Зразок психолого-педагогічної характеристики на учня початкової школи

Про матеріал
Зразок психолого-педагогічної характеристики учня початкової школи. Можна використовувати і для учнів середньої та старшої школи. Характеристика доволі розширена.
Перегляд файлу

 

Психолого-педагогічна характеристика

Ткаченка Володимира Денисовича, р.н.

учня 3 класу КГ №63

 

Ткаченко Володимир Денисович, р. н., навчається у Криворізькій гімназії №63 з 10.09.2020 року. Виховується у багатодітній родині. Мати: Ткаченко Лідія Анатоліївна, багатодітна одинока мати.

Хлопець має основну групу здоров’я та добре розвинений фізично. Має гарну увагу (на уроках відволікається рідко), мислення на високому рівні (добре порівнює, класифікує, робить висновки, переважає математичне мислення), має добре розвинену зорову пам’ять та уяву.

  • Володимир проявляє високий інтерес до навчання з усіх предметів. Із задоволенням виконує завдання з основних предметів і з великою відповідальністю ставиться до творчих уроків, де проявляє свою уяву та творчість. Свої навчальні обов’язки намагається виконувати акуратно, проявляє наполегливість та старанність. На уроках дуже активний.  Самостійні та індивідуальні завдання виконує із розумінням, але іноді поспішає та допускається помилок. До вимог учителів ставиться позитивно.
  • Вова із задоволенням виконує доручення вчителя. Часто проявляє ініціативу (міняє воду, поливає квіти тощо). Під час виконання доручень проявляє дисциплінованість, наполегливість у завершенні роботи, переважно працює самостійно. Завжди приймає участь у суспільно-корисній праці. Дуже цікавиться професією поліцейського.
  • Володимир відкритий, доброзичливий, товариський хлопець з адекватною самооцінкою, упевнений у собі, досить спокійний, стриманий, здатний управляти своїми емоціями.
  • Хлопець звичайно спокійний, рідко засмучується через дрібниці, має характерний позитивний, оптимістичний погляд на життєві проблеми. Має досить високий рівень самостійності, але може підкоритися більш сильним дітям. Не прагне домінувати над навколишніми, скоріше взаємодіє з ними на одному рівні. Вміє міркувати логічно та оцінювати свою діяльність, розважливий, проте інколи проявляє схильність до авантюризму, може переоцінити свої можливості.
  • Володимир не губиться при зіткненні з несподіваними обставинами, про невдачі швидко забуває, досить рішучий, у разі погроз звертається по допомогу до вчителя. Має практичний підхід до життєвих ситуацій, соціально пристосований, порядний.
  •  У колектив хлопець прийнятий, підтримує дружні зв’язки з усіма учнями класу, проявляє колективістський характер. У навчальній, трудовій та ігровій діяльності виступає у різних ролях залежно від ситуації. До критики та чужої думки ставиться доброзичливо, серйозно. Найбільш міцні зв’язки у Володимира вибудувалися із Зинов’євим  Олександром, який має негативний вплив на поведінку хлопця.
  • Вова має стійких інтерес до художньої діяльності, відвідує творчий гурток у гімназії, на уроках творчого характеру проявляє себе як добре розвинена творча особистість.
  • Хоч учень і навчається у гімназії досить короткий період, рівень його адаптації у колективі високий. Хлопець легко знайшов спільну мову з однокласниками, проявив себе хорошим другом, розумним і старанним учнем. Жодних форм прояву порушень поведінки не виявлено.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Тофан Оксана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 жовтня 2021
Переглядів
34535
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку