Оглавление
Тема уроку: Unit 1. Meet New Friends! (Розділ 1. Зустрічай нових друзів!) Давай знайомитись!
Тема уроку: Unit 1. Meet New Friends! (Розділ 1. Зустрічай нових друзів!) Приємно познайомитись!
Тема уроку: Unit 1. Meet New Friends! (Розділ 1. Зустрічай нових друзів!) Це мій друг.
Тема уроку: Unit 1. Meet New Friends! (Розділ 1. Зустрічай нових друзів!) Як справи?
Тема уроку: Unit 1. Meet New Friends! (Розділ 1. Зустрічай нових друзів!) Разом з друзями.
Тема уроку: Unit 1. Meet New Friends! (Розділ 1. Зустрічай нових друзів!) Тепер ти можеш...
Тема уроку: Unit 2. Meet My Family (Розділ 2. Познайомся з моєю родиною. Це моя сім’я.
Тема уроку: Unit 2. Meet My Family (Розділ 2. Познайомся з моєю родиною) Це мій друг.
Тема уроку: Unit 2. Meet My Family (Розділ 2. Познайомся з моєю родиною) Мої дідусь та бабуся.
Тема уроку: Unit 2. Meet My Family (Розділ 2. Познайомся з моєю родиною) Як справи у твоїх рідних?
Тема уроку: Unit 2. Meet My Family (Розділ 2. Познайомся з моєю родиною) Скільки тобі років?
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 10.09.2020
Мета уроку:
навчальна: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з формами знайомства та привітання; тренувати у вживанні структур «What is your name?», «I am…» та «My name is…» в усному мовленні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, для самостійної роботи , програвач компакт-дисків.
Хід уроку
I. Введення в англомовну атмосферу.
1. Привітання.
Т: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
Т: Sit down, please.
2. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 4). Учні називають відповідні команди.
2) РЗ, впр. 2 (с. 5). Учні ланцюжком називають слова та вписані букви.
3) РЗ, впр. 3 (с. 5). Учні ланцюжком називають відповідні дії. Учитель перевіряє правильність виконання завдань.
2. Фонетична зарядка.
- Повторення пісні.
Т: Давайте пригадаємо пісню, яку ми вчили на минулому уроці. Учитель нагадує слова пісні (впр. 1 (с. 6)). Потім учні співають її у супроводі аудіозапису.
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі набір карток (див. урок 1 (1)) буквами донизу. Члени кожної команди по черзі виходять до дошки, беруть по одній картці, називають літеру, що написана на ній, та слово, що розпочинається з цієї літери (або слово, до складу якого входить ця буква, наприклад, буква Xx є у слові fox). Якщо хтось неправильно називає букву чи не може назвати слово, право відповіді переходить до суперників. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання, а також може надати додатковий бал за гарну поведінку учнів під час гри.
3. Повідомлення теми і завдань уроку.
Т: Сьогодні на уроці ми пригадаємо, як можна вітатись та знайомитись англійською. Ми будемо розігрувати діалоги й грати в ігри. Також ми вивчимо нову пісню й будемо вчитись писати англійською мовою.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice (Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.)
1) Впр. 1 (с. 8).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що роблять діти? Правильно, діти знайомляться. Послухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази до першого малюнка вправи. Учні повторюють два-три рази і перекладають фрази рідною мовою за допомогою вчителя. Так само діти ознайомлюються з рештою нових фраз.
2) Впр. 2 (с. 9).
a) Учитель розігрує діалог з одним з учнів.
Т: I am… (називає своє ім’я). What is your name?
P: I am… (називає своє ім’я).
Т: Nice to meet you!
P: Nice to meet you!
б) Учитель пропонує учням у парах по черзі виходити до дошки і розігрувати
діалог.
Physical Activity (Фізкультхвилинка.)
Учитель називає команди, учні мають їх виконати. Ті, хто не виконує більшості команд, мають розповісти будь-який вірш англійською мовою. Учитель також може запропонувати одному-двом учням вимовляти команди.
Т: Stand up! Turn around! Jump! Sit down! Clap your hands!
Song 3. Вивчення пісні. Впр. 3 (с. 9).
Спочатку вчитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою, далі читає по рядку, а учні повторюють. Після цього діти співають пісню у супроводі аудіозапису.
Speaking . (Розвиток умінь мовлення.)
1) Т: А зараз давайте потренуємось знайомитися так, як знайомляться діти в пісні, що ми з вами щойно вивчили. Учитель розігрує діалог з одним з учнів.
Т: What is your name?
P: My name is… (називає своє ім’я). What is your name?
Т: My name is… (називає своє ім’я). Hello, … (називає ім’я учня).
P: Hello, … (називає ім’я вчителя).
2) Учитель пропонує іншим учням розіграти такий самий діалог. Учні парами виходять до дошки та відповідають. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Listening Comprehension (Аудіювання.)
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО). Учитель називає букви англійського алфавіту (двічі кожну букву), учні мають обвести почуті літери на картці. Учитель називає не всі літери, а тільки ті, знання яких він заздалегідь спланував проконтролювати, не обов’язково за алфавітним порядком. По закінченні роботи учитель збирає картки для перевірки.
Physical Activity (Фізкультхвилинка.)
Учитель називає команди, учні мають їх виконати. Учитель пропонує одному-двом учням, які правильно виконували всі команди, зайняти його місце та називати команди для всього класу.
Т: Stand up! Turn around! Jump! Sit down! Clap your hands!
Writing (Письмо).
1) Гра «Напиши малу букву».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі набір карток з великими буквами англійського алфавіту (див. урок 1 (1)) написом донизу. Члени кожної команди по черзі виходять до дошки, беруть по одній картці, називають літеру та мають написати відповідну малу літеру на дошці. За кожну правильно написану букву надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
Т: Write a small letter. Напишіть малу букву.
2) Впр. 4 (с. 9).
Учні самостійно письмово виконують завдання в зошитах. Учитель підходить до кожного та контролює правильність виконання завдання.
Ш. Заключна частина.
- Чи сподобався вам урок?
РЗ, впр. 1 (с. 6), 2 (с. 7) (письмово), 3 (с. 7) (усно).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 11.09.2020
Мета уроку:
навчальна: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ідпрацювати вживання форм знайомства та привітання; ренувати у вживанні структур «Are you…?», «Yes, I am…/No, I am not» в усному мовленні; навчати аудіювання.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, для самостійної роботи , картки для роботи в парах (НО1), для самостійної роботи (НО2), м’яч, програвач компакт-дисків.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання)
T: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
T: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
- Сьогодні на уроці ми продовжимо тренуватися знайомитись із новими друзями, повторимо вже відомі пісні та вивчимо нову. Ми будемо грати в ігри, розігрувати діалоги та вчитись писати. Отже, починаймо наш урок. Let’s start our lesson.
3. Check on Homework (перевірка домашнього завдання).
1) РЗ, впр. 1 (с. 6).
Учитель проходить і перевіряє правильність виконання учнями вправи в зошитах.
2) РЗ, впр. 2 (с. 7).
Учні ланцюжком запитують один в одного та відповідають на запитання за завданням вправи.
3) РЗ, впр. 3 (с. 7).
Два учні інсценують діалог персонажів. Учитель стежить за правильністю виконання завдань
4. Повторення пісні.
T: Давайте пригадаємо пісню, яку ми з вами вчили на минулому уроці.
Учитель нагадує слова пісні (впр. 3 (с. 9)). Потім учні співають її у супроводі аудіозапису.
4. Гра з м’ячем.
Учні разом з учителем стають у коло. Учитель передає м’яч одному з них і запитує: «What is your name?» Учень бере м’яч і відповідає на запитання, потім передає м’яч наступному, ставлячи те ж саме запитання, і т. д. Той, хто не може правильно відповісти чи поставити запитання, вибуває з гри. Наприкінці гри учні, які вибули, мають заспівати одну з пісень, вивчених на попередніх уроках (у супроводі аудіозапису).
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice ( Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.)
1) Бесіда за підручником. Впр. 1 (с. 10).
- Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що роблять діти на першому малюнку? Чи знайомі ці хлопчики й дівчинка? Як вони можуть познайомитись? Що їм треба для цього сказати? Зараз подивіться на другий малюнок. Що роблять дівчатка? Правильно, вони знайомляться.
Послухайте та повторіть. Listen and repeat.
Учитель вимовляє фрази до другого малюнка вправи. Учні повторюють їх по дватри рази і перекладають рідною мовою за допомогою учителя.
2) Учитель по черзі ставить кожному учневі запитання, використовуючи фрази, подані у вправі. Учні відповідають. Учитель контролює правильність відповідей.
Наприклад:
T: Are you Ann?
P1: Yes, I am.
T: Nice to meet you, Ann. Are you Peter?
P2: Yes, I am.
T: Nice to meet you, Peter.
Physical Activity. (фізкультхвилинка).
- Учитель називає команди, діти мають їх виконати. Потім один-двоє учнів вимовляють команди для однокласників. Учитель контролює правильність виконання завдання.
T: Stand up! Jump! Clap your hands! Turn around! Sit down!
Speaking (Розвиток умінь мовлення.)
Впр. 2 (с. 11).
1) Учитель розігрує з одним з учнів діалог.
T: Hello! I am… (називає своє ім’я). Are you Dan?
P1: No, I am not.
T: Are you Anton?
P1: Yes, I am.
Потім учитель пропонує іншим учням у парах розіграти подібні діалоги біля дошки. Учні по черзі відповідають, учитель контролює правильність виконання завдання.
2) Робота в парах.
Учитель показує учням картки (НО1) з іменами та читає їх, потім розкладає на столі окремо імена дівчаток та хлопчиків. Учні виходять парами, обирають кожний по одній картці, показують їх один одному та розігрують діалоги за завданням. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. Учні, які неправильно читають та називають ім’я партнера, мають розповісти свій улюблений вірш.
Наприклад:
P1: Hello! Are you Sam?
P2: Yes, I am. Are you Bill?
P1: No, I am not. I am Tim.
Listening Comprehension. (Аудіювання.)
Гра «Напиши цифру».
Перед початком гри вчитель пропонує учням пригадати цифри, які вони вчили минулого року, й порахувати. Спочатку клас хором рахує англійською від 1 до 10, потім два-три учні по черзі рахують самостійно.
Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них по черзі виходять до дошки. Учитель називає цифри у довільному порядку. Учні мають написати їх на дошці. За кожну правильно написану цифру надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Song (Вивчення пісні.)
Впр. 3 (с. 11).
Спочатку учитель пропонує учням прослухати пісню, потім клас хором вимовляє букви англійського алфавіту. Після цього учні співають пісню у супроводі аудіозапису.
Physical Activity (фізкультхвилинка)
Учитель називає команди, що використовувались на попередній фізкультхвилинці, діти мають їх виконати. Учитель пропонує одному-двом учням, які правильно виконували всі команди, зайняти його місце та називати команди для всього класу.
Writing (письмо)
1) Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і письмово виконують завдання. По закінченні роботи двоє з них записують на дошці вписані у слова картки букви. Решта перевіряє правильність відповідей.
2) Впр. 4 (с. 11).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
РЗ, впр. 1—3 (с. 8) (письмово)
2. Повідомлення домашнього завдання.
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 14.09.2020
Мета уроку:
навчальна: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми; закріпити вживання форм привітання та знайомства; формувати навички діалогічного мовлення; фовторити і закріпити знання букв англійського алфавіту; навчати читання; тренувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, для самостійної роботи , програвач компакт-дисків.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
T: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
T: Sit down, please
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
T: Сьогодні ми з вами повторимо букви англійського алфавіту, ви навчитесь читати й писати деякі англійські імена. Ми також будемо інсценувати діалоги та грати в ігри. Отже, починаймо наш урок. Let’s start our lesson.
3. Check on Homework (перевірка домашнього завдання).
1) РЗ, впр. 1 (с. 8)
Учні ланцюжком називають вписані букви.
2) РЗ, впр. 2 (с. 8).
Учні по черзі називають тварин та букви, з яких починаються відповідні слова.
3) РЗ, впр. 3 (с. 8).
Учитель проходить і перевіряє правильність та охайність виконання учнями вправи в зошитах.
1) Повторення пісні.
T: Давайте пригадаємо пісню, яку ми з вами вчили на минулому уроці.
Учитель разом з класом називає букви англійського алфавіту (впр. 3 (с. 11)). Потім учні співають пісню у супроводі аудіозапису.
2) Гра з м’ячем.
Учні стають у коло. Учитель по черзі кидає м’яч кожному з них і вимовляє букви англійського алфавіту. Повертаючи м’яч, слід називати наступну літеру алфавіту. Той, хто не може відповісти, має розповісти весь алфавіт.
II. Основна частина
Speaking 1. Розвиток умінь мовлення.
1) Учитель по черзі звертається до учнів, використовуючи фрази привітання та знайомства, вивчені на попередніх уроках, вони відповідають. Учитель контролює правильність вимови слів. Наприклад:
T: Hello.
P1: Hello.
T: What is your name?
P1: My name is Nastya.
T: Nice to meet you, Nastya.
P1: Nice to meet you.
T: Hello.
P2: Hello.
T: Are you Sam?
P2: No, I am not.
T: Are you Sashko?
P2: Yes, I am.
T: Nice to meet you, Sashko.
P2: Nice to meet you, too.
2) Учні у парах розігрують подібні діалоги біля дошки. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Vocabulary Presentation and Practice 2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Впр. 1 (с. 12).
T: Подивіться на малюнки. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що роблять діти на малюнку? Так, вони грають у гру. Ми теж пограємо, але спершу нам треба вивчити слова, які діти кажуть один одному. Учитель вимовляє фрази, подані у вправі, учні два-три рази повторюють за ним. Учитель перекладає фрази рідною мовою, потім по черзі ставить запитання учням, вони відповідають.
T: Hello, how are you?
P: I am fine. Thank you.
Після цього учні по черзі ставлять один одному запитання та відповідають на
них.
2) Гра.
Учитель розкладає на двох партах картки (див. урок 1 (1)) з буквами англійського алфавіту по порядку: на першій парті — з великими буквами, на другій — з малими. Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до парт. Учень з однієї команди бере будь-яку велику букву, показує її учню з другої команди та каже: «Hello, how are you?» Той має знайти відповідну малу букву та показати її, відповідаючи: «I am fine. Thank you». Потім інша пара учнів продовжує гру, і т. д. Той, хто показав неправильну букву, має розповісти вірш англійською. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учні пригадують, які команди вони виконували на попередніх уроках («Stand up», «Turn around», «Jump», «Sit down», «Clap your hands»). Учитель пояснює, що слід виконувати команди тільки тоді, коли додається слово please. Наприклад:
T: Jump! Учні не виконують команду.
T: Jump, please! Учні виконують команду.
T: Sit down! Учні не виконують команду.
T: Sit down, please! Учні виконують команду.
Учні, що були найбільш неуважними, мають розповісти вірш англійською.
Reading 4. Навчання читання. Впр. 2 (с. 13).
1) Учитель пропонує учням подивитись на малюнок до вправи та розповісти, що вони бачать. Один з них відповідає, решта доповнює у разі необхідності. Учитель пояснює, що у вправі подано імена дітей, читає їх, учні повторюють, потім читають імена самостійно ланцюжком. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
2) Учитель пропонує з’ясувати, як звуть дітей, зображених на малюнку до вправи. Учні ланцюжком називають букви, з яких починаються імена дітей, з’єднують відповідні імена та малюнки. Учитель підходить до кожного та контролює правильність виконання завдання.
3) Гра «Bingo!».
Учитель роздає учням по одній картці з іменами (Cards 1—3) та по шість карток з буквами (НО). Він пояснює, що букв більше, ніж знадобиться, і не всі їх треба буде використати. Учні уважно роздивляються картки, потім учитель називає по одній літері, а вони мають знайти на своїй картці ім’я, що починається з неї, і накрити його цією буквою. Ті, що першими впорались із завданням, мають вигукнути: «Bingo!» Після цього два-три учні мають назвати букви, які в них залишились невикористаними.
Writing 5. Письмо.
1) Впр. 3 (с. 13).
Учні самостійно письмово виконують вправу в зошитах. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
2) Гра «Напиши ім’я».
Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком виходять до дошки. Учитель диктує по буквах імена, вивчені на уроці, учні записують їх на дошці й читають уголос. За кожне правильно написане слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1, 3 (с. 9) (письмово), 2 (с. 9) (усно).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 17.09.2020
Мета уроку:
навчальна: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми; закріпити вживання форм знайомства та прощання; формувати навички діалогічного мовлення; закріпити знання букв англійського алфавіту; навчати читання; тренувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), програвач компакт-дисків.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Сьогодні ви навчитеся представляти своїх друзів. Також ви продовжите вчитись
читати й писати, будете розігрувати діалоги, грати в ігри й вивчите новий вірш. Почнемо наш урок. Let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 9).
Учні ланцюжком читають імена дітей та називають букви, з яких вони починаються.
2) РЗ, впр. 2 (с. 9).
Дві-три пари учнів інсценують свої діалоги. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
3) РЗ, впр. 3 (с. 9).
Учитель проходить і перевіряє правильність та охайність виконання учнями вправи в зошитах.
1) Учитель пропонує дітям пригадати одну-дві пісні з вивчених на попередніх уроках. Учні разом з учителем вимовляють слова пісень, потім співають їх у супроводі аудіозапису.
2) Гра «Напиши ім’я».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО1) текстом донизу на столі. По одному учню з кожної команди виходять до дошки. Один бере картку
та по буквах диктує ім’я, що на ній написано, другий має написати це ім’я на
дошці та прочитати його. Потім інші члени команд почергово диктують та
записують імена. За правильне виконання завдання надається один бал. У разі помилки команда нічого не отримує. Наприклад:
P1: T-i-m.
P2: Tim (записує на дошці).
P2: A-n-n.
P1: Ann (записує на дошці).
3) Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[m] — monkey, mouse, morning;
[n] — Nick, name, nice;
[p] — pig, parrot, Pam;
[g] — goose, girl, good.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice 1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 14).
1) Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що роблять діти на малюнку? Давайте дізнаємось, про що вони розмовляють. Слухайте та повторюйте. Listen and repeat. Учитель читає фрази вправи, учні повторюють по два-три рази. Можна перекладати фрази рідною мовою у разі необхідності.
2) Т: А зараз давайте розіграємо цю ситуацію.
Учні по троє виходять до дошки та розігрують полілог. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення. Впр. 2 (с. 14).
1) Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Що роблять діти на малюнку? Давайте ми з вами розкажемо, як хлопчик представляє своїх друзів Учні ланцюжком представляють друзів за поданим прикладом. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
2) Робота з картками.
Для виконання завдання використовуються картки з іменами (НО1). Учитель розкладає на столі окремо чоловічі та жіночі імена і пропонує трьом учням вийти до дошки. Двоє учнів обирають картки з іменами та показують їх третьому, який буде їх знайомити. Потім вони за допомогою вчителя розігрують полілог за завданням вправи. Після цього інші групи учнів розігрують подібні полілоги. Наприклад, дівчинка обрала ім’я Vic, а хлопчик — Ben.
P1: She is Vic. She is my friend. He is Ben. He is my friend.
P2: Hello, Vic.
P3: Hello, Ben.
P2: Goodbye, Vic.
P3: Goodbye, Ben.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель повідомляє, що учні мають виконувати команди тільки тоді, коли додається слово please. Наприклад:
Т: Clap your hands! Учні не виконують команду.
Т: Clap your hands, please! Учні виконують команду.
Діти, що були неуважними, мають розповісти вірш англійською.
Poem 4. Вивчення вірша. Впр. 3 (с. 15).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Що ви бачите? Чи вміють папуги розмовляти?
Що вони вміють говорити? Давайте вивчимо вірш і дізнаємось, що вміє казати це папуга. Учитель читає вірш і пропонує одному з учнів перекласти його рідною мовою. Решта класу допомагає, якщо необхідно. Потім учитель читає по рядку, учні повторюють по два-три рази. Нарешті діти разом з учителем розповідають вірш повністю.
Reading 5. Навчання читання. Впр. 4 (с. 15).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Ii та її вимову. Учитель читає слова вправи по два-три рази, учні читають за ним. Потім діти читають їх самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Listening Comprehension 6. Аудіювання.
Учитель роздає картки (НО2) і двічі читає речення. Учні самостійно виконують завдання на картках. По закінченні роботи вони ланцюжком читають імена дітей, які обвели. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність виконання завдання.
Т: Number 1. He is my friend Ben.
Number 2. She is my friend Ann.
Number 3. She is my sister Vic.
Number 4. He is my friend Max.
Writing 8. Письмо. Впр. 5 (с. 15).
Учні самостійно виконують завдання в зошитах. Учитель ходить класом та контролює правильність і охайність виконання завдання.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 10) (усно), 2, 3 (с. 10) (письмово).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 18.09.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; закріпити вживання форм привітання; навчати вживати структури «Is he/she…? — Yes, he/she is./No, he/she is not»; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; навчати читання; тренувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО), м’яч.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Сьогодні ви вивчите нові фрази, новий вірш, будете розігрувати нові діалоги. Також ми будемо вчитись читати й писати. So, let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 10).
Три учні ланцюжком читають підібрані до малюнків фрази.
2) РЗ, впр. 2 (с. 10).
Один з учнів читає обведені за завданням вправи слова.
3) РЗ, впр. 3 (с. 10).
Учитель проходить і перевіряє правильність та охайність виконання учнями вправи в зошитах
1) Повторення вірша (впр. 3 (с. 15)).
Учні хором розповідають вірш, потім один-двоє з них самостійно декламують його перед класом.
2) Гра з м’ячем.
Учні стають навколо вчителя. Учитель кидає м’яч кожному з них та ставить запитання або вимовляє форму привітання чи прощання з вивчених на попередніх
уроках. Учень має повернути м’яч та дати правильну відповідь. Той, хто відповів неправильно, вибуває з гри. Перемагають учні, що залишаються у грі після
того, як учитель запитає кожного. Наприклад:
Т: Good morning
P1: Good morning.
Т: Are you Ann?
P2: No, I am not.
Т: Are you Sashko?
P3: Yes, I am.
Т: What is your name?
P4: My name is Nastya.
Т: Goodbye.
P5: Goodbye.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[k] — cat, can, kitten, kite;
[s] — sit, stand, star, Sam;
[1] — is, big, sit, his, Bill.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice 2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 16).
1) Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що говорять діти на малюнку? Давайте дізнаємось, про що вони розмовляють. Слухайте та повторюйте. Listen and repeat.
Учитель читає фрази вправи, учні повторюють по два-три рази. Можна перекладати рідною мовою у разі необхідності.
2) Т: А зараз давайте розіграємо цю ситуацію.
Учні по троє виходять до дошки та розігрують полілог. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 2 (с. 16).
а) Учитель записує на дошці імена, вивчені на попередніх уроках (Bill, Ann, Max, Pam, Tim, Vic, Nick, Liz), і разом з учнями читає їх. Потім учням пропонується назвати дітей, зображених на малюнках до вправи, цими іменами. Учні парами виходять до дошки й, ставлячи один одному запитання, вгадують імена дітей.
Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
б) Двоє учнів виходять до дошки. Один з них обирає собі ім’я з написаних на
дошці й пошепки повідомляє його другому. Інші діти ланцюжком ставлять
запитання й відгадують ім’я. Наприклад, Р1 загадав ім’я Tim.
P3: Is he Max?
P2: No, he is not.
P4: Is he Nick?
P2: No, he is not.
P5: Is he Tim?
P2: Yes, he is.
2) Впр. 3 (с. 16).
Т: Подивіться на малюнок до вправи. Як ви вважаєте, що кажуть діти? Давайте дізнаємось, що вони говорять, та розіграємо діалоги. Учитель читає фрази, подані у вправі, учні повторюють два-три рази. Потім учитель розігрує з одним з учнів цей діалог. Далі інші учні парами по черзі розігрують його.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель нагадує учням, що вони мають виконувати команди тільки тоді, коли додається слово please, і вимовляє команди. Наприклад:
Т: Stand up! Учні не виконують команду.
Т: Stand up, please! Учні виконують команду.
Можна доручити одному з учнів провести фізкультхвилинку. Ті, хто був найбільш неуважним, мають розповісти вірш англійською.
Poem 4. Вивчення вірша. Впр. 4 (с. 17).
Учитель читає вірш і пропонує одному з учнів перекласти його рідною мовою. Решта допомагає, якщо необхідно. Потім учитель читає вірш по рядку, учні повторюють по два-три рази. Нарешті діти розповідають вірш повністю.
Writing 5. Письмо.
1) Робота з картками.
Учні отримують картки (НО) й самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають імена та літери, з яких вони починаються. Учитель контролює правильність відповідей.
2) Впр. 6 (с. 17).
Учні самостійно письмово виконують вправу в зошитах. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність виконання завдання.
Reading 6. Навчання читання. Впр. 5 (с. 17).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Aa та звук [0], що їй відповідає. Учитель читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 11), 3, 4 (с. 12) (письмово), 2 (с. 11) (усно).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 21.09.2020
Мета уроку:
навчальна: Повторити й закріпити лексичний матеріал теми; повторити вивчені форми привітання, знайомства та прощання; ьренувати у вживанні числівників 1—10; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; навчати читання; практикувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для гри (НО1 ), (НО2 ), для роботи у групах (НО3 ), програвач компактдисків, два гральних кубики.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Сьогодні на уроці ми будемо розігрувати діалоги, грати в ігри, вчитись читати й писати. Ми також повторимо цифри. Сподіваюсь, урок вам сподобається. Let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 11). Троє учнів ланцюжком читають діалоги з підібраними фразами.
2) РЗ, впр. 2 (с. 11). Учні по черзі читають міні-діалоги, що в них вийшли.
3) РЗ, впр. 3 (с. 12). Учні ланцюжком читають спочатку слова зі звуком [і], потім — зі звуком [æ].
4) РЗ, впр. 4 (с. 12). Учитель проходить і перевіряє правильність та охайність виконання учнями вправи в зошитах.
1) Повторення вірша (впр. 4 (с. 17)).
Учні хором розповідають вірш. Після цього один-два учні самостійно декламують
вірш перед класом.
2) Гра «Bingo!».
Учитель роздає картки (НО2) кожному учню, потім бере по одній картці з цифрами (НО1) у будь-якому порядку і називає їх, не показуючи. Якщо така цифра є
на картці учня, він повинен викреслити її. Перемагає той, хто першим викреслить усі цифри. Він має вигукнути: «Bingo!»
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[b] — Bob, box, bird, bear;
[d] — Don, dog, desk, doll;
[æ] — am, Ann, can, cat, stand;
[1] — sit, big, it, his
II. Основна частина
Listening Comprehension 1. Аудіювання. Впр. 1 (с. 18).
Учитель пояснює завдання вправи. Учні двічі прослуховують текст і вказують на відповідний малюнок. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
1) Учитель пропонує учням пригадати, за допомогою яких фраз вони вітаються, знайомляться, запитують про справи та прощаються. Учні ланцюжком відповідають. Потім учитель запрошує одного з них до дошки та розігрує з ним діалог, використовуючи фрази, вивчені протягом попередніх уроків.
Діалог 1:
T: Hello!
P: Hello!
T: Are you Petro?
P: No, I am not.
T: Are you Danylo?
P: Yes, I am.
T: How are you?
P: I am fine, thank you. And how are you?
T: I am fine. Thank you. Goodbye, Danylo.
P: Goodbye.
Діалог 2:
T: Hello!
P: Hello!
T: What is your name?
P: My name is Danylo.
T: How are you, Danylo?
P: I am fine, thank you. And how are you?
T: I am fine. Thank you. Goodbye, Danylo.
P: Goodbye.
Після цього учні парами по черзі розігрують подібні діалоги. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
2) Впр. 2 (с. 19).
а) Клас поділяється на дві команди. Члени кожної з них ланцюжком підходять до вчителя, отримують гральні кубики, кидають їх по черзі та називають цифри і їх суму за завданням вправи. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
б) Учні працюють у парах. Кожна пара отримує кубики й виконує завдання вправи. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель нагадує учням, що вони мають виконувати команди тільки тоді, коли додається слово please. Наприклад:
T: Stand up!
Учні не виконують команду.
T: Stand up, please!
Учні виконують команду. Можна доручити одному з учнів провести фізкультхвилинку. Ті, хто був найбільш неуважним, мають розповісти вірш англійською.
Reading 4. Навчання читання.
1) Гра «Склади слово».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на двох партах набори карток (НО3) з буквами. Члени кожної з команд ланцюжком підходять до парт, складають по одному слову з букв, поданих на картках, і читають їх. За кожне правильне слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
2) Впр. 3 (с. 19).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літери Oo та Xx та вимову звуків [5] і [ks], що їм відповідають. Потім учитель читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Writing 5. Письмо. Впр. 4 (с. 19).
Учні самостійно письмово виконують завдання в зошитах. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 13), 3 (с. 14) (усно), 2, 4 (с. 14) (письмово).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 24.09.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й закріпити лексичний матеріал теми; закріпити вживання форм знайомства, привітання та прощання; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; повторити і закріпити знання букв англійського алфавіту; практикувати у читанні; тренувати в аудіюванні
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, м’яч, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи у групах (НО2).
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
T: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
T: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
T: Сьогодні ми повторимо все, що вчили протягом уроків розділу «Зустрічай нових друзів!». Ви будете розігрувати діалоги та грати в ігри, читати й писати. Також ми повторимо вивчені пісні й вірші. Let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 13).
Учні ланцюжком називають кількість розфарбованих предметів.
2) РЗ, впр. 2 (с. 14).
Два учні читають обведені за завданням вправи слова.
3) РЗ, впр. 3 (с. 14).
Учні читають слова. Учитель проходить і перевіряє правильність виконання учнями вправи в зошитах.
4) РЗ, впр. 4 (с. 14).
Учитель проходить і перевіряє правильність і охайність виконання вправи в зошитах.
1) Гра «Продовж».
Клас поділяється на дві команди. Учитель називає перший рядок будь-якого вірша чи пісні з вивчених для кожної команди. Учні мають розповісти цей вірш чи проспівати пісню. За кожне правильно виконане завдання надається один бал. Якщо члени однієї з команд не можуть пригадати вірш чи пісню, це мають зробити суперники. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
2) Гра з м’ячем.
Учні стають у коло. Учитель по черзі кидає м’яч кожному з них і вимовляє букву англійського алфавіту. Учень повертає м’яч і каже наступну літеру. Той, хто не може правильно назвати букву, має розповісти весь алфавіт.
T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[b] — Bob, box, bird, bear;
[d] — Don, dog, desk, doll;
[ks] — ox, fox, box, six;
[ɒ] — dog, doll, on, not;
[æ] — am, Ann, can, cat, stand;
[1] — sit, big, it, his.
II. Основна частина
Listening Comprehension 1. Аудіювання.
1) Впр. 2 (с. 20).
Учні двічі прослуховують текст і позначають відповідні малюнки. Учитель ходить класом і контролює правильність виконання завдання.
2) Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО1). Учитель пояснює завдання та двічі читає текст до кожного малюнка. Учні уважно слухають та виконують завдання на картках. По закінченні роботи вчитель збирає картки на перевірку.
T: Number 1. He is Tim. T-i-m.
Number 2. She is Vic. V-i-c.
Number 3. He is Ron. R-o-n.
Number 4. She is Liz. L-i-z.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 1 (с. 20).
а) Учні ланцюжком складають речення за завданням вправи.
б) Учитель називає номери малюнків у будь-якому порядку. Учні мають правильно назвати друге речення для відповідного малюнка за завданням вправи. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.
2) Впр. 3 (с. 21).
Учні в парах ставлять один одному запитання та відповідають на них за завданням вправи.
3) Гра «Відгадай ім’я».
Учитель записує на дошці імена, вивчені на попередніх уроках (Sam, Ann, Max, Pam, Tim, Vic, Rob, Liz), і разом з учнями читає їх. Потім пропонує двом учням вийти до дошки. Один з них обирає собі ім’я з написаних на дошці й пошепки повідомляє його другому. Інші діти ланцюжком ставлять запитання й відгадують ім’я. До дошки виходять інші учні, і гра триває. Наприклад, Р1 загадав ім’я Sam.
P3: Is he Max?
P2: No, he is not.
P4: Is he Nick?
P2: No, he is not.
P5: Is he Sam?
P2: Yes, he is.
4) Впр. 5 (с. 21).
Учитель розігрує діалог, поданий у вправі, з одним з учнів. Потім учні парами по черзі розігрують подібні діалоги. Учитель стежить за правильністю виконаннязавдання.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель нагадує учням, що вони мають виконувати команди тільки тоді, коли почують слово please, і вимовляє вивчені команди. Можна доручити одному з учнів провести фізкультхвилинку. Ті, хто були найбільш неуважними, мають розповісти вірш англійською.
Reading 4. Навчання читання. Впр. 4 (с. 21).
Учитель читає слова вправи по два-три рази, учні читають за ним, а потім — самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.
Writing 5. Письмо.
Гра «Напиши слово».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО2) словами донизу на столі. По одному учню від кожної команди виходить до дошки. Один з них бере картку та по буквах диктує слово, другий має написати його на дошці та прочитати. Потім виходять інші представники команд і міняються ролями. За правильне виконання завдання надається один бал. У разі помилки команда нічого не отри мує. Перемагає команда, що набере більше балів. Наприклад:
P1: С-a-t.
P2 (записує на дошці і читає): Cat.
P3: B-i-g.
P4 (записує на дошці і читає): Big.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 15) (письмово), 2, 3 (с. 15) (усно).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 17.09.2020
Мета уроку:
Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою.
Тип уроку: контролю і корекції знань.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, зошит для контролю знань, Test 1.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Hello!
Ps: Hello.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Сьогодні ви виконаєте контрольну роботу, що дозволить перевірити ваші знання за темою, яку ми вивчили.
1) РЗ, впр. 1 (с. 15).
Учні ланцюжком читають слова, які склали. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.
2) РЗ, впр. 2 (с. 15).
Три учні по черзі читають розфарбовані за завданням вправи слова.
3) РЗ, впр. 3 (с. 15).
Три учні по черзі читають підібрані за завданням вправи фрази.
Учитель перевіряє правильність виконання завдань.
II. Основна частина
Instructions Інструкція щодо виконання контрольної роботи.
Т: Зараз ви напишете контрольну роботу, яка дозволить перевірити ваші знання з розділу «Зустрічай нових друзів!». Контрольна робота складається з чотирьох завдань.
Test Виконання контрольної роботи. Тест 1.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Saying Goodbye( Закінчення уроку)
Т: Stand up, please! Goodbye, children!
Ps: Goodbye!
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 28.09.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні; навчати вживати структуру «This is…», формувати навички діалогічного та монологічного мовлення; навчати читання; нренувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до батьків.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для вивчення нових ЛО (НО), програвач компакт-дисків.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Сьогодні ми будемо вчитись розповідати про членів наших родин. Ми пригадаємо, як вони називаються англійською мовою, вивчимо нові слова, будемо грати в ігри та розігрувати нові діалоги. Також ви продовжите вчитись читати й писати. Let’s start our lesson.
3. Discussing the Results of the Test (Обговорення результатів контрольної роботи).
Учитель підводить підсумки контрольної роботи: повідомляє, які завдання були виконані успішно, які — неправильно, пояснює складні моменти, відповідає на запитання учнів.
Гра «Продовж».
Клас поділяється на дві команди. Члени однієї з них називають перший рядок (або два рядки) будь-якого вірша чи пісні з вивчених раніше. Члени другої команди мають розповісти цей вірш чи проспівати пісню. Потім вони дають завдання першій команді. Якщо учні з однієї команди не можуть пригадати вірш чи пісню, це мають зробити суперники. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка набере більше балів.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[1] — big, sit, is, Tim;
[Л А] — mother, brother, mummy;
[f] — father, family, fox;
[æ] — bag, dad, apple, daddy
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice 1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Учитель кріпить на дошку картки (НО) із зображенням членів родини та називає їх англійською мовою: mother, father, sister, brother. Учні повторюють два-три рази.
2) Гра «Yes/No!».
Учитель показує учням по одній картці (НО) і вимовляє відповідні й невідповідні слова. Почувши правильне слово, учні мають сказати «Yes!», а неправильне
— «No!».
Наприклад, учитель показує малюнок із зображенням жінки.
Т: Sister.
Ps: No!
Т: Brother.
Ps: No!
Т: Mother.
Ps: Yes!
Song 2. Вивчення пісні. Впр. 1 (с. 22).
Учитель пропонує учням подивитись на малюнки до вправи.
Т: Кого ви бачите на малюнках? Як ви думаєте, про кого розповідають діти? Насправді діти співають пісеньку про свою сім’ю. Давайте вивчимо її.
Спочатку учитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою. Далі він читає по рядку, учні повторюють. Потім клас співає пісню хором у супроводі аудіозапису
Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 2 (с. 22).
а) Бесіда з учнями.
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що роблять діти та дорослі? Правильно, хлопчик знайомить свою подругу зі своїми батьками. Послухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази, подані у вправі. Учні повторюють по два-три рази та намагаються перекласти рідною мовою. Учитель допомагає за потреби.
б) Учитель пропонує учням у групах по четверо по черзі виходити до дошки і розігрувати подібний полілог, розподіливши ролі і допомагаючи у разі необхідності.
2) Впр. 3 (с. 23).
а) Бесіда з учнями.
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Look at the pictures of exercise 3. Кого ви бачите? Давайте навчимось розповідати про свою родину. Учитель говорить речення, показуючи на людей, зображених на фотографії, учні повторюють два-три рази.
Т: Meet my family. This is my mother. This is my father. This is my sister. This is
my brother. I love my family.
Після цього учні по черзі розповідають про родину за поданою схемою.
б) Учні по черзі виходять до дошки й розповідають про свої родини, використовуючи малюнки (НО). Учитель допомагає за потреби.
Physical Activity 4. Фізкультхвилинка.
Учитель пояснює, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls.
Наприклад:
Т: Stand up, boys! Хлопчики виконують команду.
Т: Turn around, girls! Дівчатка виконують команду.
Т: Clap your hands, boys! Хлопчики виконують команду.
Т: Jump, girls! Дівчатка виконують команду.
Reading 5. Навчання читання. Впр. 4 (с. 23).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення th та правила його вимови. Потім він читає слова та речення вправи по два-три рази, учні повторюють і перекладають речення рідною мовою. Потім діти читають слова й речення самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.
Writing 6. Письмо. Впр. 5 (с. 23).
Учні самостійно письмово виконують вправу. Учитель підходить до кожного учня та контролює правильність і охайність написання слів.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 01.10.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; навчати вживати структуру «Is this…?» та відповіді «Yes, he/she is», «No, he/she is not» в усному мовленні; формувати навички діалогічного мовлення, навчати учнів читання; практикувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до батьків.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), програвач компакт-дисків, фотографії родин учнів.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Сьогодні ми з вами продовжимо розмовляти про наші родини. Ви вивчите нову пісню, будете розігрувати нові діалоги, грати в ігри, вчитись читати й писати. Let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 16).
Один-два учні розповідають про родину за зразком, поданим у вправі. Учитель проходить і перевіряє правильність виконання вправи учнями в зошитах.
2) РЗ, впр. 2 (с. 17).
Один з учнів читає слова, зафарбовані за завданням вправи.
3) РЗ, впр. 3 (с. 17).
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність написання слів.
1) Повторення пісні.
Учитель нагадує слова пісні (впр. 1 (с. 22)). Потім учні співають її хором у супроводі аудіозапису.
2) Гра «Назви ім’я».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО1) на столі буквами донизу. Учні з кожної команди ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці, називають літеру, написану на ній, та англійське ім’я з вивчених раніше, яке починається з цієї літери. За кожну правильну відповідь надається один бал. Якщо член команди не може пригадати відповідне ім’я, його мають назвати суперники. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Можна надати додатковий бал за гарну поведінку. Наприклад:
Team1: S. Sam.
Team2: A. Ann.
Team1: D…?
Team2: Dan
Т: Зараз ми потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною.
Repeat after me:
[t] — ten, tiger, tree, Ted;
[d] — Don, dog, desk, doll;
[r] — red, rabbit, read, Ron;
[ɒ] — dog, doll, on, not.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice 1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Бесіда з учнями. Впр. 1 (с. 24).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, про що розмовляють діти? Правильно, вони розмовляють про того, хто зображений на фотографії. Послухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази, подані до малюнку вправи. Учні повторюють два-три рази і перекладають рідною мовою. Учитель стежить за правильністю виконання завдання та допомагає у разі потреби.
2) Впр. 2 (с. 24).
Учитель вказує на перший малюнок вправи та читає речення. Учні повторюють два-три рази. Потім учитель вказує на інші малюнки та ставить аналогічні запитання, учні ланцюжком відповідають. Наприклад:
Т: Number 2. Is this Vicky?
P1: No, she is not. This is a mother.
Т: Number 3. Is this Tim?
P2: No, he is not. This is Bill.
Т: Number 4. Is this Nick?
P3: No, he is not. This is a father.
Після цього учні ланцюжком ставлять один одному подібні запитання та відповідають на них. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення. Впр. 3 (с. 24).
Один з учнів виходить до дошки з фотографією своєї родини і друзів. Учитель ставить запитання, вказуючи на людей, зображених на фото. Учень відповідає. Наприклад:
Т: Is this your mother?
P: Yes, she is.
Т: Is this your father?
P: No, he is not.
Т: Is this your father?
P: Yes, he is.
Потім інші учні парами по черзі виходять до дошки з фотографіями, ставлять подібні запитання один одному й відповідають на них. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель нагадує, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls.
Наприклад:
Т: Stand up, girls!
Дівчатка виконують команду.
Т: Turn around, boys!
Хлопчики виконують команду.
Т: Clap your hands, boys!
Хлопчики виконують команду.
Т: Jump, girls!
Дівчатка виконують команду.
Song 4. Вивчення пісні. Впр. 4 (с. 25).
Спочатку учитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою. Далі учитель читає по рядку, учні повторюють. Потім клас співає пісню хором у супроводі аудіозапису.
Reading 5. Навчання читання.
1) Гра «Склади речення».
Учитель роздає набори карток (НО2) кожному учню і пропонує скласти з них речення. Учні, що склали речення першими, мають вигукнути: «Bingo!» Потім діти ланцюжком читають складене речення. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Т: Make up a sentence. Склади речення.
2) Впр. 5 (с. 25).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Ee та вимову звука [e], що їй відповідає. Потім він читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Writing 6. Письмо. Впр. 6 (с. 25).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 02.10.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; навчати вживати запитання «Who is this?»; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; навчати читання; тренувати в аудіюванні.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до членів своєї родини.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) ,
робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), (НО2), фотографії родин учнів, програвач компакт-дисків.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Ми продовжуємо розмовляти про наші родини. Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова, будемо розігрувати діалоги та грати в ігри. Ми вивчимо новий вірш, будемо тренуватись читати й писати. Let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 18).
Учні ланцюжком ставлять запитання та відповідають на них за завданням вправи.
2) РЗ, впр. 2 (с. 18).
Двоє учнів читають слова, поєднані з відповідними звуками за завданням вправи.
3) РЗ, впр. 3 (с. 18).
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність написання слів.
1) Повторення пісні.
Учитель нагадує слова пісні (впр. 4 (с. 25)). Потім учні співають її у супроводі аудіозапису.
2) Гра «Yes/No!».
Учитель розкладає картки (НО1) на столі малюнками донизу. Один з учнів виходить до столу й бере одну з карток, не показуючи зображення решті. Інші учні ланцюжком ставлять запитання, намагаючись відгадати, хто з членів родини зображений на малюнку. Той, хто відгадав, виходить до столу й бере іншу картку, учні ставлять йому запитання, і т. д. Наприклад, учень (P1) взяв картку із зображенням жінки.
P2: Is this your sister?
P1: No.
P3: Is this your father?
P1: No.
P4: Is this your mother?
P1: Yes, she is.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйт за мною. Repeat after me:
[m] — mum, mouse, mother, Max;
[d] — this, father, mother, brother;
[s] — sit, sun, star, snake;
[e] — pen, ten, red, seven, pencil.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Впр. 1 (с. 26).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Правильно. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє слова до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази.
2) Впр. 2 (с. 26).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Як ви вважаєте, про що розмовляють діти? Правильно, вони розмовляють про того, хто зображений на фотографії. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази та перекладають рідною мовою. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення. Впр. 3 (с. 26).
1) Учитель вказує на перший малюнок та читає речення до нього. Учні повторюють два-три рази. Потім учитель вказує на інші малюнки та ставить подібні запитання, учні ланцюжком відповідають. Наприклад:
Т: Number 2. Who is this?
P1: This is Bill’s grandfather.
Т: Number 3. Who is this?
P2: This is Bill’s mother.
Після цього учні ланцюжком ставлять один одному подібні запитання та відповідають на них. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
2) Учитель пропонує одному з учнів вийти до дошки з фотографією його родини (з батьками, дідусями й бабусями). Учитель ставить запитання, вказуючи на людей, зображених на фотографії. Учень відповідає. Наприклад:
Т: Who is this?
P: This is my mother.
Т: Who is this?
P: This is my brother.
Потім інші учні парами ставлять подібні запитання один одному й відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Physical Activity 4. Фізкультхвилинка.
Учитель нагадує, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls. Потім він вимовляє вивчені раніше команди.
Poem 4. Вивчення вірша. Впр. 4 (с. 27).
Учитель читає вірш і пропонує одному з учнів перекласти його рідною мовою. Решта допомагає, якщо необхідно. Потім учитель читає по рядку, учні повторюють по два-три рази. Нарешті діти хором розповідають вірш повністю.
Reading 5. Навчання читання. Впр. 5 (с. 27).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Uu та вимову звука [у], що їй відповідає. Учитель читає слова та речення вправи по дватри рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Writing 6. Письмо.
1) Впр. 6 (с. 27).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
2) Гра «Напиши слово».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО2) словами донизу на столі. По одному учню з кожної команди виходять до дошки. Один з них бере картку та по буквах диктує слово, другий має написати це слово на дошці та прочитати його. Потім інші представники команд виходять до дошки та виконують завдання, помінявшись ролями. За правильне виконання завдання надається один бал. У разі помилки команда нічого не отримує. Перемагає команда, яка набере більше балів. Наприклад:
P1: B-a-g.
P2 (записує на дошці і читає): Bag.
P2: S-e-v-e-n.
P1 (записує на дошці і читає): Seven
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1—3 (с. 19) (письмово).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 05.10.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; навчати вживати запитання «How is your…?» та відповідь «He/She is fine, thank you»; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; навчати читання й аудіювання.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до членів своєї родини.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2), (НО3),програвач компакт-дисків
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
Т: Ми продовжуємо розмовляти про наші родини. Сьогодні на уроці ви вивчите нові слова й фрази, як завжди, будете інсценувати діалоги та грати в ігри. Ми вивчимо нову пісню, будемо тренуватись читати й писати. Let’s start our lesson.
3. Check on Homework (перевірка домашнього завдання).
1) РЗ, впр. 1 (с. 19).
Учні ланцюжком читають слова, які вони склали. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.
2) РЗ, впр. 2 (с. 19).
Двоє учнів читають обведені за завданням вправи слова.
3) РЗ, впр. 3 (с. 19).
Учні ланцюжком читають доповнені речення. Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.
4. Фонетична зарядка.
Повторення вірша (впр. 4 (с. 27)).
Учитель розповідає вірш, учні уважно слухають, а потім хором розповідають його. Після цього один-два учні самостійно декламують вірш перед класом.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[m] — mum, meet, my, mother, Max;
[d] — this, father, mother, brother;
[Л] — run, fun, jump, uncle;
[h] — how, hello, hi, he, horse;
[e] — pen, ten, pencil, red, seven.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice 1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 28).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Правильно. Давайте дізнаємось, про що розмовляють хлопчики. Послухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази до малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою, після цього парами по черзі розігрують діалог. Можна запропонувати учням використовувати власні імена замість поданих у підручнику.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 2 (с. 28).
Учитель вказує на перший малюнок вправи та читає речення, подані до нього. Учні повторюють по два-три рази. Потім учитель вказує на інші малюнки та ставить подібні запитання, учні ланцюжком відповідають. Наприклад:
Т: Number 2. How is your grandfather?
P1: He is fine, thank you.
Т: Number 3. How is your sister?
P2: She is fine, thank you.
Після цього учні ланцюжком ставлять один одному подібні запитання та відповідають на них.
2) Гра «Як справи?».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає два набори карток (НО1) на двох партах малюнками донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до столів, беруть по одній картці, показують малюнки, по черзі ставлять один одному запитання, використовуючи слова, що відповідають цим малюнкам, та відповідають на них. За кожне правильне запитання й відповідь надається один бал.
Перемагає команда, яка отримає більше балів. Наприклад, Р1 бере картку із зображенням жінки, Р2 бере картку із зображенням хлопчика.
Р1: Hi! How is your mother?
Р2: Hello! She is fine, thank you. How is your brother?
Р1: He is fine, thank you.
Учитель також може запропонувати учням показувати друг другу картки з малюнками та запитувати про родичів, зображених на картках суперників. Наприклад, Р1 бере картку із зображенням жінки, Р2 бере картку із зображенням хлопчика.
Р1: Hi! How is your brother?
Р2: Hello! He is fine, thank you. How is your mother?
Р1: She is fine, thank you.
Physical Activity 3. Фізкультхвилинка.
Учитель пояснює, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls. Він вимовляє вивчені команди. Учні виконують їх відповідно до завдання.
Listening Comprehension 4. Аудіювання.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2). Учитель двічі читає текст, учні уважно слухають та виконують завдання на картках. Після цього учитель підходить до кожного з них і перевіряє правильність виконання завдання.
Т: Number 1. This is Tim’s mother.
Number 2. This is Pam’s grandmother.
Number 3. This is Ben’s grandfather.
Number 4. This is Vic’s father.
Song 5. Вивчення пісні. Впр. 3 (с. 29).
Спочатку учитель пропонує учням прослухати аудіозапис пісні, потім читає її текст та перекладає рідною мовою. Далі він читає по рядку, учні повторюють. Після цього клас співає пісню хором у супроводі аудіозапису.
Reading 6. Навчання читання. Впр. 4 (с. 29).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на буквосполучення ck та вимову звука [k], що йому відповідає. Учитель читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Writing 7. Письмо.
1) Впр. 5 (с. 29).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
2) Гра «Bingo!».
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО3) і самостійно виконують завдання на них. Виконавши завдання, вони мають вигукнути: «Bingo!» Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність виконання завдання.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 20) (усно), 3 (с. 20) (письмово).
Клас: 2-А Дата проведення уроку: 08.10.2020
Мета уроку:
навчальна: повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні; навчати вживати запитання «How old are you?» та відповідь «I am…»; продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення; навчати читання й аудіювання.
розвивальна: розвивати усне іншомовне мовлення учнів, комунікативні вміння; формувати різні види мислення учнів, читацькі навички і фонетичні здібності, увагу, пам’ять і спостережливість школярів; навчати аудіювання; формувати навички письма.
виховна: підвищувати пізнавальну активність, мотивацію та інтерес до вивчення англійської мови; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник (English, Oksana Karpyuk, Тернопіль Астон 2019) , робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи у групах (НО2), програвач компакт-дисків, м’яч.
Хід уроку
I. Warming up (введення в англомовну атмосферу).
1. Greeting (привітання).
T: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
T: How are you?
Ps: Fine, thank you.
T: Sit down, please.
2. Aim (повідомлення теми і завдань уроку).
T: Сьогодні на уроці ми будемо вчитись запитувати й відповідати про те, скільк вам років. Ви вивчите нову пісню, гратимете в ігри, будете виконувати різні цікаві завдання, читати й писати. Let’s start our lesson.
1) РЗ, впр. 1 (с. 20).
Учні ланцюжком читають речення. Учитель підходить до кожного й перевіряє,
як діти з’єднали речення з малюнками.
2) РЗ, впр. 2 (с. 20).
Учні по черзі читають слова зі звуком [k].
3) РЗ, впр. 3 (с. 20).
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність написання слів.
1) Повторення пісні.
Учитель нагадує слова пісні (впр. 3 (с. 29)). Потім учні співають пісню хором у супроводі аудіозапису.
2) Гра з м’ячем.
Учні стають у коло. Учитель по черзі кидає м’яч кожному і ставить запитання: «How is your mother/father/sister/brother/grandfather/grandmother?» Учень має повернути м’яч, відповівши: «He/She is fine, thank you». Той, хто неправильно відповідає, вибуває з гри. Наприклад:
T: How is your mother?
P1: She is fine, thank you.
T: How is your grandfather?
P2: He is fine, thank you.
T: How is your sister?
P3: She is fine, thank you.
T: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[l] — lamp, lion, tell, old;
[i:] — see, he, bee, tea;
[h] — hen, horse, he, house, how;
[p] — pen, pencil, please, Pam.
II. Основна частина
Vocabulary Presentation and Practice 1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
1) Впр. 1 (с. 30).
T: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, про що розмовляють діти? Правильно, вони розмовляють про того, хто зображений на фотографії. Послухайте та повторіть. Listen and repeat. Учитель вимовляє фрази до першого малюнка. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Учитель стежить за правильністю виконання завдання. Так само відпрацьовуються фрази до другого малюнка.
2) Учитель ставить запитання по черзі кожному учню: «How old are you?» Учні відповідають, потім ставлять один одному запитання та відповідають. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Наприклад:
P1: How old are you, Tetyana?
P2: I am seven. How old are you, Sashko?
P1: I am eight.
Physical Activity 2. Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє рядки вірша та жестами показує дітям, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.
I can stand up.
A frog can jump.
A dog can run.
This is fun!
Song 3. Вивчення пісні. Впр. 2 (с. 31).
Спочатку учитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою. Далі він читає по рядку, учні повторюють. Потім клас співає пісню хором у супроводі аудіозапису.
Listening Comprehension 4. Аудіювання.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО1). Учитель двічі читає текст, учні уважно слухають та виконують завдання на картках. Після цього вчитель підходить до кожного й перевіряє правильність виконання завдання.
T: Number 1.
— How old are you, Vicky?
— I am four.
Number 2.
— How old are you, Jack?
— I am five.
Number 3.
— How old are you, Ann?
— I am six.
Number 4.
— How old are you, Nick?
— I am seven.
Reading 5. Навчання читання.
1) Гра «Слова та звуки».
Клас поділяється на дві команди. Учитель пише на дошці букви й звуки: e [e], u [2], ck [k] — та розкладає на двох партах набори карток (НО2) словами донизу. Члени команд ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці, читають слово та визначають, який звук із указаних на дошці є в ньому. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
2) Впр. 3 (с. 31).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на займенники he, she та правила їх вимови. Учитель читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Writing 6. Письмо. Впр. 4 (с. 31).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
Ш. Заключна частина.
1. Підсумкова бесіда:
2. Повідомлення домашнього завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 21) (усно), 3 (с. 21) (письмово).
1