Зразок таблиць для "Виховного плану "

Про матеріал

В даній публікації подано перелік таблиць, які необхідні класному керівнику для створення плану виховної роботи класу. А також матеріали для роботи з обдарованими дітьми(методи, прийоми, рекомендації, планування).

Перегляд файлу

План виховної роботи на ______________________________н. р. Погорілої Т. О. 

 

11234908.png 

                                 «Узгоджено»                                                                                                                                                                «Затверджено»

Заступник директора з виховної роботи                                                                                                                            Директор НВК №122

__________________________                                                                                                                                                   ___________ Т. П. Близнюк

«____»________________2017р.                                                                                                                                       «____»______________2017р.

  _________________________            _____________________________

«___»________________2018р.            «____»______________2018р.

 

                               ПЛАН

1.jpg                     Виховної роботи

                             в 3 класі

                                        на  2017– 2018 н.р.

 

 

                                  Класний керівник

    Погоріла Тетяна Олександрівна

 

 

 

Мета: продовжити роботу з моделювання та побудови виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини взаємодопомоги та взаємоповаги, шанобливо ставитися до життя і до всього живого, як прояву життя.

Завдання:

1) вивчити особистісні якості учнів, як складаються відносини в класному колективі;

2) здійснити проектування образу життєдіяльності класного співтовариства;

3) сприяти формуванню класного колективу і створенню в ньому морально і емоційно -сприятливого середовища для розвитку другокласників.

razapp050

ЦІЛІ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: продовжити роботу з моделювання та побудови виховної системи класу, спрямованої на розвиток і розкриття індивідуальності дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини взаємодопомоги та взаємоповаги, шанобливо ставитися до життя і до всього живого, як прояву життя.

 

ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ:

1) вивчити особистісні якості учнів, як складаються відносини в класному колективі;

2) здійснити проектування образу життєдіяльності класного співтовариства;

3) сприяти формуванню класного колективу і створенню в ньому морально і емоційно -сприятливого середовища для розвитку другокласників.

 

 

 

 

 

 

 

 

0.png

Аналіз виховної роботи класу за

  2016-2017  н.р.

 

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

image.jpg______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

images.jpgПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ

 

 

         _____________________________________________________________________

        _____________________________________________________________________

        _____________________________________________________________________

        _____________________________________________________________________

        _____________________________________________________________________

        _____________________________________________________________________

        _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________

4d64b34c27f5__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________

 

 

348Загальна інформація про клас

 

Кількість учнів –

 

Кількість хлопців –

 

Кількість дівчат –

 

 

Віковий склад 3 класу

 

Рік народження

 

Хлопці

 

Дівчата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ 3  класу

2017 – 2018  н. р.

 

ПІ дитини

Дата народження

 

Домашня адреса

ПІБ батьків (опікунів)

Пільгова категорія

Відвідування за місцем мешкання

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи навчального закладу

 

 

Початок занять __________________________________________________

Завершення занять __­­­­­­­­_____________________________________________

580ca6a3c476343765c9854f8f62e9ba.jpg 

 

Розклад дзвоників

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

_________________

 

 

Канікули

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________

 

 

Завершення навчального року _______________________________________

 

Відомість про батьків

№ з\п

ПІБ учня

ПІБ батьків

Місто роботи, телефон

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад  класу Ісеместр

 

Понеділок

Вівторок

Середа

1.

 

 

1.

 

1.

 

2.

 

 

2.

 

2.

 

3.

 

 

3.

 

3.

 

4.

 

 

4.

 

4.

 

5.

 

 

5.

 

5.

 

6.

 

 

6.

 

6.

 

7.

 

 

7.

 

7.

 

Четвер

П’ятниця

Субота

1.

 

 

1.

 

1.

 

2.

 

 

2.

 

2.

 

3.

 

 

3.

 

3.

 

4.

 

 

4.

 

4.

 

5.

 

 

5.

 

5.

 

6.

 

 

6.

 

6.

 

Розклад  класу ІІ семестр

 

Понеділок

Вівторок

Середа

1.

 

 

1.

 

1.

 

2.

 

 

2.

 

2.

 

3.

 

 

3.

 

3.

 

4.

 

 

4.

 

4.

 

5.

 

 

5.

 

5.

 

6.

 

 

6.

 

6.

 

Четвер            

П’ятниця

Субота

1.

 

 

1.

 

1.

 

2.

 

 

2.

 

2.

 

3.

 

 

3.

 

3.

 

4.

 

 

4.

 

4.

 

5.

 

 

5.

 

5.

 

6.

 

 

6.

 

6.

 

 

 

Робота з батьками

Батьківські збори

 

№ з/п

Дата проведення

Тема зборів

 

 

Кількість присутніх

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

Листок обліку відвідування батьківських зборів

ПІБ батьків

 

Дата проведення батьківських зборів

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з батьками

Дата

 

ПІБ

Проблема

Форма проведення

Результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

Дата

 

ПІ учня

Проблема

Форма проведення

Результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Робота з учнями

Робота з батьками

Загальношкільні

Класні заходи

Індивідуальна робота

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ І.

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСОМ 

09c3032b8fe8Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

 

  • Класний журнал.
  • Особові справи учнів.
  • Табелі успішності учнів.
  • План виховної роботи.
  • Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
  • Розробки сценаріїв виховних заходів.
  • Тека психолого-педагогічних спостережень.
  • Щоденник роботи з „важкими” дітьми.
  • Протоколи батьківських зборів.
  • Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
  • Літопис або документи класних справ.

Циклограма класного керівника

Щоденно:

  1. Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
  2. Організація харчування учнів.
  3. Організація чергування учнів.
  4. Індивідуальна робота з учнями.
  5. Контроль за зовнішнім виглядом учнів.

Щотижня:

  1. Перевірка щоденників.
  2. Проведення заходів за планом.
  3. Робота з батьками за планом.
  4. Робота з вчителями предметниками.
  5. Зустріч з психологом та медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:

  1. Відвідування уроків класу.
  2. 75d7b0afa3b0Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
  3. Зустріч з батьками за планом.
  4. Нарада щодо планування роботи.

Протягом семестру:

  1. Оформлення класного журналу.
  2. Засідання МО класних керівників (за планом).
  3. Аналіз виконання плану, корекція.
  4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за планом).

Один раз на навчальний рік:

  1. Оформлення особових справ.
  2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
  3. Статистичні дані.
  4. Проведення відкритого виховного заходу.

Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

  1. Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
  2. Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
  3. Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
  4. Вивчення учнів, учнівського колективу.
  5. Організація виховання та згуртування учнівського колективу.
  6. Організаційно-педегогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
  7. Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
  8. Робота з батьками, індивідуальний вплив.

Зміст роботи класного керівника.

  • Вивчення учнів.
  • Об’єднання учнів у колектив.
  • Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
  • Робота з батьками та громадськістю.
  • Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
  • Співпраця із шкільним психологом.
  • Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.
  • d0214825e843Індивідуальна робота з учнями.
  • Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Пам’ятка щодо проведення виховних годин

Мета проведення:

  • Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
  • Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
  • Обговорювати поточні події класу, селища, держави.

Форми проведення:

  • Вільне спілкування вчителя з учнями.
  • Бесіди на заплановані теми.
  • Обговорення актуальних статей з газет.
  • Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.
  • Зустріч із цікавими людьми.
  • Усні журнали.
  • Засідання прес-клубу.
  • Виступи учнівських лекторських груп.
  • Дискусії.
  • Години спілкування.
  • Тренінги.
  • Екскурсії.
  • Політичне інформування учнів.

Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, місті, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.

Основні завдання класного керівника:

  • Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
  • Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  • Духовно-моральне виховання.
  • Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  • Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  • cdd9cc9ad386Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  • Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  • Врахування інтересів дітей.
  • Організація роботи з батьками.

Критерії ефективності виховної роботи:

  • Рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
  • Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності).
  • Різноманітність позаурочного життя класу.
  • Динаміка зростання рівня вихованості учнів.
  • Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки).
  • Активність співпраці класу з класним керівником.
  • Зв’язок із сім’єю, участь батьків у виховному процесі.
  • Робота з проблемними учнями, надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу.
  • Захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.

 

Показники успішної діяльності класного керівника:

  • Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
  • Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівника, наявність в нього авторської педагогічної технології.
  • Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника ( уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки).
  • Активна співтворчість з класом.
  • Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
  • Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
  • Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повага учнів до класного керівника.

                                     „Золоті” правила класного керівника.

  1. Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
  2. Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
  3. 4d64b34c27f5Учитель має бути веселим і жартівливим.
  4. Учитель має раціонально використовувати свій час.
  5. Учитель має бути доброзичливим.
  6. Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
  7. Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
  8. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
  9. Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
  10. Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

 

Обдарована особистість – сукупність природних та інтелектуальних здібностей, що сприяють поглибленому розумінню навколишнього світу, забезпечують високоякісне навчання і творчість учнів.

 

Основні завдання роботи з обдарованими дітьми:

 

  1. Пошук і цілеспрямований вияв обдарованих дітей.
  2. Створення максимально сприятливих умов для інтелектуального, духовного, морально-етичного, фізичного розвитку особистості.
  3. Розробка і впровадження нового змісту освіти, прогресивних технологій навчання.
  4. Виховання національно-свідомого громадянина України.
  5. Здійснення просвітницької та видавничої діяльності.
  6. Надання можливостей учням реалізувати творчі здібності на терені дослідницько-пошукової та наукової діяльності.
  7.  

Основні принципи роботи:

  1. Гуманізм.
  2. Демократизм.
  3. Природо відповідність.
  4. Системність.
  5. Принцип розливального навчання.
  6. Єдність інтелектуального, морального, фізичного та естетичного розвитку.
  7. Культуровідповідність.

Методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:

 

  1. Повага до бажання учнів працювати самостійно.
  2. Індивідуальний підхід до особистості учня. Врахування психічних особливостей.
  3. Створення атмосфери свободи, виключення будь-якого тиску на дитину.
  4. Схвалення результатів діяльності в одній галузі з метою спонукати себе в інших галузях діяльності.
  5. Підкреслювання позитивного значення індивідуальних відмінностей.
  6. Надання авторитетної допомоги дітям, які висловлюють відмінну від інших точку зору і у зв’язку з цим відчувають тиск з боку ровесників.
  7. Здобування максимальної користі з хобі, захоплень, індивідуальних нахилів.
  8. Заохочення максимальної захопленості у спільній діяльності.
  9. Терпиме ставлення до можливого безладдя.
  10. Переконання учнів, що вчитель є їхнім однодумцем, а не ворогом.

 

Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми.

 

  1. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.
  2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.
  3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини вундеркінда. Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів. Інша крайність – приниження унікальних здібностей з боку вчителя – недопустима.

 

Планування роботи з обдарованими дітьми.

 

п/п

Напрями роботи

Термін проведення

1.

Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість).

Вересень – листопад

2.

Визначити обдарованих дітей.

 

Вересень

3.

Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання.

 

 

Вересень

4.

Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів

Протягом року

5.

Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси.

 

Протягом року

6.

Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах.

 

Протягом року

7.

Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів.

Протягом року

8.

Провести консультації батьків:

  • Визначення кола інтересів
  • Індивідуальні особливості дитини

Згідно з виховним планом

9.

Провести анкетування дітей:

  • „Рівень життєвої мудрості”
  • „Здібності школяра”
  • „Як вивчити свій характер”
  • „Виявлення схильності учня до навчальних предметів”

Згідно з виховним планом

10

Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей

 

травень

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
4877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку