27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

10 клас Календарно-тематичне планування курсу «Громадянська освіта»

Про матеріал

10 клас

Календарно-тематичне планування курсу «Громадянська освіта»

Навчальні програми з історії: Україна і світ (інтегрований курс) для учнів 10-11 кл. затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 р. № 1407

До підручника «Громадянська освіта» 10 клас, Львів, Нова Доба,:2018р.

Авторський колектив:

Вербицька Поліна, Волошенюк Оксана, Горленко Ганна, Кендзьор Петро,

Козорог Олександра, Маркусь Наталія, Махун Людмила,

Педан-Слєпухіна Ольга, Ратушняк Святослав, Ситник Елла
Перегляд файлу

10   клас

Календарно-тематичне планування курсу

«Громадянська освіта»

Навчальні програми з історії: Україна і світ (інтегрований курс) для учнів 10-

11   кл. затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від

23.10.2017 р. № 1407

До підручника «Громадянська освіта»  10 клас, Львів, Нова Доба,:2018р.

Авторський колектив:

Вербицька Поліна, Волошенюк Оксана, Горленко Ганна, Кендзьор Петро,

Козорог Олександра, Маркусь Наталія, Махун Людмила,

Педан-Слєпухіна Ольга, Ратушняк Святослав, Ситник Елла

Дата

Тема уроку

Примітки

 

РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ

 

1. 

 

Що таке ідентичність?

 

2.

 

Що означає бути громадянином / громадянкою України?

 

3.

 

Як соціалізація допомагає нам знайти своє місце в суспільстві

 

4.

 

Ціннісні орієнтири — основа життєвого вибору та успішної самореалізації особистості

 

5.

 

Майстерня громадянина. Як ідентифікувати наше середовище (практичне заняття)

 

6.

 

Тематичне оцінювання

 

 

РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ

7.

 

Який зв’язок існує між людською гідністю та правами людини?

 

8.

 

Звідки беруться права людини та яку вони мають історію

 

9.

 

Які права ми маємо як люди?

 

10.

 

Хто відповідає за дотримання та забезпечення прав людини?

 

11.

 

Які права мають діти?

 

12.

 

Як зрозуміти, що твої права порушують?

 

13.

 

Які механізми захисту прав людини існують?

 

14.

 

Майстерня громадянина. «Як захистити свої права у Європейському суді з прав людини» (практичне заняття)

 

15.

 

Тематичне оцінювання

 

 

РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ

16.

 

Що таке суспільство та як воно виражає себе через культуру

 

17.

 

У чому суть багатокультурності, і як вона проявляється в

 

 

 

 

українському суспільстві

 

18.

 

Як розпізнати стереотипи і протистояти дискримінації?

 

19.

 

Яким чином толерантність та інклюзія торують шлях до суспільства рівних можливостей

 

20.

 

Конфлікти у нашому житті, і чому їх необхідно вирішувати

 

21.

 

Як подолати шлях від конфлікту до порозуміння

 

22.

 

Якою є сутність та особливості комунікації у житті людини та громадянина

 

23.

 

Чому невербальна комунікація є важливою в соціокультурному   просторі

 

24.

 

Мистецтво спілкуватися

 

25.

 

Майстерня громадянина. «Жива бібліотека»,

«Експедиція у глибини культури». (практичне заняття)

 

26.

 

Тематичне оцінювання

 

РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ  

27.

 

Що таке демократія

 

28.

 

Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у демократичній державі

 

29.

 

Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації у розвитку демократії

 

30.

 

Що таке громадянське суспільство і яка роль у ньому належить правовій державі

 

31.

 

Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті  суспільства?

 

32.

 

Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства і держави?

 

33.

 

Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси?

 

34.

 

Як живе і врядується шкільна громада та як влаштоване і працює      учнівське самоврядування

 

35.

 

 

Як і для чого створюються і діють дитячі й молодіжні громадськітоб'єднання?

Майстерня громадянина. Створюємо шкільні правила разом» (написання та внесення змін до шкільного статуту)

(практичне заняття 1)

«Участь шкільної молоді у справах місцевої громади» (практичне заняття 2)

 

36.

 

Тематичне оцінювання

 

РОЗДІЛ 5. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ

СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ

37.

 

Для чого необхідна економіка

 

38.

 

Як забезпечити сталий розвиток

 

39.

 

Як працює ринкова економіка

 

40.

 

Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів

 

41.

 

Яку роль в ринковій економіці відіграє держава

 

42.

 

Навіщо ми сплачуємо податки

 

43.

 

Домашнє господарство як власник і споживач

 

44.

 

Домогосподарство на ринку грошей

 

45.

 

В чому полягає суть підприємництва

 

46.

 

Що продається на ринку праці 

Майстерня громадянина. «Як започаткувати власну  справу» (практичне заняття 1) «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме»(практичне заняття 2)

 

47.

 

Як захищати власні інтереси

 

48.

 

Як корупція краде можливості

 

49.

 

Тематичне оцінювання

 

 

РОЗДІЛ 6. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ, МАС-МЕДІА ТА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ

50.

 

Що таке мас-медіа?

 

51.

 

Як медіа впливають на людину і суспільство

 

52.

 

Медіа і демократія

 

53.

 

Права і відповідальність медіа: де баланс?

 

54.

 

Як функціонує медіаринок (медіаринок і медіавласність)

 

55.

 

Як медіа маніпулюють аудиторіями

 

56.

 

Як медіа провокують конфлікти

 

57.

 

Для чого існують стандарти подання інформації

 

58.

 

Чому необхідно бути медіаграмотним?

 

59.

 

Твоя цифрова ідентичність

 

60.

 

Як убезпечити себе у віртуальному світі

Майстерня громадянина. «Створюємо шкільні медіа» (практичне заняття)

 

61

 

Тематичне оцінювання

 

 

РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ

 

62.

 

Яким є вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину

 

63.

 

Як і чому відбувається процес європейської інтеграції

 

64.

 

 

Що загрожує стабільному і безпечному існуванню сучасного світу

 

65.

 

Якими є сучасні міжнародні відносини

 

66.

 

Як здійснюється співробітництво в Європі та світі

 

67.

 

Яким є становище України в Європі та світі

 

68.

 

Які можливості дає співпраця з міжнародними організаціями

 

69.

 

Як реалізується європейський вектор розвитку України

Майстерня громадянина. «Як волонтерство змінює світ» (практичне заняття)

 

70

 

Тематичне оцінювання

 

 

pdf
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
1927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку