конспект уроку з теми "Баскетбол. Володіння м'ячем" з елементами оздоровчих методик та фітнес-систем.
План-конспект уроку з фізичної культури.
Клас учнів: 5 клас
Тема уроку: «Баскетбол. Володіння м’ячем»
Педагогічні завдання:
Місце проведення: спортивна зала ЗСГГ №27
Інвентар і обладнання:
Дата проведення уроку: 21 листопада 2017року
№ |
Назва структурного компоненту уроку |
Організація навчальної діяльності, методика навчання учнів |
тривалість |
|
І |
Вступна частина: |
|||
1.1 |
Оргмомент |
Організаційний вхід учнів до спортивної зали. Учні сідають на лавку. Привітання. Повідомити тему уроку. Нагадати «3 правила уроку»: правило безпечної поведінки, правило безпечного місця, техніка безпеки при виконанні завдань Вимірювання ЧСС за 10с |
|
Візуальний контроль учнів (медико-педагогічний контроль)
Норма 60-80 уд/хв.. |
1.2 |
Гра «Бліц-турнір» |
Відповісти на запитання:
( передача, ловля, ведення, кидок) |
|
Відповідати швидко |
ІІ |
Підготовча частина: |
|||
2.1 |
Розминка |
Учні беруть м’ячі , стають по залі. М’яч кладуть між стопами.
Вправи з м’ячем у руках:
Вимірювання ЧСС |
|
на безпечній відстані.
Самомасаж
Вправи із оздоровчої системи «Мудри»
Візуальний контроль. Стежити за правильним виконанням вправ
Норма 100-120 уд/хв.. |
2.2 |
Гра з фітнес-системи: «Дитячі ігри» Роландса Радвілі «Навпаки» |
Учні приймають вихідне положення «Стійка баскетболіста». Учитель подає команду «праворуч» – учні виконують крок ліворуч; «ліворуч» - крок праворуч; «вперед» - виконують крок назад; «доверху» - приймають низьку стійку баскетболіста; «донизу» - піднімаються доверху Принцип: ліберальності Метод:інструктивно-практичний |
|
Найкращий той, хто не помилився
Гімнастика для мозку
|
ІІІ |
Основна частина: |
|||
3.1 |
Граємося розвиваємося. Координаційні вправи, швидкісні вправи ігрового змісту. |
Ловля м’яча: В.П. – стійка баскетболіста
Підкидання та ловля м’яча у русі Ведення м’яча: В.П. – право-; лівостороння стійка баскетболіста. М’яч на долоні тій руки, нога якої знаходиться попереду
Гра «Мотоциклісти»: Учні виконують ведення м’яча в русі зі зміною рук. Завдання: не втратити м’яча; не зіткнутися друг з другом.
Вимірювання ЧСС за 10с Передачі м’яча двома руками від грудей, стоячи біля стіни:
|
3-4р
4р
2-3р.
3-4рази
30с 30с 1 хв
30с 30с |
Контролювати положення кистей
Зоровий контроль
Зі зміною стійки
Зоровий контроль Темп руху кожний вибирає індивідуально
Об’єднання у групи за результатами вимірювання. У кого найбільший пульс виконують повільно |
3.2 |
Гра з фітнес-системи: «Дитячі ігри» Роландса Радвілі «Число» |
В.П. – учні стають на бокову лінію площадки. Виконуючи рухи з м’ячем обумовленим способом, рухаються на протилежну лінію. Почувши від вчителя, або лідера якусь цифру, учні повинні об’єднатися в круг по числу одиниць цієї цифри, затиснувши м'яч між стопами і взявшись за руки на рахунок 3 |
3-4 рази |
Найкращий той, хто не помилиться
|
ІУ. |
Заключна частина: |
|||
4.1 |
Дихальні вправи та вправи стретчингу |
В.П. – о.с. з м’ячем в руках. Підняти руки вгору, стати навшпиньки – вдих, повернутися в в.п. – видих В.П. – о.с. підняти руки вгору - вдих. Нахилитись праворуч – видих. В.П. теж саме ліворуч Виконати свою вправу. Вимірювання ЧСС |
|
Акцент на поставу
90-100уд/хв.. |
4.2 |
Вправа «O.K! – Клас!» |
Учні показують однією рукою «як їм сподобався урок» (клас), другою рукою показують «як вони себе почувають» ( ОК). змінюють положення, поступово пришвидшуючи темп |
|
Вправа з оздоровчої системи Поля та Гейл Денісон |
4.3 |
Оргмомент |
Підсумки. Побажання |
|
|