29 червня о 18:00Вебінар: Практика вдумливого читання: поради для роботи в початковій школі (і не тільки)

Здоров’язбережувальні технології при організації ранкових зустрічей дітей

Про матеріал

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Здоров’язбережувальні технології при організації ранкових зустрічей дітей Підготувала Назінян Т. А., вчитель початкових класів ОНВК № 310

Номер слайду 2

У повсякденній гонитві за показниками якості освіти, у намаганні  досконало сформувати кожну з ключових  компетентностей  ми забуваємо про здоров’я тих, хто є основним учасником навчально-виховного процесу

Номер слайду 3

Впровадження здоров’язбережувальних освітніх технологій пов’язано з використанням медичних (медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, лікувально-оздоровчих), соціально-адаптованих, екологічних здоров’язбережувальних технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності.

Номер слайду 4

Слід зазначити також, що від дотримання простих гігієнічних умов,  визначених нормативними документами  МОЗ України: - чистоти;- температури та свіжості повітря;- раціональності освітлення класу та дошки;- відсутності монотонних неприємних подразників -  залежить  втомлюваність школярів та ризик алергічних захворювань досягнення освітнього результату в навчанні, вихованні та розвитку особистості.

Номер слайду 5

Організація навчально-виховної діяльності повинна проводитися  у тісному зв’язку із зміцненням здоров’я учнів, вважаючи, що у більшості випадків їх відставання у навчанні головною причиною є поганий стан здоров’я. «Успіх у навчанні, на думку В. О. Сухомлинського,  починається з турботи про те, як харчується і як спить дитина, яке її самопочуття, як вона грає, скільки годин протягом дня буває на свіжому повітрі».

Номер слайду 6

Сучасні діти все менше перебувають на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу телебаченню, комп’ютерним розвагам або слуханню музики. Можливо причина підвищення стресів та депресій кроїться саме в цьому. А людині просто необхідно бувати на свіжому повітрі не менш 2-3 годин на добу. Це зміцнює організм, нормалізує нервову систему, укріплює пам’ять та уяву. Тому досить корисним для зміцнення здоров’я буде проведення прийому дітей на свіжому повітрі.

Номер слайду 7

Опитування про самопочуття дітей є обов’язковим етапом ранкового прийому . Є різні варіанти питань для учнів: -Якою рослиною (квіткою) ви зараз себе відчуваєте? -З якою тваринкою ви асоціюєте себе? -Подивіться за вікно. Сьогодні чудова погода. Хто ви сьогодні?     

Номер слайду 8

З метою створення особливого психоемоційного фону, стимулювання мозкової активності, імунітету, попередження втомлюваності школярів та учителя протягом дня за згодою  учнів та їхніх батьків щоденно перед першим уроком слід використовувати ранкову  гімнастику  . Самий найкращий спосіб розпочати учбовий день. Вона може бути представлена, як фізкультурною паузою, або дихальною гімнастикою, або у вигляді сміхотерапії. Варіантів багато, головне, в цьому прийомі, що всі збираються разом та налагоджуються на робочий лад, отримують позитивні емоції, які допоможуть зробити робочий день кращим, а ще допоможуть «зберегти» перший урок від ранкових пробуджень.

Номер слайду 9

Одним з малорозвинених напрямків здоров’язберігаючих технологій є напрямок вправ зі сміхом. Як це не дивно звучить, але саме «сміхові» вправи дозволяють виконати всі задачі здоров’язберігаючих технологій, які впроваджуються в навчальних закладах.

Номер слайду 10

Вправи на сміхотерапію 1. Встаньте, вдихніть і… посмійтеся! Вийшло? Ні? Ми дуже серйозні, тому нам так складно щиро розсміятися. Почувши веселий жарт, ми всього лише посміхнемося. Адже саме сміх, а не чергова посмішка, приносить максимум користі. Потренуйтеся — і ви навчитеся сміятися в будь-який момент. 2. Виконайте ще одну вправу — посміхніться і утримуйте посмішку. Хід думок і навіть настрій почнуть поліпшуватися — і ось вже ваша усмішка стане не награною, а справжньою. 3. «Встаньте перед дзеркалом і почніть корчити пики і показувати язик своєму відображенню! Сміх не змусить себе чекати!». Напевно, такий спосіб не всім підходить, але ж у кожного з нас є щось, що викликає щирий сміх — такі собі «сміхотаблетки». Смійтеся на здоров’я!

Номер слайду 11

Такі технології, зокрема, дозволяють   сформувати в учнів готовність діяти ініціативно, творчо за будь-яких обставин, а головне – розвивати в школярів уміння вільно, грамотно висловлювати власні думки.  Впевнені у своїх мовленнєвих здібностях, учні  будуть виявляти більшу активність на уроках та позакласних заходах.

pptx
Додано
29 травня 2018
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку