2 клас Урок - тренінг "Рухова активність"

Про матеріал
В конспекті уроку - тренінгу розкриваються поняття про здоров'язберігаючі технології, зокрема ігротерапію, фізкультхвилинки. Загострюється увагу на чинниках, від яких залежить здоров'я людини, наголошується на тому, що найголовніший чинник, який впливає на зміцнення і збереження здоров'я - це спосіб життя людини.
Перегляд файлу

Урок – тренінг

з фізичної культури

2 клас

Тема: Рухова активність

 

Мета: Формувати поняття про здоров'язберігаючі технології, зокрема

ігротерапію, фізкультхвилинки. Загострити увагу на чинниках, від яких залежить здоров'я людини, наголосити на тому, що найголовніший чинник, який впливає на зміцнення і збереження здоров'я - це спосіб життя людини.

     Довести необхідність щоденного виконання вправ ранкової гігієнічної гімнастики, формувати у дітей поняття про взаємозв’язок фізичних вправ і здоров’я. Розвивати бажання систематично займатися фізичними вправами.

     Виховувати бажання бути здоровим і дбайливо ставитись до власного здоров'я.

Навчальні завдання

    Наприкінці заняття учні повинні:

  • Мати уявлення про вплив фізичних вправ на здоров’я;
  • Дотримуватися правил виконання комплексу вправ ранкової гігієнічної гімнастики;
  • Виконувати комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики.

 

Обладнання: бейджики з іменами; штучне дерево, стрічки ( 20 шт.) картки - правила ; картка зі словами прислів'я, музичний супровід; презентація «Здоров'язберігаючі технології »; ватман або пінопластові квадрати ( 3 шт.), фломастери, маркери, клей, маски казкових героїв; олівці, друкована назва теми уроку; план тренінгу - уроку, паперові квіточки ( 20 шт.) на дротиках, м'яч для гри, інструкції кожній групі « Виконання роботи ».

                                                 Хід уроку-тренінгу

І. Вступна частина

1. Привітання (сидячі у колі).

Вчитель. 

Ми сьогодні всі раденькі, маєм щічки червоненькі,

Один одному всміхнемось, урок – тренінг розпочнемо.

Тема тренінгу – «Будьмо здорові!».

2. Знайомство (сидячі у колі).

Вчитель. Назвіть себе і розкажіть, як ви піклуєтесь про своє здоров’я протягом  

тижня? Починаю я: Я – Тетянка. Я вмиваюся холодною водою. (Далі говорять учні.)

Вчитель. Дякую за відповіді.

3. Повторення правил.

Вчитель. Яких правил нам слід дотримуватися, щоб досягти успіху на уроці –тренінгу? (Правила прикріплені на дошці. Учні їх зачитують):

1)Бути уважним.

2)Говорити по черзі.

3)Дотримуватися правила піднятої руки.

4)Посміхатися.

5)Бути доброзичливим.

6)Зберігати таємниці.

Вчитель. Чи запам’ятали ви тему тренінгу?

4. Очікування.

Вчитель. У вас у кожного є стрічка. Підійдіть до дерева, скажіть, що ви очікуєте від уроку і прив’яжіть свою стрічку на гілочку. В кінці уроку – тренінгу ми повернемося до нашого дерева. (Після озвучування очікувань діти сідають на свої місця у коло).

ІІ. Основна частина.

1.Робота в колі. (На дошці висить плакат з прислів’ям. Перше слово прислів’я закрите.)

«___?_____ - найдорожчий скарб.»

Вчитель. Як ви думаєте, яке слово «заховалося»? (Діти говорять свої відповіді. Вчитель відкриває закрите слово, всі разом читають прислів’я: «Здоров’я – найдорожчий скарб.»)

2. Мозковий штурм.

Вчитель. Про яку людину ми можемо сказати, що вона здорова? (Діти вибирають правильні відповіді, які висять на дошці і вивішують їх на плакаті під назвою «Мозковий штурм».)

3. Інформаційне повідомлення.

Вчитель. Здоров’я – це те, що допомагає вам гарно вчитися, займатися улюбленою справою. Коли ти здоровий, то маєш добрий фізичний стан. Це означає, що в тебе нічого не болить, маєш гарний апетит, міцний сон, гарний настрій, любиш, радієш, рухаєшся. А рух має величезне значення в житті дитини. Коли ви рухаєтеся, то й організм краще працює.

4. Руханка «Сім’я».

Вчитель. Пограємося. Руханка називається «Сім’я». Я розподілю між вами ролі: тато, мама, брат, сестра (по колу).

Тато – рубає дрова, мама – пере білизну, брат – б’є м’яч, сестра – стрибає на скакалці.

5. Робота в групах.

Об’єднання учасників у три групи за кольором.

Вчитель. Продовжуємо урок – тренінг. Ви, мабуть, помітили, що у вас різного кольору смужки на бейджиках. Це означає, що об’єднуватися в групи ми будемо за кольорами.

Група жовтих: розучують комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів.

Група блакитних: розучують комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем.

Група зелених: розучують комплекс вправ ранкової гімнастики з великим м’ячем.

6. Презентація груп, обговорення, висновки після кожного виступу.

ІІІ. Заключна частина.

1.Зворотний зв’язок (сидячі в колі).

Вчитель. Пропоную вам закінчити речення: «Щоб бути здоровим, необхідно...». Починаю я: Щоб бути здоровим, необхідно рухатися.

2. «Віночок побажань» (сидячи у колі, кладуть руку на плече товаришу і говорять побажання).

Вчитель. Утворимо «Віночок побажань». Кожен скаже своє побажання товаришу, який сидить поряд. Починаю я: Вово, я тобі бажаю бути веселим. (Далі продовжують учні).

3. Повернення до очікувань.

Вчитель. Якщо ваші очікування справдились, то нехай на нашому дереві з’являться квіточки, які лежать у вас на партах. Озвучте свої очікування (діти по 2-3 чоловіки підходять, говорять очікування і вішають квітку).

Вчитель. Наше дерево ожило, повеселішало. А це означає, що ми з вами гарно працювали і отримали хороший результат.

4. Побажання (стоячи у колі).

Хай нашу зустріч всі запам’ятають.

Бажаємо здоров’я ми для всіх людей!

1

 

doc
Додано
19 січня 2021
Переглядів
1074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку