Міністерство освіти і науки України
Красноармійське педагогічне училище
Психолого-педагогічна характеристика
Учнівського колективу 3-В класу ЗОШ№12
м.Красноармійськ,
складена студентом 23-Ш групи
Панової Надії Сергіївни
під час проходження практики
«Позакласна та позашкільна виховна робота»
в ІV семестрі 2015-1016 н.р.
Керівник практики _______________
Вчитель –класовод _______________
Характеристика
У місті Покровськ у 3-В класі навчалось 30 учнів з них : 13 дівчаток і 17 хлопчиків. Віковий склад учнів 9-10 років. Фізичний і психічний розвиток учнів відповідає нормі
Стан здоров’я у класі різний. Найчастіше пропускають заняття з причин хвороби учні: Ганза Єва, Єршов Іван.
Діти розумово готові до навчання, мають загальні знання про навколишній світ і спеціальні – з мови, математики та інших предметів. Вони вміють правильно сприймати звертання, відповідати, працювати за розкладом, аналізувати,порівнювати, робити найпростіші узагальнення. У кожного учня класу добре виражена особиста готовність, діти доброзичливі, прагнуть допомагати, вміють працювати разом, зважають на інтереси товаришів, у них добре розвинена увага та вміння переборювати труднощі
У третьому класі продовжувалась робота з формування учнівського колективу , коригувалась поведінка як усього колективу так і окремих учнів. Діти охоче брали участь у колективних заходах, але продовжують спілкуватися невеликими групами за спільними інтересами.В цілому колектив дітей згуртований, але разом з тим недостатньо організований.
Багато учнів класу беруть активну участь різноманітних шкільних та міських гуртках, відвідують музичну школу, спортивні секції. Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, проведення свята «День іменинників», здійснення екскурсій та подорожей. У цілому діти досить чуйні одне до одного і за ситуацій кожен із них знаходить підтримку в однокласників. Високу громадську активність проявляють майже всі учні класу.
Характер відносин між учнями і їхніми батьками нормальний. Всі діти виховуються в сім’ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
Батьки класу підтримують тісний зв’язок з класним керівником, прислухаються до порад вчителя, допомагають дітям у навчанні.
Хоча ми характеризуємо учнів 3-го класу, але можемо з упевненістю сказати, що як на уроках так і на перервах по відношенню один до одного вони ставляться з великою повагою, дотримуються правил спілкування,що є гарною рисою виховання.
Найбільше діти не полюбляють хвалькуватості, скупості, нещирості. Ці негативні якості вчитель намагається усунути завдяки бесідам, виховним годинам.
Неофіційних лідерів у класі немає, проте наявні угрупування, які сформовані переважно за місцем проживання.
У спілкуванні з учителями учні проявляють стриманість, тактовність, порядність.
Виховання дітей у сім’ї та школі впливає на характер дітей. Щодо психологічних якостей то всі учні мають добру пам’ять: запам’ятовування та відтворення відбувається навчального матеріалушвидко.
У класі учні: Мокроусов Марк, Кудря Євген,Ганза Єва, Мельник Короліна мають відмінне навчання, більшість мають мають середній рівень знань з деяких предметів.
Для того, щоб згуртувати клас вчитель проводить різні заходи, такі як:
В загальному клас згуртований, дружній, трудолюбивий. Але для того щоб клас був дисциплінований, більш згуртований потрібно проводити позаурочні виховні години, де діти могли обговорити певні конфлікти разом.