Знають всі, коли є друг – все світлішає навкруг.

Про матеріал

Dиховувати почуття справжньої дружби, чесності, щирості у стосунках; відповідальності перед другом, уміння допомогти у важку хвилину. Довести до свідомості дітей, що дружба має велику силу.

Перегляд файлу

Знають всі, коли є друг – все світлішає навкруг.

Бесіда - гра

Мета: виховувати почуття справжньої дружби, чесності, щирості у стосунках; відповідальності перед другом, уміння допомогти у важку хвилину. Довести до свідомості дітей, що дружба має велику силу.

Хід заходу

І. Вітання

Учитель. Любі мої учні, я рада знову бачити вас у нашій шкільній оселі. Дуже хочеться побажати всім і кожному сьогодні  доброго ранку. Тож давайте відразу пограємо в гру «Доброго ранку, гарного дня!». Я промовлятиму слова «Доброго ранку, гарного дня…»і називатиму когось із нашого класу. Ті кого я назву, у відповідь   помахають мені рукою і посміхнуться. Спробуємо?

  • Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам.
  • Доброго ранку, гарного дня всім хлопчикам.
  • Доброго ранку, гарного дня тим, хто уже посміхнувся,
  • Доброго ранку, гарного дня тим, хто має гарний настрій.
  • Доброго ранку, гарного дня тим, кому сумно.
  • Доброго ранку, гарного дня тим, хто гарно відпочив влітку.
  • Молодці! А тепер посміхніться ще раз один одному і розпочнемо наше перше в цьому навчальному році заняття. Сьогодні ми з вами поговоримо на дуже важливу  для кожної людини тему. Подивіться, будь ласка, на екран та уважно прочитайте.

«Знають всі,коли є друг – все світлішає навкруг»

Отже, хто вже здогадався про що  будемо говорити? ( Відповіді дітей) Вірно поговоримо про дружбу.  З’ясуємо, яка людина може бути гідна звання друг. Довідаємося, що треба робити, щоб вас завжди оточували вірні друзі.

Вправа «Очікування»

Шановні діти, у кожного з вас на парті лежить пелюстка ромашки. Напишіть на ній свої очікування від сьогоднішньої бесіди і прикріпіть її до серединки , що розташована на дошці. (Діти працюють)

 Молодці! А я в свою чергу сподіваюсь, що ви будете чітко, вірно й красиво висловлювати свої думки, учитися бути справжніми друзями.

  • Та перш ніж ми розпочнем, давайте пригадаємо правила дружби:

 

1.Уникати сварок.

2.Завжди допомагати один одному.

3.Бути доброзичливими.

4.Не глузувати один з одного.

5.Вміти вибачати та поступатися.

6.Не видавати секретів.

7.Разом робити різні справи.

8.Бути щирими й відвертими.

9.Цінувати й оберігати дружбу.

- Молодці! Згадали і навіть трішки ще додали.

 Чарівне слово «дружба». Цінність дружби полягає в тому, що друг завжди відчуває підтримку друга. Саме тому кажуть «пліч-о-пліч».  Скільки б розваг у тебе не було, а без справжнього друга сумно й  нецікаво. Адже тільки з другом можна поділитися смутком і радістю, поговорити про все, що тебе цікавить, весело погратися. Так чи ні? І зараз ми це перевіримо. Я ставитиму вам запитання, а ви відповідаєте тільки «так-так-так» або «ні-ні-ні».

Гра «Так-так-так, ні-ні-ні»

Будемо міцно ми дружити?

Нашою дружбою дорожити?

Другу будемо допомагати?

Друга потрібно розлютити?

Можливо посмішку йому подарувати?

Друга варто ображати?

Чай з друзями будемо пити?

Буде клас увесь дружити?

  • Молодці! Щось засиділись ми трішки давайте розімнемо наші ручки й ніжки.

Фізкультхвилинка «Черпаха –аха -аха»   

Учитель. Дружба об’єднує навіть дуже різних людей, з різними захопленнями, різними нахилами, але однаково добрими,готовими прийти на допомогу один одному  в будь-яку хвилину. Послухайте, будь ласка, невеличке оповідання.

     «Жили-були два сусіда. Прийшла зима випало чимало снігу. Перший сусід рано вранці вийшов з лопатою розгрібати сніг перед будинком. Поки розчищав доріжку, подивився, як там справи у сусіда. А у сусіда – акуратно втоптана доріжка.  На наступний ранок знову випав сніг. Перший сусід встав на півгодини раніше, взявся за роботу, дивиться -  а у сусіда вже доріжка прокладена. На третій день снігу намело - по коліно. Встав сусід ще раніше наводити порядок. А у сусіда – доріжка вже знову рівна, пряма – просто чудо!

     У той же  день зустрілися вони на вулиці, поговорили про те, про се, тут перший сусід ненароком і питає:

-Слухай, сусід, а коли ти встигаєш сніг перед будинком прибирати?

Другий сусід здивувався спочатку, а потім засміявся:

  • Та я його ніколи не прибираю – це до мене друзі ходять!»
  • Як ви вважаєте чи багато друзів мав другий сусід?
  •  Чи гарним другом він був і чому? (Відповіді дітей)

Учитель. А чи трапляється що часом друзі сваряться і чому? (Відповіді дітей)

  • А як цьому завадити? (Відповіді дітей)
  • Вірно, а ще потрібно проказати мирилку. Давайте згадаємо свою мирилку.

«Досить дутись та сердитись

Нумо вже скоріш миритись!

Геть, образо, відійди,

Жде нас дружба назавжди»

- Молодці! Так, звичайно, дружба допомагає у багатьох ситуаціях. Наш народ завжди цінував цю чесноту в людських стосунках. Тому не дивно, що про дружбу та друзів складено багато прислів’їв та приказок.

-Діти, я пропоную вам позмагатися. Я читаю початок прислів’я, а ви його продовжуєте:

- Без вірного друга (велика туга)

- Друзі пізнаються в (біді)

- Нових друзів май, а старих (не забувай)

- Дружба найбільший (скарб)

- Друга шукай, а знайдеш (бережи)

- Не май 100рублів, а май (100 друзів)

- Людина без друзів, що дерево без (коріння)

Хвилинка медитації (звучить спокійна мелодія)

  • А зараз закрийте, будь ласка, свої оченята й налаштуйтесь відпочити.

Бачите, сонечко  до нас зазирнуло в клас. Ковзнуло по стіні, по ваших обличчях. Ущипнуло за щічку, полоскотало вашого чуба й почало розсіювати свої промінці. Простягніть до нього свої долоньки. Воно освітило вас , принесло  багато тепла. Ви теж стали, як сонечко. Ви – володарі теплого добра. Ви радісні й щасливі. Ви – маленькі сонечка. Відкриваємо оченята.

  • Отже, діти, мир і злагода перш за все починається в колективі. Не дарма кажуть: «Дерево міцне корінням,а людини - друзями». Погляньте  у нас на дошці розташоване незвичайне дерево, нехай це дерево буде наш класний колектив, а плоди лежать у вас на парті, напишіть, будь ласка, якими чеснотами ми повинні володіти щоб наш клас був дружнім. І прикріпіть їх до дерева.
  • Молодці!  А тепер уявіть що надворі зима. Ось летить пухнаста сніжинка і потрапляє вам на долоньку, що з нею відбувається? (Відповіді дітей)
  • А тепер перенесімося в тепле літечко. Надворі йде дощ, ви помітили під листочком змоклого метелика. Візьміть його в долоньки, потримайте трішки й відпустіть. Що відбулося? Чому таке відбувалося  із сніжинкою та  барвистою комахою .(Відповіді дітей)
  • Вірно тому, що ваші долоньки віддають тепло. Обведіть свої долоньки на різнокольоровому папері, виріжте їх, а тепер створімо з них для нашого дерева віночок дружби. Нехай вони зігрівають його своїм теплом.

Учитель. Давайте  повернемось до нашої ромашки.

  •  Скажіть чи справдилися ваші очікування ?
  •  Чи сподобалося наше заняття?
  •  Із чим можна порівняти слово дружба? (сонечком, усмішкою, літечком, теплим дощиком…)

Учитель. Любі мої діти, вам ще довго крокувати з класу в клас пліч-о-пліч. Перед вами буде виникати безліч проблем, але я сподіваюсь, що ви пронесете у своїх серцях довіру до людей, добро, уміння дорожити дружбою. А на завершення я пропоную заспівати гарну пісню про справжнього друга. (Пісня музика Б. Савельєва слова М. Пляцковського Справжній друг)

 

   Дякую за увагу!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Аркавенко Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
2114
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку