Звіт вчителя історії Піпаш М.І.

Про матеріал
Матеріал містить перелік базових документів, що визначають обов’язкові результати навчання для учнів 5-9 класів. Вчитель ділиться досвідом використання онлайн-сервісів, посиланнями на інтернет-сайти, що присвячені актуальним питанням історії, містять електронні версії підручників, навчально-методичне забезпечення уроків історії. Вчитель історії ділиться технологіями, методами та прийоми, які використовує у своїй діяльності, принципами оцінювання та окремими результатами навчальних досягнень учнів, визначає мету діяльності у наступному 2024-2025 н.р.
Перегляд файлу

Звіт вчителя історії Піпаш М.І.

Верхньоводянського ЗЗСО I-III ст.№1

Протягом 2023-2024 н.р. продовжено  роботу над проблемною темою «Впровадження елементів краєзнавства засобами ІКТ на уроках історії» Першочергово у своїй роботі керуюся Державним стандаром- базовим документом, що визначає обов’язкові результати навчання для учнів 5-9 класів

          Планування  своєї педагогічної діяльності здійснено згідно:

1. Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти

(автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.) 2022р.

Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

2. Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 № 795

3. Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти

«ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 6 – 11 КЛАСИ», затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

Модельні навчальні програми  згідно яких укладено календарно тематичні плани у 5-6 класах (НУШ) ґрунтуються на визначених  Державним  стандартом ціннісних орієнтирах; охоплюють формування наскрізних умінь в усіх ключових компетентностях;  передбачають реалізацію вимог до обов’язкових результатів вивчення  предметів  історично-освітньої галузі;ураховують наступність між циклами навчання на рівнях та базової середньої освіти;

Метою освітньої історичної галузі є забезпечення розвитку учня як особистості, що керується гуманістичними нормами і цінностями, усвідомлює себе громадянином України та успішно самореалізується в сучасному глобалізованому та цифровому  суспільстві.

Вимоги сучасної освіти можливо реалізувати, в першу чергу,  через використання  технологій  ІКТ та традиційних методів (дслідницький; частково-пошуковий; пояснювально-ілюстративний тощо).

 

 

 

 

Тому протягом 2023-2024 н.р. в роботі використано онлайн-сервіси як один із головних елементів навчання, що дає можливість зацікавити учнів, залучити їх до співпраці в команді, розвинути  емоційний інтелект та емпатію, розвинути комунікативні навички,  творчий підхід, критичне мислення.

Learning Apps.org. – узагальнення та систематизації знань учнів на уроці за допомогою інтерактивних завдань в ігровій формі;

Goоgle – документи, таблиці, форми, презентації та малюнки, блоги;

Kahoot – навчальні ігри, вікторини.

Здобувачі освіти вчаться ставити запитання, самостійно знаходити та оцінювати інформацію створюючи:

  •          Індивідуальні та колективні творчі проекти;
  •          Кросворди за темою;
  •          Колажі;
  •          Лепбуки.

Допомагають нестандартно організувати навчальну діяльність та урізноманітнити урок:

  •          Заочні  подорожі;
  •          Віртуальні мандрівки музеями.

Матеріали присвячені актуальним питанням історії, а також нові підручники і навчально-методичне забезпечення знахожу на на ютуб каналах та інтернет-сайтах:

 

Вступ до історії України та громадянської освіти. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (111041) | Видавництво Генеза (geneza.ua)

Історія України. Всесвітня історія. Підручник для 6 класу - Власов В.С.. (106719) | Видавництво Генеза (geneza.ua)

https://www.youtube.com/playlist?list=PLzUTzJWWg_NrQAm0xoxTS05LPLs02BAO0 «Пізнаємо історію»

https://lms.e-school.net.ua/courses/course-v1:UIED+History-of-Ukraine-9th-grade+2020/course/

https://www.youtube.com/playlist?list=PL-iBihR3h6LtQy8HOkAQz2zWnj6_tbz1u

https://www.youtube.com/watch?v=wSrR2X0dO58-

https://youtu.be/wSrR2X0dO58

https://www.youtube.com/@Cikava_Istorija/videos -Цікава Історія

 

Застосовую технології, які передбачають як індивідуальну (особлива увага приділяється учням з особливими освітніми потребами) так і  спільну роботу  всього класу : «Досліджуємо» «Незакінчене речення», «Кошик ідей», «Навчаючись - учись», «Мікрофон», «Три речення», «Чиста дошка».

 

 

 

 

 

Оцінка навчальних досягнень учнів є однією з найважливіших і водночас найскладніших проблем сучасної української школи.

При цьому оцінювання ґрунтується на таких принципах:

- Позитивний підхід. Оцінка орієнтується на рівень досягнень і прогрес учня, не наголошуючи на рівні його невдач.

- Чітке визначення результатів навчання. Визначення очікуваних результатів навчання має відповідати критеріям SMART (конкретність, можливість перевірки, досяжність, відповідність цілям і завданням, достатність часу на вивчення).

 - Багатовимірність. Оцінюватися мають одночасно всі визначальні складники поведінкової компетентності учнів.

- Урахування індивідуальних стилів навчання. Оцінка має здійснюватися з урахуванням домінантних стилів навчання учнів (візуального, слухового, тактильного), а також з урахуванням різних видів компетентностей (мовної, логічної, музичної, просторово візуальної, міжособистісної, природничої).

- Дотримання балансу суб’єктів оцінювання. Сучасна концепція оцінювання передбачає, що тільки 20 % оцінювання здійснює вчитель, 50% — сам учень і 30% відбувається через взаємооцінювання.

- Формувальне оцінювання. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.

 

Нижче подані результати моніторингу  (замірів знань) за II семестр  2023- 2024н.р. з історії України у 9-А, Б та В класах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати моніторингу  (замірів знань) за II семестр  2023- 2024н.р.

Історія України 9-А, Б та В класи

 

№ п/п

Предмет

Клас

К-ть учнів

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

1

 Історія України моніторинг/ (заміри знань)

23.05.2024 р.

 

9-А

25

-

-

5

20%

14

56%

6

24%

Історія України/  Il семестр

9-А

25

-

-

9

36%

9

36%

7

28%

п/п

Предмет

Клас

К-ть учнів

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

1

 Історія України моніторинг/(заміри знань)

24.05.2024 р.

 

9-Б

26

-

-

6

23%

20

77%

-

-

Історія України/  Il семестр

9-Б

26

-

-

4

15%

18

70%

4

15%

 

 

№ п/п

Предмет

Клас

К-ть учнів

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

К-ть

 уч

 

%

1

Історія України моніторинг/(заміри знань)

24.05.2024р.

9-В

15

 

-

-

10

67%

5

33%

-

-

Історія України/

II семестр

9-В

15

-

-

8

53%

7

47%

-

-%

 

В наступному 2024-2025 н.р. маю на меті  більше уваги приділити  роботі з обдарованими учнями та покращити роботу з учнями, що мають  достатній  рівень  навченості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 вересня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку