Звіт класного керівника 5-Б класу
Олени Петрівни Кабанової
за 2018-2019 навчальний рік
В 5 «Б» класі навчається _23_ учня: _7_ хлопчиків і _16_ дівчаток. Вік 10-12 років: 2006 р.- _1_ учень, 2007 р. -_6_ учнів, 2008 р. - _16__ учнів . Колектив склався з 1 класу, з 1 по 4 клас за цей період кількість учнів класу не змінилася. а в 5 класі до нас приєдналась 1 дитина. У колективі __17 учнів, які виховуються в повній сім’ї, 6 дітей з багатодітних сімей, _4_ - з неповних сімей, _1_ - виховується в прийомній сім’ї.
У класі висока успішність з усіх предметів. На уроках учні уважні, прагнуть сумлінно готуватися до уроків. Вчаться на «високий рівень» - _8-35%_ осіб, на «середній» - _14-61%_ осіб, на «достатній» - 1-4%_ _учня. Таким чином, успішність – 96%, а якість знань по класу склала - 100%. Хочу звернути увагу на Панова М., в якого є одна «9» з укр.м і всі оцінки «10» та «11». Постійно на контролі Кас’яненко К, хоча в нього достатній рівень, мати не байдужа, завжди цікавиться успіхами дитини і я підтримую її в цьому.
Результати щорічного медичного обстеження свідчать про те, що здоров'я дітей перебуває в межах допустимих норм: основну групу здоров'я мають _69% п’ятикласників Хочу звернути увагу вчителів-предметників на учнів з підготовчої групи : Горохов М.(захвор.серця_, Григор’єва Н , Делюкова Л., Мігуш В., Панов М.,(зниж.зору),Крук А.(ВСД), Циганкова І.(звільнена від фіз.вих. до кінця семестру/невролог.захвор.сулобів)
Проблема виховної роботи 5-Б класу:
«Створення сприятливих умов для успішного розвитку ідивідуальності кожного учня, виховання свідомого громадянина, патріота; виховання активної, вільної, всебічно розвиненої особистості, спрямованої на саморозвиток, формування уміння діяти самостійно з урахуванням індивідуальних здібностей і інтересів»
Мета і завдання виховної роботи:
Виховання свідомого громадянина, патріота, набуття учнями соціального досвіду, високої культури міжнаціональних взаємовідносин, формування у дітей потреби та уміння жити в громадянському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, трудової, екологічної культури.
Основною метою виховної роботи є створення соціально-культурного клімату в дитячому оточенні, який би допоміг дитині легко освоїтись у виховному процесі, сприяв творчому саморозвитку, саморозкриттю школярів, спонукав би їх до пізнавальної діяльності, відповідальності за доручену справу, сприймати навколишній світ, таким, яким він є насправді. Протягом І семестру були поставлені завдання: сприяти згуртуванню класного колективу та виховувати загальнолюдські цінності в учнів. На мою думку, завдання виконані, над деякими продовжуватиму працювати й надалі
Учні погоджують свої дії з класним керівником. Клас має хороших творчих та активних організаторів (.Жигарева В., Матеус С., Мігуш В.,Циганкова І., Чемпаєш А., Білов М.), які є його авторитетними і повноважними представниками. Вони самодостатні, активні, здатні повести за собою клас, але потребують постійного корегування. Крім цього є група учнів Сталінова М., Бойченко С., Крук А., Делюков Д. , які володіють організаторськими здібностями і могли б в майбутньому проявити себе .
Хлопці і дівчата проявляють активність і творчість у проведенні класних і шкільних заходів.Беруть участь у конкурсах «Соняшник»\Тихонова В., Тихонова М., Чемпаєш О., Дерипапа Є.\, міжнародний конкурс знавців укр.мови «Яцик»-Тихонова М(ІІ), Тихонова В.(ІІІ), «Кенгуру». Діти з ініціативою підтримали мої ідеї до заходів і прийняли активну участь у: заході (заходи в таблиці)
Діти займаються в установах додаткової освіти, як спортивного, так і естетичного напрямку.
-ДЮСШ-Білов М., Делюков Д., Дерипапа Є-є призерами з веслування.,
-спортивні танці- Сталінова М., Тихонова М.
- музична школа-Бойченко С., Тихонова В.
-художня школа і кружок-Мігуш В., Жигарева В.,
-ансамбль- Циганкова І.
-будинок творчості- Тихонова В.
Напрямок активності
Матеріальне становище у більшості дітей середнього рівня. Більшість дітей виховується у сім’ях, де панує повага та взаєморозуміння. У спілкуванні з вчителями, дорослими та однолітками учні проявляють повагу , тактовність та ввічливість, але іноді ,за моїм спостереженням, забувають привітатися. В цілому учні з розумінням ставляться одне до одного.
Всі учні мають друзів у класі й поза класом, хоч інколи Кас’яненко К. проявляв впертість і не бажав говорити ні з ким, а інколи вдавався до обману та хитрощів.
Клас активний, сповнений творчої енергії. Учні у своїх справах ставлять перед собою суспільно корисні цілі, позитивні духовні запити. Їх об'єднує загальна мета діяльності, а не просто дрібні цілі кожного учня окремо. П’ятикласники прагнуть постійно спілкуватися і співпрацювати один з одним. Їх відрізняють стійкі інтереси.
Організованість
У колективі справедливо ставляться до всіх однокласників, прагнуть підтримати слабких в загальній діяльності(Ушанова М., Делюкова Л., Григор’єву Н.); розумно, доброзичливо вирішуються питання взаємодопомоги. Важкі умови, ситуація небезпеки, несподівані сильні впливи ще більш згуртовують клас. Клас доброзичливо, співчутливо ставиться до нових членів колективу (Тихонова В.), намагаються допомогти освоїтися і «прижитися».
Інтелектуальна комунікативність
Більшість учнів класу прислухаються до думки своїх товаришів і приходять до одностайноного судження, легко знаходять спільну мову, взаєморозуміння при вирішенні групових завдань. Критичні зауваження з боку членів класу приймаються доброзичливо і сприяють створенню єдиної групової думки.
Психологічний клімат
У класі переважає взаєморозуміння, добрий загальний настрій, доброзичливість у взаєминах. Успіхи чи невдачі товаришів викликають співчуття, щира участь інших членів класу, тут мають місце схвалення, підтримка, а докори і критика робляться з справедливих позицій. Учням подобається бути разом, їм хочеться частіше перебувати в класі, брати участь спільної діяльності, часто питають мене, коли в нас в класі буде новий захід та охоче планують свої справи на майбутнє.
Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi.. Але іноді,повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощi, образливостi, амбiцiйностi) і я, як класний керівник, працюю над цим. Траплялося, що учні , на мій погляд, у стосунках мiж собою не проявляли щиро спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товарища.
Робота з батьками
Батьки дуже зацікавлені в успіхах своїх дітей, у високому рейтингові навчальних досягнень і мікрокліматові в класі, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в житті класу.
Ініціативність, активність, живий оклик на нові справи, творчі починання - ось основні риси класного колективу.
Як класний керівник цього класу, я завжди впевнена, що батьки підтримують всі мої творчі починання і ми разом спирятимемо вихованню всебічнорозвиненої особистості.
Протягом року було проведено дві зустрічі (див.в табл.), але підтримую особистий зв’язок з батьками онлайн та на індивідуальних зустрічах.
Дякую першій вчительці Риженковій Г.М. та батькам учнів 5-Б класу за міцний, дружній дитячий колектив.
Дата |
Захід |
Тема уроку (заходу) |
03.09 |
Шкільне свято |
Свято «Зустріч зі школою» .Першого дзвоника.ВЗЗСО №1 |
10.09 |
Виховна година |
"Твої обов’язки в класі". Призначити шляхом голосування відповідальних за доручення. Обрати старосту класу Кл.керівник, учні 5-Б кл. |
17.09 |
Класна година
|
"Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими".Визначити класом відзначення дня народження учнів у класі. Бесіда "Що робити, коли загубив якусь річ?"Кл.керівник, учні класу. |
24.09 |
Класна година |
"Як поводитися, якщо тебе образили?". Практичне заняття Кл.керівник, учні класу. |
01.10
|
Кл.год. |
« Дітям про В.С.Сухомлинського».Кл.керівник, учні класу. |
|
Підготовка до Дня вчителя. |
Творчий сектор. |
04.10 |
Святковий концерт до дня вчителя |
Участь учнів 5-Б класу в святковому концерті до Дня вчителя.Учні 5-Б класу |
16.10 |
Класна година |
Наш дружній клас "Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття. Привітання чоловіків зі Святом.Кл.керівник, учні класу |
19.10.18 |
Шкільний захід |
До дня Козацтва , 5кл, І місце. Організувала команду від 5-Б класу з виступом. |
22.10 |
Виховна бесіда |
«Говоримо ввічливо». Мета: виховувати ціннісне ставлення до культури мовлення, поглиблювати розуміння учнями етики спілкування.Кл.керівник, учні класу. |
Жовтень 2018 |
Бібліотечний тиждень |
Організувала поповнення книжками бібліотечного фонду учнями 5-Б кл. Мілова Д., Жигарева В.,Дерменжі І.,Панов М.,Рощупкіна Д., Григорёєва Н., Матеус С. |
26.10.18 |
Класний захід |
Святкування дня літнього та осіннього іменинника. |
01.11.18 Осінні канікули |
Похід |
До осіннього лісу «Спостереження за змінами в природі осінню» |
05.11
|
Класна година |
9 листопада – День української писемності. "Ти – наше диво калинове!" Кл.керівник, учні класу. |
12.11
|
Класна година |
"В здоровому тілі - здоровий дух". Круглий стіл на тему: "Твої обов’язки і права". Кл.керівник, учні класу. |
19.11
|
Кл.год. |
"Бережи свій час і час інших", "Як правильно організувати свою працю?"Кл.керівник, учні класу, психолог. |
22.11
|
Класна година |
День Соборності України (інформація для учнів).Кл.керівник, актив класу. |
23.11.18 |
Шкільний захід |
«Посвята в п’ятикласники», 5 кл. Організувала команду від 5-Б класу з виступом. |
30.11.18 |
Благодійний ярмарок |
Організувала учнів 5-Б до збору коштів на допомогу хворій дитині в 4-Вкл. Зібрано 445 грн коштів. |
03.12
|
Кл.год. |
«Квіти – окраса нашого життя» (квіти України).Кл.керівник, учні класу. |
06.12
|
розважальна спортивна гра. |
«А, ну-ма, хлопці!» учні 5 класів. |
10.12
|
Кл.год. |
«Моя сім,я, моя родина» (анкетування).Кл.керівник, учні |
17.12 |
Кл.год. " |
Музика, яку ми слухаємо. Музика, яку ми любимо".Актив класу. |
20.12.18 |
Шкільний захід |
Організувала новорічний мюзикл «Аліса в країні чудес» від 5-Б класу на новорічному вечорі для 5-6 кл. |
14.01.2019 |
Класний захід |
Дискотека 80-х. |
14.01
|
Кл.год. |
"Твої вороги психоактивні речовини", "Як поводитись у складних життєвих ситуаціях".Актив класу
|
22.01
|
Класна година |
День Соборності України. Перегляд презентацій та відео-роликів.Актив класу |
28.01
|
Класна година |
День пам’яті Героїв Крут.Актив класу |
04.02
|
Кл.год. |
"Імідж сучасної людини", "Молодіжне дозвілля".Актив класу |
05.02.19 |
Благодійний ярмарок |
Організувала учнів 5-Б до збору коштів на допомогу хворій дитині в 5-В кл. |
11.02 |
Кл.год. |
"За правилами етикету", "Його ввічливість етикет". |
18.02 |
Кл.год. |
"Гуманістична мораль у громадянському суспільстві", |
26.02
|
Кл.год. |
"Духовність особистості і мистецтво". |
05.03 |
Кл.год. |
"Таланти твої, Україно","Наш край у творах мистецтва". |
11.03 |
Кл.год. |
"Що мали вміти хлопці і дівчата вступаючи у доросле життя". |
15.03.2019 |
Батьківський захід |
До 8 Березня організувала захід з учнями та батьками «Мила, люба, матусенька моя…» |
21.03.2019 |
Урок інформатики5-Б |
Мобільні додатки для монтажу відеороликів. |
22.03.2019 |
Класний захід |
Організувала та провела захід «Ну, мо, дівчатка!» |
01.04.2019 |
Еко-акція |
Колектив класу прийняв участь у акції «Зелена стрічка» з 5-Б на тему «Чисте місто починається з тебе» з відеозвітом на сторінці в ФБ нашої школи. |
08.04
|
Кл.год. |
"Проблеми природи нашого краю". |
22.04 |
Кл.год |
. "Школа – мій дім, я – господар у нім". |
24.04.2019 |
Батьківська зустріч |
Організувала та провела зустріч з батьками на тему «Диктатори чи ліберали? Золота середина у вихованні» з фотозвітом на сторінці в ФБ нашої школи. |
20.05.2019 |
Класний захід |
Святкування зимових та весняних іменинників |
24.05.2019 |
Святкова устріч |
Святкування закінчення навчального року |
27.05.2019 |
Похід на «Пелікан» |
Здорові діти-здорова нація! Веломарафон, катання на вод.транспорті, змагання з рибної ловлі, розваги на свіжому повітрі. |
03.06.2019 |
Квест |
5-і класи «Похід за інформацією» на морвокзал./фото на стор. в ФБ/ |