Звіт про виховну роботу в Новопетриківській
ЗОШ І-ІІ ступенів
Буряк С.О педагог - організатор
Головна мета виховної роботи 2019-2020 навчальному році – формування громадянина—патріота України, створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
Згідно з річним планом роботи Новопетриківської ЗОШ І-ІІ ступенів у 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив працював над реалізацією Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
Пріоритетними напрямками виховання у навчальному році є:
-
національно-патріотичне виховання;
-
робота з обдарованими учнями;
-
розвиток творчої особистості;
-
формування навичок здорового способу життя;
-
робота з профілактики дитячого травматизму;
-
робота з попередження правопорушень.
Виховна робота у школі проводиться за такими напрямками:
-
громадянське,
-
родинно-сімейне,
-
військово-патріотичне,
-
трудове,
-
художньо-естетичне,
-
моральне,
-
екологічне виховання.
-
формування здорового способу
-
сприяння творчому розвитку особистості.
Виховна робота працює за змістом виховної діяльності
-
Ціннісне ставлення до себе
-
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей.
-
Ціннісне ставлення до праці
-
Ціннісне ставлення до природи
-
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
-
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Реалізація завдань виховної роботи у 2019-2020 навчальному році здійснювалася шляхом співпраці з педагогічним та учнівським колективами, з батьками учнів, позашкільними закладами та громадськими організаціями; через використання найбільш поширених виховних технологій, зокрема:
-
години спілкування (години класного керівника);
-
батьківські збори
-
різноманітні заходи та свята.
Реалізація завдань виховної системи закладу відбувається за рахунок злагодженої співпраці педагогічного колективу, спланованої роботи класних керівників.
Виховні заходи, що проводились класними керівниками протягом 2019-2020 навчального року, були різноманітними, відповідали віковим особливостям учнів, сприяли розвитку творчих здібностей та ініціативності школярів. Аналіз відвіданих виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на належному рівні, використовуються сучасні технології виховання учнів.
-
Протягом року в школі було проведено Місячники:
-
Вересень : Місячник основ безпеки життєдіяльності
-
жовтень: Місячник сприяння творчому розвитку особистості
-
листопад: Місячник правових знань і правової пропаганди
-
грудень: Місячник національно-громадського виховання
-
січень: Місячник превентивного виховання
-
лютий : Місячник естетичного виховання
-
березень: Місячник родинно-побутової культури
-
квітень: Місячник екологічного виховання
-
травень: Місячник військово-патріотичного виховання
-
Протягом року в школі було проведено тематичні тижні:
-
Тиждень незалежності (вересень);
-
Тиждень Права( вересень)
-
Тиждень фізичної культури та спорту ( вересень)
-
Тиждень знань правил дорожнього руху.( вересень)
-
Тиждень освіти. (жовтень);
-
Тиждень національно-патріотичного виховання. (жовтень);
-
Тиждень українського козацтва (жовтень);
-
Тиждень книги(жовтень);
-
Тиждень пам’яті жертв голодомору. (листопад);
-
Тиждень присвячений Всесвітньому Дню дітей. (листопад);
-
Тиждень Української писемності і мови(листопад);
-
Тиждень толерантності (листопад);
-
Тиждень профілактики шкідливих звичок(листопад)
-
Акція «16 днів проти насильства» (листопад - грудень);
-
Тиждень Збройних Сил України (грудень)
-
Тиждень «Андріївські вечорниці» (грудень)
-
Тиждень Святого Миколая (грудень)
-
Тиждень Різдвяних свят (січень)
-
Тиждень Соборності України (січень)
-
Тиждень пожежної безпеки (січень)
-
Тиждень рідної школи (лютий)
-
Тиждень Героїв Небесної Сотні (лютий)
-
Тиждень профорієнтації (лютий)
-
Тиждень шевченківських днів (березень)
-
Тиждень культури здорового харчування (березень)
-
Тиждень моди (березень)
-
Тиждень за права жінок (березень)
-
Тиждень гумору і сміху (квітень)
-
Тиждень авіації і космонавтики (квітень)
-
Тиждень екологічний (квітень)
-
Тиждень духовності (квітень)
-
Тиждень зеленого довкілля (травень)
-
Тиждень патріотичного виховання (травень)
-
Тиждень Матері (травень)
-
Тиждень вишиванки(травень)
-
Тиждень родинного свята (травень)
-
Тиждень естетичної діяльності (травень) та ін..
За окремими планами протягом року в школі відзначалися такі Дні:
-
День знань;
-
День здоров’я;
-
День Партизанської Слави;
-
Всеукраїнський день бібліотек;
-
День працівників освіти;
-
День людей похилого віку;
-
День Українського козацтва, день Захисників України;
-
День Української писемності;
-
День пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій;
-
День Революції та Гідності
-
Всесвітній день боротьби зі СНІДом;
-
День збройних сил України;
-
День прав людини.
-
День Андрія,
День Святого Миколая
День Соборності України
День Святого Валентина
Стрітення Господнє
-
Масляна
-
День Героїв Небесної Сотні
-
День рідної мови
-
8 березня
-
Шевченківські дні
День авіації і космонавтики
Чорнобильська трагедія
-
День Пам’яті
-
День Перемоги
День Сім’ї
День Матері
-
Учні школи брали участь у таких заходах:
-
У заходах до Дня села Новопетриківка– 2019.
-
У заходах до Дня річниці Незалежності України
-
У заходах до Дня працівників освіти,
-
У заходах до Дня боротьби зі СНІДом,
-
У заходах до Дня здоров’я відбулися змагання по футболу.
-
Участь у військово-спортивних змаганнях «Сокіл» («Джура»)
-
У заходах до Дня п
-
У заходах до Дня ліквідатора Чорнобильської АЄС- вшанування пам’яті.
-
У заходах до дня Революції Гідності і свободи
-
У заходах до Дня Героїв Небесної Сотні
-
У заходах до дня Захисників України
-
У заходах вшанування пам’яті Афганських військ
-
У заходах до Дня Пам’яті та до Дня Перемоги
-
У заходах до Дня Матері, Сім’ї
-
У заходах відзначення Конституції України,
-
День прапора,
-
День захисту дітей,
-
Шевченквіські дні та багато ін.
-
Виставка дитячих малюнків “Ми за мир у всьому світі”
-
Флешмоб до Дня Соборності України
-
Флешмоб “Ми — Україна
-
Флешмоб “Від серця до серця”
-
Зустріч з воїнами АТО (протягом року).
-
Акція« 16 днів проти насильства»
-
Акція «Трудовий десант» на подвір’ї школи
-
Акологічна акція «Збережи планету» (збір батарейок)
-
Акція «Годівничка».
-
Рейди: «Увага! Діти на дорозі!» ,
-
« Урок»,
-
«Перерва»,
-
« Запізнення»,
-
«Куріння»,
-
» Як живеш, дитино?» та багато інших.
-
Згідно з реалізації Програми національно-патріотичного виховання:
І. У межах проекту «Збережи країну для майбутнього»:
-
День Соборності та Свободи України;
-
Зустріч з випускником школи Тирпак С.М.- воїном АТО;
-
Година спілкування «Соборність, єдність»;
-
Заходи щодо вшанування учасників бойових дій на території інших держав «Відлуння гір Афганістану» та презентація брошури.;
-
Заходи до Дня пам’яті та скорботи за загиблими під час Другої Світової війни;
-
Святковий концерт до дня Збройних Сил України;
-
Перегляд розвиваючих мультфільмів «Що необхідно знати про національну символику»;
-
Проведення екологічної акції «Збережи планету»;
-
Участь в конкурсі « Україна – без сміття»;
-
Участь у Всеукраїнському фестивалю дитячої та юнацької творчості, присвячений Всесвітньому Дню Землі (малюнки)
ІІ. У межах проекту «З любов’ю в серці, з вірою в душі»:
-
Участь в заході присвяченому до Дня села «Моє село – село моїх батьків»;
-
Привітання учнів школи воїнам АТО на День Святого Миколая;
-
Святковий концерт «Моя Матуся»;
-
Конкурс малюнків до Дня Батька « А мій - найкращий»;
-
Конкурс малюнків «Квіти для мами»;
-
Проведення культурно-мистецької акції « У звичаях, традиціях,обрядах – живе майбутнє нашого села» Масляна.
-
Участь в конкурсі-виставці декоративно – ужиткового мистецтва для дітей з обмеженими можливостями « Ми все зможемо»;
-
Збір експонатів для шкільного музею «Моє село – село моїх батьків»;
-
Проведення майстер – класів «Мак - символ пам’яті», «Моя країна – Україна»;
ІІІ. У межах проекту « А мова – це душа народу, народ без мови – не народ»:
-
Проведення заходів до Дня народження Т.Г.Шевченка «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській»;
-
Конкурс української пісні « З Україною в серці»;
-
Участь в конкурсі « Бібліотека НУШ – простір для освітніх можливостей кожного учня»;
-
Проведення літературно – музичної композиції «Мова – душа народу»;
-
Загальношкільне свято «Мова мого роду – мова мого народу»;
ІV . У межах проекту «Відповідальна особистість – міцна держава»:
-
Проведення уроків мужності «Революція Гідності», «Україна – країна нескорених»;
-
Фотовиставка «Я – сім’я – школа – рідний край – Україна – світ»;
-
Організації зустрічей із працівниками національної поліції в рамках проекту;
-
Усний журнал «Дзвони Чорнобиля»;
-
V. У межах проекту «Соборно жито засіваємо»:
-
Виставка вишивок «Майстрині сучасності»;
-
Участь у районному фестивалю військово – патріотичної пісні «Пам’ять в серці»;
Формування громадянина-патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, здатного побудувати громадянське суспільство, в основу якого закладені та постійно втілюються демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття того, що в моєму класі, у школі, селі, країні все мене стосується, все залежить від мене. У сучасних умовах перед закладами освіти стоїть завдання зі створення сталої системи національно-патріотичного виховання школярів як в освітньому процесі в цілому, так і на заняттях. Вони є тим духовним середовищем, у якому формуються світогляд, естетичні ідеали, моральні й трудові цінності та національні почуття особистості.
Національно-патріотичне виховання в умовах закладу освіти – це гнучка саморегулююча система, яка оперативно реагує на національні, освітньо-культурні, суспільні та інші потреби особистості дитини. Кожне заняття кожний навчальний або виховний захід - новий крок в пізнанні дитиною не лише свого народу, своєї країни, але й себе самої як частини України.