Зразок психолого-педагогічної характеристики (10-11 класи)

Про матеріал
Зразок психолого-педагогічної характеристики учнівського колективу старшого шкільного віку. Може бути використана як зразок, з метою оформлення результатів аналізу психолого-педагогічної ситуації у колективі старших школярів класними керівниками, шкільними психологами.
Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика

11-А класу

В класі навчається 29 учнів — 13 хлопців, 16 дівчат. Віковий склад  1516 років.

Клас був сформований у 2013 році при вступі учнів на навчання до першого класу. На протязі навчання до класу прийшло 4 учні, 3 учні вибули у різні роки з різних причин. Злиття з іншим класом у паралелі не було. На протязі навчання з 1 по 4 клас вчитель залишався не змінним. З 5 по 11 клас — було три класні керівники.

     Соціально-психологічна характеристика класу:

а) в цілому колектив класу дружній згуртований, але у зв’язку із тривалим періодом он-лайн навчання відчувається нестача комунікації і складнощі у соціалізації між дівчатами та хлопцями. Це проявляється у їх розмежуванні на дві окремі групи. Також зберігаються  мікрогрупи, які сформувалися під час навчання оф-лайн. Авторитетом серед однокласників користуються групи: Меньшикова А, Свистенко А, Свистенко А; Ликон І, Петров Д, Бондар Є, Ришко А. Ці групи складаються із учнів з найвищими показниками у навчанні, активними у позакласних заходах;

б) у зв’язку з особливостями навчання он-лайн у період військового стану, офіційний актив класу не перевибирався;  позакласна робота організовується за методом проектів в яких приймають участь  учні відповідно до власних інтересів. Вони створюють ініціативні групи і розподіляють ролі на час проекту. Це дає учням можливість спробувати себе у різних ролях відповідно до мети та потреб проекту;

в) на сьогоднішній день, неофіційні лідери: Ковт Т, Федоренко Г, Толстокіна Л  живуть і навчаються за кордоном. З колективом класу постійно не спілкуються;

г) у класі є декілька учнів, які не приймають участі в організації позакласних заходів, але із задоволенням беруть в них участь. Навчаються вони також без зацікавлення. Це — Бивняк С, Литенко Я,, Золотенко Л;

д) взаємини між хлопцями та дівчатами полягають у співпраці в навчальному процесі та позакласних заходах. У позашкільний час вони не спілкуються в наслідок того, що більша частина класу знаходиться за кордоном і в інших областях України. Учні, які знаходяться у Харкові з причин пов’язаних з тривалим часом навчання он-лайн та військовим станом не встигли налагодити комунікацію хлопці - дівчата, яка була притаманна підліткам цього віку у звичайних обставинах;

е) взаємини з класним керівником теплі, базуються на взаємній повазі та розумінні;

ж) Золотенко Л не знайшла підтримки у класі. З батьками ситуація обговорювалася. Родина отримує допомогу шкільного психолога.

 Навчальна діяльність класу:

а) Навчальний профіль класу — філолого-географічний. Навчальні досягнення в класі в цілому вище середнього: 6 учнів показують результати рівня срібної та золотої медалей; 10 навчаються на середньому та високому рівні, решта класу показує результати навчання на середньому, достатньому та високому рівнях.  Найбільше учнів цікавить вивчення таких предметів як: ангійська мова, математика, інформатика, географія.

б) найвищі результати у навчанні показують: Бондар Є, Ликон І, Свистенко А, Свистенко А, Меньшикова А, Шевченко О. Вони були і залишаються лідерами у навчанні, показуючи приклад для наслідування. Невстигаючих учнів у класі немає;

в) усі учні приділяють значну увагу навчанню про що свідчать їх результати. Відмінників і учнів, які добре навчаються в колективі поважають, до їх думки прислухаються.

Позакласна і позашкільна діяльність класу:

а)   в складних умовах сьогодення учні гідно приймають виклики, показуючи високі  результати  на рівні школи, України і закордоном. Свинаренко Аліна і Ришковець Артем посіли призові місця на міжнародних спортивних змаганнях, Меньшова А, Лиска І, Бондаренко Є посіли перші місця на Районних та обласних Олімпіадах з учбових дисциплін. Завдяки кмітливості, енергійності і творчому потенціалу учнів завжди запрошують до участі у загальношкільних заходах. Учні приймають в них участь із задоволенням тому, що ім цікаво проявити себе і вони це можуть;

б) не зважаючи на те, що навчальна діяльність є у приоритеті учнів, вони із задоволенням приймають участь у позашкільних заходах класу та загальношкільних активностях;

в) багато учнів проявляють інтерес до політики, літератури, мистецтва, спорту.

 Прогноз подальшого розвитку класу оптимістичний. До кінця учбового року у класі планується провести нові проекти, години спілкування і екскурсію. Спільна діяльність надасть можливість іще глибше розкрити потенціал кожного учня і колективу в цілому.

pdf
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
7541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку