Зразки проєктних робіт з англійської мови для НУШ
Процес виконання: кожен учень/учениця малює на аркуші кольорового паперу свій улюблений шкільний предмет, зазначаючи внизу своє ім’я. Таким чином діти усі разом виготовляють гірлянду, приклеюючи малюнки на мотузку лицьовим боком назовні, загинаючи верхній край. Цю гірлянду прикріплюють до дошки за допомогою клейкої стрічки.
Процес виконання: учень/учениця виготовляє для себе комплект меблів, що є в її/його кімнаті. Малює меблі на картоні, вирізає й розфарбовує їх. Потім приклеює до них зі зворотнього боку невеликі магніти (або ж можна використати канцелярські кнопки). Зробивши це, діти грають в парах, обмінюючись комплектами меблів, які виготовили, розділивши дошку на дві частини. Вони по черзі запитують один одного про розташування меблів у кімнаті й розміщують їх на дошці відповідно до почутих відповідей. У кінці гравці повинні перевірити, наскільки точно вони змогли відтворити кімнату один одного.
Процес виконання: діти працюють над проєктом у парах. Кожен із них повинен виготовити анкету для однокласника/однокласниці. Обмінюються своїми фото й приклеюють їх на аркуш ліворуч. Потім по черзі запитуюють один одного про ім’я, прізвище, вік, хобі, улюблені види діяльності в школі й після школи, улюблений предмет, колір, тварину, їжу тощо й вписуюють цю інформацію в анкету. Виконання такої проєктної роботи сприяє формуванню й розвитку в учнів комунікативних й писемних здібностей.
Процес виконання: діти виготовляють свої лепбуки. Беруть аркуш формату А3 й загинають краї всередину, щоб вийшла розкладна книжка. Приклеюють всередину свою фотографію та підписують її. Можна заповнити її різними матеріалами про себе (сім’ю, характер, зовнішність тощо). Для того, щоб усі матеріали помістилися, діти можуть оформити їх у вигляді кишеньки, конверта, гармошки, саморобної книжечки, шафи з дверцятами тощо.
Щоб виготовити кишеньку, діти повинні вирізати з паперу трикутник та прямокутник й обережно приклеїти його краями до необхідного місця в лепбуці, залишивши один край неприклеєним. Кишеньку можна заповнювати невеликими картками зі словами або малюнками з теми.
Для виготовлення гармошки, знадобиться паперова стрічка. Слід визначитися якого розміру повинні бути окремі фрагменти й скільки їх необхідно. Діти складають стрічку гармошкою. З неї можна вирізати якусь фігуру або залишити її прямокутною. Нижній фрагмент гармошки діти вклеюють до лепбука, а решту заповнюють словами або малюнками.
Для виготовлення книжечки знадобиться кілька маленьких аркушів однакової геометричної форми. Окремі сторінки книжечки заповнюються інформацією й скріплюються за допомогою клею чи степлера.
Виготовляючи шафу з дверцятами, спочатку малюють її. Далі вирізають й приклеюють краями так, щоб дверцята можна було відчиняти. Усередині шафи приклеюють кишеньку, куди можна складати виготовлений з паперу одяг.
Оформлення титульної сторінки є останнім етапом роботи над лепбуком. Слід придумати й написвти назву. З метою естетичного вигляду варто прикрасити титульну сторінку малюнками, фотографіями, декором.