Звіт вчителя, що атестуються

Про матеріал
Звіт про роботу вчителя початкових класів у міжатестаційний період. Презентація до звіту https://naurok.com.ua/portfolio-vchitelya-pochatkovih-klasiv-340545.html
Перегляд файлу


Слайд 1, 2, 3. Я, Чедрик Надія Федорівна, вчитель початкових класів. В 2019 році закінчила Мукачівський Державний Університет за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію вчитель початкової школи, викладач педагогіки.

Вчителем почала працювати з 2011 року. Загальний педагогічний стаж на посаді вчителя початкових класів складає 11 років.

Слайд 4. З 2020 року по 2023 рік проходила курсову перепідготовку в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти педагогічних працівників та в Ужгородському національному університеті.

Слайд 5. З метою вдосконалення рівня самоосвітньої діяльності проходжу онлайн-курси підвищення кваліфікації на платформах EdEra, Дія, Prometheus та освітніх сайтах На урок та Всеосвіта. Після проходження онлайн-курсів отримала відповідні сертифікати.

Протягом 2020р. на власній сторінці сайту «На урок» мною були опубліковані такі матеріали як, презентації, контрольні роботи для 3-го класу, тести та індивідуальні плани для дистанційного навчання під час карантину.

Вважаю, що головне завдання вчителя початкових класів – навчити дитину вчитися, самостійно здобувати знання.

Я, як вчитель початкових класів, намагаюсь забезпечити загальний розвиток дитини. На перше місце в роботі ставлю розвиток  всебічно розвиненої особистості, що включає розвиток мови, мислення, вміння самостійно працювати, здобувати знання і потрібну інформацію.

Слайд 6. На  даний час працюю з учнями 2 класу і відповідно являюсь класним керівником даного класу.

Головним завданням у моїй роботі є те, щоб навчити і дати школярам глибокі і міцні знання з усіх предметів. Виховую інтерес до навчання , прагну, щоб усі уроки були цікавими, змістовними.

Слайд 7. Моє життєве кредо «Мети досягає тільки той, хто її прагне та цілеспрямовано до неї йде!»

Слайд 8. Моє педагогічне кредо: «Щоб мати право вчити інших , потрібно постійно вчитися самому!»

Слайд 9. З 2019 року працюю над науково-методичною проблемою «Впровадження інтерактивних методів і прийомів на уроках в початковій школі».

Слайд 10. Актуальність даного дослідження визначає поступову зміну традиційних методів навчання на інтерактивні.

Слайд 11. Предметом дослідження є використання інтерактивних методів на уроках  в початкових класах.

Слайд 12. Об’єктом дослідження є навчальний процес в закладах освіти, зокрема в загальноосвітніх школах.

Слайд 13. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити модель впровадження інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес.

Слайд 14. Одним із найважливіших напрямків удосконалення навчання учнів початкових класів є пошуки впровадження у навчально-виховний процес інтерактивних технологій. Слово „інтерактив" прийшло до нас із англійської мови „іпteract". „Іnter” – це „взаємний", „аct" діяти. В іншомовних словниках „Іпteractive" – це той, який взаємодіє, впливає одне на одного. Значить інтерактивне навчання – це, перш за все, діалогове навчання, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня.

Інтерактивне навчання передбачає:

* моделювання життєвих ситуацій;

* вирішення творчих завдань;

* спільне розв'язання проблем.

Слайд 15. Основна характеристика “Інтерактива”

  •                 Це спеціальна форма пізнавальної діяльності;
  •                 Навчальний процес організовано так, що практично всі слухачі заохочені до процесу пізнання;
  •                 Створюється атмосфера доброзичливості та взаємопідтримки;
  •                 На занятті організується індивідуальна, парна, групова робота;
  •                 Застосовуються дослідницькі процеси, ділові ігри, робота з документами, різними джерелами інформації, використовуються творчі завдання.

Слайд 16. Мета інтерактивного навчання створювання комфортних умов навчання, за яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Під час інтерактивного навчання учень стає не об'єктом, а суб'єктом навчання, він відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку. Це забезпечує внутрішню мотивацію навчання, що сприяє його ефективності. Завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів при правильній їх організації зростає цікавість до процесу навчання.

Слайд 17. Організація інтерактивного навчання у НУШ передбачає:

  •              використання дидактичних і рольових ігор
  •              моделювання життєвих ситуацій
  •              створення проблемної ситуації
  •              спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації

Слайд 18. Інтерактивні методи надають змогу учням:

  •              аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;
  •              навчитись формувати власну думку, правильно її виражати, доводити свою точку зору;
  •              навчитись слухати інших, поважати альтернативну думку;
  •              моделювати різні соціальні ситуації;
  •              вчитися будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути до діалогу;
  •              знаходити спільне вирішення проблеми;
  •              розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи.

Слайд 19. У своїй практиці я використовую такі інтерактивні методи:


Фронтальні методи

  •              Мозковий штурм
  •              Велике коло
  •              Мікрофон
  •              Незакінчені речення
  •              Криголам
  •              Асоціативний кущ

Групові методи

  •              Робота в парах
  •              Робота в трійках
  •              Акваріум
  •              Рольова гра
  •              Навчаючи вчусь

Слайд 20. Мікрофон

Правила проведення такі:

  •                   говорити має тільки той, у кого мікрофон;
  •                   подані відповіді не коментуються і не оцінюються;
  •                   коли хтось висловлюється, інші не мають права перебивати, щось говорити, викрикувати з місця.

Слайд 21. Мозковий штурм

Це метод розв'язання невідкладних завдань за короткий час.

Сутність методу полягає в тому, що необхідно висловити як можна найбільшу кількість ідей за невеликий проміжок часу, обговорити їх та класифікувати. 

Цей метод використовується для вирішення складних проблем.

Його можна використовувати в різних видах діяльності: в роботах з малими та великими групами, командами, індивідуальній роботі.

Слайд 22. Незакінчені речення

Мета методу – оперативно залучати учнів  до діяльності, взаємодії, мотивувати навчальну діяльність, ґрунтовніше працювати над формою висловлювання власних ідей, порівнювати їх з іншими, відпрацьовувати уміння говорити коротко, але по суті і переконливо.

Цей метод  застосовується у вступній та підсумковій частинах уроку. Його часто поєднують з «мікрофоном» чи обговоренням у загальному колі.

Слайд 23. Робота в групах

На уроці робота з літературною книжкою читали казочку «Кривенька качечка».

Після прочитаного учні розділились на три групи, де

І група – з окремих частинок скласти малюнок – ілюстрацію до казки коза - дереза.

ІІ група – виліпити козу з пластиліну.

ІІІ група – скласти опис кози.

Слайд 24. Рольова гра

- Метод навчання, при якому учні грають визначені ролі в нефор­мальній, але максимально реаліс­тичній манері. Може носити структурований чи спонтанний характер.

Слайд 25. Структура інтерактивного уроку в початкових класах відрізняється від загальновідомої структури комбінованого уроку такими етапами:

  1.    Мотивація (мета етапу - сфокусувати увагу учнів на проблемі і викликати інтерес до обговорюваної теми).
  2. Оголошення, представлення теми та  очікуваних  навчальних результатів (забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, що вони мають досягти на уроці і чого від них чекає вчитель).
  1. Надання необхідної інформації (дати учням достатньо інформації для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання).
  2. Інтерактивна вправа (центральна частина, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів).
  3.     Підбиття підсумків (рефлексія), оцінювання результатів уроку.

На кожному з даних етапів можна використовувати різноманітні інтерактивні технології та вправи

Слайд 26. Сучасні уроки будувалися на основі закономірностей навчально-виховного процесу і охоплюють основні етапи навчального процесу. Проте вже в середині 70-х років минулого століття з'явилася тенденція до зниження інтересу дітей до класних занять. На практиці це реалізувалося появою нестандартних уроків.

Нестандартний урок — це імпровізоване навчальне заняття, що не має традиційної структури.

Особливість нестандартних уроків полягає в такому структуруванні змісту і форми, яке б викликало зацікавлення в учнів, сприяло їхньому оптимальному розвитку й вихованню.

Слайд 27. В. Сухомлинський говорив, що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою метою його діяльності, а засобом розвитку дитини.

Слайд 28. Нестандартні уроки з використанням інтерактивних технологій більше подобаються учням, так як навчальний процес має багато спільного з ігровою діяльністю дітей.

В своїй роботі використовую сучасні інноваційні технології, перетворюючи традиційний урок в уроки – подорожі, уроки – змагання, уроки – вікторини, уроки-концерти, уроки-роздуми, уроки- ігри.

Слайд 29-30. 25 жовтня я провела відкритий урок - подорож з математики.
Під час уроку учні мандрували Україною і за кожне правильно виконане завдання відкривали частинку карти України під якими було сховане речення, яке вони мали прочитати.

Доцільним також вважаю проведення музичних фізкультхвилинок. На таких уроках ніколи не послаблюється увага школярів, не знижується працездатність.

Слайд 31. Тісно з навчанням пов'язане і виховання підростаючого покоління. У виховній роботі всі сили спрямовую на згуртування дитячого колективу. Працюю над виробленням в учнів поняття свідомої дисципліни, вихованні чуйності, уваги, доброти, милосердя, любові до рідного краю, мови, Батьківщини.

З цією метою проводяться бесіди, виховні години, диспути, відбувається обговорення прочитаної літератури.

Мету і принципи виховання реалізую через систему виховних заходів по кожному з основних напрямків.

Особливу увагу приділяю національно-патріотичному вихованню, яке здійснюю через вивчення державної символіки під час виховних годин.

Слайд 32-39

Слайд 40. Працюючи з дітьми я переконалась, що будь-яка справа лише тоді по справжньому цікава для дітей, коли задумана і організована самими дітьми.

Слайд 41. Дякую за увагу!

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
3422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку