В даній публікації подано перелік таблиць, які необхідні класному керівнику для створення плану виховної роботи класу. А також матеріали для роботи з обдарованими дітьми(методи, прийоми, рекомендації, планування).
План виховної роботи на ______________________________н. р. Погорілої Т. О.
«Узгоджено» «Затверджено»
Заступник директора з виховної роботи Директор НВК №122
__________________________ ___________ Т. П. Близнюк
«____»________________2017р. «____»______________2017р.
_________________________ _____________________________
«___»________________2018р. «____»______________2018р.
ПЛАН
Виховної роботи
в 3 класі
на 2017– 2018 н.р.
Класний керівник
Погоріла Тетяна Олександрівна
Мета: продовжити роботу з моделювання та побудови виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини взаємодопомоги та взаємоповаги, шанобливо ставитися до життя і до всього живого, як прояву життя.
Завдання:
1) вивчити особистісні якості учнів, як складаються відносини в класному колективі;
2) здійснити проектування образу життєдіяльності класного співтовариства;
3) сприяти формуванню класного колективу і створенню в ньому морально і емоційно -сприятливого середовища для розвитку другокласників.
ЦІЛІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: продовжити роботу з моделювання та побудови виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини взаємодопомоги та взаємоповаги, шанобливо ставитися до життя і до всього живого, як прояву життя.
ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ:
1) вивчити особистісні якості учнів, як складаються відносини в класному колективі;
2) здійснити проектування образу життєдіяльності класного співтовариства;
3) сприяти формуванню класного колективу і створенню в ньому морально і емоційно -сприятливого середовища для розвитку другокласників.
Аналіз виховної роботи класу за
2016-2017 н.р.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Загальна інформація про клас
Кількість учнів –
Кількість хлопців –
Кількість дівчат –
Віковий склад 3 класу
Рік народження |
Хлопці |
Дівчата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ 3 класу
2017 – 2018 н. р.
№ |
ПІ дитини |
Дата народження
|
Домашня адреса |
ПІБ батьків (опікунів) |
Пільгова категорія |
Відвідування за місцем мешкання |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
14.
|
|
|
|
|
|
|
Режим роботи навчального закладу
Початок занять __________________________________________________
Завершення занять _______________________________________________
Розклад дзвоників
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
_________________
Канікули
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________
Завершення навчального року _______________________________________
Відомість про батьків
№ з\п |
ПІБ учня |
ПІБ батьків |
Місто роботи, телефон |
1 |
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|||
3 |
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|||
5 |
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
|
|
|||
7 |
|
|
|
|
|||
8
|
|
|
|
|
|||
9 |
|
|
|
|
|||
10 |
|
|
|
|
|||
11 |
|
|
|
|
|||
12
|
|
|
|
|
|||
13
|
|
|
|
|
|||
14
|
|
|
|
|
Розклад класу Ісеместр
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
7. |
|
7. |
|
7. |
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
Розклад класу ІІ семестр
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
||||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
|
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
||||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
|
2. |
|
2. |
|
2. |
|
|
3. |
|
3. |
|
3. |
|
|
4. |
|
4. |
|
4. |
|
|
5. |
|
5. |
|
5. |
|
|
6. |
|
6. |
|
6. |
|
|
Робота з батьками
Батьківські збори
№ з/п |
Дата проведення |
Тема зборів
|
Кількість присутніх |
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8 |
|
|
|
Листок обліку відвідування батьківських зборів
№ |
ПІБ батьків
|
Дата проведення батьківських зборів |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з батьками
Дата
|
ПІБ |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
Дата
|
ПІ учня |
Проблема |
Форма проведення |
Результат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата |
Робота з учнями |
Робота з батьками |
|||
Загальношкільні |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
|||
Вересень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жовтень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листопад |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грудень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Січень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лютий |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Березень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квітень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Травень |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ І.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСОМ
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
Циклограма класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Протягом семестру:
Один раз на навчальний рік:
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
Зміст роботи класного керівника.
Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
Форми проведення:
Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.
Основні завдання класного керівника:
Критерії ефективності виховної роботи:
Показники успішної діяльності класного керівника:
„Золоті” правила класного керівника.
РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Обдарована особистість – сукупність природних та інтелектуальних здібностей, що сприяють поглибленому розумінню навколишнього світу, забезпечують високоякісне навчання і творчість учнів.
Основні завдання роботи з обдарованими дітьми:
Основні принципи роботи:
Методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:
Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми.
Планування роботи з обдарованими дітьми.
№ п/п |
Напрями роботи |
Термін проведення |
1. |
Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість). |
Вересень – листопад |
2. |
Визначити обдарованих дітей.
|
Вересень |
3. |
Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання.
|
Вересень |
4. |
Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів |
Протягом року |
5. |
Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси.
|
Протягом року |
6. |
Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах.
|
Протягом року |
7. |
Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів. |
Протягом року |
8. |
Провести консультації батьків:
|
Згідно з виховним планом |
9. |
Провести анкетування дітей:
|
Згідно з виховним планом |
10 |
Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей
|
травень |