Дітям дуже подобаються різні фізкультхвилинки, які супроводжуються віршованими текстами та різноманітними рухами. Тому документ містить екологічні фізкультхвилинки до міжнародного дня Землі. Метою є збагачувати знання дітей про планету Земля; виховувати дбайливе ставлення до природи.
1.Екологічна фізкультхвилинка
«Як зберегти природу»
2.Екологічна фізкультхвилинка
«Динозаври»
Динозаври в хащах жили.
Перевальцем ходили.
Ось так, ось так,
Перевальцем ходили.
(Ходьба один за одним у колоні на прямих ногах, руки внизу)
А іще вони літали,
Дружно крилами махали.
Ось так, ось так,
Швидко крилами махали.
(Імітація махання крилами)
Ну, а хтось у річці жив
І по дну ходить любив.
Ось так, ось так,
І по дну ходить любив.
(Ходьба напівприсядки, руки на колінах)
Люблять всі вони гуляти,
По стежиночках стрибати.
Ось так, ось так,
По стежиночках стрибати.
(Ходьба змійкою, стрибки з пересуванням уперед)
Дітям пропонуються події:
Потрібно вказати можливі наслідки.
Наприклад: "Діти саджають дерева. Які наслідки?" - Життя дерев таке ж важливе, як і життя людини. Ми всі взаємопов'язані і повинні піклуватися один про одного. За добу одне дерево виділяє в повітря стільки кисню, скільки треба для дихання трьом мешканцям Землі. Дерева приносять нам і всьому живому на планеті Земля велику користь.
4. Екологічна фізкультхвилинка
«Мальовнича природа навколо нас»
Трава маленька-маленька (діти присідають).
Дерева високі-високі (встають та піднімають руки догори).
Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе).
То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво).
То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад).
То вниз нахиляє (нахиляються вперед).
Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»).
Учні за парти тихенько сідають (діти сідають за парти).
5. Екологічна фізкультхвилинка
«Ми з природою єдині»
Всі ми – діти землі і неба!
(Руками вказують на себе, опускають їх вниз, піднімають вгору)
Всі, хто маленький, хоче рости!
(Повторюють попередні рухи )
«Чисті повітря й водичку нам треба»,- просить з нас кожен: і я, і ти
(Через сторони руки опускають, нахиляючись до «водички».Схрещуючи їх перед собою, знову піднімають вгору. Роз’єднуючи руки над головою, опускають через сторони вниз, на слово «я» руками вказують на себе, на слово «ти» - на товариша.)
Хочемо ми, щоб сонце світило!
(руками показують на себе, піднімають їх вгору.)
Хочемо ми, щоб поле родило!
(Руками показують на себе, а потім – на поле.)
І щоб навколо квіти цвіли!