2 клас. Англійська мова. Календарно-тематичне планування. ІІ семестр (за підручником Smiling Sam 2)

Про матеріал
2 клас. Англійська мова. Календарно-тематичне планування. ІІ семестр (за підручником Smiling Sam 2)
Перегляд файлу

2 клас. Англійська мова

Кількість годин на тиждень: 3

Кількість годин на ІІ семестр: 54

Кількість годин на рік: 96

п/п

Дата

проведення

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєвий

зразок

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Лексичний

матеріал

Літери/ Фонікси

Зорове сприймання

Сприймання на слух (аудіювання)

 

Усна взаємодія (діалог)/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія/ Писемне продукування

Пісні та римівки

Тема 4.  Свята і традиції. 8 годин

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок.

43.

 

Скоро свято!

Look at our Christmas Tree!

They are scared.

Look t…

It is in/ on/ under the

feeling and emotions, look at

 

 

впр. 1, с. 52

впр. 1-3, 5, с. 62-63

впр. 6, с. 63

РЗ: впр. 1, с. 52

П: с. 15-16

I feel…

44.

 

Лист до бабусі

Open and see.

Happy New Year!

Merry X-mas!

It is in/ on/ under the…

feeling and emotions, prepositions of place, merry

y- [j] yes -y [i] teddy

впр. 2-4, с. 53

впр. 1-3, с. 53

впр. 2, 3, 5, с. 64

впр. 4, с. 64

РЗ: впр. 1, 2, с. 53

 

45.

 

Історія згубленої іграшки

I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is.

parts of the day,

prepositions of place: in, on, under; here

 

 

впр. 1, 2, с. 54

впр. 1, с. 65

впр. 3, с. 65

РЗ: впр. 1, 2, с. 54

 

46.

 

Вчимося рахувати разом!

Count with me. It isn’t there.

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

 

впр. 1, с. 55

РЗ: впр. 1, с. 46

впр. 1, 2, с. 66

впр. 4, 5, с. 66

РЗ: впр. 1, 2, с. 55

П: с. 16-17

Let’s count!

47.

 

Час цікавих історій

Play with toys.

say

ey, ay [ei] grey oy [ci] boy

впр. 2, 4, 5, с. 56

впр. 1, 2, 4, с. 56

впр. 1,-3, 5, 6, с. 67

 

впр. 4, с. 67

РЗ: впр. 2, с. 56

П: с. 17-18

 

48.

 

Моє портфоліо

 

thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty

 

впр. 1, 2, с. 57

впр. 1, с. 57

 

впр. 3, с. 68

РЗ: впр. 1, 2, с. 57

П: с. 18-19

 

49.

 

Наше портфоліо

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

greetings, our, inside, want

 

 

впр. 1, 2, с. 58

впр. 1, 2, с. 69

РЗ: впр. 1, с. 58

 

50.

 

Тепер ти можеш

 

greetings, fat, cap, for you

 

 

впр. 1, с. 59

впр. 1, с. 60

впр. 4, 5, с. 60

впр. 7, с. 60

РЗ: впр. 1, с. 59

 

Тема 5. Природа. 11 годин

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи.

51.

 

Тільки подивись, які тварини!

In the jungle there are ...

animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tail

 

 

впр. 1-4, с. 62-63

впр. 1-3, 5, с. 62-63

впр. 6, с. 63

РЗ: впр. 1, с. 52

П: с. 15-16

In the jungle there are animals.

52.

 

Ми хочемо з вами познайомитися!

I’m ... I’ve got ...

mouth, teeth, short, dangerous, body, neck

 

РЗ: впр. 2, с. 53

впр. 1, 2, с. 64

впр. 2, 3, 5, с. 64

впр. 4, с. 64

РЗ: впр. 1, 2, с. 53

 

53.

 

Допоможіть! Як це прочитати?

It has got ... They have got .

thanks, tooth, foot, feet, goose, geese

th [O] three, tooth

ee [7:] tree, teeth

впр. 2, 4, 5, с. 65

впр. 1, 2, 4, с. 65

РЗ: впр. 1, с. 54

впр. 1, с. 65

впр. 3, с. 65

РЗ: впр. 1, 2, с. 54

 

54.

 

Скільки рук та ніг?

 

head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two

 

впр. 3, с. 66

РЗ: впр. 1, 2, с. 55

впр. 1. 3, с. 66

впр. 1, 2, с. 66

впр. 4, 5, с. 66

РЗ: впр. 1, 2, с. 55

П: с. 16-17

 

55.

 

Раз, два, три – на зарядку всі пішли!

How many ... have you got

shoulders, knees

 

РЗ: впр. 56

впр. 1, 2, 5, с. 67

впр. 1-3, 5, с. 67

впр. 4, с. 67

РЗ: впр. 2, с. 56

П: с. 17-18

Head and shoulders, knees and toes…

How many fingers have you got?

56.

 

Читаймо разом!

 

animals

g [dz] giraffe

ph [f] elephant

ou [aU] mouth

ow [aU] brown

впр. 2, 4, 5, с. 68

РЗ: впр. 2, с. 57

впр. 1, 4, с. 68

 

впр. 3, с. 68

РЗ: впр. 1, 2, с. 57

П: с. 18-19

 

57.

 

Відповім тобі на будь-яке запитання!

How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot.

 

 

впр. 1, с. 77

РЗ: впр. 1, 2, с. 58

 

впр. 1, с. 69

РЗ: впр. 1, с. 58

 

58.

 

Час цікавих історій

What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful.

coconut, careful;

animals, adjectives to describe animals, characters and people

 

впр. 1, 2, с. 70

впр. 1, с. 70

впр. 3, с. 70

РЗ: впр. 1,с. 59

РЗ: впр. 1, с. 59

 

59.

 

Наше портфоліо

 

animals

 

 

 

впр. 1, с. 71

впр. 3, с. 71

 

60.

 

Тепер ти можеш

Its name is ...

animals, adjectives to describe animals, characters and people

 

впр. 2, с. 71

впр. 1, с. 71

РЗ: впр. 1, с. 60

впр. 4, 6, с. 71

впр. 5, 7, с. 71

 

61.

 

Тепер ми можемо

What animal is it?

animals, adjectives to describe animals, characters and people

 

впр. 2. С. 72

РЗ: впр. 1, с. 61

впр. 1, с. 72

 

впр. 3, с. 72

РЗ: впр. 2, с. 61

 

Тема 6. Людина. 12 годин

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок.

Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні у погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи.

Здоров’я і безпека: впорядкувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя.

62.

 

Мій ранок

It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teeth. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face.

bed, bathroom, face, clothes,

schoolbag, silly

 

РЗ: впр. 1, 2, с¸ 62

впр. 1, 2, 4, 5, с. 74-75

впр. 3-5, с. 74-75

РЗ: впр. 1, 2, с. 62

This is the way I wash my face.

63.

 

День за днем

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

catch, bus, Monday, Tuesday,

Wednesday, Thursday, Friday,

Saturday, Sunday

 

РЗ: впр. 1, 2, с. 63

впр. 1-3, с. 76

впр. 1, 3, 4, с. 76

РЗ: впр. 1, 2, с. 63

Monday morning.

Wake up…get up!

64.

 

Допоможіть! Як це прочитати?

No school!

meat, please, my, your

ea [&7:] teacher

ng [6] pudding

впр. 2, 4, 5, с. 77

РЗ: впр. 1, 2, с. 64

впр. 1, 2, 4, с. 77

РЗ: впр. 1, с. 64

впр. 1, с. 77

впр. 3, 6, с. 77

РЗ: впр. 2, с. 64

П: с. 19-21

 

65.

 

А ти так можеш?

I’m playing with a dog.

bat

 

 

впр. 1, с. 78

РЗ: впр. 2, с. 65

впр. 1-3, с. 78

РЗ: впр. 1, с. 65

I’m playing with a dog.

66.

 

Давай гратися! Уяви собі, що ти кролик!

She is looking at photos.

sleep, to make faces

 

впр. 2, с. 79

впр. 1, с. 79

РЗ: впр. 1, с. 66

впр. 1, с. 79

 

 

67.

 

Допоможіть! Як це прочитати?

I love you.

love

alk [c:k] talk

all [c:l] ball

o [y] monkey

впр. 2, 4, 5, с. 80

РЗ: впр. 2, с. 67

впр. 1, 2, 4, с. 80

впр. 1, с. 80

впр. 3, с. 80

РЗ: впр. 1, 2, с. 67

П: с. 21-22

 

68.

 

А що вони там роблять?

Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding!

to fish

 

РЗ: впр. 1, 2, с. 68

впр. 1, 2, с. 81

впр. 2, 3, с. 81

РЗ: впр. 1, 2, с. 68

Is dad fishing?

69.

 

Час цікавих історій

What are you doing? Let me see. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream.

river, pool, sundae, to call, dream

 

впр. 3, с. 82

впр. 1, 2, с. 82

впр. 2-4, с. 82

РЗ: впр. 2, с. 69

 

70.

 

Моє портфоліо

Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth. Time for school. I am making my bed.

quickly, picture book, to comment

 

 

впр. 1, с. 83

впр. 1, 4, с. 83

впр. 2, 3, с. 83

РЗ: впр. 1, с. 70

Morning chant.

71.

 

Наше портфоліо

I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone.

phone

 

впр. 6, с. 85

РЗ: впр. 2, с. 71

впр. 1, с. 84

 

впр. 2, 3, с. 84

РЗ: впр. 1, с. 71

П: с. 22-23

 

72.

 

Тепер ти можеш

How many toes have you got? I’ve got…

verbs to name actions at leisure time

 

 

впр. 1, с. 84

 

впр. 2, 3, с. 84

 

73.

 

Тепер ми можемо

 

verbs to name actions at leisure time

 

впр. 6, с. 84

 

впр. 5, с. 84

 

 

Тема 7. Їжа. 11 годин

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці,разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок,розуміти потребу працювати,, порівнювати свята і традиції в різних країнах.

Здоров’я і безпека: спрямовує учнів на вміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону; впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя, обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я.

74.

 

А ти любиш цукерки?

Can I have some lemonade? Here you are.

chicken, lemonade, sweets, fruit,

salad, chips, soup, rice

 

РЗ: впр. 1, с. 72

впр. 1-3, 5, с. 86-87

впр. 2, 3, 5, с. 86-87

впр. 6, с. 87

РЗ: впр. 1, с. 72

П: с. 23-24

Chicken, chips, soup and eggs.

75.

 

Пікнік у садочку

We have a picnic in the garden.

pear, strawberry, cherry, picnic

 

РЗ: впр. 2, с. 73

впр. 1, 3, с. 88

РЗ: впр. 1, с. 73

впр. 1-3, с. 88

впр. 5, с. 88

РЗ: впр. 2, с 73

П: с. 24

In the garden.

76.

 

Я – голодний! Треба замовити піцу!

I like ... but I don’t like ...

desserts, drinks

ch [tS] chicken

впр. 1-4, с. 89

впр. 1, 3, с. 89

 

впр. 5, с. 89

РЗ: впр. 1, 2, с. 74

П: с. 24-25

 

77.

 

Я йду в магазин

Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers.

vegetables, carrot, cucumber,

mushroom, tomato, pepper, potato

 

РЗ: впр. 1, с. 75

впр. 1-3, с. 90

впр. 1-3, с. 90

РЗ: впр. 1, 2, с. 75

Apples and bananas.

78.

 

Я це люблю!

Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet!

breakfast, lunch, dinner, sweet,

munch

 

 

впр. 1-3, с. 91

РЗ: впр. 1, с. 76

впр. 1, 3, 5, с. 91

впр. 4, с. 91

Bananas for breakfast, bananas for lunch.

79.

 

Допоможіть! Як це прочитати?

When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I am having ... for breakfast/lunch/dinner.

when, what, where

wh [w] white

ir, er, ur [E:] bird, her,

surname

впр. 2-4, с. 92

РЗ: впр. 2, с. 77

впр. 1-3, с. 92

впр. 4, с. 92

РЗ: впр. 1, 2, с. 77

П: с. 25-26

 

80.

 

А що вона любить їсти на сніданок?

He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t.

jelly

 

 

впр. 1, 2, с. 93

впр. 1, 3, 6, с. 93

РЗ: впр. 1, 2, с. 77

П: впр. 26-27

Jelly is yummy.

81.

 

Час історій

He’s buying a mango.

shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix

 

впр. 2, с. 94

впр. 1, 2, 5, с. 94-95

впр. 3, 5, с. 94-95

РЗ: впр. 1, с. 79

African dream.

82.

 

Моє портфоліо

 

plate

 

РЗ: впр. 1, с. 80

 

впр. 3, с. 96

впр. 1, с. 96

РЗ: впр. 1, с. 80

 

83.

 

Наше портфоліо

 

table, shopping game, king, prince, princess

 

впр. 7, с. 99

впр. 6, с. 99

впр. 1, 4-7, с. 97-98

впр. 1, 2, с. 97

РЗ: впр. 1, с. 81

 

84.

 

Тепер ти можеш

 

food, drinks

 

впр. 7, с. 99

впр. 6, с. 99

впр. 2-4, с. 97

 

 

Тема 8. Пори року. Одяг. 12 годин

Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвивати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності й думок, розуміти потребу працювати разом, порівнювати свята і традиції в різних країнах.

Здоров’я і безпека: спрямовує учнів пояснювати вибір одягу залежно від погоди.

Екологічна безпека та сталий розвиток: людина – частина природи, і її існування безпосередньо залежить від природного середовища.

85.

 

Календар

It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in ..

cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright

 

впр. 1-3, с. 100

впр. 1-3, с. 100

впр. 1-4, с. 100

РЗ: впр. 1-3, с. 82

Spring is green.

86.

 

Пори року

It is sunny. And so can you! Watch TV. Stay at home. Make a snowman.

sea, to watch, TV, to stay, to skate, to ski, snowman

 

впр. 1, 3, с. 101

РЗ: впр. 2, с. 83

впр. 1, 3, с. 101

РЗ: впр. 2, с. 83

впр. 3-5, с. 101

впр. 5, с. 101

РЗ: впр. 1, с. 83

It is sunny.

87.

 

Допоможіть! Як це прочитати?

Good night. Sleep tight. In the morning light. What season do you like? I can fly a kite. I have holidays in summer. I can go with my mum.

night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with

ght [it] eight

впр. 2-5, с. 102

РЗ: впр. 2, с. 84

впр. 1-3, с. 102

впр. 5, с. 102

РЗ: впр. 1, 2, с. 84

П: с. 27

 

88.

 

Скоро канікули. Що ж із собою взяти?

It’s Tuesday. In six days she is going on holiday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase?

to count, holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers, her, his, cap, shorts

 

впр. 1, с. 103

впр. 1-5, с. 103-104

РЗ: впр. 2, с. 85

впр. 2, 4, 6, с. 103-104

впр. 7, с. 104

РЗ: впр. 1, с. 85

П: с. 27-28

 

89.

 

Який твій улюблений одяг?

What are you wearing today? I am wearing ...

trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scar, hat, to wear

 

 

впр. 1-3, с. 105

впр. 1-3, с. 105

РЗ: впр. 1, 2, с. 86

What are you wearing today?

90.

 

Допоможіть! Як це прочитати?

What is he/she wearing? Where are her socks?

shirt, skirt, coat, raincoat

ir, [E:] shirt

oa [cU] coat

ear, air, ere [e3] bear,

hair, where

впр. 2, 3, 5, с. 106

РЗ: впр. 2, с. 87

впр. 1, 2, 4, с. 106

 

РЗ: впр. 1, с. 87

П: с. 28-29

 

91.

 

Моя улюблена пора року

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not.

verbs to name actions

 

впр. 2, с. 107

РЗ: впр. 1, 2, с. 88

впр. 1, с. 107

 

РЗ: впр. 1, 2, с. 88

 

92.

 

Час цікавих історій

I’m checking the tyres. Off we go!

to check, tyres, to look for, key;  verbs to name actions

 

впр. 2, с. 108

впр. 1, 2, с. 108

впр. 3, с. 108

РЗ: впр. 1, с. 89

 

93.

 

Моє портфоліо

What is he/ she wearing? He/ She is wearing…

His/ Her scarf is red.

gloves, pants;  verbs to name actions

 

РЗ: впр. 1, с. 90

впр 1, 2, с. 109

впр. 1, 2, 4, 6, с. 109

впр. 3, 5, с. 109

Move to the left!

94.

 

Наше портфоліо

 

jogging suit, favourite

 

впр. 8, с. 111

впр. 1, 2, с. 110

впр. 3, 6, 8, с. 110-111

впр. 2, 4, 5, с. 110

 

95.

 

Тепер ти можеш

What is he/ she wearing? He/ She is wearing…

His/ Her scarf is red.

verbs to name actions

 

 

впр. 1, 2, с. 110

впр. 3, с. 110

 

 

96.

 

Тепер ми можемо (повторення)

 

verbs to name actions

 

впр. 7, с. 110

 

впр. 4, 6, 7, с. 110

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Альона Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Віталій Проценко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
20 січня 2022
Переглядів
9163
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку