5-кл.Математика.Презентація. ,,Розвя'зування лінійних рівнянь.".

Про матеріал
В даній презентації розроблені матеріали які є продовження вивчення способів розв'язування рівнянь.Рівняння підібрано різного виду складності.В кінці роботи корекція умінь та навиків.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

Розділ 1. Натуральні числа і дії з ними. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ.§ 115-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер

Номер слайду 3

Урок № 28 Розділ 1.§ 11 Тема:,,Розв’язування лінійних рівнянь.”

Номер слайду 4

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 5

Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення ,уміння аналізувати;математичну компетентність. Мета уроку: Продовжувати розширювати поняття про рівняння;Розвивати уміння складання рівнянь ; Уміння розв’язувати задачі за допомогою рівнянь;Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися

Номер слайду 6

Тип уроку : засвоєння знань та вмінь. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор, креслярське приладдя.

Номер слайду 7

x. Я непереможений ІКСОВИЙ дракон. Я знищую кораблі. Помірятися силою зі мною може тільки той, хто знає, як знайти корінь рівняння Я викликаю вас на бій !

Номер слайду 8

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 384.( 3). Розв’яжи рівняння: 4) х + х + 2х + 6х = 17120. № 388(1) Знайди значення х + у : 4592 – х = 725; у + 2492 = 7599. . Вiдповiдь: 4) 1712. Вiдповiдь: 8974.

Номер слайду 9

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 395.( 2). При якому значенні змінної рівність є правильною: 2) 5297 + ( 7592 – х )= 8915. № 402(3) Розв’яжи рівняння : ( 3· 2х) : 7 = 42 . Вiдповiдь: 2) 3974.. Вiдповiдь: 49.

Номер слайду 10

Розв’яжіть рівняння і встановіть відповідність:{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} 2 856 - x = 412{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}3 x · 13 = 104{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}4138 : x = 23 {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1 53 + x = 96{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}5 3 x : 39 = 1{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}6 x – 8 = 192{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АX = 39{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Б Х = 8{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ВX = 6{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ГX = 444{327 F97 BB-C833-4 FB7-BDE5-3 F7075034690}ДX = 43 {638 B1855-1 B75-4 FBE-930 C-398 BA8 C253 C6}ЕX = 200{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ЖX = 13rrrrrrr

Номер слайду 11

Розв'яжіть рівняння:1) 18(х – 14) = 378;. Вiдповiдь: 1) 35;2) (4х – 26)∙16 = 224;. Вiдповiдь: 2) 10;3) 9(187 – 5х) = 927.. Вiдповiдь: 3) 58 .

Номер слайду 12

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 406.( 2). Яке число треба поставити замість а,щоб коренем рівняння: 2) ( а – х ) + 42 = 83 , було число 53. . Вiдповiдь: 2) 94.

Номер слайду 13

В-1. Знайдіть різницю коренів рівнянь: (х + 320) – 245 = 453 і 912 – (р + 39) = 625; В-2. Знайдіть різницю коренів рівняння: (х + 320) – 245 = 453 і 912 – (р + 39) = 625 Корекція умінь та знань. Розв’яжи рівняння: В-1. 1) 4х = 64; 2) 9х -4х + 3х = 48; 3) 20 + 2х = 110; 4) 2х – 64 = 86. В-2. 1) 3у = 65; 2) 7у -3у + 2у = 36; 3) 30 + 3у = 120; 4) 3у – 65 = 92.

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Вивчити означення подані у ( § 11 стр 60 - 66.) Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 374 (1); № 378 (2); № 385(1); додоткова для бажаючих № 390 .

Номер слайду 15

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 16

МОЛОДЦіДякую за урок!

pptx
Додано
14 жовтня
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку