Зразок "Положення про шкільний парламент дитячо-юнацького об'єднання"

Про матеріал

Даний матеріал буде цікавим педагогу-організатору, заступнику директора з виховної роботи в плануванні роботи з учнівським самоврядуванням та обранням вищого органу влади в дитячому об'єднанні

Перегляд файлу

                       Вчитель російської мови та зарубіжної літератури

                       Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 99

                       Лисякова Тамара Миколаївна,

                       спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Положення про шкільний парламент

І. Загальні засади

1.1. Найвищим органом влади учнівського самоврядування є загальні шкільні

       збори (конференції).

1.2. Вони проводяться не рідше одного разу протягом навчального року.

1.3. Загальні збори (конференції) затверджують:

     - звіти президента шкільного парламенту і голів комісій парламенту;

     - кількісний і персональний склад шкільного парламенту;

    - склад лічильної комісії на період виборів президента шкільного

      парламенту, друкують бюлетені для тайного голосування.

1.4. Загальні збори (конференції) можуть приймати рішення, які спрямовані

       на покращення навчально-виховного процесу і носять рекомендаційний

       характер. Рішення вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала

       не менше 2/3 членів загальних зборів.

1.5. На період між загальношкільними зборами керівництво учнівським

       самоврядуванням здійснюється шкільним парламентом.

-1-

ІІ. Шкільний парламент

2.1. Шкільний парламент – найвищий виконавчий орган учнівського

       самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської

       ініціативи, творчості, дисципліни та особистості у відповідності до

      задоволення своїх потреб та інтересів.

2.2. Основна мета учнівського самоврядування – виховати і сформувати

       свідомого, з активною громадською позицією громадянина України;

       сприяти ствердженню в учнів почуття господарів своєї школи, свого

       краю, покращенню толерантного ставлення до людей і творчості, вміння

       співпрацювати на принципах гласності і демократії.

2.3. Шкільний парламент обирається таємним голосуванням у формі рольової

       гри, або відкритим голосуванням на загальних зборах (конференціях),

       засіданні комісій шкільного парламенту.

2.4. У своєї діяльності шкільний парламент керується Конституцією України,

       Конвенцією про права дитини, Концепцією громадянського виховання в

       української школі, Положенням про дитячо-юнацьке обєднання.

 

 

 

 

-2-

Структура шкільного парламенту

3.1. Шкільний парламент складається з 15 членів (по 3-4 представники

       з 8-11-х класів).

3.2. З обраних членів шкільного парламенту на організаційному засіданні

        відкритим голосуванням обираються голови комісій шкільного

        парламенту, їх заступники (іноді президент шкільного парламенту).

3.3. Парламент включає в себе такі комісії:

     - учбову,

     - дисципліни та порядку,

     - милосердя та турботи,

     - бібліотечну,

     - трудову,

     - спорту та здоровя,

     - культурно-масову;

     Відділи:

  • ЗМІ (шкільна газета «Cонячна країна» ),
  • відділ по захисту прав дитини,
  • відділ радіоінформації,
  • відділ реклами.

 

 

 

-3-

ІV. Повноваження членів шкільного парламенту:

4.1. Президент шкільного парламенту здійснює загальний контроль за

       виконавською дисципліною, координує роботу комісій, проводить

       засідання шкільного парламенту, ради лідерів, готує звітну інформацію

       на засідання педагогічної ради школи та батьківського комітету,

       виступає з нею перед присутніми вчителями та батьками.

4.2. Заступник президента шкільного парламенту здійснює роботу по

        активізації діяльності комісій, контролю за виконанням рішень

        шкільного парламенту, планує його роботу, здійснює оформлення

        інформаційних матеріалів. В разі відсутності президента шкільного

        парламенту виконує його обов’язки.

4.3. Голова комісії шкільного парламенту звітує не рідше одного разу в

       місяць на зборах (засіданнях) шкільного парламенту, систематично

       проводить роботу і подає заступникові президента інформацію про хід

       виконання.

4.4. Голова трудової комісії систематично здійснює контроль за проведенням

       суботників, прибиранням пришкільної території, паркової зони; організує

       збір макулатури серед членів дитячо-юнацького об’єднання.

4.5. Голова комісії дисципліни та порядку систематично здійснює контроль

       за санітарним станом кабінетів, коридорів школи, чистотою учнів та їх

-4-

       зовнішнім виглядом, збереженням ними шкільного майна.

4.6. Голова культурно-масової комісії планує, складає сценарії різноманітних

       виховних заходів, конкурсів, проводить активну роботу по залученню

        школярів до творчих справ, ініціюванню ідей самими учнями і їх

        реалізації.

4.7. Голова бібліотечної комісії планує рейди по перевірці щоденників та

       підручників учнів, піклується про їх збереження; приймає активну участь

       в проведенні Всеукраїнської операції «Живи, книго!», залучає до неї

       учнів школи.

4.8. Комісія спорту та здоровя сприяє проведенню спортивних заходів,

      ініціюванню ідей учнів та проведенню спортивних змагань самими

      учнями.

4.9. Комісія милосердя та турботи сприяє співпраці з територіальною радою

       ветеранів, Центром ветеранів Інгулецького району, волонтерськими

       загонами школи; допомагає людям похилого віку, дітям - сиротам,

       ветеранам праці та учасникам Великої Вітчизняної війни, надають

       адресну соціальну допомогу категорії людей, які потребують допомоги,

      проводять Благодійні заходи (ярмарки, концерти, флешмоби); організує

      роботу в мікрорайоні влітку.

4.10. Голова учбової комісії проводить рейди з перевіркою присутності учнів

-5-

       на уроках, контролює чергування по школі, визначає кращий клас за

       результатами рейтингу за тиждень, місяць, семестр, рік; визначає

       кращого учня школи, кращий класний колектив; звітує на засіданні

       педагогічної ради про стан учбової діяльності; готує інформацію на радіо

       лінійку; сприяє участі учнів школи в проектної діяльності та участі в

       школі МАН.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-6-

docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку