Збірник практичних вправ для роботи в групах на уроках німецької мови

Про матеріал
Збірник практичних вправ для роботи в групах на уроках німецької мови. Збірник містить практичні вправи для групової роботи на уроках німецької мови у 5 класі (перший рік навчання). Може бути використаний як дидактичний матеріал при вивченні іноземної мови.
Перегляд файлу

 

О.А.Лялюшко

 

 

Збірник практичних вправ

для роботи в групах

на уроках німецької мови

 

 

C:\Users\biblioteka-H\Downloads\Word Art (2).png

 

Житомир 2021

Схвалено рішенням методичної ради ОЗО «Андрушківський ліцей

ім. А.Н.Вітрука», протокол № 2  від 27.11.2020 року

 

 

 

 

 

Автор: Лялюшко Олена Анатоліївна, вчитель німецької мови

 ОЗО «Андрушківський ліцей ім. А.Н.Вітрука»,

                      вища кваліфікаційна категорія.

 

 

 

 

 

Рецензент: Скопич Валентина Іванівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель ОНЗ «Квітнева ЗОШ І – ІІІ ступенів».

 

 

 

 

 

Лялюшко О.А. Збірник практичних вправ  для роботи в групах на уроках німецької мови.

Збірник містить  практичні вправи для групової роботи на уроках німецької мови у 5 класі (перший рік навчання). Може бути використаний як дидактичний матеріал при вивченні іноземної мови.

Зміст

 

 

1.

 

Зміст …………………………………………………………………………………………..

 

3

 

2.

 

Вступ ………………………………………………………………………………………..

 

4

 

3.

 

Практичні вправи до теми «Сім’я»…………………………………………

 

6

 

4.

 

Практичні вправи до теми «Школа» ………………………………………..

 

10

 

5.

 

Практичні вправи до теми «Людина і її вільний час»..................................................................................................

 

 

13

 

6.

 

 

Практичні вправи до теми «Свята і пори року» …………………………………………………………………………………………………….

 

 

17

 

7.

 

Практичні вправи до теми «Природа» ……………………………………..

 

22

 

8.

 

Практичні вправи до теми «Німеччина і Україна»……………………………………………………………………………………..

 

 

25

9.

 

Література ………………………………………………………………………………….

29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

Одноманітність у роботі стомлює не лише учня,

але й учителя.

Ш.Амонашвілі

Формування німецькомовної комунікативної компетенції передбачає застосування різноманітних форм роботи, серед яких значне місце посідає робота в групах.  В основу цієї форми роботи покладена ідея про спрямованість навчально – пізнавальної діяльності школярів на результат, який досягається при розв’язанні завдань групою. Групова робота як одна з інтерактивних форм навчання  допомагає вирішити проблему великих класів і надає учням  можливості співпраці, посилюється соціальний контакт, формуються такі цінності, як суспільний досвід, задоволення результатами власної і сумісної роботи, взаємодопомога, взаємоконтроль. Під час групового навчання виникає маленький колектив однодумців, що має позитивний вплив на становлення особистості кожного учня. Це спільна діяльність для досягнення загальних цілей. Це якісно багатший рівень взаємодії.  Під час групових технологій мовчазні школярі стають активними учасниками освітнього процесу, утворюється мала учнівська спільнота, у якій всі співпрацюють задля досягнення спільної мети. Організація такої роботи спрямована на те, щоб не давати готових відповідей, а націлювати учнів на пошук, на формування власної думки. Зростає мотивація, учні звільнені від страху, прагнуть найкращого виконання роботи. Завдяки такій формі роботи формується відповідальність за свої дії і результати, демократичне самоусвідомлення, почуття власної гідності, вміння працювати в команді. Кожен знає, що від виконаної його частки роботи залежить результат всього завдання.

Під час групової роботи учні повинні:

-         мати спільні цілі;

-         сидіти або стояти близько один до одного;

-         ділитися всіма матеріалами;

-         відчувати індивідуальну відповідальність;

-         розподіляти і вивчати роль лідера;

-         сподіватись на допомогу та одержувати її, коли вона потрібна;

-         збагачувати знання всіх членів групи;

-         розподіляти відповідальність поміж усіма;

-         вести обмін думками.

 

Під час групової роботи діти не повинні:

-         сидіти разом, обговорювати завдання, а виконувати роботу індивідуально;

-         очікувати, що той, хто перший справиться, допоможе тим, які працюють повільніше;

-         сподіватись, що хтось один виконає роботу, а всі отримають гарні оцінки.

Для досягнення очікуваних результатів завдання для роботи в групах мають бути чітко продуманими, зрозумілими і посильними для учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Thema „Die Familie“

  1. Ziel der Aufgabe: die Lexik zum Thema „Die Familie“ zu wiederholen und zu befestigen.

Findet, schreibt und übersetzt die Wörter zum Thema „Die Familie“!

Der Sohn

Die Mutter

Der Vater

Die Schwester

Der Tisch

Die Tochter

Der Bruder

Der Sänger

Die Tante

Die Geschwister

Der Affe

Die Oma

Die Großeltern

Der Igel

Der Opa

Die Sonne

Der Hund

Der Onkel

Das Buch

Die Katze

Die Eltern

Das Lineal

Die Gans

Die Kinder

 

  1. Ziel der Aufgabe: der Gebrauch des Verbes haben zu trainieren.

Füllt die Lücken mit haben aus!

Ich … eine Familie. Meine Mutter … zwei Schwestern. Mein Vater … einen Bruder. Meine Tante … einen Sohn. … du einen Onkel? Er … eine ältere Schwester. … Sie Kinder? Wer … eine Lineal?

 

  1. Ziel der Aufgabe: die Schreibfähigkeiten zu erweitern.

Bildet Dialoge!

Алло, слухаю!», або деякі правила телефонного етикету» - YouTube

-          Ist das 0967520934? - Nein, hier ist 0680412131

(050 234 65 77, 063 231 45 43, 097 643 44 99)

  1. Ziel der Aufgabe: Präsentation von angefertigten Fotos.

Fotografiert:

-         Ein  Kind

-         Vier Linealen

-         Eine Lehrerin

-         Drei Tische

-         Ein Buch

-         Zwei Jungen

 

  1. Ziel der Aufgabe: Wiederholung die Zahlen, Entwicklung der Fähigkeiten der Schüler im Schreiben.

Schreibt die Zahlen!

Купа біла глянсовий повітряні кулі надувні — стоковий вектор

 

  1. Ziel der Aufgabe: das lexikalische Material zum Thema „Die Berufe“ zu festigen.

 

 

 

 

 

 

Wie heißen diese Berufe?

 

 

 

 

Maskulinum

Femininum

ᐉ Фарби акварельні медові 12 кольорів Фламінго • Краща ціна в Києві,  Україні • Купити в Епіцентрі

 

 

 

 

 

Где можно читать электронные книги в Украине: 14 сервисов для книголюбов -  ITC.ua

 

 

 

Ідеально гострі. Ножиці для роботи | burdastyle.ua

 

 

 

 

ᐈ Компьютеры фотография, фото компьютер | скачать на Depositphotos®

 

 

 

Корисний і шкідливий: який хліб краще їсти | Волинь 24 - новини Волині та  Луцька

 

 

 

 

Ваги торгові (лічильні) ВТА-60/30-53-АC KVANTO | Купити ваги торгові у  Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Львові. Ваги торгові (лічильні)  ВТА-60-15-5-А: опис, характеристики, продаж.

 

 

 

Стетоскопы: особенности, виды, специфика выбора | Новости

 

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: Einprägung des Wortschatzes.

 

Beschreibt diesen Mann!

пенсионер картинки, Фотографии и изображения - 123RF

 

Beschreibt diese Frau!

Професія лікаря - це покликання!

  1. Ziel der Aufgabe: das Vermögen im Hörverstehen zu entwickeln.

Hört einen Text und füllt eine Tabelle aus!

Geht ihr für einen Link!

https://youtu.be/8JGueOymzjQ (You Tubekanal von Olena Laluschko)

 

Name

Alter

Beruf

Vater

 

 

 

Mutter

 

 

 

Bruder

 

 

 

Ich

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Thema „Die Schule“

  1. Ziel der Aufgabe: die Kenntnisse in Lexik zu aktivieren.

Schreibt aus der Wörterwolke Lexik zum Thema „Die Schule“!

C:\Users\biblioteka-H\Downloads\Word Art (1).png

  1. Ziel der Aufgabe: Einprägung des Wortschatzes.

Beschreibt den Klassenraum!

Чи потрібно батькам здавати гроші на школу 01

  1. Ziel der Aufgabe: Anwendung der erworbenen

Sprachkenntnisse.

Was ist falsch? Schreibe richtig!

Ich lese in der Sporthalle. Ich spiele

im Speiseraum. Ich esse in der

Aula. Ich lerne auf dem Sportplatz.

Ich springe in der Klasse. Ich singe im

 Lesesaal. Ich turne in der Bibliothek.

 

  1. Ziel der Aufgabe: das gelernte Thema „Mein Deutschunterricht“ zu befestigen.

Schreibt die SMS: was macht ihr in Deutsch! Як працює "розумний" мобільний телефон на 2 сім карти

  1. Ziel der Aufgabe: Wiederholung den Gebrauch der Farben.

Bemalt den Strauß! 

 

квітів Розмальовки роздрукувати бесплатно.

  1. Ziel der Aufgabe: die Lexik zum Thema „Schulsachen“ zu befestigen.Школьный портфель / рюкзак.

 

Welche Schulsachen sollen in der Schultasche sein? Schreibt!

Школьный портфель / рюкзакШкольный портфель / рюкзак.

  1. Ziel der Aufgabe: die Aufmerksamkeit und das Gedächtnis zu entwickeln.

Welches Wort hört ihr? Hört und unterstreicht! Sagt, wann habt ihr diese   Fächer in der Schule und wie viel Mal in der Woche?

Geht ihr für einen Link!

https://youtu.be/PqBJMjLHId8 (You Tubekanal von Olena Laluschko)

Deutsch, Kunst, Erdkunde, Ukrainisch, Weltliteratur, Musik, Naturkunde, Sport, Englisch, Werk, Mathe, Informatik, Chemie, Biologie, Geschichte.

 

  1. Ziel der Aufgabe: die Hörfähigkeiten zu erweitern.

Hört das Lied und macht den Text komplett!

Geht für einen Link!

https://www.youtube.com/watch?v=Y30-1TdxqeE

 

Ich gehe in die …. .

Ich gehe in die … .

Und du? Und …?

Wohin gehst  …?

Ich gehe auf den … .

Und du? Und … ?

Wohin gehst …?

Ich gehe jetzt nach … .

Und du? Und … ?

Wohin gehst …?

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Thema „Freizeit“

  1. Ziel der Aufgabe: das gelernte Thema „Die Freizeit“ zu befestigen, Grammatik zu üben.

Was machen diese Kinder jeden Tag? Schreibt die Sätze!

 

Wochentag

Anna

Peter

Sabine

montags

Как читать книги – аналитический портал ПОЛИТ.РУ

Грати у футбол корисно

Плавання - Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 7  "Орлятко" Білоцерківської міської ради Київської області

dienstags

 

Бальні танці - Astor School

Андрій Хрущ: Я дуже люблю мандрувати - ВІРШ, Вірші, поезія. Клуб поезії

Секція настільного тенісу. Гра в Пінг-Понг. Спортивна секція настільного  тенісу. Спорт секція гри в настільний теніс

mittwochs

BIBLIO-NIVKI Меню на всі смаки: 20 цікавих фактів про шахи, які ви не знали

 

Як дитину навчити їздити на велосипеді - обзоры, отзывы и тесты на  veloturist.org.ua

Как читать книги – аналитический портал ПОЛИТ.РУ

donnerstags

 

Як дитину навчити їздити на велосипеді - обзоры, отзывы и тесты на  veloturist.org.ua

З якого віку дітей навчати кататися на роликах | ВІКНА. Новини Калуша та  Прикарпаття

Комп'ютерні ігри для дітей: користь чи шкода?

freitags

Плавання - Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 7  "Орлятко" Білоцерківської міської ради Київської області

BIBLIO-NIVKI Меню на всі смаки: 20 цікавих фактів про шахи, які ви не знали

Бальні танці - Astor School

samstags

Андрій Хрущ: Я дуже люблю мандрувати - ВІРШ, Вірші, поезія. Клуб поезії

 

Секція настільного тенісу. Гра в Пінг-Понг. Спортивна секція настільного  тенісу. Спорт секція гри в настільний теніс

Як дитину навчити їздити на велосипеді - обзоры, отзывы и тесты на  veloturist.org.ua

sonntags

 

З якого віку дітей навчати кататися на роликах | ВІКНА. Новини Калуша та  Прикарпаття

 

Задачі для дітей 1-3 класу - Рибальські історії » Народна Освіта

Андрій Хрущ: Я дуже люблю мандрувати - ВІРШ, Вірші, поезія. Клуб поезії

  1. Ziel: Anwendung der erworbenen Sprachkenntnisse und Grammatik.

Wie spät ist es? Schreibt!

Вибираємо настінний годинникОригінальні настінні годинники. ФОТОВостаннє чи ні переводитимуть годинники у жовтніСимвол механічного світу. З історії маятникових годинників | КПІ ім. Ігоря  СікорськогоПерехід на літній час: коли переводити годинники – Новини Полтавщини

 

 

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: den Gebrauch der Modalverben zu trainieren.

 Übersetzt ins Deutsche!

Антон може їздити на велосипеді. Я  повинна прочитати книгу. Ми можемо мандрувати на вихідних. Ти можеш грати у шахи?

  1. Ziel der Aufgabe: Entwicklung der Fähigkeiten der Schüler in Schreiben.

 Fülle die Lücken aus und übersetze ins Ukrainische!

Ich … Tennis  oft. Meine Freundin Sabine … Musik selten. Meine Brüder Max und Michael … im Fluss manchmal. Meine Eltern … Picknick immer. Mein Cousin Peter … Rad oft.

  1. Ziel der Aufgabe: das Vermögen im Hörverstehen zu entwickeln.

Was machen die Kinder  am Fluss?

Geht ihr für einen Link!

https://youtu.be/U9ayGkeG6QI (You Tubekanal von Olena laluschko)

 

  1. Ziel der Aufgabe: die Sprachfähigkeiten zu erweitern.

Beschreibt die Kleider der Kinder auf dem Foto!

Як допомогти дитині вибрати професію – дієві порадиСиндром дефіциту уваги з гіперактивністю: як допомогти дитині адаптуватися  до

  1. Ziel der Aufgabe: die Aufmerksam zu entwickeln.

Lest den Text und korrigiert die Fehler!

Maria geht ins Theater. Sie trägt einen schönen grünen Sportanzug. Tobias geht in die Schule. Er hat eine bunte Badehose an. Tina geht ins Schwimmbad. Sie hat ein langes Abendkleid an. Mein Vater geht in die Berge. Er trägt ein neues Hemd mit blauer Krawatte.

  1. Ziel der Aufgabe: Wortschatz zu festigen.

Dieser Junge heißt Peter. Er spielt Fußball gern. Peter geht zum Training. Zieht diesen Jungen an und setzt ihn auf!

 

Урок 16. Частини тіла | Крок до України

  1. Ziel der Aufgabe: im Grammatik zu üben, Entwicklung des logischen Denkens.

Löst Rebusse und bildet mit diesen Wörtern Fragesätze!

 

Червона троянда (поштучно) — замовити букет з доставкою в Київ, Львів,  Одесу, Дніпро, Харків та по всій Україні - Flowers.ua  R = H   Що важливо знати, щоб квітка швидко не зів'яла? M  = S

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Thema „Feste und Jahreszeiten“

  1. Ziel der Aufgabe: Ein Begriff mit einem Adjektiv zusammenstoßen.

Welche Farben sind in diesen Jahreszeiten? Schreibt!

 

Весна это время пробуждения природы, поэтому вместе с детьми можно заняться  изготовлением - PDF Free Download

 

Осінь здоров'я у просторі позитиву | Газета "Земля Бердичівська"

 

Прятки с зимой: какой сегодня праздник

Метеорологічне літо 2020 на Черкащині найкоротше за останні 20 років | UMAN  NEWS

  1. Ziel der Aufgabe: Entwicklung der logischen Denkens. 

Welches Wort passt nicht?

-         Der Herbst, der Sommer, das Jahr, der Frühling.

-         Der Mai, der April, der März, der Winter.

-         Ostern,  Neujahr, Weihnachten, die Jahreszeit.

-         Neujahr, Ostern, Weihnachten, Nikolaustag.

-         Nikolaustag, Ostern, Osterhase, Osterei.

  1. Ziel der Aufgabe: Entwicklung der Fertigkeiten im Internet in der Deutschstunde zu arbeiten.

 

 Macht das Wolkenwort zum Thema „Winterfeste“ („Frühlingsfeste“)

Geht ihr für einen Link! https://wordart.com/create

 

  1. Ziel der Aufgabe: ein Bild mit einem Fest zusammenstoßen, im Grammatik zu üben.

 

Zu welchem Fest gehören diese Gegenstände? Schreibt!

z.B. Osterhase gehört zum Ostern.

 

 

 

Пасхальные яйца: 20 идей с орнаментом - Кулинарные советы для любителей  готовить вкусно - Хозяйке на заметку - Кулинария - IVONA - bigmir)net -  IVONA bigmir)netЯрмарок "Чобіток святого Миколая" | Київський деньЗірка різдвяна «Святе сімейство» – Koza DerezaЯк захистити себе при використанні святкової піротехніки / / :  Бердичівський поглядЗаказать Букет роз "Магия роскоши" в Киеве

Якщо паска не вдалася: 6 помилок під час випікання паски, та як їх виправитиЯк намалювати пасхального кролика. Поетапно малюємо пасхального зайця

  1. Ziel der Aufgabe: Anwendung der erworbenen Sprachkenntnisse.

Trennt die Wortschlage, schreibt sie mit der Übersetzung, beantwortet die Frage!

 

 

C:\Users\biblioteka-H\Downloads\Schlange.png

 

  1. Ziel der Aufgabe: Lexik und Grammatik zum Thema zu kontrollieren.

Geht ihr für einen Link und macht Test (persönliche Seite von Olena Laluschko)

Kode des Zutritts 2859104 

join.naurok.ua

 

  1. Ziel der Aufgabe: den Text zu hören und Aufgabe zu machen.

Hört ihr aufmerksam den Text und korrigiert Fehler!

Gehen Sie für einen Link https://youtu.be/uvDjBuiYpdI (You Tubekanal von Olena Laluschko)

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: im Grammatik zu üben.

Trennt und schreibt einen Text!

Meinewinterferiendauernzweiwochen. Ammorgengeheichindenwaldskilaufen. Amnachmittaggeheichaufdieeisbahn. Meineschwesterrodeltgern.

  1. Ziel der Aufgabe: das lexikalische Material zu festigen.

Schneidet und klebt ein Tier, bemalt es und schreibt eine kleine Erzählung:

-         Was ist das?

-         Zu welchem Fest gehört dieses Tier?

-         Was macht es zum Ostern?

 

ИЗ ФЕТРА. МК и выкройки. | Felt easter crafts, Rabbit crafts, Felt  christmas ornaments

 

  1. Ziel der Aufgabe: im Hören zu üben.

Geht für einen Link

https://www.youtube.com/watch?v=xnKgHh02HlY&feature=youtu.be,  hört die Erzählung aufmerksam und ergänzt die Wort – Igel mit passenden Wörtern!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Thema „Die Natur“

  1. Ziel der Aufgabe: Entwicklung des logischen Denkens!

Ergänzt die Gedichte mit den passenden Reimwörtern!

 

 

 

Links – ein … .

Rechts – ein … .

In der Mitte steht ein … .

 

 

 

Links – die … .

Rechts – die … .

In der Mitte steht … .

 

  1. Ziel der Aufgabe: die Lexik zu wiederholen und zu befestigen.

Was passt zusammen? Verbindet! Bildet mit den Wörtern der Fluss, die Wiese, der Wald Fragesätze!

Der Fluss

Квітка

Die Wiese

Дерево

Das Meer

Пустеля

Der Berg

Річка

Der Wald

Море

Die Wüste

Лука

Der Baum

Поле

Die Blume

Ліс

Das Feld

 

Гора

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: im Grammatik zu üben.

Ergänzt den Text mit den Wörtern im Plural!

Die Natur unseres Dorfes ist sehr malerisch. Wir haben breite Пшеница HD Обои | Фон | 1920x1200 | ID:185237 - Wallpaper Abyss, grüne Найстаріші ліси в Україні - на Закарпатті - Мукачево.today und   Архивы Травы,лук-севок,мицелий вешенки - Магазин "Природа", blaue На Росії вигадали нову байку: "Річка Дніпро – не українська власність".Viele листяні дерева und   квітка генеративний орган schmücken unsere kleine Heimat.

  1. Ziel der Aufgabe: die Lexik zum Thema „Wildtiere und Haustiere“   zu wiederholen.

Welches Tier ist das – Wildtier oder Haustier? Kreuzt an!

Schreibt, welche Haustiere habt ihr?

 

           Wildtier

Haustier

  1. Der Hund

 

                   +

  1. Die Katze

 

 

  1. Der Fuchs

 

 

  1. Die Kuh

 

 

  1. Das Pferd

 

 

  1. Der Hase

 

 

  1. Das Schaf

 

 

  1. Der Bär

 

 

  1. Der Wolf

 

 

  1. Die Ziege

 

 

  1. Das Kaninchen

 

 

  1. Der Igel

 

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: die Lexik zum Thema „Wildtiere und Haustiere“ zu festigen, Entwicklung des logischen Denkens.

Welches Tier ist das? Schreibt!

  1.      Es ist klein und hat viele Stacheln.
  2.     Sie kann nicht schnell laufen. Sie hat einen Panzer.
  3.      Es ist bis sieben Meter lang. Es frisst Fisch. Es kann schwimmen und laufen.
  4.     Sie frisst Gras und gibt und Mich.
  5.      Er ist bunt. Er kann fliegen, manchmal sprechen.
  6.       Es ist schwarz – weiß, frisst Gras und kann schnell laufen.
  1. Ziel der Aufgabe: die Kenntnisse in Lexik zu aktivieren.

Sucht passende Wörter!

still, wartet, weg, leise, springt

Die Katze und die Maus

Die Katze kommt ___, ___, ___.

Die Katze sitzt ___, ___, ___.

Die Katze ___, ___, ___ .

Die Maus ist ___.

Ha-ha-ha!

  1. Ziel der Aufgabe: die Kenntnisse in Lexik zu aktivieren.

Füllt eine Tabelle aus!

Peter: Ich habe einen Papagei. Er heißt Kescha. Kescha ist drei Jahre alt. Er ist klein und bunt. Mein Vogel kann sprechen.

Tina: Ich habe eine Katze. Sie heißt Lulu. Lulu ist vier Jahre alt. Sie ist schwarz und mittelgroß. Meine Katze kann schnell laufen und Mäuse fangen.

Udo: Ich habe eine Schildkröte. Sie heißt Muschka. Muschka ist fünf Jahre alt. Sie ist grau und klein. Mein Tier kann schwimmen.

Name

Tier

Tiername

Alter

Farbe

Wuchs

Er (es) kann

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: Lexik zum Thema zu kontrollieren.

Geht ihr für einen Link und macht Test (persönliche Seite von Olena Laluschko)

Kode des Zutritts 6297681
join.naurok.ua

oder  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6297681

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Das Thema „Deutschland und die Ukraine“

  1. Ziel der Aufgabe: Einprägung des Wortschatzes.

Bildet mit diesen Wörtern Sätze!

EUTDSCHLNDA

Wort _________.

UTPHADTSTA

Wort _________.

KINEKUAR

Wort _________.

BARCHANNDAL

Wort __________.

  1. Ziel der Aufgabe: die Fertigkeit der Selbstkontrolle zu vertiefen.

Schreibt, zu welchem Land gehören diese Sehenswürdigkeiten!

Sehenswürdigkeiten

Die Ukraine

Deutschland

Бранденбургские ворота — Википедия

 

     

              +

Успенська Києво-Печерська Лавра - Пам`ятки - AngaTravel

 

 

Німеччина-2015. Берлін. Від Aleksanderplatz до Gerdarmenmarkt.: yarkom —  LiveJournal

 

 

Берлинский зоопарк – немецкий рекордсмен

 

 

Рейхстаг: описание, адрес, время работы - достопримечательности Берлина

 

 

Поліція прийшла з обшуками в університет Шевченка | Українська правда

 

 

Университет Гумбольдта - Дивись ширше

 

 

 

 

 

 

Софійський собор Київ - Навігатор Україна

 

 

 

 

Маєток «Будівля Верховної Ради України» - інформація, події, карта, відгуки

 

 

 

 

  1. Ziel der Aufgabe: Gebrauch Antonymen zu üben.

Lest den Text, sucht passende Antonyme zu den fettgedruckten Wörtern und schreibt sie!

Wir leben in Berlin. Berlin ist die Hauptstadt Deutschlands. Die Stadt ist sehr schön und klein. Es gibt hier viele schmale Plätze und Straßen, interessante Theater und Museen, attraktive Parks und Stadien.

Wir wohnen in der Sadowastraße 23. Unsere Straße ist kurz, grün und schmutzig.

Wir lieben unsere Heimatstadt sehr.

  1. Ziel der Aufgabe: die Lexik zum Thema zu festigen.

Findet das passende Bild zu jedem Wort! Bildet den Satz mit jedem Wort!

https://img.zik.ua/original/2020/01/21/240208.jpg?timestamp=1579602827

Linden

На Павловом Поле расцвел каштан - новости ГородХ

Die deutsche Flagge

http://www.ukrexport.gov.ua/i/imgsupload/emblem.jpeg

Die ukrainische Flagge

Липа мелколистная (Tilia cordata) ФОТО Питомник растений Природа (Priroda) (33)https://rivne1.tv/pics2/1906/i105250.jpg?1560498971

Der Adler

https://iprosvita.com/wp-content/uploads/2019/08/flah-v-nebe-1024x600.jpg

Der Dreizack

Прапор Німеччини

Kastanienbäume

  1. Ziel der Aufgabe: Gebrauch Präpositionen zu festigen.

Übersetzt ins Deutsche!

Навколо села дерева. Ми ідемо через ліс. Квіти для вчителя. О 8 годині я іду до школи.

6.Ziel der Aufgabe: Wiederholung des Lernstoffes.

Füllt eine Tabelle aus!

Der Begriff

Die BRD

Die Ukraine

Die Hauptstadt

Belin

Kyjiw

Die Fläche

 

 

Die Bevölkerung

 

 

Das Wappen

 

 

Die Flagge

 

 

Der größte Fluss

 

 

Die größten Städte

 

 

 

7. Ziel der Aufgabe: Wissen zum Thema „Die Ukraine“ zu kontrollieren.

Geht ihr für einen Link und macht Test (persönliche Seite von Olena Laluschko)

Kode des Zutritts 2132255
join.naurok.ua oder https://naurok.com.ua/test/die-ukraine-656620.html

 

  1. Ziel der Aufgabe: Lexik zum Thema „Deutschland“ und Grammatik zu kontrollieren.

Welches Fragewort passt zu diesen Fragen?

Fragesatz

Wie viel

Wo

Wie

… liegt Deutschland?

 

      +

 

… Einwohner lebt in Deutschland?

 

 

 

… Meer hat die BRD?

 

 

 

… heißt die Hauptstadt der BRD?

 

 

 

 

… liegt Berlin?

 

 

 

 

… heißt die schönste Straße von Berlin?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

 

  1.  Кульчицька О.Я. Deutsch. Texte zum Hörverstehen. 2.-6. Klassen. – Тернопіль: Мандрівець, 2005.
  2. Науково – методичний журнал. Німецька мова в школі. № 6. Червень 2015 р.
  3. Науково – методичний журнал. Німецька мова в школі. № 10. Жовтень 2015 р.
  4. Науково – методичний журнал. Німецька мова в школі. № 16. Вересень 2016 р.
  5. https://www.lycem-do-dytyny.com/hrupova-robota/
  6. https://youtu.be/8JGueOymzjQ
  7. https://osvita.ua/school/method/technol/6630/
  8. https://sites.google.com/site/teachingint/interaktivni-metodi/15
  9. file:///C:/Users/biblioteka-H/Downloads/VchdpuP_2016_140_52.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Лялюшко Олена
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку