Зразок протоколу засідання школи молодого вчителя

Про матеріал

Протокол №1

засідання школи молодого вчителя

Порядок денний

Перший рік навчання

1. Знайомство з молодими фахівцями.

2. Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі.

3. Урок, як основна форма організації навчальних занять.

4. Тренінг адаптації молодих педагогів до роботи.

Другий рік навчання ...

Перегляд файлу

Протокол №1

засідання школи молодого вчителя

від  27.09.12 р.

Присутні - 7 чоловік.

Голова: 

Порядок денний

Перший  рік  навчання

1. Знайомство з молодими фахівцями.

2. Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі.

3. Урок, як основна форма організації навчальних занять.                  

4. Тренінг адаптації молодих педагогів до роботи.

Другий рік навчання

1. Планування роботи вчителя.            

2. Основні вимоги до уроку. 

3. Тренінг адаптації молодих педагогів до роботи.

Третій  рік  навчання

  1. Підготовка вчителя до нового навчального року.
  2. Круглий стіл «Як навчити кожного»: організація навчальної діяльності
    як засіб формування духовного світу дитини.              
  3. Тренінг адаптації молодих педагогів до роботи.

 

Ухвалили:

  • Продовжувати ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі на протязі всього навчального року.
  • Відвідувати та брати активну участь у заходах школи та району.
  • При складанні конспекту уроку дотримуватися основних вимог уроку.
  • Ставитись до навчально - виховного процесу, як до засобу формування світогляду дитини, а не лише - сухого навчання .
  • Опрацьовувати методичну літературу   ( по предметно).
  • Поповнювати  ( створити за допомогою наставника)  картотеку дидактичними матеріалами.

 

 

                                                                   Голова ШКО: _________

 

Протокол №2

засідання школи молодого вчителя

від  23.10.12 р.

Присутні - 8 чоловік.

Голова: 

 

Порядок денний

Перший  рік  навчання

  1.     Ознайомлення з інструктивними матеріалами,пояснювальними
               записками, огляд методичних статей із питань педагогічної 

       майстерності.

  1.    Діагностичне анкетування молодих спеціалістів.
  2.     Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення
                        окремих предметів у 2012-2013 навчальному році.

 

                                Другий рік  навчання

  1.    Шкільна документація.
  2.    Складання плану конспекту уроку.

3. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення
     окремих предметів у 2012-2013 навчальному році.

  1.    Діагностичне анкетування молодих спеціалістів.

 

                            Третій  рік  навчання

  1. Рекомендації вчителеві під час підготовки до уроку.   
  2. Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення        

           окремих предметів у 2012-2013 навчальному році.

  1. Діагностичне анкетування молодих спеціалістів.

 

Ухвалили:

  • Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення   окремих предметів у 2012-2013 навчальному році.
  • Продовжувати ознайомлення з інструктивними матеріалами,    

     пояснювальними   записками, огляд методичних статей із  

     питань педагогічної  майстерності.

  • Дотримуватися вимог запису при оформленні шкільної документації.
  • Користуватися рекомендації вчителеві під час підготовки до уроку.

 

                                                                   Голова ШКО: _________

 

Протокол №3

засідання школи молодого вчителя

від  29.11.12 р.

Присутні - 8 чоловік.

Голова: 

 

Порядок денний

Перший  рік  навчання

  1. Проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці та в позаурочний час.
  2.  Практикум “Відвідування й аналіз уроків, заняття гуртка (в рамках тижня педмайстерності ).
  3. Гра-тренінг “Домашні завдання”.

 

Другий рік  навчання

  1. Огляд новинок літератури.
  2. Практикум “Відвідування й аналіз уроків, заняття гуртка (в рамках тижня педмайстерності).
  3. Гра-тренінг “Домашні завдання”.

 

 

Третій  рік  навчання

  1. Практикум “Відвідування й аналіз уроків, заняття гуртка (в рамках тижня педмайстерності.
  2.  Дискусія  “Фактори, які впливають  на рівень навчальних досягнень учнів”.
  3. Гра-тренінг “Домашні завдання”.

 

Ухвалили:

  • Приймати активну участь у практикумі «Відвідування й аналіз уроків, заняття гуртка».
  • Підвищувати пізнавальну діяльність учнів на уроках та в поза урочний час, використовуючи різні педагогічні методи та прийоми.
  • Огляд новинок літератури.
  • Виготовити роздавальний матеріал для контролю знань.

 

                                                                   Голова ШКО: _________

 

docx
Додано
19 квітня 2018
Переглядів
5192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку