Звичайні дроби. Мішані числа. 5 клас НУШ

Про матеріал
Урок передбачає застосування різних методик і прийомів. Для уроку потрібна наявність у кожного учня смартфона і безперебійну мережу Інтернет. Хмару слів можна було зробити через онлайн додаток, але я запропонувала учням в паперовому вигляді і активність дітей була, як своєрідна фізкультхвилинка. На уроці вчителеві потрібно бути дуже активним(у моєму класі НУШ 20 учнів), щоб встигати перевірити правильні пари в пазлах і правильність виконання завдань, щоб учні могли виставити собі оцінки в картку самооцінювання.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Звичайні дроби. Додавання і віднімання мішаних чисел. Учитель математики Спрут І. Г.18.02.2022

Номер слайду 2

Перевірка ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ№ 7 1)Х=167; 2) Х=13; 3) Х=6311.№ 8 1) 8; 2) 131523; 3) 15813; 4) 3611; 5) 4413; 6) 41429. 

Номер слайду 3

Що ви очікуєхте від сьогоднішнього уроку?

Номер слайду 4

Утворюємо хмару слів. Оберіть слова, які у вас асоціюються із звичайними дробами

Номер слайду 5

Усне опитування (FLIPPi. TY)1. Що показує знаменник дробу?2. Що показує чисельник дробу?3. Який дріб називається правильним?4. Який дріб називається неправильним?5. Який дріб більший: правильний чи неправильний?6. Який з дробів з однаковими знаменниками більший?7. Який з дробів з однаковими чисельниками більший?8. Що таке мішане число?9. Як знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками? 10. Як знайти різницю двох дробів з однаковими знаменниками?

Номер слайду 6

Настав час драйву!!!https://quizizz.com/admin/quiz/620d64247bc9e1001d89acf5/zvichajni-drobi

Номер слайду 7

Знайди пару

Номер слайду 8

Розвʼязуємо задачі1. Фермер вирішив виділити під моркву 320 городу, під буряк - 420, під цибулю - 620, під горох - 220, під картоплю - 720. Чи зможе він реалізувати свій план? 

Номер слайду 9

2. У трьох пакетах було 9 кг борошна. У першому пакеті було 21920 кг, а у другому – на 1320 кг більше. Скільки борошна було у третьому пакеті? 

Номер слайду 10

3. За три години пішохід пройшов 111325км. За перші дві години пішохід пройшов 9625 км, а за останні дві - 6725 км. Скільки кілометрів проходив пішохід щогодини? 

Номер слайду 11

Сьогодні на уроці я. Дізнався …Зрозумів …Навчився …Я не вмів, а тепер умію …Мені сподобалося …

Номер слайду 12

Домашнє Завдання. Урок №109№ 1, 5, 6

Номер слайду 13

Дякую за роботу!

Перегляд файлу

Урок математики в 5-Б класі (НУШ)18.02.2022

 

Звичайні дроби. Додавання і віднімання мішаних чисел

Формування компетентностей:

  • Предметна компетентність: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають додавання і віднімання звичайних дробів та мішаних чисел, застосовувати властивості додавання до обчислення значень і спрощень виразів.
  • Ключові компетентності:
  • Математична компетентність- оперувати числовою інформаією, розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту;
  • Уміння вчитися впродовж життя – аналізувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;
  • Ініціативність і підприємливість- генерувати нові ідеї, використовувати критерії раціональності, практичності.

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Обладнання та наочність: ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійна презентація, дидактичні картки.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Привітання

Запис числа і класна робота, тема

ІІ Перевірка ДЗ

Очікувані результати

Хмара слів -  7 хв (10:22) (пропоную дітям різні слова, в тому числі і не правильні, які можуть бути пов’язані із звичайними дробами. Учні вибирають правильні слова і прикріплюють на магнітну дошку)

Усне опитування (фліпіті- додаток Google)

1. Що показує знаменник дробу?

2. Що показує чисельник дробу?

3. Який дріб називається правильним?

4. Який дріб називається неправильним?

5. Який дріб більший: правильний чи неправильний?

6. Який з дробів з однаковими знаменниками більший?

7. Який з дробів з однаковими чисельниками більший?

8. Що таке мішане число?

9. Як знайти суму двох дробів з однаковими знаменниками?

10. Як знайти різницю двох дробів з однаковими

      знаменниками? 5хв (10:27)

ІІІ Удосконалення знань і вмінь

  • Quizizz 8 хв(10:35)- посилання в презентації
  • Знайди пару – пазли 8 хв (10:43)

ІV Застосування знань і вмінь

Розв’язуємо задачі 12 хв (10:55)

  1. Фермер вирішив виділити під моркву городу, під буряк - , під цибулю - , під горох - , під картоплю - . Чи зможе він реалізувати свій план? (. )
  2. У трьох пакетах було 9 кг борошна. У першому пакеті було кг, а у другому – на кг більше. Скільки борошна було у третьому пакеті? (2 кг)
  3. За три години пішохід пройшов км. За перші дві години пішохід пройшов км, а за останні дві - км. Скільки кілометрів проходив пішохід щогодини?)( )

V. Підбиття підсумків, рефлексія
Світлофор-стікери  4 хв(Роздала дітям стікери, які діти мають прикріпити на світлофор(я зробила його з картону 25х100):на зелений – все чудово, зрозуміло і сподобалося; жовтий – були інколи труднощі, сподобалось; червоний – нічого не зрозуміло, було важко)

VІ. Домашнє завдання

Урок №109

№ 1, 5, 6

 

Зібрати листки самооцінювання

 

Прізвище Ім’я

 

Усні відповіді (Кожна правильна відповідь 1 бал)

 

Quizizz

 

Пазли (за кожну знайдену пару 1 бал)

 

Задачі (за кожну задачу 2 бали)

 

Сума балів

 

 

 

 

Прізвище Ім’я

 

Усні відповіді (Кожна правильна відповідь 1 бал)

 

Quizizz

 

Пазли (за кожну знайдену пару 1 бал)

 

Задачі (за кожну задачу 2 бали)

 

Сума балів

 

 

 

 

Прізвище Ім’я

 

Усні відповіді (Кожна правильна відповідь 1 бал)

 

Quizizz

 

Пазли (за кожну знайдену пару 1 бал)

 

Задачі (за кожну задачу 2 бали)

 

Сума балів

 

 

 

 

Прізвище Ім’я

 

Усні відповіді (Кожна правильна відповідь 1 бал)

 

Quizizz

 

Пазли (за кожну знайдену пару 1 бал)

 

Задачі (за кожну задачу 2 бали)

 

Сума балів

 

 

 

 

Прізвище Ім’я

 

Усні відповіді (Кожна правильна відповідь 1 бал)

 

Quizizz

 

Пазли (за кожну знайдену пару 1 бал)

 

Задачі (за кожну задачу 2 бали)

 

Сума балів

 

 

 

 

zip
Додано
26 березня 2022
Переглядів
1236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку