Основні напрями діяльності педагога |
Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів |
Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу |
Методи активізації пізнавальної діяльності |
Особистісно зорієнтоване навчання |
Оптимальний вибір типу і структури уроку |
Діагностична карта
№
|
Основні напрями діяльності педагога
|
Потребує методичної допомоги
|
На достатньому рівні
|
Заслуговує на увагу
|
1
|
Комплексне планування виховання, навчання і розвитку учнів
|
|
|
|
2
|
Вміння планувати урок на основі психологічних особливостей класу
|
|
|
|
3
|
Методи активізації пізнавальної діяльності
|
|
|
|
4
|
Особистісно зорієнтоване навчання
|
|
|
|
5
|
Оптимальний вибір типу і структури уроку
|
|
|
|
6
|
Розвиток творчих здібностей учнів‚ творчого мислення
|
|
|
|
7
|
Гуманізація стосунків з дітьми
|
|
|
|
8
|
Робота з обдарованими дітьми
|
|
|
|
9
|
Ступінь впливу вчителя на учнів
|
|
|
|
10
|
Нестандартні форми уроку
|
|
|
|
11
|
Використання принципів нових технологій
|
|
|
|
12
|
Науковий рівень викладання предметів. Основні напрями діяльності педагога.
|
|
|
|
13
|
Самоосвіта
|
|
|
|
14
|
Ведення шкільної документації
|
|
|
|
15
|
Курсова перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань |
|
|
|