2 клас. Англійська мова Кількість годин на тиждень: 3 Кількість годин на ІІ семестр: 54 Кількість годин на рік: 96 |
||||||||||
№ п/п |
Дата проведення |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєвий зразок |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|||||
Лексичний матеріал |
Літери/ Фонікси |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог)/ Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія/ Писемне продукування |
Пісні та римівки |
||||
Тема 4. Свята і традиції. 8 годин Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок. |
||||||||||
43. |
|
Скоро свято! |
Look at our Christmas Tree! They are scared. Look t… It is in/ on/ under the |
feeling and emotions, look at |
|
|
впр. 1, с. 52 |
впр. 1-3, 5, с. 62-63 |
впр. 6, с. 63 РЗ: впр. 1, с. 52 П: с. 15-16 |
I feel… |
44. |
|
Лист до бабусі |
Open and see. Happy New Year! Merry X-mas! It is in/ on/ under the… |
feeling and emotions, prepositions of place, merry |
y- [j] yes -y [i] teddy |
впр. 2-4, с. 53 |
впр. 1-3, с. 53 |
впр. 2, 3, 5, с. 64 |
впр. 4, с. 64 РЗ: впр. 1, 2, с. 53 |
|
45. |
|
Історія згубленої іграшки |
I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is. |
parts of the day, prepositions of place: in, on, under; here |
|
|
впр. 1, 2, с. 54 |
впр. 1, с. 65 |
впр. 3, с. 65 РЗ: впр. 1, 2, с. 54 |
|
46. |
|
Вчимося рахувати разом! |
Count with me. It isn’t there. |
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there |
|
|
впр. 1, с. 55 РЗ: впр. 1, с. 46 |
впр. 1, 2, с. 66 |
впр. 4, 5, с. 66 РЗ: впр. 1, 2, с. 55 П: с. 16-17 |
Let’s count! |
47. |
|
Час цікавих історій |
Play with toys. |
say |
ey, ay [ei] grey oy [ci] boy |
впр. 2, 4, 5, с. 56 |
впр. 1, 2, 4, с. 56 |
впр. 1,-3, 5, 6, с. 67
|
впр. 4, с. 67 РЗ: впр. 2, с. 56 П: с. 17-18 |
|
48. |
|
Моє портфоліо |
|
thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty |
|
впр. 1, 2, с. 57 |
впр. 1, с. 57 |
|
впр. 3, с. 68 РЗ: впр. 1, 2, с. 57 П: с. 18-19 |
|
49. |
|
Наше портфоліо |
Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home. |
greetings, our, inside, want |
|
|
впр. 1, 2, с. 58 |
впр. 1, 2, с. 69 |
РЗ: впр. 1, с. 58 |
|
50. |
|
Тепер ти можеш |
|
greetings, fat, cap, for you |
|
|
впр. 1, с. 59 впр. 1, с. 60 |
впр. 4, 5, с. 60 |
впр. 7, с. 60 РЗ: впр. 1, с. 59 |
|
Тема 5. Природа. 11 годин Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи. |
||||||||||
51. |
|
Тільки подивись, які тварини! |
In the jungle there are ... |
animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tail |
|
|
впр. 1-4, с. 62-63 |
впр. 1-3, 5, с. 62-63 |
впр. 6, с. 63 РЗ: впр. 1, с. 52 П: с. 15-16 |
In the jungle there are animals. |
52. |
|
Ми хочемо з вами познайомитися! |
I’m ... I’ve got ... |
mouth, teeth, short, dangerous, body, neck |
|
РЗ: впр. 2, с. 53 |
впр. 1, 2, с. 64 |
впр. 2, 3, 5, с. 64 |
впр. 4, с. 64 РЗ: впр. 1, 2, с. 53 |
|
53. |
|
Допоможіть! Як це прочитати? |
It has got ... They have got . |
thanks, tooth, foot, feet, goose, geese |
th [O] three, tooth ee [7:] tree, teeth |
впр. 2, 4, 5, с. 65 |
впр. 1, 2, 4, с. 65 РЗ: впр. 1, с. 54 |
впр. 1, с. 65 |
впр. 3, с. 65 РЗ: впр. 1, 2, с. 54 |
|
54. |
|
Скільки рук та ніг? |
|
head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two |
|
впр. 3, с. 66 РЗ: впр. 1, 2, с. 55 |
впр. 1. 3, с. 66 |
впр. 1, 2, с. 66 |
впр. 4, 5, с. 66 РЗ: впр. 1, 2, с. 55 П: с. 16-17 |
|
55. |
|
Раз, два, три – на зарядку всі пішли! |
How many ... have you got |
shoulders, knees |
|
РЗ: впр. 56 |
впр. 1, 2, 5, с. 67 |
впр. 1-3, 5, с. 67 |
впр. 4, с. 67 РЗ: впр. 2, с. 56 П: с. 17-18 |
Head and shoulders, knees and toes… How many fingers have you got? |
56. |
|
Читаймо разом! |
|
animals |
g [dz] giraffe ph [f] elephant ou [aU] mouth ow [aU] brown |
впр. 2, 4, 5, с. 68 РЗ: впр. 2, с. 57 |
впр. 1, 4, с. 68 |
|
впр. 3, с. 68 РЗ: впр. 1, 2, с. 57 П: с. 18-19 |
|
57. |
|
Відповім тобі на будь-яке запитання! |
How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot. |
|
|
впр. 1, с. 77 РЗ: впр. 1, 2, с. 58 |
|
впр. 1, с. 69 |
РЗ: впр. 1, с. 58 |
|
58. |
|
Час цікавих історій |
What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful. |
coconut, careful; animals, adjectives to describe animals, characters and people |
|
впр. 1, 2, с. 70 |
впр. 1, с. 70 |
впр. 3, с. 70 РЗ: впр. 1,с. 59 |
РЗ: впр. 1, с. 59 |
|
59. |
|
Наше портфоліо |
|
animals |
|
|
|
впр. 1, с. 71 |
впр. 3, с. 71 |
|
60. |
|
Тепер ти можеш |
Its name is ... |
animals, adjectives to describe animals, characters and people |
|
впр. 2, с. 71 |
впр. 1, с. 71 РЗ: впр. 1, с. 60 |
впр. 4, 6, с. 71 |
впр. 5, 7, с. 71 |
|
61. |
|
Тепер ми можемо |
What animal is it? |
animals, adjectives to describe animals, characters and people |
|
впр. 2. С. 72 РЗ: впр. 1, с. 61 |
впр. 1, с. 72 |
|
впр. 3, с. 72 РЗ: впр. 2, с. 61 |
|
Тема 6. Людина. 12 годин Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи. Здоров’я і безпека: впорядкувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя. |
||||||||||
62. |
|
Мій ранок |
It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face. |
bed, bathroom, face, clothes, schoolbag, silly |
|
РЗ: впр. 1, 2, с¸ 62 |
впр. 1, 2, 4, 5, с. 74-75 |
впр. 3-5, с. 74-75 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 62 |
This is the way I wash my face. |
63. |
|
День за днем |
Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus! |
catch, bus, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
|
РЗ: впр. 1, 2, с. 63 |
впр. 1-3, с. 76 |
впр. 1, 3, 4, с. 76 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 63 |
Monday morning. Wake up…get up! |
64. |
|
Допоможіть! Як це прочитати? |
No school! |
meat, please, my, your |
ea [&7:] teacher ng [6] pudding |
впр. 2, 4, 5, с. 77 РЗ: впр. 1, 2, с. 64 |
впр. 1, 2, 4, с. 77 РЗ: впр. 1, с. 64 |
впр. 1, с. 77 |
впр. 3, 6, с. 77 РЗ: впр. 2, с. 64 П: с. 19-21 |
|
65. |
|
А ти так можеш? |
I’m playing with a dog. |
bat |
|
|
впр. 1, с. 78 РЗ: впр. 2, с. 65 |
впр. 1-3, с. 78 |
РЗ: впр. 1, с. 65 |
I’m playing with a dog. |
66. |
|
Давай гратися! Уяви собі, що ти кролик! |
She is looking at photos. |
sleep, to make faces |
|
впр. 2, с. 79 |
впр. 1, с. 79 РЗ: впр. 1, с. 66 |
впр. 1, с. 79 |
|
|
67. |
|
Допоможіть! Як це прочитати? |
I love you. |
love |
alk [c:k] talk all [c:l] ball o [y] monkey |
впр. 2, 4, 5, с. 80 РЗ: впр. 2, с. 67 |
впр. 1, 2, 4, с. 80 |
впр. 1, с. 80 |
впр. 3, с. 80 РЗ: впр. 1, 2, с. 67 П: с. 21-22 |
|
68. |
|
А що вони там роблять? |
Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding! |
to fish |
|
РЗ: впр. 1, 2, с. 68 |
впр. 1, 2, с. 81 |
впр. 2, 3, с. 81 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 68 |
Is dad fishing? |
69. |
|
Час цікавих історій |
What are you doing? Let me see. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream. |
river, pool, sundae, to call, dream |
|
впр. 3, с. 82 |
впр. 1, 2, с. 82 |
впр. 2-4, с. 82 |
РЗ: впр. 2, с. 69 |
|
70. |
|
Моє портфоліо |
Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth. Time for school. I am making my bed. |
quickly, picture book, to comment |
|
|
впр. 1, с. 83 |
впр. 1, 4, с. 83 |
впр. 2, 3, с. 83 РЗ: впр. 1, с. 70 |
Morning chant. |
71. |
|
Наше портфоліо |
I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone. |
phone |
|
впр. 6, с. 85 РЗ: впр. 2, с. 71 |
впр. 1, с. 84 |
|
впр. 2, 3, с. 84 РЗ: впр. 1, с. 71 П: с. 22-23 |
|
72. |
|
Тепер ти можеш |
How many toes have you got? I’ve got… |
verbs to name actions at leisure time |
|
|
впр. 1, с. 84 |
|
впр. 2, 3, с. 84 |
|
73. |
|
Тепер ми можемо |
|
verbs to name actions at leisure time |
|
впр. 6, с. 84 |
|
впр. 5, с. 84 |
|
|
Тема 7. Їжа. 11 годин Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці,разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок,розуміти потребу працювати,, порівнювати свята і традиції в різних країнах. Здоров’я і безпека: спрямовує учнів на вміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону; впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
||||||||||
74. |
|
А ти любиш цукерки? |
Can I have some lemonade? Here you are. |
chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice |
|
РЗ: впр. 1, с. 72 |
впр. 1-3, 5, с. 86-87 |
впр. 2, 3, 5, с. 86-87 |
впр. 6, с. 87 РЗ: впр. 1, с. 72 П: с. 23-24 |
Chicken, chips, soup and eggs. |
75. |
|
Пікнік у садочку |
We have a picnic in the garden. |
pear, strawberry, cherry, picnic |
|
РЗ: впр. 2, с. 73 |
впр. 1, 3, с. 88 РЗ: впр. 1, с. 73 |
впр. 1-3, с. 88 |
впр. 5, с. 88 РЗ: впр. 2, с 73 П: с. 24 |
In the garden. |
76. |
|
Я – голодний! Треба замовити піцу! |
I like ... but I don’t like ... |
desserts, drinks |
ch [tS] chicken |
впр. 1-4, с. 89 |
впр. 1, 3, с. 89 |
|
впр. 5, с. 89 РЗ: впр. 1, 2, с. 74 П: с. 24-25 |
|
77. |
|
Я йду в магазин |
Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers. |
vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
РЗ: впр. 1, с. 75 |
впр. 1-3, с. 90 |
впр. 1-3, с. 90 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 75 |
Apples and bananas. |
78. |
|
Я це люблю! |
Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet! |
breakfast, lunch, dinner, sweet, munch |
|
|
впр. 1-3, с. 91 РЗ: впр. 1, с. 76 |
впр. 1, 3, 5, с. 91 |
впр. 4, с. 91 |
Bananas for breakfast, bananas for lunch. |
79. |
|
Допоможіть! Як це прочитати? |
When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I am having ... for breakfast/lunch/dinner. |
when, what, where |
wh [w] white ir, er, ur [E:] bird, her, surname |
впр. 2-4, с. 92 РЗ: впр. 2, с. 77 |
впр. 1-3, с. 92 |
впр. 4, с. 92 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 77 П: с. 25-26 |
|
80. |
|
А що вона любить їсти на сніданок? |
He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t. |
jelly |
|
|
впр. 1, 2, с. 93 |
впр. 1, 3, 6, с. 93 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 77 П: впр. 26-27 |
Jelly is yummy. |
81. |
|
Час історій |
He’s buying a mango. |
shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix |
|
впр. 2, с. 94 |
впр. 1, 2, 5, с. 94-95 |
впр. 3, 5, с. 94-95 |
РЗ: впр. 1, с. 79 |
African dream. |
82. |
|
Моє портфоліо |
|
plate |
|
РЗ: впр. 1, с. 80 |
|
впр. 3, с. 96 |
впр. 1, с. 96 РЗ: впр. 1, с. 80 |
|
83. |
|
Наше портфоліо |
|
table, shopping game, king, prince, princess |
|
впр. 7, с. 99 |
впр. 6, с. 99 |
впр. 1, 4-7, с. 97-98 |
впр. 1, 2, с. 97 РЗ: впр. 1, с. 81 |
|
84. |
|
Тепер ти можеш |
|
food, drinks |
|
впр. 7, с. 99 |
впр. 6, с. 99 |
впр. 2-4, с. 97 |
|
|
Тема 8. Пори року. Одяг. 12 годин Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок, розуміти потребу працювати разом, порівнювати свята і традиції в різних країнах. Здоров’я і безпека: спрямовує учнів пояснювати вибір одягу залежно від погоди. Екологічна безпека та сталий розвиток: людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища. |
||||||||||
85. |
|
Календар |
It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in .. |
cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright |
|
впр. 1-3, с. 100 |
впр. 1-3, с. 100 |
впр. 1-4, с. 100 |
РЗ: впр. 1-3, с. 82 |
Spring is green. |
86. |
|
Пори року |
It is sunny. And so can you! Watch TV. Stay at home. Make a snowman. |
sea, to watch, TV, to stay, to skate, to ski, snowman |
|
впр. 1, 3, с. 101 РЗ: впр. 2, с. 83 |
впр. 1, 3, с. 101 РЗ: впр. 2, с. 83 |
впр. 3-5, с. 101 |
впр. 5, с. 101 РЗ: впр. 1, с. 83 |
It is sunny. |
87. |
|
Допоможіть! Як це прочитати? |
Good night. Sleep tight. In the morning light. What season do you like? I can fly a kite. I have holidays in summer. I can go with my mum. |
night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with |
ght [it] eight |
впр. 2-5, с. 102 РЗ: впр. 2, с. 84 |
впр. 1-3, с. 102 |
впр. 5, с. 102 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 84 П: с. 27 |
|
88. |
|
Скоро канікули. Що ж із собою взяти? |
It’s Tuesday. In six days she is going on holiday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase? |
to count, holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers, her, his, cap, shorts |
|
впр. 1, с. 103 |
впр. 1-5, с. 103-104 РЗ: впр. 2, с. 85 |
впр. 2, 4, 6, с. 103-104 |
впр. 7, с. 104 РЗ: впр. 1, с. 85 П: с. 27-28 |
|
89. |
|
Який твій улюблений одяг? |
What are you wearing today? I am wearing ... |
trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scar, hat, to wear |
|
|
впр. 1-3, с. 105 |
впр. 1-3, с. 105 |
РЗ: впр. 1, 2, с. 86 |
What are you wearing today? |
90. |
|
Допоможіть! Як це прочитати? |
What is he/she wearing? Where are her socks? |
shirt, skirt, coat, raincoat |
ir, [E:] shirt oa [cU] coat ear, air, ere [e3] bear, hair, where |
впр. 2, 3, 5, с. 106 РЗ: впр. 2, с. 87 |
впр. 1, 2, 4, с. 106 |
|
РЗ: впр. 1, с. 87 П: с. 28-29 |
|
91. |
|
Моя улюблена пора року |
Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not. |
verbs to name actions |
|
впр. 2, с. 107 РЗ: впр. 1, 2, с. 88 |
впр. 1, с. 107 |
|
РЗ: впр. 1, 2, с. 88 |
|
92. |
|
Час цікавих історій |
I’m checking the tyres. Off we go! |
to check, tyres, to look for, key; verbs to name actions |
|
впр. 2, с. 108 |
впр. 1, 2, с. 108 |
впр. 3, с. 108 |
РЗ: впр. 1, с. 89 |
|
93. |
|
Моє портфоліо |
What is he/ she wearing? He/ She is wearing… His/ Her scarf is red. |
gloves, pants; verbs to name actions |
|
РЗ: впр. 1, с. 90 |
впр 1, 2, с. 109 |
впр. 1, 2, 4, 6, с. 109 |
впр. 3, 5, с. 109 |
Move to the left! |
94. |
|
Наше портфоліо |
|
jogging suit, favourite |
|
впр. 8, с. 111 |
впр. 1, 2, с. 110 |
впр. 3, 6, 8, с. 110-111 |
впр. 2, 4, 5, с. 110 |
|
95. |
|
Тепер ти можеш |
What is he/ she wearing? He/ She is wearing… His/ Her scarf is red. |
verbs to name actions |
|
|
впр. 1, 2, с. 110 |
впр. 3, с. 110 |
|
|
96. |
|
Тепер ми можемо (повторення) |
|
verbs to name actions |
|
впр. 7, с. 110 |
|
впр. 4, 6, 7, с. 110 |
|
|