Зразок ранкової зустрічі

Про матеріал
Даний конспект ранкової зустрічі до Дня миру містить 4 етапи відповідно до вимог НУШ.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Розробила Косіцька Віталія Володимирівна

 вчитель початкових класів Літинської СЗШ І-ІІІ ступенів №2,

 спеціаліст ІІ категорії

Тема                                        День миру

Мета : налаштувати учнів на гарний настрій та позитивну мотивацію до навчання, школи; навчати самостійно мислити, підтримувати діалог, ефективно спілкуватися; формувати вміння приймати чесні рішення, анлізувати події  і власні відчуття, та висловлювати свої відчуття, ставлення до подій; залучати до спільної ігрової діяльності; сприяти учнів  отримувати задоволення від перебування у спільноті, бути приязними, мирними, доброзичливими, підтримувати один одного.

Обладнання: музичний програвач, надпис для новин.

Взаємодія: обмін інформацією, активне слухання, включення й участь.

  1. Вітання.

Слова вчителя у колі учнів. Мотивація, читання власного вірша з памяті.

Ранкове сонечко

Заглянуло в віконечко

Ласкаво привіталося

промінчиком

І весело всміхнулося

теплом.

Любі діточки, передаймо по колу цей промінчик тепла, що зараз у моїх долонях,  кожному  сусіду зліва, котрий стоїть поруч із вами. 

  • А тепер наш промінчик збільшився від тепла наших долонь, і щоб його передати далі, треба по-черзі обійняти сусіда,  справа від кожного з вас, ось так (вчитель показує, діти повторюють).
  1. Групове заняття .

Гра «Музичні стільці.»

Діти стають довкола стільців, котрі розміщені спинками один до одного. Під музику починають рухатися по-колу, коли музика припиняється, кожна дитина має сісти на стілець. Якщо стільців недостатньо, діти вирішують, яким чином знайти кожному місце. Після кожного такого етапу один стілець забирають, аж поки не залишиться лише кілька стільців, на які мають сісти всі учні.

  1. Обмін Інформацією. Аналіз подій,  запитання – відповіді.
  • Діти, який у вас зараз настрій? Чому?
  • Що ви відчули, як передавали промінчик тепла, обійми?(Учні висловлюються.)
  • Що ви відчували, під час гри у музичні стільці? Чи нікого не образили? Чи мирно гралися?  (Діти висловлюють відчуття, роблять висновки).
  • Чому ми відчували себе добре\погано?
  1. Щоденні новини. Запитання – відповіді.
  • Діти, сьогодні ми не просто так багато обіймалися й віталися, адже  у нас День Миру по всій землі. І ми візьмемо участь у шкільному заході (фотосесія, флешмоб, мирна хода, тощо).  Як ви думаєте, мир – це добре , чи погано?
  • Що потрібно для миру? (Відповіді дітей - щоб всі жили дружно, об’єднувалися в дружбі заради добра, нікого не виштовхуючи, уміли ділитися, не заздрити, не ображати інших , і тп.)
  • Щоб ти зробив\зробила  для цього? (Висловлення думок.)

 

docx
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку