Зразок характеристики

Про матеріал
Міністерство освіти і науки України Красноармійське педагогічне училище Психолого-педагогічна характеристика Учнівського колективу 3-В класу
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Красноармійське педагогічне училище

 

 

 

 

 

 

 

                               Психолого-педагогічна характеристика

Учнівського колективу 3-В класу ЗОШ№12

м.Красноармійськ,

складена студентом 23-Ш групи

Панової Надії Сергіївни

під час проходження практики

«Позакласна та позашкільна виховна робота»

                                             в ІV семестрі 2015-1016 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник практики   _______________

 

Вчитель –класовод  _______________

 

 

 

Характеристика

   У місті  Покровськ у 3-В класі навчалось 30 учнів з них : 13 дівчаток і 17 хлопчиків. Віковий склад учнів 9-10 років. Фізичний і психічний розвиток учнів відповідає нормі

Стан здоров’я у класі різний. Найчастіше пропускають заняття з причин хвороби  учні: Ганза Єва, Єршов Іван.
Діти розумово готові до навчання, мають загальні знання про навколишній світ і спеціальні – з мови, математики та інших предметів. Вони вміють правильно сприймати звертання, відповідати, працювати за розкладом, аналізувати,порівнювати, робити найпростіші узагальнення. У кожного учня класу добре виражена особиста готовність, діти доброзичливі, прагнуть допомагати, вміють працювати разом, зважають на інтереси товаришів, у них добре розвинена увага та вміння переборювати труднощі
   У третьому класі продовжувалась  робота з формування учнівського колективу , коригувалась поведінка як усього колективу так  і окремих учнів. Діти охоче брали участь у колективних заходах, але продовжують спілкуватися невеликими групами за спільними інтересами.В цілому колектив дітей згуртований, але разом з тим недостатньо організований.

   Багато учнів класу беруть активну участь  різноманітних шкільних та міських гуртках, відвідують музичну школу, спортивні секції. Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, проведення свята «День іменинників», здійснення екскурсій та подорожей. У цілому діти досить чуйні одне до одного і за ситуацій кожен із них знаходить підтримку в однокласників. Високу громадську активність проявляють майже всі учні класу.

Характер відносин між учнями і їхніми батьками нормальний. Всі діти виховуються в сім’ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
  Батьки класу підтримують тісний зв’язок з класним керівником, прислухаються до порад вчителя, допомагають дітям у навчанні.

Хоча ми характеризуємо учнів 3-го класу, але можемо з упевненістю сказати, що як на уроках так і на перервах по відношенню один до одного вони ставляться з великою повагою, дотримуються правил спілкування,що є гарною рисою виховання.

Найбільше діти не полюбляють хвалькуватості, скупості, нещирості. Ці негативні якості вчитель намагається усунути завдяки бесідам, виховним годинам.

Неофіційних лідерів у класі немає, проте наявні угрупування, які сформовані переважно за місцем проживання.

У спілкуванні з учителями учні проявляють стриманість, тактовність, порядність.

Виховання дітей у сім’ї та школі впливає на характер дітей. Щодо психологічних   якостей то всі учні мають добру пам’ять: запам’ятовування та відтворення відбувається навчального матеріалушвидко.

У класі  учні: Мокроусов Марк, Кудря Євген,Ганза Єва, Мельник Короліна мають відмінне навчання, більшість мають мають середній рівень знань з деяких предметів.

Для того, щоб згуртувати клас вчитель проводить різні заходи, такі як:

  • прибирання класної кімнати;
  • прогулянка містом;
  • конкурси між класами;
  • виховні години;
  • підготовка до свят;
  • проведення свята «День іменинника»

В загальному клас згуртований, дружній, трудолюбивий. Але для того щоб клас був дисциплінований, більш згуртований потрібно проводити позаурочні виховні години, де діти могли обговорити певні конфлікти разом.

 

docx
Додав(-ла)
Панова Надія
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку