувати як для індивідуальної перевірки, так і окремими завданнями на самостійних чи контрольних роботах.

 

 

 

 

 

 

 

Алгебра. 7 Клас.

 

  1.               Установіть відповідність між виразами (1 – 4) та їхніми значеннями, якщо (А – Д).

 

Вираз

Значення виразу

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

  1.               Для кожного виразу (1 – 4) при доберіть тотожно йому рівний (А – Д).

 

Вираз

Тотожний вираз

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

  1.               Установіть відповідність між числовим виразом (1 – 4) та його значенням (А – Д), якщо .

Вираз

Значення виразу

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

Д

 

 

 

 

4. Установити відповідність між виразами (1–4) та тотожно рівними їм виразами (А–Д).

 

1

А

b3

2

Б

b– 5

3

В

b7

4

Г

b10

 

 

Д

b25

 

  1. Установіть відповідність між виразами (1– 4) і результатами спрощення цих виразів (А-Д).

 

1

2)3 : с5                      

А

0

2

с7 · с3 : с8                    

Б

1

3

с10 : (-с5 )2                   

В

с2

4

(-с2 )3 : (с2 )2               

Г

- с2

 

 

Д

с

 

  1. Установіть відповідність між виразом (1 – 4) та його числовим значенням (А – Д).

 

1

А

9

2

Б

3

3

В

27

4

Г

1

 

 

Д

24

 

  1. Установити відповідність між  виразами  (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

(-3)2∙4

А

-81

2

34

Б

36

3

0,5∙(-2)4+2∙(-0,3)2

В

81

4

ху2∙х, якщо х=2; у=5

Г

8,18

 

 

Д

100

 

 

 

  1. Установити відповідність між  виразами  (1-4) і  їх значеннями  (А-Д).

 

1

(-3)∙(-4)2

А

1000

2

26

Б

11,2

3

0,4∙(-5)2+0,3∙(-2)2

В

-48

4

у3 х3, якщо х=2; у=5

Г

64

 

 

Д

100

 

  1. Установити відповідність між  виразами  (1-4) і  їх тотожними  значеннями  (А-Д).

 

1

2-1+3х-4х+5-4х2-4

А

-5x+8

2

(3-2х)-(4х+1)+(6-х)

Б

x-1

3

(х-3)(х+1)

В

x2-x

4

(x-1)2

Г

x2-2x-3

 

 

Д

x2-2x+1

 

  1.  Установити відповідність між  виразами  (1-4) і  їх тотожними  значеннями  (А-Д).

 

1

2+1-6у-4у-12-4у2

А

2у+3

2

(5у-2)+(4+3у)-(6у-1)

Б

у-1

3

(у+2)(у-1)

В

 -10у-11

4

(у+1)2

Г

у2+у-2

 

 

Д

у2+2у+1

 

  1.  Установити відповідність між  виразами  (1-4) і  їх розкладами на множники  (А-Д).

1

25х2-10х+1

А

(5-х)(5+х)

2

2-10х+5

Б

(х+5)(х2-5х+25)

3

х3+125

В

(х+5)(х2-10х+25)

4

25 -х2.

Г

(5х-1)2

 

 

Д

5(х-1)2

 

  1.  Установити відповідність між  виразами  (1-4) і  їх розкладами на множники  (А-Д).

1

16х2-8х+1

А

(4х-1)2

2

2-8х+4

Б

(х+4)(х2-8х+16)

3

х3+64

В

(х+4)(х2-4х+16)

4

16 -х2.

Г

4(х-1)2

 

 

Д

(4-х)(4+х)

 

  1.  Установити відповідність між  функціями  (1-4) і  їх властивостями 

(А-Д).

 

1

у=5х+10

А

Графік функції проходить через початок координат

2

у=0,5х+1

Б

Точка А(2;2) належить графіку функції

3

у=-3х+1

В

Функція є спадною

4

у=3х

Г

х=-2 є нулем функції

 

 

Д

Область визначення функції – всі числа, крім 0

 

  1.  Установити відповідність між  функціями  (1-4) і  їх властивостями  (А-Д).

 

1

у=-4х+1

А

Графік функції проходить через початок координат

2

у=-2х+4

Б

Точка А(1;-3) належить графіку функції

3

у=3х+1

В

Функція є зростаючою

4

у=-8х

Г

х=2 є нулем функції

 

 

Д

Область визначення функції – всі числа, крім 0

 

  1.  Установити відповідність між рівняннями  (1-4) і  їх розв’язками 

(А-Д).

 

1

2х-4=0  .

А

6

2

0х=0

Б

-6

3

-х=4

В

Безліч коренів

4

0х=5

Г

Рівняння не має розв’язків

 

 

Д

2 

 

  1.  Установити відповідність між заданими виразами (1-4) і розкладами цих виразів на множники (А-Д).

1

а3-ав

А

 (а-2b)( а2+2аb+4b2)

2

а2-6а+9

Б

а(а2- b) 

3

а2-9

В

(а-2b)( а2-2аb+4b2)

4

а3-8b3

Г

(а-3)(а+3) 

 

 

Д

(а-3)2 

 

  1.  Установіть відповідність між рівняннями (1 –4) та їхніми коренями

(А – Д)

1

А

2

Б

-4

3

В

4

4

Г

12

 

 

Д

3

 

18.  Установіть відповідність між виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д)

 

1

А

32

2

Б

8

3

В

64

4

Г

16

 

 

Д

-16

 

19. Установіть відповідність між виразами (1–4) і тотожно рівними їм виразами (А – Д).

1

А

2

Б

3

В

4

Г

 

 

Д

 

20.Установіть відповідність між властивостями  (1 – 4) функцій і функціями, що мають ці властивості (А – Д).

 

1

Графік функції проходить через точку

А

2

Графіком функції є горизонтальна пряма

Б

3

Графіку функції належить точка

В

4

Графік функції проходить через початок координат

Г

 

 

Д

 

21. У завданні  установіть відповідність між задачами (1 - 4) і твердженнями (А - Д), які є відповідями до цих задач.

 

1

Якщо ціну товару збільшили зі 110 до 165 грн, то вона зросла на …

А

20%

2

Якщо ціну товару зменшити зі 150 грн до 105 грн, то вона знизилась на ….

Б

40%

3

Якщо в 150 г розчину міститься 30 г солі, то концентрація солі становить …

В

50%

4

Якщо в 200 г розчину солі міститься 180 г води, то концентрація солі становить…

Г

30%

 

 

Д

10%

 

23. Установіть відповідність між виразом (1 – 4) та твердженням про його значення (А – Д) при .

 

Вираз

Твердження про значення виразу

1

А

менше за

2

Б

є простим числом

3

В

є парним

4

Г

ділиться націло на

 

Д

ділиться націло на

 

24. До кожного початку речення (1 – 4) доберіть його закінчення (А – Д) так, щоб утворилося правильне твердження, якщо .

 

Початок речення

Закінчення речення

1

Значення виразу

А

більше за .

2

Значення виразу

Б

дорівнює .

3

Значення виразу

В

дорівнює .

4

Значення виразу

Г

дорівнює .

 

Д

менше за .

 

 

 

25. Установіть відповідність між рівняннями (1 – 4) й числами, які є коренями цих    рівнянь (А-Д).

 

1

-х + 2 = -3                    

А

-1        

2

3х + 4 = - х                  

Б

- 5

3

2х = 15+5х                  

В

- 4

4

-3 (2 + х) = 2 – х         

Г

5

 

 

Д

4

 

26. Установіть відповідність між рівняннями (1 – 4) й числами, які є коренями  цих рівнянь (А-Д).

   

1

3х + 4 = -5                    

А

3 

2

– х – 1 = 2 х                  

Б

2

3

– 5 х = -2 - 4х                

В

- 3

4

2 (1 – х) = х – 7             

Г

- 2

 

 

Д

-

 

27. Установіть відповідності між умовами завдань (1-4) і відповідями до них (А-Д). Функцію задано формулою у= -3х + 5. Знайдіть:

1

Значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 3

А

7

2

Значення аргументу, якщо значення функції дорівнює -10

Б

2

3

Абсцису точки А(х; -1), яка належить графіку даної функції

В

5

4

Ординату точки А(4; у), яка належить графіку даної функції

Г

-4

 

 

Д

-7

 

28. Установіть відповідності між умовами завдань (1-4) і відповідями до них (А-Д). Функцію задано формулою у= 5х + 3. Знайдіть:

1

Значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -1

А

7

2

Значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 13

Б

2

3

Абсцису точки А(х; 8), яка належить графіку даної функції

В

-2

4

Ординату точки А(-2; у), яка належить графіку даної функції

Г

1

 

 

Д

-7

 

29. Установіть відповідність між рівняннями (1– 4) і їхніми  коренями (А-Д).

 

1

1- (х - 3)2 = 0                      

А

х1 =-2; х2 = -4

2

х5 -  4 х3  = 0                       

Б

х = -3

3

(х + 1)3  +8 = 0                  

В

х = -2

4

х2 + 6х + 8 = 0                   

Г

х1 =2; х2 = 4

 

 

Д

х = 0;  х = -2;  х = 2

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Олена Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
3143
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку