"Конспект уроку з фізичної культури для учнів 5-го класу на тему "Баскетбол. Володіння м'ячем""

Про матеріал

конспект уроку з теми "Баскетбол. Володіння м'ячем" з елементами оздоровчих методик та фітнес-систем.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури.

Клас учнів: 5 клас

Тема уроку: «Баскетбол. Володіння м’ячем»

Педагогічні завдання:

  • Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя;
  • Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

Місце проведення: спортивна зала ЗСГГ №27

Інвентар і обладнання:

  • М’ячі за кількістю учнів класу

Дата проведення уроку: 21 листопада 2017року

Назва структурного компоненту уроку

Організація навчальної діяльності, методика навчання учнів

тривалість

 

І

Вступна частина:

1.1

Оргмомент

Організаційний вхід учнів до спортивної зали. Учні сідають на лавку.

Привітання. Повідомити тему уроку. Нагадати «3 правила уроку»: правило безпечної поведінки, правило безпечного місця, техніка безпеки при виконанні завдань

Вимірювання ЧСС за 10с

 

Візуальний контроль учнів (медико-педагогічний контроль)

 

 

 

 

 

Норма 60-80 уд/хв..

1.2

Гра «Бліц-турнір»

Відповісти на запитання:

  • Де зародилася гра «баскетбол»? (Англія, Америка, Україна)
  • Це гра командна?
  • Скільки гравців в команді 5, 8, 11?
  • Скільки основних технічних прийомів в баскетболі 4, 6, 8?
  • Назвіть технічні прийоми гри

( передача, ловля, ведення, кидок)

 

Відповідати швидко

ІІ

Підготовча частина:

2.1

Розминка

Учні беруть м’ячі , стають по залі. М’яч кладуть між стопами.

  • Розтерти долоні, пальці, віха, ніс, потилицю. Оплески.
  • Надавлювання пальцями по черзі на великий, на долонь.  Вправа «Щит шамбали».
  • Колові рухи кистями, передплічями, у плечових суглобах

Вправи з м’ячем у руках:

  • В.П. руки доверху, ноги на ширині плечей. Нахили в сторони;
  • В.П. теж саме. Нахил вниз, м’яч між ногами. Повернутися в В.П. прогнувшись;
  • В.П. Руки перед груддю, лікті в сторони, ноги на ширині плечей. Повороти на різні боки
  • В.П. Основна стійка. Рухи навколо ніг, поясі, шиї.
  • Стрибки. В.П. руки доверху, ноги разом. Стрибок – руки донизу, ноги на ширині плечей; стрибок – В.П.

Вимірювання ЧСС

 

на безпечній відстані.

 

Самомасаж

 

 

 

Вправи із оздоровчої системи «Мудри»

 

 

 

 

 

Візуальний контроль.

Стежити за правильним виконанням вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Норма 100-120 уд/хв..

2.2

Гра з фітнес-системи: «Дитячі ігри» Роландса Радвілі «Навпаки»

Учні приймають вихідне положення «Стійка баскетболіста». Учитель подає команду «праворуч» – учні виконують крок ліворуч; «ліворуч» - крок праворуч; «вперед» - виконують крок назад; «доверху» - приймають низьку стійку баскетболіста; «донизу» - піднімаються доверху

Принцип: ліберальності

Метод:інструктивно-практичний

 

Найкращий той, хто не помилився

 

Гімнастика для мозку

ІІІ

Основна частина:

3.1

Граємося розвиваємося. Координаційні вправи, швидкісні вправи ігрового змісту.

Ловля м’яча:

В.П. – стійка баскетболіста

  • Підкинути м’яч над собою, зловити, повернувшись в стійку
  • Підкинути м’яч повернутися на 90˚, зловити м’яч
  • Придумати свій спосіб

Підкидання та ловля м’яча у русі

Ведення м’яча:

В.П. – право-; лівостороння стійка баскетболіста. М’яч на долоні тій руки, нога якої знаходиться попереду

  • Ведення на місці;
  • Ведення у русі

Гра «Мотоциклісти»:

Учні виконують ведення м’яча в русі зі зміною рук.  Завдання: не втратити м’яча; не зіткнутися друг з другом.

 

Вимірювання ЧСС за 10с

Передачі м’яча двома руками від грудей, стоячи біля стіни:

  •  2  кроки;
  •  3 кроки
  • Хто більше за 30с

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

 

 

2-3р.

 

3-4рази

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

30с

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

30с

Контролювати положення кистей

 

 

 

 

 

 

 

 

Зоровий контроль

 

 

Зі зміною стійки

 

 

Зоровий контроль

Темп руху кожний вибирає індивідуально

 

Об’єднання у групи за результатами вимірювання.

У кого найбільший пульс виконують повільно

3.2

Гра з фітнес-системи: «Дитячі ігри» Роландса Радвілі «Число»

В.П. – учні стають на бокову лінію площадки. Виконуючи рухи з м’ячем обумовленим способом, рухаються на протилежну лінію. Почувши від вчителя, або лідера якусь цифру, учні повинні об’єднатися в круг по числу одиниць цієї цифри, затиснувши м'яч між стопами і взявшись за руки на рахунок 3

3-4 рази

Найкращий той, хто не помилиться

ІУ.

Заключна частина:

4.1

Дихальні вправи та вправи стретчингу

В.П. – о.с. з м’ячем в руках. Підняти руки вгору, стати навшпиньки – вдих, повернутися в в.п. – видих

В.П. – о.с. підняти руки вгору - вдих. Нахилитись праворуч – видих. В.П. теж саме ліворуч

Виконати свою вправу.

Вимірювання ЧСС

 

Акцент на поставу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

90-100уд/хв..

4.2

Вправа «O.K! – Клас!»

Учні показують однією рукою «як їм сподобався урок» (клас), другою рукою показують «як вони себе почувають» ( ОК). змінюють положення, поступово пришвидшуючи темп

 

Вправа з оздоровчої системи Поля та Гейл Денісон

4.3

Оргмомент

Підсумки. Побажання

 

 

 

docx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
8287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку