Виступ "Нові ролі вчителя в парадигмі сучасної освіти"

Про матеріал

Вчитель Нової української школи. Яким він має бути?

Як говорив Адольф Дістервег, німецький педагог: "…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній."Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, високо компетентним і творчим.

Перегляд файлу

Нові ролі вчителя  в парадигмі сучасної освіти

Визначальною рисою сьогодення є стрімкий технологічний прогрес .

Сучасні діти працюватимуть у світі, який ми не в змозі детально передбачити, бо швидкість змін зростає.

Відповідно до функцій учителя змінюються і його ролі в навчально -виховному процесі. Нова школа потребує нового вчителя, який може стати агентом змін, тьютором,фасилітатором, коучем,модератором.

 

1.Тьютор (від англ. tutor — учитель) — особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, студентами, репетитор, наставник. Тьютор — ключова фігура в дистанційному навчанні, що відповідає за проведення занять із учнями.

2. Фасилітатор.

 Це вчитель, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів. Фасилітація – це організація й управління процесом обговорення певних питань (тем) у групі людей. Мета учителя-фасилітатора – організувати спілкування всіх учасників обговорення з нейтральної сторони, налагодити ефективний обмін думками таким чином, щоб зіткнення думок перейшли в конструктивне русло, розбіжності були успішно подолані і прийнятне рішення було вироблено.

 3. Коуч — фахівць, тренер, що проводить тренування.

Дослівний переклад слова «коучинг» – «тренерство». Коуч – це тренер, здатний зробити з людини чемпіона, тобто мова йде про виховання переможців.

 Коучинг дозволить не тільки ефективно розв'язати завдання навчання учнів, але й сприяє створенню згуртованої команди.

 У порівнянні із тренінгом коучинг розвиває самостійність, відповідальність.

4.Модератор — людина, що відповідає за дотримання встановлених норм поводження на інтернет-ресурсах, частіше форумах.  Модератор - це наставник, керівник, який здійснює підтримку і організацію активної роботи групи. 

 

Отже, учитель має навчити дітей активності, навикам співпраці в команді, коли учні можуть доповнювати один одного, стимулювати до саморозвитку та самовдосконалення. Коли всі учні є складовою одного цілісного організму – класу.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кописова Валентина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 травня 2018
Переглядів
13867
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку