"Веселка різномовних фізкультхвилинок"

Про матеріал

Збірник фізкультхвилинок для вчителів різних предметів, особливо будуть корисними для викладачів в молодших класах. Фізкультхвилинки і паузи на трьох мовах: українскій, англійській та російській.

Перегляд файлу

 

 


У К Р А Ї Н А

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ

МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ УСТАНОВ ОСВІТИ

Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Черкаської міської ради

Черкаської області

 

Крамар І.В., викладач фізичної культури

Бушина Н.М., викладач англійської мови

Локшина Р.О., викладач англійської мови

 

 

ВЕСЕЛКА

РІЗНОМОВНИХ

 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНОК

 

 

 

 

Черкаси - 2012

Шановні колеги!

Наш творчій колектив ЗОШ №5 – викладачів фізичної культури (Крамар І.В.) та іноземних мов (Бушина Н.М. та Локшина Р.О.) – пропонує збірник фізкультхвилинок, які Ви зможете використовувати на своїх уроках. Ми розкажемо Вам які фізкультхвилинки та паузи бувають за типом та видами, розгрупували їх за віковими категоріями та тематично, а також розповіли які віршики коли можна використовувати, з яким дозуванням та як найкраще буде їх використати, щоб отримати максимальний результат і задоволені обличчя й посмішки дітей. А найцікавіше те, що тексти фізкультпауз ми пропонуємо Вам на трьох мовах: українській, російській та англійській! Це дуже зручно, наприклад, для викладачів англійської мови, так як ці віршики  не потрібно самому перекладати і вони також розподілені за напрямком їхнього використання. Наприклад, частину з них Ви зможете використати для загального активного відпочинку дітей на уроках, а з іншими – ще й повторити теоретичний матеріал. Бажаємо Вам успіху у вашій роботі і маємо надію, що наш методичний посібник допоможе зробити її легшою і різноманітною.

Відпочивайте активно разом з вашими дітками!!!

C:\Users\123\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\W5920U0E\MC900437950[1].wmf

Фізкультхвилинки, для чого ви потрібні і що з вами робити?

С

истема фізкультхвилинок – це досить різноманітний у жанровому і тематичному планах світ. Умовно вони поділяються на такі групи:

  • фізкультурні вправи;
  • імітативні руханки;
  • музично-танцювальні паузи;
  • ігрові хвилинки;
  • валеологічні паузи;
  • пальчикова гімнастика;
  • вправи для попередження сколіозу.

Фізкультурні вправи можуть виконуватися самостійно чи поєднуватися з руханкою, яка безпосередньо називає той вид вправи, яку виконують учні.

Раз – підняти руки вгору,

Два – нагнутися додолу.

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Імітативні руханки не лише забезпечують виконання фізичних вправ, але й активізують образне мислення дітей. Ці тексти побудовані на руховій імітації дітьми того, про що йдеться у віршику.

Дерева високі-високі, (потягнулися вгору)

Трава низенька-низенька. (присіли).

Такі вправи найбільш полюбляють діти, тому що вони можуть легко перетворити фізкультпаузу на цікаву гру та ще й містять елемент творчості.

На музичних паузах можна використовувати народні та авторські пісеньки з улюблених мультфільмів дітей, а також танців із чітко вираженою руховою основою.

Для добирання відповідної музики можна залучити учнів класу, це сприятиме зацікавленості учнів цим видом занять фізичними вправами.

Ігрові хвилинки, які добираються до уроку, повинні бути різноманітними за своїм складом. Взагалі це мають бути будь-які паузи на уроці з ігровою, виховною, розвивальною функціями. 

Проблема проведення фізкультхвилинок полягає в тому, що вони нечасто повязуються з предметом вивчення та темою уроку.

Відомо, що впродовж шкільного навчального дня поступово збільшується ступінь втоми дітей, знижується їх працездатність. Першими ознаками цих змін є неуважність; збільшення кількості помилок під час виконання завдань; ненавмисне порушення дисципліни (відволікання від навчальної роботи, розмови та ін.). Тривале сидіння за партою вимагає постійного статичного напруження мязів спини, шиї, ніг, що призводить їх до застою крові у ногах, ділянках таза та живота, тобто призводить до загальної втоми. Тому погіршується постачання крові у головний мозок, що негативно впливає на життєдіяльність нервових клітин. У цьому випадку дитина починає мимоволі розслабляти втомлені м’язи, з’являється перекіс тулуба, учень лягає грудьми на парту або підставляє руки під підборіддя, що призводить до викривлення хребта, починає човгати ногами та ін.

Особливо це можна спостерігати у дітей, що навчаються в молодших класах. Фізіологи стверджують, що активне сприймання у молодших школярів на уроці триває 15-20 хвилин. Під час читання, письма, лічби збуджуються певні ділянки кори головного мозку. Якщо такі збудження тривалі та одноманітні, то у цих ділянках мозку виникає захисне гальмування, що призводить до послаблення уваги дітей. Фізичні вправи викликають збудження в інших ділянках кори головного мозку. Це сприяє короткочасному відпочинку ділянок, подразнення яких відбувалося протягом навчального процесу. Тому після активного відпочинку увага школярів підвищується. 

Саме тому слід впроваджувати на кожному уроці фізкультхвилинки. Вони знімають втому, нормалізують увагу, відновлюють сили, викликають відчуття бадьорості, поліпшують настрій, підвищують працездатність. Під впливом м’язової діяльності прискорюються кровообіг та кровопостачання, поглиблюється дихання, кора головного мозку дістає заряд енергії для подальшої розумової діяльності.

Комплекс вправ для фізкультпауз повинен бути різноманітним і складатися із вправ на зразок «потягування», що сприяють випрямленню хребта, глибокому диханню, підвищують тонус м’язів-розгиначів тулуба, а також вправ для м’язів ніг і тулуба. Вправи для рук корисно поєднувати з іншими вправами, які мають дещо знижувати фізичне навантаження та сприяти активації мислення внаслідок поліпшення координації рухів.

Необхідні гігієнічні вимоги до проведення уроків у початкових класах передбачають відведення часу для фізкультпаузи двічі на урок у 1 класі та одного разу у 2-4 класах.

Частота фізкультхвилинок, які впроваджуються на уроках, залежить від місця уроку в розкладі, змісту та складності. Доцільно збільшувати їх кількість на початку та в кінці тижня, семестру. Вони повинні бути не лише рухливими, а й цікавими і різноманітними за направленням та змістом. Фізичні вправи у супроводі віршиків, лічилок, скоромовок, дитячих пісеньок діти завжди виконують із задоволенням.

Щоразу краще змінювати характер вправ для фізкультхвилинок. Якщо вправи повторюються, викликають нудьгу, а не зацікавлення дітей, це призводить спершу до формального виконання вправ, потім до часткового «забування» про них взагалі, а цього робити не можна.

Фізкультхвилинки проводяться на початковому етапі втоми (8-14 хвилина уроку), в залежності від віку учнів, складності матеріалу.

Для молодших школярів доцільно робити фізкультпаузу між 15-20 хвилинами уроку.

Вчителеві слід рекомендувати учням застосовувати розучені на уроках комплекси загально розвиваючих вправ при виконанні домашніх завдань. Вчитель, як правило, проводить фізкультхвилинку лише при розучуванні нового комплексу. А взагалі це право надається фізоргу або найбільш підготовленим учням класу (групи), а вчитель стежить за правильністю виконання вправ і поставою учнів. По команді вчителя черговий класу (групи) відкриває кватирку або вікно учні припиняють виконання завдань, ослабляють пояси, розстібають комірці і починають робити вправи.

Вправи повинні бути цікавими та простими у виконанні. Тривалість проведення – 2-3 хвилини, під час проведення фізкультпауз учні можуть сидіти за партами або стояти біля них, або біля дошки, поодинці чи групами.

Фізкультхвилинки розв’язують такі завдання:

  • повернення втомленому учневі працездатності та уваги;
  • позбавлення мязового та розумового напруження;
  • попередження порушення постави.

Основні вимоги до організації та проведення фізкультхвилинок:

  • вправи повинні бути добре відомими дітям, простими за структурою, цікавими за змістом, зручними для виконання на обмеженій площі;
  • комплекс обов’язково повинен містити вправи, що впливають на великі групи м’язів та сприяють поліпшенню діяльності всіх органів.

 Позитивні емоції, які отримують учні під час виконання фізкультхвилинок, сприяють регуляції діяльності всіх внутрішніх органів, підвищенню тонусу кори головного мозку, спонукають дитину до активної розумової діяльності.

Не менш важливий момент: вчитель повинен володіти культурою рухів та образно демонструвати вправи, вміти поєднувати рухи з музичним супроводом, знати основні терміни фізичних вправ.

Фізкультхвилинки та паузи є важливим засобом самовираження: вчитель може краще пізнати своїх учнів, їхні організаторські, творчі здібності, фізичні можливості. Завдяки цьому встановлюється більш тісний контакт між педагогом та дитиною, між дітьми в учнівському колективі.

 

 

Поїхали далі !!!


Україномовні фізкультхвилинки

Печу-печу хлібчик

Дітям на обідчик:

Меншому - менший,

Старшому - більший

(показувати ручками формування хліба)

Малесенькі ніжки

Швидко край доріжки -

Туп-туп-туп-туп.

А великі ноги

Швидко край дороги -

Туп-туп!

 

Під час фізкультпаузи в молодших класах доречно використати вірш І. Січовика "Ладусі у бабусі":

-        Долоньки-ладусі,

Де були?

-        В бабусі.

-        Долоньки-ладусі, що робили в неї всі?

-        Бабусю вітали.

(Вітають ручками)

-        В хаті підмітали.

(Підмітають)

  •                   Дрова рубали.

(Рубають)

-        Квіти поливали.

(Поливають)

-        Яблука зривали.

(Зривають)

-        Стіни фарбували.

(Фарбують)

-         Їсти готували.

(Розмішують)

-        Вечеряли.

(Їдять)

-        І спали.

 (Сплять)

 

Лапки в боки, вушка вгору, -  руки на поясі

Скачуть білочки по бору.      -  стрибки

Кожний ранок на галяві        -  зупинились

Спритно роблять вільні вправи  -   довільні вправи

Притомилися звірята  -  слідом за вихователем

І пішли відпочивати  -     сідають на місця

 

Стоїть в полі теремок.   -  пальці розведені

Він закритий на замок:   -  пальці сплетені

в замок Дрік-дрок, дрік-дрок.     -    рухи кистями ліворуч

Біжить в полі коток:      -     праворуч

Скок-скок, скок-скок.  -  рухи від себе – до себе

Відчинив ключем замок:      -   пальці розімкнути

Цок!!!   - два кулачки.

 

Трава низенька-низенька.

Дерева високі-високі.

Вітер дерево колише-гойдає.

Птахи летять-відлітають,

А діти тихенько за парти сідають.

Виростем великими (діти стають на пальці ніг, руки вгору).

Яблук нарвемо (імітують зривання яблук обома руками).

В кошики великі (розводять руки в сторони).

Ми їх складемо (присідають, імітуючи складання яблук).

 

Раз – підняти руки вгору,

Два – нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги,

Три, чотири – прямо стати,

Будем знову починати.

Хто зуміє присідати

І ногам роботу дати?

Раз – піднялись, два – присіли,

Хай мужніє наше тіло.

Хто втомився присідати,

Може вже відпочивати.

Руки в боки, руки так,

Руки вгору, як вітряк.

 

Раз, два - усі пірнають,         (Присідання)

Три, чотири – виринають,

Пʼять, шість - на воді           (Рухи руками)

Кріпнуть крильця молоді,

Сім, вісім, що є сили –

Всі до берега приплили,       (Руки на поясі, ходьба на місці)

Девʼять, десять – розгорнулись,

Обсушились, потягнулись,

І розбіглись, хто куди.         (Сісти за парти).

 

Трава низенька-низенька,      (Всі присіли)

Дерева високі-високі.            (Піднімають руки вгору)

Вітер дерева колише-гойдає  (Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє  (Нахил вправо, вліво)

То вгору, то назад,                (Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає.                    (Нагинаються вперед)

Птахи летять – відлітають,     (Махають руками)

А учні тихенько за парти сідають. (Всі сідають)

 

Ми берізки і кленці.

В нас маленькі стовбурці.   (Встати)

Ми в стрункі стаєм рядки.

Виправляєм гілочки.          (Руки поставили перед собою)

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо промінців.           (Руки підняти вгору)

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь.      (Стискають кулачки)

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці.   (Нахили тулуба)

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад.        (Вправи для шиї)

 

Сірий зайчик сів і жде,        (Присідають)

Спритно вушками пряде.

(Приклавши руки до вух розгинають, то згинають їх)

Зимно зайчику стоять,

Треба трошки пострибать. (Стрибають)

Пострибавши – відпочить. (Сідають за парти)

 

 

Вийшов в поле боровик,       (Виходять з-за парт)

Та й узявся в боки,               (Беруться в боки)

Бо він бачити не звик –        (Розводять руками)

Обрії широкі.

Покрутився на нозі,             (Крутяться на одній нозі)

Реготом залився,

Танцюристці бабочці          (Нахили вперед)

В пояс уклонився.

Довго зайчика ганяв,          (Біг на місці)

Виспавсь на пісочку,

Коли вечір вже настав –

Викупавсь в струмочку.     (Імітують рухи при плаванні)

 

Щось не хочеться сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підніміть,

А тепер їх опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу, все гаразд.

 

Я малюю зайчика        (Колові рухи руками над головою)

Для вас - раз.

Це у нього, бачите,     (Руки кладуть на голову)

Голова – два.

Це у нього вуха          (Піднімають руки вгору до вух)

Догори – три.

Це стирчить у нього хвостик

(Повертають тулуб праворуч, ліворуч)

Сірий – чотири.

Це очиці весело горять – п’ять.

(Прикладають руки до очей).

Ротик, зубки – нехай             (Імітують жування моркви)

Морквинку їсть – шість.

Шубка тепла, хутряна          (Плещуть в долоні)

На нім – сім.

Ніжки довгі, щоб гасав        (Підскакують на місці)

Він лісом – вісім.

Ще довкола посаджу дерева

(Садять дерево, притоптують ямку)

Я – дев’ять.

І хай сонце сяє з піднебесся – десять.

(Піднімаються на носках)

 

 

 


Русскоязычные физкультминутки

Ча, ча, ча (3 хлопка по бёдрам)
Печка очень горяча (4 прыжка на двух ногах)
Чи, чи, чи (3 хлопка над головой)
Печёт печка калачи (4 приседания)
 

Руки кверху поднимаем, 
А потом их отпускаем.
А потом их развернём
И к себе скорей прижмём.
А потом быстрей, быстрей
Хлопай, хлопай веселей.

 

Мы топаем ногами,
Мы хлопаем руками,
Киваем головой.
Мы руки поднимаем,
Мы руки опускаем
И вновь писать начнём.

 

Вот помощники мои,
Их как хочешь поверни.
Раз, два, три, четыре, пять.
Постучали, повернули
И работать захотели.
Тихо все на место сели.

 

Раз, два - встать пора,
Три, четыре  - руки шире,
Пять, шесть - тихо сесть,
Семь, восемь - лень отбросим.

 

Раз - подняться, потянуться,
Два - нагнуть, разогнуться,
Три - в ладоши, три хлопка,
Головою три кивка.
На четыре  - руки шире,
Пять - руками помахать,
Шесть - на место тихо стать

 

Вышли уточки на луг
Кря, кря, кря.
Полетел зелёный жук
Ж - ж - ж.
Гуси шеи выгибали
Клювом перья расправляли.
Зашумел в пруду камыш
Ш - ш - ш
И опять настала тишина…

Куры

Ищут зёрнышки подружки

С хохолками на макушке.

От крыльца недалеко

Раздаётся: КО-КО-КО! (наклоны вперёд, руки на поясе)

Утки

Переваливаясь важно,

В речку прыгнули отважно

И, о чём-то говоря,

В речке плещутся: КРЯ-КРЯ! (руки на поясе, наклоны вправо-влево, прыжок и опять наклоны в стороны)

 

Конь

На скаку играя гривой,

Скачет быстро он, красиво.

Не догонишь, не дого...

Ишь, как скачет: И-ГО-ГО! (лёгкое поскакивание на месте)

Снег

Снег, снег кружится,

Белая вся улица!

Собрались мы в кружок,

Завертелись, как снежок. (покружиться на месте и потом в круг и пройти круг за руки)

Снежинки

Мы белые снежинки,

Летим, летим, летим.

Дорожки и тропинки

Мы все запорошим. (на месте покрутить ручками и покружиться вокруг себя)

САМОЛЕТ  (Агния Барто)

Самолёт построим сами,

Понесёмся над лесами,

Понесёмся над лесами,

А потом вернёмся к маме. (руки в стороны и покружиться-полетать как самолёт)

Пальчиковая гимнастика

Пальцы делают зарядку, 
Чтобы меньше уставать. 
А потом они в тетрадке 
Будут буковки писать. 
(Дети вытягивают руки вперёд, сжимают и разжимают кулачки. ) 

Ёжик топал по дорожке 
И грибочки нёс в лукошке. 
Чтоб грибочки сосчитать, 
Нужно пальцы загибать. 
(Дети загибают по очереди пальцы сначала на левой, потом на правой руке. В конце упражнения руки у них должны быть сжаты в кулаки.) 

Две весёлые лягушки 
Ни минуты не сидят. 
Ловко прыгают подружки, 
Только брызги вверх летят. 
(Дети сжимают руки в кулачки и кладут их на парту пальцами вниз. Резко расправляют пальцы (рука как бы подпрыгивает над партой) и кладут ладони на парту. Затем тут же резко сжимают кулачки и опять кладут их на парту.) 

Дружно пальчики сгибаем, 
Крепко кулачки сжимаем. 
Раз, два, три, четыре, пять – 
Начинаем разгибать. 
(Вытянуть руки вперёд, сжать пальцы в кулачки как можно сильнее, а затем расслабить и разжать.)
Только уставать начнём, 
Сразу пальцы разожмём, 
Мы пошире их раздвинем, 
Посильнее напряжём. 
(Вытянуть руки вперёд, растопырить пальцы, напрячь их как можно сильнее, а затем расслабить, опустить руки и слегка потрясти ими.) 

Наши пальчики сплетём 
И соединим ладошки. 
А потом как только можно 
Крепко-накрепко сожмём. 
(Сплести пальцы рук, соединить ладони и стиснуть их как можно сильнее. Потом опустить руки и слегка потрясти ими.) 

Пальцы вытянулись дружно, 
А теперь сцепить их нужно. 
Кто из пальчиков сильнее? 
Кто других сожмёт быстрее? 
(Сцепить выпрямленные пальцы обеих рук (без большого) и, не сгибая, сильно прижимают их друг к другу, зажимая каждый палец между двумя другими. Затем опускают руки и слегка трясут ими.)

Хомка, хомка, хомячок (дети раздувают щёки)
Полосатенький бочок. (поглаживают себя по бокам)
Хомка раненько встает, (движения на растяжку)
Щеки моет, шею трет, (потирание лица и шеи)
Подметает хомка хатку (движения имитируют подметание)
И выходит на зарядку (марширование на месте)
Раз, два, три, четыре, пять (3-4 движения, имитирующих зарядку)
Хомка хочет сильным стать. (напряжение мышц рук)

 

 

Вот несколько готовых комплексов.

Комплекс 1.

И.п.: о.с. 1 - руки в стороны, 2 - подняться на носки, руки вверх, потянуться - вдох, 3 - руки вперёд, 4 - и.п.
И.п.: о.с. – руки на пояс. 1-4 - наклоны вперёд, назад, вправо, влево.
И.п.: о.с. – руки на пояс. 1 - присед, руки вперёд, 2 - и.п., 3 - присед, руки вверх, 4 - и.п.
И.п.: о.с. Ходьба на месте с различными движениями рук (вперёд, вверх, к плечам, за голову).

Комплекс 2.

И.п.: о.с. 1 - руки за голову, 2 - руки вверх, левая нога назад на носок, потянуться - вдох, 3 - приставляя левую ногу, руки за голову, 4 - и.п. - выдох.
И.п.: о.с.– руки к плечам. 1-4 - четыре круга локтями вперёд, 5-8 - то же назад.
И.п.: о.с.– руки на пояс. 1 - наклон влево, 2 - и.п., 3-4 - то же в другую сторону.
И.п.: о.с.– руки на пояс. 1 - наклон вперёд, 2 - и.п., 3 - присед руки вверх, 4 - и.п.

Комплекс 3.

И.п.: о.с. Ходьба на месте с различными движениями рук (вверх, вперёд, к плечам, к груди и т.д.).
И.п.: о.с. – руки на пояс. 1 - поворот туловища влево, 2 - и.п., 3 - поворот туловища вправо, 4 - и.п., 5 - наклон вперёд, 6 - и.п., 7 - наклон назад, 8 - и.п.
И.п.: о.с.– руки за голову. 1 - присед, руки вверх, 2 - вставая, хлопок в ладони над головой, 3 - присед, руки вперёд, 4 - и.п.
И.п.: о.с. – руки на пояс. 1 - выпад правой вперёд, руки вверх, 2 - и.п., 3-4 - то же с другой ноги.

Комплекс 4 (сидя за партой).

И.п. – руки за головой, голова и локти опущены.

1-2 - поднимая голову, развести локти, прогнуться - вдох, 3-4 - расслабляя мышцы принять.  И.п. - выдох.

Вариант: 1-2 - поднимая голову, руки вверх, прогнуться - вдох, 3-4 - расслабить мышцы, вернуться в и.п. - выдох. Прогибаться в грудной и поясничной части туловища, голову назад не запрокидывать; поднимая руки вверх, прогнуться.

И.п. – руки к плечам, локти опущены.

1-2 - поворот туловища влево, руки вверх, потянуться - вдох, 3-4 - и.п. - выдох, 5-8 - то же с поворотом вправо. При поворотах ноги с места не сдвигать, назад не отклоняться.
И.п. – руки на парте. 1-2 - встать, 3-4 - и.п.

Комплекс 5 (сидя за партой).

И.п. – руки согнуты, кисти на уровне плеч, ладони вперёд. 1- сильно сжать пальцы в кулаки, 2 - руки вперёд, кулаки разжать, пальцы расслабить, 3-4 - и.п.
И.п. – руки к плечам, пальцы сжаты в кулаки. 1 - руки вперёд, пальцы широко развести, 2 - руки к плечам, пальцы сжать в кулаки, 3-4 - то же, но руки вверх.
И.п. – руки перед грудью.1 - поворот туловища влево, левая рука в сторону, посмотреть на кисть левой руки, 2 - вернуться в и.п., 3-4 - то же в другую сторону.

 

 

 


Уроки іноземних мов

(англійська)

З

а даними досліджень психологів, педагогів та медиків, іноземна мова, належить до групи найбільш важких предметів, що вимагають значного напруження найвищої нервової діяльності учнів. Сучасний урок англійської мови характеризується великою інтенсивністю та вимагає від учнів концентрації уваги і напруження сил незалежно від віку учня, так як на таких уроках використовуються тренувальні вправи у великій кількості.

Слід пам’ятати, що вчитель, який бажає щось міцно закріпити у дитячій пам’яті, повинен потурбуватися про те, щоб як можна більше органів відчуття - око, вухо, голос,  м’язові рухи - прийняли участь у запам’ятовуванні. Різноманітні методичні засоби значно підвищують працездатність дітей, бо залучають до роботи інші аналізатори, нові, не втомлені ділянки кори головного мозку. Зняти втому, підвищити працездатність допоможуть засоби релаксації,  багаторазові фізкультхвилинки, на які можна відводити 3-5 хвилин.

Після фізкультхвилинки учні стають більш активними, їхня увага активізується, з’являється зацікавленість у подальшому засвоєнні знань.

Пропонуємо далі тексти для фізкультпауз на англійській мові.


Giraffes are tall, with necks so long.

(Stand on tip toes; raise arms high

up into the air)

Elephants' trunks are big and strong.

(Make trunk with a hand and an arm)

Zebras have stripes and can gallop away,

(Gallop around in a circle)

While monkeys in the trees do sway.

(Sway back and forth)

Old crocodile swims in a pool so deep,

(Pretend to swim)

Turtles in the sun go to sleep.

(Lay head on hands and close eyes)

 

***

Hands up, hands down,

Hands on the hips, sit down.

Stand up, hands to the sides,

Bend left, bend right.

One, two, three, hop!

One, two, tree, stop!

Stand still!

 

***

I have a father

I have a mother

I have a sister

I have a brother

Father, mother

Sister, brother

Hand in hand

With one another!

Sliding, slipping, gliding, tripping.

If ice skating’s

Too exhilarating.

Try cake icing,

It’s quite exciting.

Slapping, slopping,

Frosted topping.

 

***

I’ve got ten little fingers.

I’ve got ten little toes.

I’ve got two ears.

I’ve got two eyes.

And just one little nose.

 

***

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your toes;

Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,

Teddy Bear, Teddy Bear, turn around.

Teddy Bear, Teddy Bear, turn around,

Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,

Teddy Bear, Teddy Bear, reach up high

Teddy Bear, Teddy Bear, wink one eye,

Teddy Bear, Teddy Bear, slap your knees,

Teddy Bear, Teddy Bear, sit down please.

 

***

Little monkey on the tree

Listen, what she says to me:

“The, the, the”,

“Thee, thee, thee”,

This is what she says to me!

 

***

Can you swim like a fish?

Can you run like a rabbit?

Can you jump like a kangaroo?

He can, she can, you can

They can and I can too.

Can you sing like a bird?

Can you walk like a cat?

Can you climb like a monkey in the zoo?

He can, she can, you can

They can and I can too.

 

***

One little, two little,

Three little Indians.

Four little, five little,

Six little Indians.

Seven little, eight little.

Nine little Indians.

Ten little Indian boys.

Ten little, nine little,

Eight little Indians.

Seven little, six little,

Five little Indians.

Four little, three little.

Two little Indians.

One little Indian boy.

 

***

One potato, two potatoes.

Three potatoes, four.

Five potatoes, six potatoes.

Seven potatoes, more.

 

***

Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet,

Stamp your feet together.

Spin, spin, spin around,

Spin around together.

Wink, wink, wink your eyes

Wink your eyes together.

Dance, dance, dance about,

Dance about together.

Shake, shake, shake your hands,

Shake your hands together.

Smile, smile at your friends,

Let us smile together.

 

***

I played a game, I rode my bike.

I had a snack, I took a hike.

I read a book, I watched TV.

I built a fort, I climbed a tree.

I surfed the web, I played guitar.

I caught a bug inside a jar.

I called my friends, I dug a hole.

I kicked a ball, I scored a goal.

I had a swim, I learnt to skate.

I played with toys, I stayed up late.

It’s fair to say, I do like school.

But even more I like weekends rule!

 


Пальчикова гімнастика – дуже гарний засіб відпочинку після письмових вправ, особливо у молодшому шкільному віці. Під час пальчикової гри діти повторюють рухи за вчителем і тим самим активізують моторику рук. Відпрацьовується спритність, вміння керувати своїми рухами, концентрувати увагу на певній діяльності.

Ось декілька вправ на англійській мові саме для такого активного відпочинку.

I have fingers (hold up both hands, fingers spread)

And they all belong to me, (point to self)

I can make them do things -

Would you like to see?

I can shut them up tight (make fists)

I can open them wide (open hands)

I can put them together (place palms together)

I can make them all hide (put hands behind your back)

I can make them jump high (hands over head)

I can make them jump low (touch the floor)

I can fold them up quietly (fold hands in lap)

And hold them just so.

 

***

(5 fingers are gentlemen, 5 fingers are ladies. They meet and begin to dance.)

Five little gentlemen

Going for a walk.

Five little gentlemen

Stop for a talk.

Along came five ladies,

They stood all together,

And they began to dance.

 

***

This is my right hand,

I'll raise it up high (Raise the right hand)

This is my left hand,

I'll touch the sky. (Raise the left hand)

Right hand, (Show the right palm)

Left hand, (Show the left palm)

Roll them around. (Roll hands around)

Left hand, (Show the left palm)

Right hand, (Show the right palm)

Turn around, turn around.

 

Декілька вправ для відпочинку оченят.

Look left, look right,

Look up, look down,

Look around.

Look at your nose,

Look at that rose,

Close your eyes.

Open, wink and smile.

Your eyes are happy again!

 

***

Look at the window,

Look at the door,

Look at the ceiling,

Look at the floor.

Point to the window,

Point to the door,

Point to the ceiling,

Point to the floor.

 

***     ***

Look at the boy!   Clean the blackboard,

He has got a toy.   Clean the door,

Look at the girl!   Clean the table,

She has got a doll.   Clean the floor.

 

 

 

 

 

 

 

Щиро бажаємо Вам успіху в роботі і маємо надію, що допомогли її покращити !!!

 

 

 

ЛІТЕРАТУРА

 

  1. Журнал «Фізичне виховання в школах України», №2 (02) лютий 2009р., вид. «Основа»;
  2. Журнал «Фізичне виховання в школах України», №12 (24) грудень 2010р., вид. «Основа»;
  3. http://www.razumniki.ru ;
  4. http://teacher.at.ua ;
  5. http://mariupol-school.at.ua ;
  6. http://www.detskiy-mir.net ;
  7. http://pochemu4ka.ru/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПРИМІТКИ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


ЗМІСТ

1.  Вступне слово……………………………………………. 4

2. Фізкультхвилинки, для чого ви потрібні і що з вами робити? ............................................................................... 5

3. Україномовні фізкультхвилинки…………….………… 11

4. Русскоязычные физкультминутки ……………….…..... 17   

5. Уроки іноземних мов (англійська)….............................. 25

6. Physical warm-ups in English……………………………..26

7. Література……………………………………………….. 33

8. Примітки……………………………………………….... 34


 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ігнатович Неля Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Забора Светлана
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 грудня 2017
Переглядів
16290
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку