1 клас англійська мова НУШ " Мої домашні улюбленці"

Про матеріал
Розробка уроку до підручника 1 клас "Start up " I.В Доценко . В данному уроці діти повтрюють раніше вивченні слова та вчаться вживать нові лексичні та граматичні структури .Ознайомлюються з новою літерою англійського алфавіту Ii.
Перегляд файлу

Date:

Form: 1

Topic:  Мої домашні улюбленці

 Lesson aims:ознайомити учнів з новими словами .Повторити вивчені літери англійського алфавіту.Вивчити літеру Ii. Тренувати у вживанні структур « I have got a big / small .Розвивати вміння аудіювання та говоріння. Повторити вивчені слова .Практикувати навчики писемного продукування.Виховувати любов до тварин.

 Materials:Підрчучник ,картки з малюнками тварин ,літери англійського алфавіту,відео на початок та на кінець уроку ,відео « Pet».

Procedure

I. Organizational moment

Good morning, pupils!

Song  «Good morning»

How are you today?

II. The topic of the lesson

Today we are going to speak about animals. It is very different big or small.

We will study to name their size in English. Besides learn  English letter Ii , sing a song and play a game.

  1. Warming up

     Listen and repeat

My cat is fat,

My cat is black.

My cat likes rats,

Thin and fat.

  1. The main part of the lesson

   1. Подання нового лексичного матеріалу

   1.1Робота з малюнками

Картинки по запросу "собака малюнок""                                                       Картинки по запросу "кошеня  малюнок""                        

                  Big –великий                                                                                  small-маленький

1.2 Робота з підручником

Listen and repeat

Ex 1 p 37

 

Physical activity

Lets sing a song

 

2 Робота з літерами англійського алфавіту

2.1 Повторення вивчених літер

 Lets look on the screen and repeat letters

 

A B C D E F G H

2.2 Ознайомлення з новою літерою англійську алфавіту Ii

Перегляд мультику та вивчення нової літери англійського алфавіту

2.3 Навички писемного продукування

 

3 Вживання структури   « I have got a big / small»

3.1 Робота з презентацією

Діти дивлять на єкран та за допомогою вчителя вчаться вживати струкруту

« I have got a big / small»

 

 

IV. Summing up.

4.1 Lets play

Гра «Великі та маленькі»

Учитель кладе на стіл картки з зображенням вликих та маленьких тварин.

Діти по черзі підходять до столу витягують по картці із зображенням тварин та називають велика чи маленька тварина.

 4.2 Song «Good bye»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "собака малюнок""

 

  Big –великий                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "кошеня  малюнок""small-маленький

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 січня 2020
Переглядів
7089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку