5 цікавих екологічних фізкультхвилинок до Дня Землі

Про матеріал

Дітям дуже подобаються різні фізкультхвилинки, які супроводжуються віршованими текстами та різноманітними рухами. Тому документ містить екологічні фізкультхвилинки до міжнародного дня Землі. Метою є збагачувати знання дітей про планету Земля; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

1.Екологічна фізкультхвилинка

«Як зберегти природу»

 

  •             Якщо ти не нариваєш великих букетів квітів - сплесни руками над головою.
  •             Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі - тупни ногою.
  •             Якщо ти не ламаєш гілочок з дерев - підстрибни.
  •             Якщо ти саджаєш і доглядаєш квіти, дерева, кущі - підніми руки.
  •             Якщо тобі подобаються квіти - посміхнись.
  •             Якщо до твоєї кімнати залетів джміль (або інша корисна комаха) і ти намагаєшся випустити її на волю - змахни руками.
  •             Якщо ти переконаний, що кожгій людині треба піклуватися про природу, про все живе - простягни руки сусідам і візьми їх руки.

 

2.Екологічна фізкультхвилинка

«Динозаври»

Динозаври в хащах жили.

Перевальцем ходили.

Ось так, ось так,

Перевальцем ходили.

(Ходьба один за одним у колоні на прямих ногах, руки внизу)

А іще вони літали,

Дружно крилами махали.

Ось так, ось так,

Швидко крилами махали.

(Імітація махання крилами)

Ну, а хтось у річці жив

І по дну ходить любив.

Ось так, ось так,

І по дну ходить любив.

(Ходьба напівприсядки, руки на колінах)

Люблять всі вони гуляти,

По стежиночках стрибати.

Ось так, ось так,

По стежиночках стрибати.

(Ходьба змійкою, стрибки з пересуванням уперед)

 

3. Екологічна гра

«Наслідки подій»

 

Дітям пропонуються події:

  •                   Діти саджають дерева.
  •                   Взимку діти підгодовують тварин.
  •                   Діти зробили годівницю.
  •                   Мисливеуь підняв рушницю і вистрелив у тваринку або птаха.
  •                   Люди вирубали дерева в лісі.
  •                   Хлопці зруйнували гніздо пташки.
  •                   Заводи і фабрики випускають брудний дим.
  •                   Люди забруднюють ріки, озера, моря, океани.

 

Потрібно вказати можливі наслідки.

Наприклад: "Діти саджають дерева. Які наслідки?" - Життя дерев таке ж важливе, як і життя людини. Ми всі взаємопов'язані і повинні піклуватися один про одного. За добу одне дерево виділяє в повітря стільки кисню, скільки треба для дихання трьом мешканцям Землі. Дерева приносять нам і всьому живому на планеті Земля велику користь.

 

4.  Екологічна фізкультхвилинка
«Мальовнича природа навколо нас»

 

Трава маленька-маленька (діти присідають).
Дерева високі-високі (встають та піднімають руки догори).
Вітер дерева гойдає-гойдає (повертаються навколо себе).
То вправо, то вліво нахиляє (нахиляються вправо та вліво).
То вгору, то назад (тягнуться вгору та назад).
То вниз нахиляє (нахиляються вперед).
Птахи летять-відлітають (махають руками-«крилами»).
Учні за парти тихенько сідають (діти сідають за парти).

 

5. Екологічна фізкультхвилинка
«Ми з природою єдині»

Всі ми – діти землі і неба!

(Руками вказують на себе, опускають їх вниз, піднімають вгору)

Всі, хто маленький, хоче рости!

(Повторюють  попередні рухи )

«Чисті повітря й водичку нам треба»,- просить з нас кожен: і я, і ти

(Через сторони руки опускають, нахиляючись до «водички».Схрещуючи їх перед собою, знову піднімають вгору. Роз’єднуючи руки над головою, опускають через сторони вниз, на слово «я» руками вказують на себе, на слово «ти» - на товариша.)

Хочемо ми, щоб сонце світило!

(руками показують на себе, піднімають їх вгору.)

Хочемо ми, щоб  поле родило!

(Руками показують на себе, а потім – на поле.)

І щоб навколо квіти цвіли!

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
2419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку